Domača stran » Učitelji » AEQ Učitelji
Kaj znajo AEQ učitelji določene smeri in stopnje?
- Učiti osnovne AEQ vaje 3. stopnje v živo. Usposobljen AEQ učitelj pomaga učencu do boljšega zavestnega zaznavanja in razumevanja senzorno-motorične amnezije. Pomaga mu razviti globlje razumevanje samega sebe in omogoči dvig čustvene zrelosti. Učenec z višjo čustveno zrelostjo bo lažje ohranil nižjo stopnjo SMA in preprečil, da bi s ta vrnila na stopnjo, kakršna je bila pred izvajanjem vaj. Z dviganjem čustvene zrelosti lahko odpravi tudi močnejše oblike SMA in omogoča razvoj odnosov, ki ne vodijo v kronična stanja.
- Pozna osnove senzorno-motorne amnezije ter somatske odzive na stres in poškodbe.
- Obvlada osnovne principe AEQ metode ter zna pomagati pri spreminjanju senzorno motornih vzorcev, ki povzročajo kronične bolečine, gibalne obejitve ter zmanjšujejo kvaliteto življenja.
- V veliko pomoč je pri vseh stanjih, kjer čutimo, da imamo težave zaradi zakrčenih, prekratkih, napetih mišicah, ki jih tudi z največjo pozornostjo in željo ne moremo sprostiti.
- Z učenjem pomaga ko imamo občutek, da telo ne čutimo, nadziramo in imamo odtujenosti, nemoči nad trenutnim stanjem.
- Z učenjem izboljšanja nadzora nad mišicami in povečanjem učinkovitosti gibanja pomaga odpraviti ponavljajoče se poškodbe zaradi obremenitev prisilne drže pri delu ali velike količine ponavljajočih se gibov pri športu.
- Z učenjem principov AEQ metode in AEQ vaj omili in v lažjih oblikah omogoči odpravo sledečih kroničnih bolečin in težav: bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, išijas, teniški komolec, karpalni kanal, bolečine v kolenu, petni trn, hiperlordoza, hiperkifoza, sindrom piriformis, torakalni sindrom, zamrznjena rama, glavobol, plitko dihanje, migrene, tendinitis, mišićni krči, bolečine v sklepih, kronična utrujenost, mravjlinčenje v dlaneh in prstih rok.
Boljše somatsko zavedanje in čutilno gibalni nadzor sta bistvo katerekoli uspešne fizične discipline. Kot učitelj AEQ vaj boste pri obravnavi vaših strank samozavestno vključevali AEQ vaje kot osnovno ″ogrevanje″, kot dodatek pri masažni terapiji ali kot novo, stimulativno gibanje pri vaših urah joge, pilatesa ali fitnesa. Svoje stranke in učence boste lahko naučili pendikulacije namesto raztezanja in jim na ta način omogočili, da izboljšajo funkcije in nadzor svojih mišic.
- Učiti primarne AEQ vaje 3. stopnje, ki so namenjene spremembi SMA v področju medenice in prsnega koša, ki se najbolj razvije zaradi potlačitve čustev in njihovega izražanja.
- Kako strankam z težjimi oblikami senzorno-motorne amnezije in pri močnejših ter dolgotrajnejših kroničnih bolečinah in težavah pomagati pravilno izvajati vajo z polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa ter tako povečevati senzorno občutenje na aktiven način.
- Razume globlje principe AEQ metode in AEQ somatike ter zna pomagati pri spreminjanju senzorno motornih vzorcev, ki jih povzročajo močnejše in dolgotrajnejše bolečine, težje gibalne omejitve ter zmanjšuje kvaliteto življenj.
- Zna pomagati pri vseh stanjih zakrčenih prekratkih, napetih mišic, ki jih stranka tudi z največjo pozornostjo in željo ne more/zna sprostiti.
- Zna pomagati izključiti nepotrebno aktiviran simpatični način delovanja autonomnega živčnega sistema ter učenca naučiti bolje aktivirati parasimpatični način delovanja, ko je to primerno in potrebno.
- Z učenjem znati pomagati, ko stranka telo ne čuti, nadzira in ima občutek stanja odtujenosti in nemoči nad sabo.
- Dovolj dobro poznati pomen in funkcijo pulsiranja med ekspanzijo in kompresijo za prijetno počutje in pridobivanje občutka in razumevanja, kako z manj dobiti več.
- Izboljšati nadzor nad mišicami in povečati učinkovitost gibanja pri stranki ter tako pomagati odpraviti ponavljajoče se poškodbe zaradi obremenitev prisilne drže pri delu ali velike količine ponavljajočih se gibov pri športu.
- Znati prepoznati somatske gibalne vzorce, katerih vzrok so čustvene traume in jih skozi individualno učenje gibov ter ji skozi razlago povezanosti čutev, občutkov in stanja mišic pomaga razumeti in spremeniti te vzorce. Tako stranki olajša spremembe teh vzorcev in omogoči osebnostno rast. Tako skozi njeno samosotojno raziskovanje ali pa v primeru težjih travm to omogočiti skupaj z psihoterapevti.
Z učenjem principov AEQ metode®in AEQ vaj omili in tudi v težjih oblikah omogoči izboljšanje sledečih kroničnih bolečin in težav: bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, išijas, teniški komolec, karpalni kanal, bolečine v kolenu, petni trn, hiperlordoza, hiperkifoza, sindrom piriformis, torakalni sindrom, zamrznjena rama, glavoboli, plitko dihanje, migrene, tendinitis, mišićni krči, bolečine v sklepih, kronična utrujenost, mravjlinčenje v dlaneh in prstih rok, fibromialgija, skolioza, plantarni fasciitis, ahilova tetiva…
AEQ vaje 3. stopnje vodi AEQ učitelj 1. in 2. stopnje v živo. Usposobljen AEQ učitelj pomaga učencu do boljšega zavestnega zaznavanja in razumevanja senzorno-motorične amnezije. Pomaga mu razviti globlje razumevanje samega sebe in omogoči dvig čustvene zrelosti. Učenec z višjo čustveno zrelostjo bo lažje ohranil nižjo stopnjo SMA in preprečil, da bi s ta vrnila na stopnjo, kakršna je bila pred izvajanjem vaj. Z dviganjem čustvene zrelosti lahko odpravi tudi močnejše oblike SMA in omogoča razvoj odnosov, ki ne vodijo v kronična stanja.
- Razume SMA v večjo globino vidi in čuti kronične zakrčenosti v telesu in lahko razloži, zakaj je do njih prišlo in kako nanje pozitivno vplivati.
- Pozna vplive močnejših oblik senzorno-motorne amnezije na telesno držo, gibanje in vedenje in zna pomagati stranki na poti iz nje.
- Zna izvesti vseh deset AEQ protokolov individualne obravnave, ki stranki omogočijo večje zavedanje stanja povezanosti med telesom in zavestjo in zavedanja, kakšen je vpliv njegove zavesti na njegovo telo.
- Zna učiti AEQ vaje 4. stopnje zahtevnosti, ki je mogoče zaradi višjega zavedanja SMA pri stranki. Vaje imajo tako večji vpliv na živčno mišičen sistem in omogočajo večanje vpliva zavesti na misli, odločitve in dejanja.
- Razume in pomaga dvigovati čustveno zrelost in vlogo desne možganske poloble pri obliki pozornosti, ki jo stranka usmerja vase in okolico in ji pomaga spremeniti vedenje in življenje.
V šolanju 3. stopnje je moral konkretno dvigniti lastno čustveno zrelost in učinkovitost, kar mu omogoči, da zazna in opazi potlačene in popačene odzive pri strankah tako med pogovorom kot pri delu z njo na mizi ali med izvajanjem AEQ vaj. Višja čustvena zrelost mu omogoča, da se vedno bolje zaveda slepih peg in področji, ki se jih sam boji ali se mu upirajo. Tako lahko veliko bolje uči in pomaga stranki, da prepozna lastno nemoč in spremeni uporabo čustev za celostno spremembo, ki je nujna za odpravo težjih oblik kroničnih telesnih stanj.
AEQ vaje 4. stopnje so za izvedbo zahtevnejše in lahko ustvarijo opaznejše odtegnitvene simptome. Vodi jih AEQ učitelj 3. stopnje, njihov glavni namen pa je povečanje sproščenost po vaji, s čimer osebi omogočimo, da začuti razliko med kronično zakrčenostjo in sproščenostjo. Tako kronično zakrčenost lažje odpravi. Delo poteka individualno in se izvaja na mizi. Učitelj z AEQ protokoli učencu pomaga prehodno močno znižati SMA. Zato so vaje 4. stopnje kompleksnejše in za pravilno izvedbo zahtevajo nižjo SMA.
Zaradi strahu pred posledicami nižje SMA lahko vaje izzovejo občutnejše odzive podzavesti in zavesti, kar ustvari prehodne bolečine ali vrnitev bolečin, ki smo jih v preteklosti nekako odpravili, vročino, solzenje, kolcanje, zehanje, srbenje …
• Razume stanja v globljih ravneh živčnega sistema in zna pomagati pri spremembi delovanja avtonomnega živčnega sistema.
• Zaradi višje čustvene zrelosti in globljih izkušenj pri lastnem dvigovanju iz posledic kroničnih travm ima močnejši in globlji celosten vpliv na stranko.
• Pri sebi je začutil, sprejel in razumel senzorno-motorično odtujenost (SMO) in senzorno motorično nemoč (SMN) in se jo učil odpravljati z uporabo odločnih protokolov.
• Pozna principe in uporabo AEQ fascije, in z njeno uporabo pomaga stranki dojeti zakrčenost živčnega sistema zaradi SMO in SMN in ji tako zmanjša strah pred delovanjem in strah pred sproščenostjo.
• Razume vpliv resnice in neresnice na delovanje stranke kot celostne in na njene odnose z drugimi.
• Stranki omogoči, da razume, kaj je pravilna in primerna uporaba agresivnih čustev in ji to uporabo prikaže med delom na mizi.
• Zna voditi AEQ vaje 5. stopnje zahtevnosti, ki razkrijejo SMO in SVN.
• Razume razlike v delovanju in vplivu med levo in desno možgansko poloblo in razložiti, kako njihova pravilna in nepravilna uporaba vpliva na sedanjost in prihodnost stranke in njenih odnosov z drugimi.
AEQ vaje 5. stopnje so za izvedbo najzahtevnejše in pogosto neprijetne, lahko ustvarijo močne odtegnitvene simptome*. Vodi jih AEQ učitelji 4. stopnje in so namenjene odpravi senzorno-motorične odtujenosti (SMO) in senzorno-motorične nemoči (SMN).
Učenje vaj primarno poteka na 30-dnevnih spletnih AEQ programih, ki jih učitelj združuje z individualno obravnavo, kjer z odločnimi protokoli sproža in razkriva kronično nemoč učenca, njegovo nezmožnost začutiti, določiti in poimenovati določen močan senzorni vpliv ter nezmožnost primerno močnega telesno-čustvenega odziva na stres in pritisk, ki ga izvaja AEQ učitelj 4. stopnje.
Pri odpravljanju SMA učitelj uporablja tudi AEQ fascijo, dihalne vaje 3. stopnje, AEQ protokole in izražanje čustev skozi izdih za dvig čustvene učinkovitosti.
Najboljši rezultate dosegajo stranke, ki so pred sodelovanjem z AEQ učiteljem 4. stopnje spoznavale AEQ pristop pri učiteljih nižjih stopenj in šele nato sodelujejo z učiteljem 4. stopnje za odpravo kroničnih stanj, ki so posledica SMO in SMN. Za začetnika na področju AEQ pristopa, je delo z učiteljem 4. stopnje lahko prezahtevno.
*Dlje časa trajajoča vročina (tudi do 39,5 stopinj C), izpuščaji, herpes, močne bolečine po telesu, splošna utrujenost, prehodna depresija, razočaranost in anksioznost, prebavne motnje, slabost in bruhanje, vrtoglavica, akutne spremembe vida, sluha, vonja in okusa.
- Učiti osnovne dihalne AEQ vaje za izboljšanje občutka, nadzora, urejenosti in učinkovitosti dihanja in nadzora nad mišicami dihalnimi mišicami.
- Pozna osnove senzorno-motorne amnezije ter somatske odzive na stres in poškodbe ter njihov vpliv na neučinkovito dihanje.
- Obvlada osnovne principe AEQ dihanja ter zna pomagati pri spreminjanju senzorno motornih vzorcev, ki povzročajo kronične težave pri dihanju, dihalne omejitve ter zmanjšujejo kakovost dihanja v budnem in spečem stanju.
- Z učenjem AEQ dihanja pomaga, ko imamo občutek, da telesa ne čutimo, nadziramo in imamo odtujenosti, nemoči nad trenutnim stanjem. Pomaga razumeti povezavo med potlačenimi čustvi in nepravilnim dihanjem.
- Z učenjem izboljšanja nadzora nad mišicami trupa in povečanjem učinkovitosti gibanja v trupu pomaga odpraviti ponavljajoče se težave pri dihanju in razumevanje neobičajnih telesnih odzivov pri prehodu v bolj učinkovito dihanje.
Z učenjem principov AEQ dihanja in AEQ dihalnih vaj ter protokola za dvig tolerance na CO2 omogoča omilitev in v lažjih oblikah omogoči odpravo sledečih kroničnih bolečin in težav: bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, bolečine v področju prsnega koša in ramenskega obroča, teniški komolec, karpalni kanal, bolečine v kolenu, petni trn, hiperlordoza, hiperkifoza, sindrom piriformis, torakalni sindrom, zamrznjena rama, glavobol, plitko dihanje, mišični krči, bolečine v sklepih, kronična utrujenost, mravjljinčenje v dlaneh in prstih rok, smrčanje, spalno apno in leno prebavo. Ta stanja so namreč tesno povezana s kroničnimi zakrčenji mišic trupa, ki jih učenje AEQ dihanja zmanjšuje in odpravlja.
- Razume in uči, kakšen je vpliv čustev na dihanje in vzroke za kronično neučinkovito delovanje dihal, ki izvirajo iz potlačenih čustev.
- Pozna globlje vplive senzorno-motorne amnezije ter senzorno-motorne odtujenosti na neučinkovito dihanje.
- Razume in uči, kakšen je vpliv stresa na dihanje in vpliv distresa na kronično nepravilno dihanje.
- Z učenjem AEQ dihanja pomaga razumeti, spoznati in uporabiti dihanje za primerno raven življenjske energije, ki omogoča učinkovito reševanje problemov.
- Razume in zna učiti povezanost med dihanjem staršev in obliko okolja ki ga starša ustvarjata na nastanek kroničnih dihalnih težav pri otrocih in pomaga pri dvigu čustvene zrelosti staršev, kar omogoči odpravo negativnega vpliva okolja na dihanje otroka.
- Razume in uči, kakšen je vpliv alergije na sproščanje in strahu pred sproščenostjo na proces izboljševanja učinkovitosti dihanja.
- Razume in zna učiti razumeti globlje vzroke za nastanek astme, smrčanja in spalne apneje.
- Razume in zna učiti vaje za izboljšanje učinkovitosti agresivnega vedenja, vaje za dvig potenciala v zgornjem delu telesa in protokola za večanje dihalne dinamike. Vse to pomaga pri učinkovitejši uporabi agresivnih čustev pri odpravi kronične nemoči in kronične neučinkovitosti reševanja problemov.
- Učiti osnove AEQ odnosov na področju partnerskega odnosa med moškim in žensko za izboljšanje občutka, nadzora, urejenosti in učinkovitosti partnerskega odnosa.
- Pozna osnove vpliva senzorno-motorne amnezije ter nepravilne uporabe možganskih polobel na neučinkovit in notranje razpadajoč partnerski odnos.
- Razume razlike med čustvi 2. in 3. stopnje in zna pomagati pri večanju zmožnosti prepoznavanja in spreminjanja čustev 2. stopnje.
- Razume principe, ki določajo kakovost partnerske povezave in kako nanjo vplivajo čustva 2. stopnje in podzavestni vzorci, ki jih o obliki partnerske zveze prejmemo od svojih staršev.
- Z učenjem AEQ odnosov pomaga, da povečan občutek, čutenja telesa nadziramo, razumemo, se ga ne bojimo in imamo vedno več moči nad trenutnim stanjem. Pomaga razumeti povezavo med potlačenimi čustvi in neučinkovitim partnerskim odnosom.
- Razume pomen in vlogo moškega in ženskega vpliva in povezave s težavami v partnerskem odnosu, če te vloge niso usklajene s spolom in strukturo telesa.
- Z učenjem principov AEQ metode in AEQ dihanja pomaga odpraviti strah pred sproščenostjo in razumeti alergijo na sproščanje.
- Razume vrste in oblike čustev po AEQ metodi in zna razložiti bolj učinkovito uporabo čustev za nastanek, obstoj in razvoj partnerskega odnosa.
- Omogoči doseganje potrebnih sprememb pri posamezniku, da spremenimo in izboljša verjetnost, da spozna dolgoročno primernega partnerja. Omogoči večanje razumevanje, zakaj se nam v partnerskih odnosih ponavljajo neželeni odnosi in rezultati in partnerski odnosi kljub vloženemu trudu in močni želji ne ohranijo ali se razvijejo v želeno obliko.
Učitelji AEQ metode® 1. stopnje
Petra Turnšek
Divine Movement, Tbilisijska ulica, Ljubljana, Slovenija
Mobi: +386 40 572 283
Mail: [email protected]
Učitelji AEQ metode® 2. stopnje
Janez Bitenc
Dobriša vas 60, Petrovče, Slovenija
Mobi: +386 41 800 668
Mail: [email protected]
Spletna stran: https://www.bitenc.eu/
Jure Koščak
Residencial Ciudad la Palma, Casa #10, Punta Cana, Dominikanska Republika
Whatsapp: +1 829 395 7168
Mail: [email protected]
Učenci AEQ metode® 3. stopnje 3/6
Jani Brajkovič
Knezova ulica 80, Novo mesto, Slovenia
Mobi: +386 40 654 653 ali +97150 569 9459
Mail: [email protected]
Petra Košmrlj
Pot v Hrastovec 40, Ljubljana, Slovenia
Mobi: +386 41 635 423
Mail: [email protected]
Spletna stran: https://petra-aeq.com
Vesna Tomšič
Gradaška ulica 8b, Ljubljana, Slovenija
Mobi: +386 70 727 203
Mail: [email protected]
Učitelji AEQ dihanja® 1. stopnje
Petra Košmrlj
Pot v Hrastovec 40, Ljubljana, Slovenia
Mobi: +386 41 635 423
Mail: [email protected]
Spletna stran: https://petra-aeq.com
Janez Bitenc
Dobriša vas 60, Petrovče, Slovenija
Mobi: +386 41 800 668
Mail: [email protected]
Spletna stran: https://www.bitenc.eu/
Vesna Tomšič
Gradaška ulica 8b, Ljubljana, Slovenija
Mobi: +386 70 727 203
Mail: [email protected]
Učitelji AEQ dihanja® 2. stopnje
Jani Brajkovič
Knezova ulica 80, Novo mesto, Slovenia
Mobi: +386 40 654 653 ali +97150 569 9459
Mail: [email protected]
Učitelji AEQ odnosov® 1. stopnje
Jani Brajkovič
Knezova ulica 80, Novo mesto, Slovenia
Mobi: +386 40 654 653 ali +97150 569 9459
Mail: [email protected]