Domače naloge učiteljev
Domača stran » Učitelji » Domače naloge učiteljev
Domača naloga – Senta Zupanc, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Urejanje gibanja in življenja
Objavljam del obnove, ki jo je napisala učiteljica AEQ metode 1. stopnje Senta Mežnar Zupanc, v pomoč bralcu, da bo bolje razumel logiko in zakonitosti AEQ metode ter lažje ločil primerne od neprimernih pristopov, k urejanju učinkovitosti. Obnovo je napisala po članku…
Majda Starovašnik, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Kako občutimo refleks zelene luči ali ga opazimo pri drugih
Odraščala sem v času, ko smo starše zelo spoštovali, celo bali smo se jih. Otroci smo se borili za njihovo naklonjenost, čutili strahospoštovanje. Bila sem izjemno pridna in ubogljiva deklica. Ves čas v gibanju ter iskanju izzivov. Nisem se znala ustaviti, si vzeti počitka.
Gorazd Ažman, Učitelj AEQ metode 2. stopnje -Spremembe v modelih razmišljanja razviti skozi šolanje AEQ metode
Prva velika sprememba je bilo močno povečanje razumevanja pomena teorije in prakse. Najprej sem prebral knjigo Lahkotno iz kroničnih bolečin kjer sem predvsem uspel teoretično razumeti refleks rdeče in zelene luči in travma refleks ter nastanek SMA. Po udeležbi na…
Tine Seražin Lisjak, Učenec AEQ metode 1. stopnje – Sprememba paradigme
Način delovanja moderne družbe nas z vedno večjo hitrostjo sili v nepotrebno aktivnost, komunikacijo in potrošništvo. Z razvojem tehnologije se je tempo življenja pospešil, ljudje pa kljub visokemu dvigu standarda ostajamo s čedalje manj časa, energije in zadovoljstva ter…
Karin Jeglič, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Moja spoznanja in razumevanja AEQ metode
”Odločitev” je beseda, s katero lahko najbolje povzamem moje začetke v povezavi z AEQ metodo. Odločitev, da prevzamem odgovornost za svoje fizične in psihične bolečine, za svoje delovanje, odnose in življenje na sploh. Lahko bi rekla, da je opuščanje svojega uma nekaj…
Anja Jarkovič, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Spoznanja in razumevanje 1. stopnje AEQ metode
Že nekaj let se potapljam v svoj notranji svet in želim razumeti zakaj delujemo tako kot delujemo in zakaj čutimo tako kot čutimo. AEQ metoda ponuja in pomaga pri razumevanju le tega, v bistvu je še veliko več, saj s pomočjo fizike, psihologije, fiziologije in anatomije…
Nace Janežič, Velenje, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Informacijski vakuum in pomen razlage
Moj proces spoznavanja najprej s klinično somatiko in kasneje z AEQ metodo lepo prikazuje pomen dobre razlage in zmanjševanja informacijskega vakuuma za doseganje želenih rezultatov. S klinično somatiko sem se spoznaval kot samouk – prek branja knjig, kjer…
Sonja Gerkman, Ljubljana, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Vpliv preteklosti na telo
Sedanjost odraža preteklost. Kar seješ, to žanješ. Kar vložiš, to dobiš. Znani pregovori, ki odražajo neko dejanje, ki ga opravimo zavestno. Ko pa govorimo o svojem telesu, o stanju v katerem se nahajamo, vemo, da na mišični tonus vplivajo dogodki iz preteklosti, katerih ni…
Simona Benedičič, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Primerjava teka in hitre hoje
V življenju je ključno učenje. Čim manj zaključkov v glavi pomeni več odprtih možnosti in raziskovanja, iskanja resnice. Učenje je ključno za ohranjanje zdravja in zadovoljstva v življenju. Metoda AEQ se ukvarja s tem, kako vrniti telesu sposobnost naravnega gibanja…
Ivana Buble Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje pomena učenja in vloga učenja
Učenje je proces. Delamo napake, se jih zavedamo in se na napakah učimo. Pri AEQ dobimo od učitelja navodila, napotke kako izvajati vajo. A to navodilo ne moremo slediti enoznačno. Potrebno je učenje izvajanja vaje. In ta vaja ne bo nikoli popolna. Izvajanje vaje je proces.
Meta Ribič, Ljubljana, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje -Tek in hitra hoja
Rada bi začela s svojo izkušnjo o teku. Nikoli nisem bila navdušena tekačica. Vedno je bila moja miselnost, da potrebujem tek. V petem razredu osnovne šole, ko sem začela trenirat karate, sem s prijateljico začela tudi teči na stadionu. In to po napornem treningu, 3x na teden.
Učiteljica AEQ metode 1. stopnje -Informacijski vakum in pomen razlage
Informacijski vakum vidim kot enega večjih paradoksov današnjega časa. Prenasičenost z informacijami a hkrati vseprisotna dezinformiranost ali neinformiranost ljudi. Prebiramo znanstvene članke, poslušamo podcasta, spremljamo novice – vse, da bi vedeli več in bili…
Gorazd Ažman, Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje -Tridelni dihalni ritem
Priznam, da je moje razumevanje tridelnega dihalnega ritma po dveh tednih sodelovanja na programu bistveno drugačno, kot po seminarju za učitelja dihanja. Če si priznamo ali ne, je to kolikokrat neko informacijo dobimo, ob kakšni priložnosti in kako se nas dotakne, zelo…
Tine Seražin Lisjak, učitelj AEQ metode 1. stopnje – Izzivi modernega časa in AEQ metoda
Način delovanja moderne družbe nas z vedno večjo hitrostjo sili v nepotrebno aktivnost, komunikacijo in potrošništvo. Z razvojem tehnologije se je tempo življenja pospešil, ljudje pa kljub visokemu dvigu standarda ostajamo s čedalje manj časa, energije in zadovoljstva…
Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Vpliv preteklosti na telo
edanjost odraža preteklost. Kar seješ, to žanješ. Kar vložiš, to dobiš. Znani pregovori, ki odražajo neko dejanje, ki ga opravimo zavestno. Ko pa govorimo o svojem telesu, o stanju v katerem se nahajamo, vemo, da na mišični tonus vplivajo dogodki iz preteklosti, katerih ni moč izbrisati.
Tine Seražin Lisjak, učitelj AEQ metode® 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Bolečina je velika učiteljica. Bolečina kot mehanizem je namenjena temu, da opozarja da v telesu nekaj ni v redu in nas motivira da to uredimo. V začetnih fazah je bolečina akutna, je jakost bolečine večja, kot je dejansko porušeno ravnovesje telesa. To je namenjeno temu, da…
Petra Košmrlj, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Glavni vzrok za otrdelost in kronične bolečine
Glavni razlog za otrdelost in bolečine je neravnovesje v telesu ali okrog njega, ki je posledica kršenja zakona o gravitaciji in zakona časa. Če je kršenje enega od zakonov, ponavadi pa kar obeh, dolgotrajno, bolečine postanejo kronične. Našo osebnost sestavljajo trije…
Gorazd Ažman učenec AEQ metode 3/5 – Razumevanje razlik med Klinično somatiko in AEQ metodo iz perspektive učitelja AEQ metode
Med obema pristopoma lahko najdemo številne razlike in seveda mnoge skupne točke. To je razumljivo saj pri AEQ metodi ne skrivamo na kaj se naslanja. Zato sem se v prvem delu pisanja naloge predvsem usmeril v iskanje vsebine, kjer sta metodi najbolj povezani.
Janez Logar, učenec AEQ metode 1. stopnje – pet spoznanj po prvem delu šolanja 1. stopnje
V prvih treh dneh izobraževanja so me nagovorile mnoge teme, ki jih je izpostavil predavatelj. Izpostavljam jih pet: možgani, telo in soma, senzorno-motorna amnezija, bolezni in senzorno-motorna amnezija ter zgodovina v mojem telesu. Leta 2021 sem se udeležil…
Mateja Šinkovec, učenka AEQ metode 1. stopnje – Kako lahko kot učitelj AEQ metode, pomagam stranki iz kroničnih težav in stanj?
Ljudje se danes poslužujemo instant rešitev za svoje težave, v kolikor se jih sploh lotimo reševati. Za to obstajata dva razloga, ali si enostavno ne vzamemo časa ali pa se z njimi nimamo poguma soočiti. Še lažje pa je če probleme enostavno pometemo pod preprogo in si…
Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje in osebna izkušnja entropije ter vloge bolečine v urejanju procesov entropije in sintropije
Metoda AEQ razlaga, da je kronično stanje v telesu posledica kronične nezmožnosti reševanja medosebnih odnosov. Kronično vnetje nam kaže, da imamo v življenju na določenem področju kroničen problem, ki se odraža na telesu. Na telesnem nivoju to pomeni, da je…
Karmen Kovač, učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Kaj je SMA (za 2.stopnjo)
Moje mnenje SMA je v uradni medicini in formacijo zelo zaželeno stanje. Ne zavedamo se, da imamo SMA vse dokler se nam ne pojavi nenadna bolečina in če nimamo znanja iz AEQ metode se zaradi neinformiranosti ne zavedamo kaj nam telo z bolečino sporoča. Moje razumevanje…
Ivana Buble, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje pomena logike, ki jo imata za seboj besedi „lahko in v redu“
Pomen logike besed »lahko in v redu« razumem v dovoljenju samemu sebi, če izrekamo samemu sebi, da nam ustrezajo čustva, da se počutimo udobno v situaciji v kateri se nahajamo. Razumem kot trenutek miru, sreče ki jo vsi iščemo od prihoda na svet do odhoda s tega…
Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Kako lahko kot učitelj AEQ metode pomagam stranki s kroničnimi težavami in stanji
Sam se kot osebni trener že srečujem s tovrstnim delom. Terapevtska vadba je eno od področij v katerem sem zadnja leta najbolj aktiven. Da nadgradim svoje znanje kot trener ali pa učitelj je bil tudi eden od razlogov, da sem se odločil za seminar učitelja AEQ metode.