Po opravljenih 3 različnih programih AEQ, sem se odločil udeležiti še seminarja AEQ za učitelja 1.stopnje. Čutil sem, da je čas za dodatno nadgradnjo znanja in AEQ izkušnje. Namreč vsak od programov, ki sem se jih udeležil so mi dali ogromno prepoznav...
AEQ® ŠOLANJE
Šolanje AEQ® metode je namenjeno razvoju načinov razmišljanja, ki omogočijo primerno razumevanje povezanosti in soodvisnosti uma in telesa, ter s tem uspešno reševanje kroničnih fizičnih in psihičnih težav - najprej pri sebi in potem skozi terapije in delo z drugimi.
Kaj boste osvojili in se naučili skozi AEQ šolanje?

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka ter znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike. Medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.
Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.
Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu, ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter zmožnost, da se čutimo.
Napetosti držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote. Te napetosti je potrebno odpraviti, da lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je tudi glavna naloga učitelja AEQ® metode, je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo, da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.
Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.
Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo.
Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.


Kako poteka AEQ šolanje / Ravni AEQ šolanja:
OSNOVNA STOPNJA

Učitelj AEQ metode 2.0 osnovne stopnje

Učitelj AEQ dihanja 2.0 osnovne stopnje

Učitelj AEQ odnosov 2.0 osnovne stopnje

Seminar učenja AEQ pristopa v digitalnem okolju
SREDNJA STOPNJA

Učitelj AEQ metode 2.0 srednje stopnje

Seminar o delovanju možganskih polovic

Seminar o pritiskih in dermaosmozi

Učitelj AEQ odnosov in dihanja 2.0 srednje stopnje
VIŠJA STOPNJA

Učitelj AEQ metode 2.0 višje stopnje


Učitelj AEQ odnosov višje stopnje
VISOKA STOPNJA

Učitelj AEQ metode 2.0 visoke stopnje


Učitelj AEQ odnosov visoke stopnje
Dodatno Šolanje


Veščine in tehnike javnega nastopanja in medsebojne komunikacije 1. Stopnje

Veščine in tehnike javnega nastopanja in medsebojne komunikacije 2. Stopnje

Veščine in tehnike javnega nastopanja in medsebojne komunikacije 3. Stopnje

Seminar AEQ metode

Seminar AEQ dihanje za lastno uporabo osnovne stopnje

Seminar AEQ odnosov za lastno uporabo osnovne stopnje
Izobraževanje: AEQ metoda®
Izobraževanje bodočih učiteljev AEQ metode® se bistveno razlikuje od načinov izobraževanja pri drugih podobnih metodah. Bodoči učitelj AEQ metode® lahko napreduje skozi stopnje izobraževanja le skladno z večanjem občutljivosti in spretnostjo prepoznavanja stanja v lastni membrani kot tudi s sposobnostjo, da to stanje opiše z besedami.
Redno izobraževanje ter praksa bistveno povečata zavedanje lastnih gibov in nereda ter nenehno razvijata nove modele razmišljanja. Obenem zmanjšata informacijski vakuum. Za učitelja AEQ metode® sta izjemno pomembni vodoravna in navpična povezanost, kajti le tako lahko začuti, opazi, posnema in opiše stanje, držo in počutje svojih strank. Pomembno je, da dovolj dobro pozna, čuti, razume in zmore spreminjati svojo somo, da lahko sploh opazi, razume ter zna naučiti vse potrebno za odpravo entropije in bolečin pri strankah.
Skozi boljše samozavedanje dobiva učitelj tudi več samozavesti in sposobnosti za boljšo ter bolj vzdržljivo pozornost do stranke. Ta je nujna tako na individualnih terapijah kot skupinskih delavnicah. S tem zagotovi primeren odnos s stranko in prepreči, da bi se spraševala, ali je za svoje plačilo res dobila dovolj. Če je torej to razmerje enakovredno, sta zagotovljena sintropija in obojestransko osebno zadovoljstvo.
O vsem omenjenem se bodoči učitelji AEQ metode® seznanijo že na delavnici, kjer se učimo osnov metode. Učenje odnosa in čutenja poteka hkrati s spoznavanjem, kako daljšati mišice in odpraviti nered pri gibanju. Učimo se prepoznati senzorno-motorično amnezijo, poučim jih o pendikulaciji, somatskih refleksih in AEQ vajah®. Tako si na delavnici in doma ob lastnem raziskovanju postopoma bistveno izboljšajo zavedanje, kontrolo in urejenost gibanja ter so bolje pripravljeni na izobraževanje za učitelja AEQ metode® osnovne stopnje.
Mnenja o šolanju AEQ metode®
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Jure Koščak
Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Lidija Jakljevič
Pred začetkom sem čutila nekakšno strahospoštovanje do 3.stopnje; imela sem pričakovanja, saj sem že iz 1. in srednje stopnje, ter drugih Aleševih seminarjev vedela, da Aleš vedno preseneti z nečim neznanim, novim, kompleksnim, a hkrati enostavnim, sprejemljivim...
Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Simona Lesar
Pogledam, občutim, slišim, obvladam, svetujem, vodim in se naprej učim. Vse te komponente sem spoznala in nadgradila v šoli 3 stopnje metode AEQ. Skozi skrbno izbrane vaje, dodelane v popolnosti sem svojo lastno somo učinkovito spoznala in vse informacije katere...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Katja Črne
Tekom raziskovanja sebe in delovanja telesa ter iskanja povezave med telesom in umom, med iskanjem nečesa, ki bi mi dalo odgovore, katerih mi tradicionalne metode niso dale, sem se srečala z AEQ metodo. Za razliko od ostalih izobraževanj, ki sem se jih v...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Keti Mastrovic
Za AEQ metodo sem izvedela od športno aktivnega prijatelja, ki je občasno odhajal na aktivne terapije h g. Alešu Ernstu. Njegovo navdušenje nad učinki AEQ metoda je tudi v meni vzbudilo zanimanje zanjo. Všeč mu je bila zaradi odpravljanja bolečin in spreminjanja našega...
Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Blaž Jurečič
Spomnim se prvega srečanja z Alešom, ko je razlagal o posledicah kronično zakrčenih mišicah, na telo in psiho. Vse takrat se mi je zdelo, kot znanstvena fantastika, da pretirava pri vsem skupaj. Sedaj skozi prakso, razumem, da ni. Tri leta nazaj, ko sem se prvič udeležil...
Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Petra Košmrlj
Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za osnovno stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na osnovni stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Maša Gril
Na seminarju za učitelja osnovne stopnje so jasno predstavljene osnove AEQ metode, podkrepljene z različnimi praktičnimi primeri. To omogoča primerno razumevanje metode in daje možnost, da bodoči učitelji osnovne stopnje to znanje učinkovito uporabijo kasneje pri svojem...
Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Mojca Centrih
Seminar na srednji stopnji je zame bil globok, intenziven in prodoren. Občutim veliko težkih in globokih čustev, za katere bom potrebovala več časa, da jih sprejmem, analiziram in najpomembneje, da spremenim svoje vedenje. Znanje, ki sem ga na seminarju slišala mi je...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Petra Šmid Seljak
Človek je kompleksno bitje, ki zahteva celosten terapevtski pristop; le-tega gradim z uporabo različnih metod in tehnik. Samo če sledim temu vodilu, se lahko poleg telesa dotaknem globin posameznika, posežem globlje, v njegovo bit. V življenju me stvari običajno najdejo same...
Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje stopnje, Lidija Jakljevič
Teče že šesto leto, odkar sem spoznala Aleša in njegovo delo na področju povezovanja uma in telesa, raziskovanja some, iskanja resničnih občutkov in čustev ter postopnega spreminjanja, ki omogoča življenje z manj bolečine, ki je srečnejše, bolj spontano in svobodno.
Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Lidija Jakljevič
Pravijo, da se učitelj pojavi, ko je učenec pripravljen, res je bilo tako. Na srednjo stopnjo AEQ sem se vpisala brez posebnih pričakovanj. Želela sem si nadgraditi, razširiti obstoječe znanje, še zdaleč pa nisem pričakovala takšnega viharja v moji glavi, ter da bom posledično...
Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Uroš Petan
Seminar 2 stopnje ni le nadgradnja 1 stopnje. Poleg logične/pričakovane nadgradnje fizičnega-gibalnega dela metode – učenje novih vaj in sklopov vaj za odpravo specifičnih bolezni/bolečin, seznani udeležence z najpomembnejšo povezavo med zavednim delom uma...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Blaž Jurečič
Skozi svojo športno kariero sem napredek smatral le, če je bilo telo nasljedni dan utrujeno. V kolikor nisem dal vsega od sebe sem imel slab občutek. Tak način dela me je pripeljal do kroničnih bolečin, zdravstvenih težav.Ko sem se z AEQ metodo soočil na delavnici...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Ivana Buble
AEQ – tečaj za učitelja AEQ metode osnovne stopnje; Mnenje o seminarju osnovne stopnje AEQ metode Ko razmišljam o AEQ z mislimi vsakič odtavam nazaj, na svoj začetek spoznavanja AEQ, saj je tako oddaljen –7 let nazaj, a se počutim da sem še vedno na začetku. AEQ spoznavam...
Pogosta vprašanja:
Šolanje izvaja Aleš Ernst, ustanovitelj AEQ metode® v centru AEQ metode v Brežicah.
Rodil sem se leta 1971 in z družino živim v Brežicah. V otroštvu sem imel precejšnje težave z motoriko, stabilnostjo in gibljivostjo. Čeprav sem se naučil kolo voziti šele pri petnajstih, sem kmalu nato začel intenzivno kolesariti, se udeleževati kolesarskih maratonov in ves ta čas kolesa tudi popravljal v svoji trgovini s kolesi.
Aktivno sem kolesaril, tekel, plaval in dvigoval uteži. Sčasoma se mi je v levem kolku pojavila bolečina in se razvila do nevzdržnosti. Ob tem moram povedati, da so mi v otroštvu postavili diagnozo krajše desne noge, temu primerno pa se mi je slabše razvila desna stran telesa. Zaradi čedalje močnejših bolečin sem prenehal kolesariti ter se preusmeril v dvigovanje uteži in kettlebellov. Pridobil sem ustrezne certifikate ter stranke poučeval o pravilnem delu in gibanju pod obremenitvijo. Ob tem sem začel opažati pomanjkljivosti lastne gibljivosti.
Bolečina v kolku, ki se je sprva, ko sem zamenjal šport, umaknila, se je vrnila. Zato sem poiskal medicinsko pomoč, vendar me razlaga vzrokov neznosnih bolečin in ponujene rešitve niso prepričale. Fizikalna terapija, utrjevanje mišic, delo z elastikami, masaže, kiropraktika ter ure meditacij niso imele bistvenega učinka. Preprosto sem se navadil na bolečino.
Šele kasneje, ko sem se začel poglabljati v možne vzroke, sem naletel na razlage delovanja telesa in uma v luči somatike Thomasa Hanne. Ugledal sem možno rešitev za svoje probleme brez invazivnih posegov v telo. Ob branju knjige Marthe Peterson in dopisovanju z njo sem počasi dojel, kaj je pravi razlog moje krajše desne noge in zakaj imam tako trdožive bolečine v levi nogi. Že po nekaj dnevih izvajanja osnovnih vaj sem opazil neverjetno izboljšanje; zato sem želel več. Klinične somatike sem se nato učil pri Marthi Peterson ter drugih strokovnjakih sorodnih področij. Somatski pogled na delovanje uma in telesa mi je omogočil boljšo razlago za vzroke težav, ki postanejo kronične.
Kako vaje klinične somatike učinkujejo na živčno-mišični sistem, sem se imel priložnost podučiti ob nekajletnem delu s strankami. Ob aktivnih terapijah so se mnogim zgodile znatne spremembe in življenje se jim je izboljšalo, a vendarle so se dobrodejni učinki pri večini obdržali le nekaj mesecev. Sčasoma so se vrnili v prejšnje stanje in somatske vaje izvajali le občasno, ko je bolečina postala preveč moteča.
Ob proučevanju različnih področij fizike in človeškega gibanja sem bolje razumel, da se je življenje izjemno pohitrilo in da je temu primerna manjša sposobnost zbranosti in prilagodljivost človeka, ki mu hitro življenje omogoča tehnologija. Za tak način življenja potrebujemo veliko energije, a tudi naprave, ki delo opravljajo namesto nas ter nam tako prihranijo čas. Medtem ko si čas odmerjamo racionalno, pa tega ne delamo pri energiji. Naše telo se je skozi evolucijo ter boj za obstanek razvijalo ob pomankanju in boju za energijo. Čas ni bil bistven, danes pa živimo, kot da bi se venomer vozili po avtocesti, kar nam omogoča prihranek časa, hkrati pa pomeni tudi večjo porabo goriva (energije) ter večjo obrabo. Obenem je prilagodljivost, to manipulacijsko polje, ko se zgodi nekaj nepredvidljivega, manjša.
Ko je treba z avtoceste zaviti na makadamsko pot in voziti zlagoma, smo zmedeni in negotovi. Skorajda pod stresom, čeprav smo kot vrsta preživeli milijone let in se razvijali v neprilagojenem sovražnem okolju.
Ugotavljam, da nas hitrost ubija dobesedno ali posredno, nas dela napete, trde in toge. Nastaja bolečina, ki opozarja na neučinkovitost. Temeljni namen AEQ metode® je, da si vzamemo čas in opazujemo, kaj počnemo ter ob povečani pozornosti iščemo boljšo rešitev.
Boljša rešitev je tista, kjer z manj truda (energije) naredimo enako ali več kot prej. Povedano drugače: dvakrat premisli, enkrat naredi. Kot če bi z avtoceste zavili na poligon spretnostne vožnje.
Naslednji korak je rezervacija klica z Alešem Ernstom, ustanoviteljem metode, kjer boste spoznali, kako lahko šolanje pomaga vam na vaši življenski in/ali karierni poti ter določili, kaj so naslednji korak za vas. Za dodatne informacije in vprašanja pišite na naslov: [email protected].
Za prijavo na šolanje osnovne stopnje AEQ metode dodatna predznanja niso potrebna. Potreben pa je jasen motiv, zakaj bi želeli postati učitelj AEQ metode in pripravljenost prepoznavati svoje vzorce in pogojne odzive v podzavesti ter skozi proces lastne transformacije pridobiti zmožnost in pravico pomagati drugim v podobnih težavah.
Primerno je za vse, ki želijo pomagati najprej sebi, nato pa tudi drugim iz senzorno-motorne amnezije, kroničnih bolečin in kroničnih bolezni.
Po opravljeni prvi stopnji, boste prejeli certifikat, ki vam omogoča izvajanje AEQ učenja s svojim strankami.
Po opravljeni tretji stopnji boste prejeli certtifikat za izvajanje aktivnega učenja s svojimi strankami.