AEQ Šolanje

Šolanje AEQ® metode je namenjeno razvoju načinov razmišljanja, ki omogočijo primerno razumevanje povezanosti in soodvisnosti uma in telesa, ter s tem uspešno reševanje kroničnih fizičnih in psihičnih težav - najprej pri sebi in potem skozi terapije in delo z drugimi.

Kaj boste skozi šolanje osvojili in se naučili:

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo. 

Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo. 

Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Kako poteka AEQ šolanje / Ravni AEQ šolanja:

AEQ METODA

Učitelj AEQ metode 1. stopnje

Učitelj AEQ metode 2. stopnje

Učitelj AEQ metode 3. stopnje

Učitelj AEQ metode 4. stopnje

AEQ DIHANJE

Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 3. stopnje

AEQ ODNOSI

Učitelj AEQ odnosov 1. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 2. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 3. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 4. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 5. stopnje

Izobraževanje: AEQ metoda®

Izobraževanje bodočih učiteljev AEQ metode® se bistveno razlikuje od načinov izobraževanja pri drugih podobnih metodah. Bodoči učitelj AEQ metode® napreduje skozi stopnje izobraževanja lahko le skladno z večanjem občutljivosti in spretnostjo prepoznavanja stanja v lastni membrani kot tudi s sposobnostjo, da to stanje opiše z besedami.

Redno izobraževanje ter praksa bistveno povečata zavedanje lastnih gibov in nereda ter nenehno razvijata nove modele razmišljanja. Obenem zmanjšata informacijski vakum. Za učitelja AEQ metode® sta izjemno pomembni vodoravna in navpična povezanost, kajti le tako lahko začuti, opazi, posnema in opiše stanje, držo in počutje svojih strank. Pomembno je, da dovolj dobro pozna, čuti, razume in zmore spreminjati svojo somo, da lahko sploh opazi, razume in zna naučiti vse potrebno za odpravo entropije in bolečin pri strankah.

Skozi boljše samozavedanje dobiva učitelj tudi več samozavesti in sposobnosti za boljšo in bolj vzdržljivo pozornost do stranke. Ta je nujna tako na individualnih terapijah kot skupinskih delavnicah. S tem zagotovi primeren odnos s stranko in prepreči, da bi se spraševala, ali je za svoje plačilo res dobila dovolj. Če je torej to razmerje enakovredno, sta zagotovljena sintropija in obojestransko osebno zadovoljstvo.

O vsem omenjenem se bodoči učitelji AEQ metode® seznanijo že na delavnici, kjer se učimo osnov metode. Učenje odnosa in čutenja poteka hkrati s spoznavanjem, kako daljšati mišice in odpraviti nered pri gibanju. Učimo se prepoznati senzorno motorično amnezijo, poučim jih o pendikulaciji, somatskih refleksih in AEQ vajah®. Tako si na delavnici in doma, ob lastnem raziskovanju, postopoma bistveno izboljšajo zavedanje, kontrolo in urejenost gibanja in so bolje pripravljeni na izobraževanje za učitelja AEQ metode® 1. stopnje.

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Benjamin Trontelj

V svet klinične somatike sem vstopil »šepajoče«. Težave z levim kolenom so se vlekle predolgo. Pri delu, športu, celo enostavnemu sprehodu… V bistvu, če dobro premislim sem v preteklosti vedno imel kakšne težave gledano z vidika poškodb, bolečin, ki sem jih reševal na vse mogoče načine, le z otroško preprostostjo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Lana Bauman

Od konca izobraževanja za učitelja AEQ metode prve stopnje se mi je življenje obrnilo na glavo. Na življenje sem začela gledati drugače – skozi oči vzrokov in posledic fizikalnih zakonov in kršenje ali upoštevanje le teh. Zdaj se zavedam, da naključja ne obstajajo, da so vsak “slučaj, sreča ali nesreča”...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Petra Šmid Seljak

Izobraževanje za učiteljico tretje stopnje je zaključeno. Za kar čutim hvaležnost in radost ob osvojenem znanju. Dve in pol leti trajajoče šolanje je predstavljalo prav poseben izziv. Poleg tega da smo pridobivali znanja o metodi in njenem izvajanju, smo doživljali vse učinke metode tudi na sebi. Dotik, ki ima glavno...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Simona Lesar

V življenju ima vsak vsega dovolj. Eni imajo več izkušenj, drugi malo manj. Vsak ima znanje na raznih področjih, če ne prirojenih ali priučenih, so ga naučile izkušnje. Jaz osebno sem hvaležna, ker so me resnično napolnile z obilo informacijami in so me pripeljale na pot, kjer se ljudje ustavijo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Monika Adler

Spoznanja in razumevanja (prva polovica seminarja AEQ učitelja 1.stopnje) Monika Adler Z metodo AEQ in njeno filozofijo sem seznanjena sedaj dobro leto in pol. Aleševa razlaga, podkrepljena z izkušnjo čutenja pomankljivega nadzora nad svojim zavestnim gibanjem pri aktivni terapiji, mi je omogočila, da sem svojo dolgotrajno bolečino začela razumeti kot...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Veronika Lovšin

IZKUŠNJA METODE AEQ Morda začnem najprej pri mehkobi. Nikdar si nisem predstavljala, da mehkoba telesa skozi telesne gibe privede tudi do mehkobe misli. To mi je vedno znova nekako najbolj fascinantno spoznanje. Vedno znova se ga zavedam zato, ker prihajam globlje v njegove globine in mi vsak dan pove malo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Ivana Buble

AEQ – tečaj za učitelja AEQ metode 1. stopnje; Mnenje o seminarju 1. stopnje AEQ metode Ko razmišljam o AEQ z mislimi vsakič odtavam nazaj, na svoj začetek spoznavanja AEQ, saj je tako oddaljen –7 let nazaj, a se počutim da sem še vedno na začetku. AEQ spoznavam od leta...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Jasmina Rome

Minila so že dobra tri leta, odkar sem se prvič srečala z Alešem in z njegovo terapijo – tedaj še klinično somatiko, ki jo je kasneje razvil in nadgradil v AEQ metodo®. Iskala sem nekoga, ki bi mi pokazal način, me naučil, kako naj si ob vse večjih težavah z...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Petra Košmrlj

K izobraževanju za učitelja AEQ 1. stopnje me je zelo močno vleklo že precej časa, saj sem se želela o AEQ metodi naučiti več, iti še globlje. Po drugi strani sem imela strah, saj učitelj pomeni, da potem nekoga učiš in ta misel mi ni bila preveč prijetna, saj se...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Samo Sinik

Seminar za učitelja somatskih gibov po AEQ metodi 1. stopnje je bil zame en izmed najboljših izobraževanj katerim sem prisostvoval. Poleg tega, da je potekal v nadvse prijetnem okolju in je bilo za nas v kratkih odmorih lepo poskrbljeno, se je Aleš s svojim znanjem in občutkom za podajanje znanja...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Dušica Gabrijel

Ko primerjam svoje današnje razmišljanje in občutke s tistimi pred več kot petimi leti, ko sem se prvič srečala z AEQ metodo, lahko rečem, da je res velika razlika in se je ne da opisati v nekaj stavkih. Več let sem imela težave s hrbtenico, fizioterapija in občasne vaje ob...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Samo Šinik

Preživeli smo nepozabnih 5 dni “reality show-a” pod taktirko izkušenega moderatorja Aleša Ernsta. Izbor udeležencev z različnimi miselnimi vzorci (različnimi osebnostmi in karakterji) je prispeval k zelo dinamičnemu in poučnemu seminarju. Skozi tvoje podajanje znanja in vodenje vaj po AEQ metodi so se v nas začeli prebujati občutki, čustva, spomini,...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Barbara Peterlin

AEQ metoda, ki je nadgradnja klinične somatike, združuje somatiko s podzavestnimi vzorci posameznika. Šolanje v osnovi temelji na osebni rasti učenca AEQ metode. Na boljšem občutenju lastnega telesa in dviganju osebne čustvene zrelosti. V procesu šolanja se pričakuje od učenca delo na sebi. Redno izvajanje AEQ vaj, občasna prisotnost na...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Sonja Gerkman

Ko sem se pred petimi leti prvič srečala s klinično somatiko na delavnici v Sežani, sem bila povsem pod vtisom mojega takratnega vzpona učenja in napredovanja pri tehniki varne vadbe Pilatesa. Nekako mi ego ni dovolil, da slišim in sprejmem informacije na delavnici in občutim vaje. Gluha in zaprta kot...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Tomaž Hadalin

Seminar za učitelja AEQ metode 1.stopnje je bila zame zelo pozitivna izkušnja. Predhodno sem imel opravljene tri spletne programe za izboljševanje dihanja skozi AEQ metodo, kjer sem se začel zavedati kaj pomeni pravilno dihanje. Seminar za učitelja AEQ metode 1.stopnje je predstavljal nadgradnjo, več razumevanja in dojemanja dejanj v preteklosti...

Preberi več

Pogosta vprašanja:

Aleš Ernst, učitelj AEQ metode® 5. stopnje

Rodil sem se leta 1971, z družino živim v Brežicah. V otroštvu sem imel precejšnje težave z motoriko, stabilnostjo, gibljivostjo. Čeprav se naučil kolo voziti šele pri petnajstih, sem kmalu začel intenzivno kolesariti, se udeleževati kolesarskih maratonov in ves ta čas kolesa tudi popravljal v svoji trgovini s kolesi.

Aktivno sem kolesaril, tekel, plaval in dvigoval uteži. Sčasoma se mi je v levem kolku pojavila bolečina in se razvila do nevzdržnosti. Ob tem moram povedati, da so mi v otroštvu postavili diagnozo krajše desne noge, temu primerno se mi je slabše razvila desna stran telesa. Zaradi čedalje močnejših bolečin sem prenehal kolesariti ter se preusmeril v dvigovanje uteži in ketlebelov. Pridobil sem ustrezne certifikate ter stranke poučeval o pravilnem delu in gibanju pod obremenitvijo. Ob tem sem začel opažati pomanjkljivosti lastne gibljivosti. Bolečina v kolku, ki se je sprva, ko sem zamenjal šport, umaknila, se je vrnila. Zato sem poiskal medicinsko pomoč, vendar me razlaga vzrokov neznosnih bolečin in ponujene rešitve niso prepričale. Fizikalna terapija, utrjevanje mišic, delo z elastikami, masaže, kiropraktika ter ure meditacij niso imele bistvenega učinka. Preprosto sem se navadil na bolečino.

Šele kasneje, ko sem se začel poglabljati v možne vzroke, sem naletel na razlage delovanja telesa in uma v luči somatike Thomasa Hanne. Ugledal sem možno rešitev za svoje probleme brez invazivnih posegov v telo. Ob branju knjige Marthe Peterson in dopisovanju z njo sem počasi dojel, kaj je pravi razlog moje krajše desne noge in zakaj imam tako trdožive bolečine v levi nogi. Že po nekaj dnevih izvajanja osnovnih vaj sem opazil neverjetno izboljšanje; zato sem želel več. Klinične somatike sem se nato učil pri Marthi Peterson ter drugih strokovnjakih sorodnih področij. Somatski pogled na delovanje uma in telesa mi je omogočil boljšo razlago za vzroke težav, ki postanejo kronične.

Kako vaje klinične somatike učinkujejo na živčno-mišični sistem, sem se imel priložnost podučiti ob nekajletnem delu s strankami. Ob aktivnih terapijah so se mnogim zgodile znatne spremembe in življenje se jim je izboljšalo, a vendarle so se dobrodejni učinki pri večini obdržali le nekaj mesecev. Sčasoma so se vrnili v prejšnje stanje in somatske vaje izvajali le občasno, ko je bolečina postala preveč moteča.

Ob proučevanju različnih področij fizike in človeškega gibanja sem bolje razumel, da se je življenje izjemno pohitrilo in da je temu primerna manjša sposobnost zbranosti in prilagodljivost človeka, ki mu hitro življenje omogoča tehnologija. Za tak način življenja potrebujemo veliko energije, a tudi naprave, ki delo opravljajo namesto nas ter nam tako prihranijo čas. Medtem ko si čas odmerjamo racionalno, pa tega ne delamo pri energiji. Naše telo se je skozi evolucijo ter boj za obstanek razvijalo ob pomankanju in boju za energijo. Čas ni bil bistven, danes pa živimo, kot da bi se venomer vozili po avtocesti, kar nam omogoča prihranek časa, hkrati pa pomeni tudi večjo porabo goriva (energije) ter večjo obrabo. Obenem je prilagodljivost, to manipulacijsko polje, ko se zgodi nekaj nepredvidljivega, manjša.

Ko je treba z avtoceste zaviti na makadamsko pot in voziti zlagoma, smo zmedeni in negotovi. Skorajda pod stresom, čeprav smo kot vrsta preživeli milijone let in se razvijali v neprilagojenem sovražnem okolju.

Ugotavljam, da nas hitrost ubija dobesedno ali posredno, nas dela napete, trde in toge. Nastaja bolečina, ki opozarja na neučinkovitost. Temeljni namen AEQ metode® je, da si vzamemo čas in opazujemo, kaj počnemo ter ob povečani pozornosti iščemo boljšo rešitev.

Boljša rešitev je tista, kjer z manj truda (energije) naredimo enako ali več kot prej. Povedano drugače: dvakrat premisli, enkrat naredi. Kot če bi z avtoceste zavili na poligon spretnostne vožnje.

Naslednji korak je rezervacija klica z Alešem Ernstom, ustanoviteljem metode, kjer boste spoznali kako lahko šolanje pomaga vam na vaši življenski in/ali karierni poti in določili kaj so naslednji korak za vas. 

Za Prijavo na šolanje 1 stopnje dodatna predznanja niso potrebna. Potreben pa je jasen motiv, zakaj bi želeli postati učitelj AEQ metode in pripravljenost prepoznavati svoje vzorce in pogojne odzive v podzavesti in skozi proces lastne transformacije pridobiti zmožnost in pravico pomagati drugim v podobnih težavah.

Primerno je za vse, ki želijo pomagati najprej sebi nato pa tudi drugim iz senzorno motorne amnezije, kroničnih bolečin in kroničnih bolezni.

Po opravljeni prvi stopnji, boste prejeli certifikat, ki vam omogoča izvajanje AEQ učenja s svojim strankami. 

Po opravljeni tretji stopnji boste prejeli certtifikat za izvajanje aktivnega učenja s svojimi strankami.