AEQ® ŠOLANJE

Šolanje AEQ® metode je namenjeno razvoju načinov razmišljanja, ki omogočijo primerno razumevanje povezanosti in soodvisnosti uma in telesa, ter s tem uspešno reševanje kroničnih fizičnih in psihičnih težav - najprej pri sebi in potem skozi terapije in delo z drugimi.

Kaj boste osvojili in se naučili skozi AEQ šolanje?

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka ter znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike. Medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu, ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter zmožnost, da se čutimo.

Napetosti držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote. Te napetosti je potrebno odpraviti, da lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je tudi glavna naloga učitelja AEQ® metode, je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo, da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo. 

Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Kako poteka AEQ šolanje / Ravni AEQ šolanja:

AEQ METODA

Učitelj AEQ metode 1. stopnje

Učitelj AEQ metode 2. stopnje

Učitelj AEQ metode 3. stopnje

Učitelj AEQ metode 4. stopnje

AEQ DIHANJE

Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 3. stopnje

AEQ ODNOSI

Učitelj AEQ odnosov 1. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 2. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 3. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 4. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 5. stopnje

Izobraževanje: AEQ metoda®

Izobraževanje bodočih učiteljev AEQ metode® se bistveno razlikuje od načinov izobraževanja pri drugih podobnih metodah. Bodoči učitelj AEQ metode® lahko napreduje skozi stopnje izobraževanja le skladno z večanjem občutljivosti in spretnostjo prepoznavanja stanja v lastni membrani kot tudi s sposobnostjo, da to stanje opiše z besedami.

Redno izobraževanje ter praksa bistveno povečata zavedanje lastnih gibov in nereda ter nenehno razvijata nove modele razmišljanja. Obenem zmanjšata informacijski vakuum. Za učitelja AEQ metode® sta izjemno pomembni vodoravna in navpična povezanost, kajti le tako lahko začuti, opazi, posnema in opiše stanje, držo in počutje svojih strank. Pomembno je, da dovolj dobro pozna, čuti, razume in zmore spreminjati svojo somo, da lahko sploh opazi, razume ter zna naučiti vse potrebno za odpravo entropije in bolečin pri strankah.

Skozi boljše samozavedanje dobiva učitelj tudi več samozavesti in sposobnosti za boljšo ter bolj vzdržljivo pozornost do stranke. Ta je nujna tako na individualnih terapijah kot skupinskih delavnicah. S tem zagotovi primeren odnos s stranko in prepreči, da bi se spraševala, ali je za svoje plačilo res dobila dovolj. Če je torej to razmerje enakovredno, sta zagotovljena sintropija in obojestransko osebno zadovoljstvo.

O vsem omenjenem se bodoči učitelji AEQ metode® seznanijo že na delavnici, kjer se učimo osnov metode. Učenje odnosa in čutenja poteka hkrati s spoznavanjem, kako daljšati mišice in odpraviti nered pri gibanju. Učimo se prepoznati senzorno-motorično amnezijo, poučim jih o pendikulaciji, somatskih refleksih in AEQ vajah®. Tako si na delavnici in doma ob lastnem raziskovanju postopoma bistveno izboljšajo zavedanje, kontrolo in urejenost gibanja ter so bolje pripravljeni na izobraževanje za učitelja AEQ metode® 1. stopnje.

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jasmina Rome Rodić

voje življenje že od nekdaj rada raziskujem, ga izboljšujem in nadgrajujem. S pomočjo karmične diagnostike, jyotisha in zvočne terapije Ohmpunctuur sem bila pri tem dolgo uspešna; vse do takrat, ko se mi je pojavila močna bolečina v vratu in ramenih, ki se je sicer...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Anja Jarkovič

Že nekaj let se potapljam v svoj notranji svet in želim razumeti zakaj delujemo tako kot delujemo in zakaj čutimo tako kot čutimo. AEQ metoda ponuja in pomaga pri razumevanju le tega, v bistvu je še veliko več, saj s pomočjo fizike, psihologije, fiziologije in...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Teja Šinkovec

Skoraj leto dni je od tega, ko sem se z devetimi neznanci prvič srečala na seminarju AEQ metode 1. stopnje. Aleš nas je skozi dva intenzivna vikenda peljal v svet AEQ metode. Skozi zgodbe, pripovedi in povezovanju je teh 9 neznancev, kmalu postalo 9 dobrih sošolcev.

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Stjepan Ostroški

Slišal sem, da tam nekje, za neko ograjo, obstaja dvorišče, kjer, če vstopite, dobite srečo, dobite tisto, kar iščete. Tudi jaz sem se podal na pot do tega dvorišča. Nanj so me usmerjali bleščeči smerokazi. Zagledal sem dolgo vrsto ljudi, ko sem bil deset kilometrov...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Lana Bauman

Od konca izobraževanja za učitelja AEQ metode prve stopnje se mi je življenje obrnilo na glavo. Na življenje sem začela gledati drugače - skozi oči vzrokov in posledic fizikalnih zakonov in kršenje ali upoštevanje le teh. Zdaj se zavedam, da naključja ne obstajajo, da...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Uroš Petan

Posebnost 3 stopnje je prehod iz zgolj verbalnega v aktivno delo s stranko, takoimenovano aktivno učenje, ki temelji predvsem na stiku učiteljeve roke z membrano klienta. Na tak način klient dobi več kvalitetnih senzorskih podatkov v svojem telesu iz specifičnega...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Kareem Al Saleh

Profesionalni šport in napačen pristop k treningu sta me je pripeljala do toliko poškodb in bolečin , da sem potreboval in dlje iskal rešitev za vse močnejše kronične bolečine v telesu, slabo voljo in utrujenost. Pot me je pripeljala do Aleša , ki je imel drugačen pristop od vseh...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Barbara Peterlin

AEQ metoda, ki je nadgradnja klinične somatike, združuje somatiko s podzavestnimi vzorci posameznika. Šolanje v osnovi temelji na osebni rasti učenca AEQ metode. Na boljšem občutenju lastnega telesa in dviganju osebne čustvene zrelosti. V procesu šolanja se pričakuje...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Nace Janežič

Od vsega učenja, seminarjev in izobraževanj, ki sem se jih v življenju udeležil, je imelo izobraževanje za učitelja AEQ metode 1. stopnje name daleč največji vpliv in transformativno moč. Ob prijavi se nisem niti približno zavedal, v kakšno globino in širino se AEQ razteza.

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Matjaž Zupan

Imel sem stalne bolečine v vratu in križu. Imel sem stalne probleme pri izstopu iz avtomobila ob stranskem zasuku ter težave z regeneracijo po kakšni fizični aktivnosti (tek ali kolo). Mišice so bile napete še nekaj dni po aktivnosti. Težave sem reševal sam ali...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Matevž Polak

Vsekakor nepričakovano. Predvsem sem prišel zaradi vaj in odprave bolečin v hrbtenici, ki je povsod prisotna. Najprej me je zmotilo govorjenje malo o tem in drugem, ki ni imelo nobene rdeče niti. Aleš je uporabljal besede, za katere nisem imel pojma, kaj želi povedati.

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gregor Marinšek

Začetek seminarja sem pričakal s precej velikimi pričakovanji. Predvsem sem želel spoznati razliko med navadno klinično somatiko, Feldenkresis metodo in AEQ metodo. Z vsemi sem se v preteklosti bežno srečal in nisem zaznal bistvenih razlik. Princip...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Samo Šinik

Že sama odločitev udeležiti se izobraževanja za učitelja 3. stopnje zahteva od posameznika temeljit premislek in odločitev. Če si se prej z AEQ metodo ukvarjal zgolj za urejanje lastnih težav, omejitev in bolečin ter za lastno veselje in hobi, s 3. stopnjo postane proces...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Petra Peciga

Aleš nudi globino učenja, ki sem jo iskala. Predvsem vodi z lastnim zgledom, njegove razlage pa so natančne in razumljive. AEQ metoda je praktična, iskrena in realna in temelji na resnici sporočil telesa. Pojasni nastanek kroničnega stanja v sodobni družbi  in doda...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Damjana Kristanc

Z AEQ metodo sem se srečala oktobra 2016, ko sem prišla na prvo aktivno terapijo k Alešu. Zadnja tri leta sem imela stalne bolečine v križu, hrbtu, kolenih, kolkih, ramenih… skratka povsod. Obiskala sem veliko zdravnikov specialistov, ki pa niso našli prave...

Preberi več

Pogosta vprašanja:

Šolanje izvaja Aleš Ernst, ustanovitelj AEQ metode® in učitelj AEQ metode 5. stopnje v centru AEQ metode v Brežicah.

Rodil sem se leta 1971 in z družino živim v Brežicah. V otroštvu sem imel precejšnje težave z motoriko, stabilnostjo in gibljivostjo. Čeprav sem se naučil kolo voziti šele pri petnajstih, sem kmalu nato začel intenzivno kolesariti, se udeleževati kolesarskih maratonov in ves ta čas kolesa tudi popravljal v svoji trgovini s kolesi.

Aktivno sem kolesaril, tekel, plaval in dvigoval uteži. Sčasoma se mi je v levem kolku pojavila bolečina in se razvila do nevzdržnosti. Ob tem moram povedati, da so mi v otroštvu postavili diagnozo krajše desne noge, temu primerno pa se mi je slabše razvila desna stran telesa. Zaradi čedalje močnejših bolečin sem prenehal kolesariti ter se preusmeril v dvigovanje uteži in kettlebellov. Pridobil sem ustrezne certifikate ter stranke poučeval o pravilnem delu in gibanju pod obremenitvijo. Ob tem sem začel opažati pomanjkljivosti lastne gibljivosti.

Bolečina v kolku, ki se je sprva, ko sem zamenjal šport, umaknila, se je vrnila. Zato sem poiskal medicinsko pomoč, vendar me razlaga vzrokov neznosnih bolečin in ponujene rešitve niso prepričale. Fizikalna terapija, utrjevanje mišic, delo z elastikami, masaže, kiropraktika ter ure meditacij niso imele bistvenega učinka. Preprosto sem se navadil na bolečino.

Šele kasneje, ko sem se začel poglabljati v možne vzroke, sem naletel na razlage delovanja telesa in uma v luči somatike Thomasa Hanne. Ugledal sem možno rešitev za svoje probleme brez invazivnih posegov v telo. Ob branju knjige Marthe Peterson in dopisovanju z njo sem počasi dojel, kaj je pravi razlog moje krajše desne noge in zakaj imam tako trdožive bolečine v levi nogi. Že po nekaj dnevih izvajanja osnovnih vaj sem opazil neverjetno izboljšanje; zato sem želel več. Klinične somatike sem se nato učil pri Marthi Peterson ter drugih strokovnjakih sorodnih področij. Somatski pogled na delovanje uma in telesa mi je omogočil boljšo razlago za vzroke težav, ki postanejo kronične.

Kako vaje klinične somatike učinkujejo na živčno-mišični sistem, sem se imel priložnost podučiti ob nekajletnem delu s strankami. Ob aktivnih terapijah so se mnogim zgodile znatne spremembe in življenje se jim je izboljšalo, a vendarle so se dobrodejni učinki pri večini obdržali le nekaj mesecev. Sčasoma so se vrnili v prejšnje stanje in somatske vaje izvajali le občasno, ko je bolečina postala preveč moteča.

Ob proučevanju različnih področij fizike in človeškega gibanja sem bolje razumel, da se je življenje izjemno pohitrilo in da je temu primerna manjša sposobnost zbranosti in prilagodljivost človeka, ki mu hitro življenje omogoča tehnologija. Za tak način življenja potrebujemo veliko energije, a tudi naprave, ki delo opravljajo namesto nas ter nam tako prihranijo čas. Medtem ko si čas odmerjamo racionalno, pa tega ne delamo pri energiji. Naše telo se je skozi evolucijo ter boj za obstanek razvijalo ob pomankanju in boju za energijo. Čas ni bil bistven, danes pa živimo, kot da bi se venomer vozili po avtocesti, kar nam omogoča prihranek časa, hkrati pa pomeni tudi večjo porabo goriva (energije) ter večjo obrabo. Obenem je prilagodljivost, to manipulacijsko polje, ko se zgodi nekaj nepredvidljivega, manjša.

Ko je treba z avtoceste zaviti na makadamsko pot in voziti zlagoma, smo zmedeni in negotovi. Skorajda pod stresom, čeprav smo kot vrsta preživeli milijone let in se razvijali v neprilagojenem sovražnem okolju.

Ugotavljam, da nas hitrost ubija dobesedno ali posredno, nas dela napete, trde in toge. Nastaja bolečina, ki opozarja na neučinkovitost. Temeljni namen AEQ metode® je, da si vzamemo čas in opazujemo, kaj počnemo ter ob povečani pozornosti iščemo boljšo rešitev.

Boljša rešitev je tista, kjer z manj truda (energije) naredimo enako ali več kot prej. Povedano drugače: dvakrat premisli, enkrat naredi. Kot če bi z avtoceste zavili na poligon spretnostne vožnje.

Naslednji korak je rezervacija klica z Alešem Ernstom, ustanoviteljem metode, kjer boste spoznali, kako lahko šolanje pomaga vam na vaši življenski in/ali karierni poti ter določili, kaj so naslednji korak za vas. Za dodatne informacije in vprašanja pišite na naslov: [email protected].

Za prijavo na šolanje 1. stopnje AEQ metode dodatna predznanja niso potrebna. Potreben pa je jasen motiv, zakaj bi želeli postati učitelj AEQ metode in pripravljenost prepoznavati svoje vzorce in pogojne odzive v podzavesti ter skozi proces lastne transformacije pridobiti zmožnost in pravico pomagati drugim v podobnih težavah.

Primerno je za vse, ki želijo pomagati najprej sebi, nato pa tudi drugim iz senzorno-motorne amnezije, kroničnih bolečin in kroničnih bolezni.

Po opravljeni prvi stopnji, boste prejeli certifikat, ki vam omogoča izvajanje AEQ učenja s svojim strankami. 

Po opravljeni tretji stopnji boste prejeli certtifikat za izvajanje aktivnega učenja s svojimi strankami.