Na 2. stopnji sem poglobil način razmišljanja glede težav in poškodb ki nas pestijo. Iz razumevanja kako odpravljati težave in bolečine v telesu, sem dobil znanje, zakaj sploh prihaja do teh težav in kako se projecirajo na telo iz načina življenja, razmišljanja in...
AEQ® ŠOLANJE
Šolanje AEQ® metode je namenjeno razvoju načinov razmišljanja, ki omogočijo primerno razumevanje povezanosti in soodvisnosti uma in telesa, ter s tem uspešno reševanje kroničnih fizičnih in psihičnih težav - najprej pri sebi in potem skozi terapije in delo z drugimi.
Domača stran » AEQ šolanje » Želim postati AEQ učitelj
Kaj boste osvojili in se naučili skozi AEQ šolanje?
Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka ter znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike. Medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.
Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.
Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu, ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter zmožnost, da se čutimo.
Napetosti držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote. Te napetosti je potrebno odpraviti, da lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je tudi glavna naloga učitelja AEQ® metode, je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo, da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.
Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.
Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.
Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo.
Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.
Kako poteka AEQ šolanje / Ravni AEQ šolanja:
AEQ METODA
Učitelj AEQ metode 1. stopnje
Učitelj AEQ metode 2. stopnje
Učitelj AEQ metode 3. stopnje
Učitelj AEQ metode 4. stopnje
AEQ DIHANJE
Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje
Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje
Učitelj AEQ dihanja 3. stopnje
AEQ ODNOSI
Učitelj AEQ odnosov 1. stopnje
Učitelj AEQ odnosov 2. stopnje
Učitelj AEQ odnosov 3. stopnje
Učitelj AEQ odnosov 4. stopnje
Učitelj AEQ odnosov 5. stopnje
Dodatna izobrazba:
Veščine in tehnike javnega nastopanja in medsebojne komunikacije 1. stopnje
Veščine in tehnike javnega nastopanja in medsebojne komunikacije 2. stopnje
Veščine in tehnike javnega nastopanja in medsebojne komunikacije 3. stopnje
Izobraževanje: AEQ metoda®
Izobraževanje bodočih učiteljev AEQ metode® se bistveno razlikuje od načinov izobraževanja pri drugih podobnih metodah. Bodoči učitelj AEQ metode® lahko napreduje skozi stopnje izobraževanja le skladno z večanjem občutljivosti in spretnostjo prepoznavanja stanja v lastni membrani kot tudi s sposobnostjo, da to stanje opiše z besedami.
Redno izobraževanje ter praksa bistveno povečata zavedanje lastnih gibov in nereda ter nenehno razvijata nove modele razmišljanja. Obenem zmanjšata informacijski vakuum. Za učitelja AEQ metode® sta izjemno pomembni vodoravna in navpična povezanost, kajti le tako lahko začuti, opazi, posnema in opiše stanje, držo in počutje svojih strank. Pomembno je, da dovolj dobro pozna, čuti, razume in zmore spreminjati svojo somo, da lahko sploh opazi, razume ter zna naučiti vse potrebno za odpravo entropije in bolečin pri strankah.
Skozi boljše samozavedanje dobiva učitelj tudi več samozavesti in sposobnosti za boljšo ter bolj vzdržljivo pozornost do stranke. Ta je nujna tako na individualnih terapijah kot skupinskih delavnicah. S tem zagotovi primeren odnos s stranko in prepreči, da bi se spraševala, ali je za svoje plačilo res dobila dovolj. Če je torej to razmerje enakovredno, sta zagotovljena sintropija in obojestransko osebno zadovoljstvo.
O vsem omenjenem se bodoči učitelji AEQ metode® seznanijo že na delavnici, kjer se učimo osnov metode. Učenje odnosa in čutenja poteka hkrati s spoznavanjem, kako daljšati mišice in odpraviti nered pri gibanju. Učimo se prepoznati senzorno-motorično amnezijo, poučim jih o pendikulaciji, somatskih refleksih in AEQ vajah®. Tako si na delavnici in doma ob lastnem raziskovanju postopoma bistveno izboljšajo zavedanje, kontrolo in urejenost gibanja ter so bolje pripravljeni na izobraževanje za učitelja AEQ metode® 1. stopnje.
Mnenja o šolanju AEQ metode®
Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Matjaž Zupan
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Janez Logar
Seminarja za učitelja AEQ metode 1. stopnje sem se udeležil kot nadaljevanje štirih AEQ programov. Želel sem nadgraditi svoje znanje. Koristi od seminarja so mnogotere. Prvič sem se seznanil s pomembnostjo gibanja in kako veliko lahko izvem o sebi (in o drugih), ko...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Lidija Jakljevič
Vsakdanje hitenje, skrbi, vrvež dogodkov, me je pripeljalo v stanje, da nisem imela več stika s svojim telesom. Tega seveda tedaj še nisem vedela, čutila sem pa, da ne grem v pravo smer, ker so se posledice pričele odražati na mojem telesu. Vendar sem za vse našla...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Teja Šinkovec
Spomladi leta 2021 sem se prvič srečala z Aeq metodo in Aeq vajami. Po prvi vaji je napetost oz. bolečina v mečih, ki je bila prisotna zadnje 3 leta, čudežno izginila. Med vajami so bile neprestane prisotne slabosti, v stegnih neznana bolečina prve tri tedne izvajanja vaj...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jasna Vidic
Dolgo časa sem se na področju zdravja in fizičnega počutja v lastnem telesu počutila zelo slabo. Zavedala sem se, da na sebi nosim težak nahrbtnik svoje preteklosti in spoznala sem, da se bo potrebno potopiti v preteklost in se soočiti z demoni. Kljub letom dela na sebi, tako...
Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Simona Benedičič
Izobraževanje na prvi stopnji mi je prineslo toliko novega in koristnega znanja za življenje, da se mi je mudilo na drugo. Če bi bil to moj študij, bi mi bilo prihranjeno veliko bolečine, življenje danes pa bi bilo veliko bolj lahkotno. Pa sem se po zaključku študija iskala...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Petra Košmrlj
K izobraževanju za učitelja AEQ 1. stopnje me je zelo močno vleklo že precej časa, saj sem se želela o AEQ metodi naučiti več, iti še globlje. Po drugi strani sem imela strah, saj učitelj pomeni, da potem nekoga učiš in ta misel mi ni bila preveč prijetna, saj se...
Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Lidija Jakljevič
3. stopnja in moja pot se je nadaljevala. Z željo po novem znanju, sem se vpisala na 3. stopnjo AEQ metode. Tri leta se mi niso zdela taka reč, bom že nekako. A to so bila tri ključna in zahtevna leta v mojem življenju. Leta novih, globokih, težkih spoznanj. Kdo...
Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Mojca Centrih
Seminar na 2. stopnji je zame bil globok, intenziven in prodoren. Občutim veliko težkih in globokih čustev, za katere bom potrebovala več časa, da jih sprejmem, analiziram in najpomembneje, da spremenim svoje vedenje. Znanje, ki sem ga na seminarju slišala mi je...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gorazd Ažman
Tekom seminarja sem močno poglobil svoje razumevanje senzorno motorne amnezije – SMA, zakaj do nje pride in kako negativen vpliv ima na kvaliteto našega življenja. Nezadovoljstvo, slabo počutje, bolečine, nespečnost so posledica SMA, saj zaradi nje prihaja...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Sonja Gerkman
Ko sem se pred petimi leti prvič srečala s klinično somatiko na delavnici v Sežani, sem bila povsem pod vtisom mojega takratnega vzpona učenja in napredovanja pri tehniki varne vadbe Pilatesa. Nekako mi ego ni dovolil, da slišim in sprejmem informacije na...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Niko Akrap
Moja prva izkušnja z AEQ metodo sega približno 3 leta nazaj. Spomnim se, da je šlo za kineziološke dneve in na predstavitveno predavanje sploh nisem imel namen iti. Ker je eden od predavateljev odpovedal svojo prezentacijo so se ure predavanj spremenile in...
Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Petra Šmid Seljak
Izobraževanje za učiteljico tretje stopnje je zaključeno. Za kar čutim hvaležnost in radost ob osvojenem znanju. Dve in pol leti trajajoče šolanje je predstavljalo prav poseben izziv. Poleg tega da smo pridobivali znanja o metodi in njenem izvajanju, smo doživljali vse...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Maja Tapaj
Zadnje nekaj let sem se srečala z raznimi izobraževanji, metodami in tehnikami, katerih glavni namen je bil delo na sebi. Lansko leto pa sem se prvič, na pravi način, srečala z Alešovo AEQ metodo, in se takoj brez pomisleka odločila za seminar učitelja 1. stopnje.
Mnenje in izkušnja o dosedanjem šolanju 3. stopnje, Petra Košmrlj, učenka AEQ metode 3. stopnje
Pogledam, občutim, slišim, obvladam, svetujem, vodim in se naprej učim. Vse te komponente sem spoznala in nadgradila v šoli 3 stopnje metode AEQ. Skozi skrbno izbrane vaje, dodelane v popolnosti sem svojo lastno somo učinkovito spoznala in vse informacije katere...
Pogosta vprašanja:
Šolanje izvaja Aleš Ernst, ustanovitelj AEQ metode® in učitelj AEQ metode 5. stopnje v centru AEQ metode v Brežicah.
Rodil sem se leta 1971 in z družino živim v Brežicah. V otroštvu sem imel precejšnje težave z motoriko, stabilnostjo in gibljivostjo. Čeprav sem se naučil kolo voziti šele pri petnajstih, sem kmalu nato začel intenzivno kolesariti, se udeleževati kolesarskih maratonov in ves ta čas kolesa tudi popravljal v svoji trgovini s kolesi.
Aktivno sem kolesaril, tekel, plaval in dvigoval uteži. Sčasoma se mi je v levem kolku pojavila bolečina in se razvila do nevzdržnosti. Ob tem moram povedati, da so mi v otroštvu postavili diagnozo krajše desne noge, temu primerno pa se mi je slabše razvila desna stran telesa. Zaradi čedalje močnejših bolečin sem prenehal kolesariti ter se preusmeril v dvigovanje uteži in kettlebellov. Pridobil sem ustrezne certifikate ter stranke poučeval o pravilnem delu in gibanju pod obremenitvijo. Ob tem sem začel opažati pomanjkljivosti lastne gibljivosti.
Bolečina v kolku, ki se je sprva, ko sem zamenjal šport, umaknila, se je vrnila. Zato sem poiskal medicinsko pomoč, vendar me razlaga vzrokov neznosnih bolečin in ponujene rešitve niso prepričale. Fizikalna terapija, utrjevanje mišic, delo z elastikami, masaže, kiropraktika ter ure meditacij niso imele bistvenega učinka. Preprosto sem se navadil na bolečino.
Šele kasneje, ko sem se začel poglabljati v možne vzroke, sem naletel na razlage delovanja telesa in uma v luči somatike Thomasa Hanne. Ugledal sem možno rešitev za svoje probleme brez invazivnih posegov v telo. Ob branju knjige Marthe Peterson in dopisovanju z njo sem počasi dojel, kaj je pravi razlog moje krajše desne noge in zakaj imam tako trdožive bolečine v levi nogi. Že po nekaj dnevih izvajanja osnovnih vaj sem opazil neverjetno izboljšanje; zato sem želel več. Klinične somatike sem se nato učil pri Marthi Peterson ter drugih strokovnjakih sorodnih področij. Somatski pogled na delovanje uma in telesa mi je omogočil boljšo razlago za vzroke težav, ki postanejo kronične.
Kako vaje klinične somatike učinkujejo na živčno-mišični sistem, sem se imel priložnost podučiti ob nekajletnem delu s strankami. Ob aktivnih terapijah so se mnogim zgodile znatne spremembe in življenje se jim je izboljšalo, a vendarle so se dobrodejni učinki pri večini obdržali le nekaj mesecev. Sčasoma so se vrnili v prejšnje stanje in somatske vaje izvajali le občasno, ko je bolečina postala preveč moteča.
Ob proučevanju različnih področij fizike in človeškega gibanja sem bolje razumel, da se je življenje izjemno pohitrilo in da je temu primerna manjša sposobnost zbranosti in prilagodljivost človeka, ki mu hitro življenje omogoča tehnologija. Za tak način življenja potrebujemo veliko energije, a tudi naprave, ki delo opravljajo namesto nas ter nam tako prihranijo čas. Medtem ko si čas odmerjamo racionalno, pa tega ne delamo pri energiji. Naše telo se je skozi evolucijo ter boj za obstanek razvijalo ob pomankanju in boju za energijo. Čas ni bil bistven, danes pa živimo, kot da bi se venomer vozili po avtocesti, kar nam omogoča prihranek časa, hkrati pa pomeni tudi večjo porabo goriva (energije) ter večjo obrabo. Obenem je prilagodljivost, to manipulacijsko polje, ko se zgodi nekaj nepredvidljivega, manjša.
Ko je treba z avtoceste zaviti na makadamsko pot in voziti zlagoma, smo zmedeni in negotovi. Skorajda pod stresom, čeprav smo kot vrsta preživeli milijone let in se razvijali v neprilagojenem sovražnem okolju.
Ugotavljam, da nas hitrost ubija dobesedno ali posredno, nas dela napete, trde in toge. Nastaja bolečina, ki opozarja na neučinkovitost. Temeljni namen AEQ metode® je, da si vzamemo čas in opazujemo, kaj počnemo ter ob povečani pozornosti iščemo boljšo rešitev.
Boljša rešitev je tista, kjer z manj truda (energije) naredimo enako ali več kot prej. Povedano drugače: dvakrat premisli, enkrat naredi. Kot če bi z avtoceste zavili na poligon spretnostne vožnje.
Naslednji korak je rezervacija klica z Alešem Ernstom, ustanoviteljem metode, kjer boste spoznali, kako lahko šolanje pomaga vam na vaši življenski in/ali karierni poti ter določili, kaj so naslednji korak za vas. Za dodatne informacije in vprašanja pišite na naslov: [email protected].
Za prijavo na šolanje 1. stopnje AEQ metode dodatna predznanja niso potrebna. Potreben pa je jasen motiv, zakaj bi želeli postati učitelj AEQ metode in pripravljenost prepoznavati svoje vzorce in pogojne odzive v podzavesti ter skozi proces lastne transformacije pridobiti zmožnost in pravico pomagati drugim v podobnih težavah.
Primerno je za vse, ki želijo pomagati najprej sebi, nato pa tudi drugim iz senzorno-motorne amnezije, kroničnih bolečin in kroničnih bolezni.
Po opravljeni prvi stopnji, boste prejeli certifikat, ki vam omogoča izvajanje AEQ učenja s svojim strankami.
Po opravljeni tretji stopnji boste prejeli certtifikat za izvajanje aktivnega učenja s svojimi strankami.