AEQ Šolanje

Šolanje AEQ® metode je namenjeno razvoju načinov razmišljanja, ki omogočijo primerno razumevanje povezanosti in soodvisnosti uma in telesa, ter s tem uspešno reševanje kroničnih fizičnih in psihičnih težav - najprej pri sebi in potem skozi terapije in delo z drugimi.

Kaj boste skozi šolanje osvojili in se naučili:

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo. 

Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo. 

Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Kako poteka AEQ šolanje / Ravni AEQ šolanja:

AEQ METODA

Učitelj AEQ metode 1. stopnje

Učitelj AEQ metode 2. stopnje

Učitelj AEQ metode 3. stopnje

Učitelj AEQ metode 4. stopnje

AEQ DIHANJE

Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 3. stopnje

AEQ ODNOSI

Učitelj AEQ odnosov 1. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 2. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 3. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 4. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 5. stopnje

Izobraževanje: AEQ metoda®

Izobraževanje bodočih učiteljev AEQ metode® se bistveno razlikuje od načinov izobraževanja pri drugih podobnih metodah. Bodoči učitelj AEQ metode® napreduje skozi stopnje izobraževanja lahko le skladno z večanjem občutljivosti in spretnostjo prepoznavanja stanja v lastni membrani kot tudi s sposobnostjo, da to stanje opiše z besedami.

Redno izobraževanje ter praksa bistveno povečata zavedanje lastnih gibov in nereda ter nenehno razvijata nove modele razmišljanja. Obenem zmanjšata informacijski vakum. Za učitelja AEQ metode® sta izjemno pomembni vodoravna in navpična povezanost, kajti le tako lahko začuti, opazi, posnema in opiše stanje, držo in počutje svojih strank. Pomembno je, da dovolj dobro pozna, čuti, razume in zmore spreminjati svojo somo, da lahko sploh opazi, razume in zna naučiti vse potrebno za odpravo entropije in bolečin pri strankah.

Skozi boljše samozavedanje dobiva učitelj tudi več samozavesti in sposobnosti za boljšo in bolj vzdržljivo pozornost do stranke. Ta je nujna tako na individualnih terapijah kot skupinskih delavnicah. S tem zagotovi primeren odnos s stranko in prepreči, da bi se spraševala, ali je za svoje plačilo res dobila dovolj. Če je torej to razmerje enakovredno, sta zagotovljena sintropija in obojestransko osebno zadovoljstvo.

O vsem omenjenem se bodoči učitelji AEQ metode® seznanijo že na delavnici, kjer se učimo osnov metode. Učenje odnosa in čutenja poteka hkrati s spoznavanjem, kako daljšati mišice in odpraviti nered pri gibanju. Učimo se prepoznati senzorno motorično amnezijo, poučim jih o pendikulaciji, somatskih refleksih in AEQ vajah®. Tako si na delavnici in doma, ob lastnem raziskovanju, postopoma bistveno izboljšajo zavedanje, kontrolo in urejenost gibanja in so bolje pripravljeni na izobraževanje za učitelja AEQ metode® 1. stopnje.

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Sonja Gerkman

Ko sem se pred petimi leti prvič srečala s klinično somatiko na delavnici v Sežani, sem bila povsem pod vtisom mojega takratnega vzpona učenja in napredovanja pri tehniki varne vadbe Pilatesa. Nekako mi ego ni dovolil, da slišim in sprejmem informacije na delavnici in občutim vaje. Gluha in zaprta kot...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Damjana Kristanc

Z AEQ metodo sem se srečala oktobra 2016, ko sem prišla na prvo aktivno terapijo k Alešu. Zadnja tri leta sem imela stalne bolečine v križu, hrbtu, kolenih, kolkih, ramenih… skratka povsod. Obiskala sem veliko zdravnikov specialistov, ki pa niso našli prave diagnoze oziroma vzroka zakaj imam bolečine. To obdobje...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Dejan Testen

Zaradi kroničnih bolečin v hrbtu, vratu, ramenu in komolcu se je moje življenje pri petinštiridesetih spreminjalo v boj z bolečino. Z vsem trenerskim znanjem si nisem znal pomagati, ko pa sem ugotovil, da tudi moj osebni zdravnik ni našel vzroka in mi je priporočal protibolečinska zdravila ter mi povedal, naj...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Uroš Petan

Šolanje za pridobitev naziva učitelj 3 stopnje je razdeljeno v 5 enotedenskih modulov v razmaku 6 mesecev in torej traja 2 leti. Trenutno smo tik pred začetkom 3 enotedenskega modula. Posebnost 3 stopnje je prehod iz zgolj verbalnega v aktivno delo s stranko, takoimenovano aktivno učenje, ki temelji predvsem na...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Monika Adler

Spoznanja in razumevanja (prva polovica seminarja AEQ učitelja 1.stopnje) Monika Adler Z metodo AEQ in njeno filozofijo sem seznanjena sedaj dobro leto in pol. Aleševa razlaga, podkrepljena z izkušnjo čutenja pomankljivega nadzora nad svojim zavestnim gibanjem pri aktivni terapiji, mi je omogočila, da sem svojo dolgotrajno bolečino začela razumeti kot...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Jasmina Rome

Minila so že dobra tri leta, odkar sem se prvič srečala z Alešem in z njegovo terapijo – tedaj še klinično somatiko, ki jo je kasneje razvil in nadgradil v AEQ metodo®. Iskala sem nekoga, ki bi mi pokazal način, me naučil, kako naj si ob vse večjih težavah z...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Maja Tapaj

Zadnje nekaj let sem se srečala z raznimi izobraževanji, metodami in tehnikami, katerih glavni namen je bil delo na sebi. Lansko leto pa sem se prvič, na pravi način, srečala z Alešovo AEQ metodo, in se takoj brez pomisleka odločila za seminar učitelja 1. stopnje. To je bila najboljša odločitev,...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Dragana Djurić

Pri delu s strankami sem se vse pogosteje srečevala z bolečinami neznanega vzroka. Pedagoški pristop pa mi ni dovoljeval v svoje skupine sprejemati stranke z bolečinami. Po izobrazbi sem trenerka in že od nekdaj me je pri delu z ljudmi zanimala celovitost in ne zgolj vadba in tako mi je...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Jasmina Rome

Po opravljeni 1. stopnji izobraževanja za AEQ učitelja somatskih gibov mi je življenje vse bolj preplavljala filozofija te metode. Pričela sem drugače razmišljati, dojemati stvari, drugače čutiti, se gibati. Naučeno in dojeto sem živela sama, seveda pa sem znanje predajala tudi naprej. A želela sem se naučiti več, želela sem...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Simona Lesar

V življenju ima vsak vsega dovolj. Eni imajo več izkušenj, drugi malo manj. Vsak ima znanje na raznih področjih, če ne prirojenih ali priučenih, so ga naučile izkušnje. Jaz osebno sem hvaležna, ker so me resnično napolnile z obilo informacijami in so me pripeljale na pot, kjer se ljudje ustavijo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gregor Marinšek

Začetek seminarja sem pričakal s precej velikimi pričakovanji. Predvsem sem želel spoznati razliko med navadno klinično somatiko, Feldenkresis metodo in AEQ metodo. Z vsemi sem se v preteklosti bežno srečal in nisem zaznal bistvenih razlik. Princip delovanja mi je deloval enak: z zavestno pozornostjo aktivirati in sproščati mišice ob dokaj...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Jasmina Rome Rodić

Moja pot do učitelja AEQ metode ® 3. stopnje Teče že šesto leto, odkar sem spoznala Aleša in njegovo delo na področju povezovanja uma in telesa, raziskovanja some, iskanja resničnih občutkov in čustev ter postopnega spreminjanja, ki omogoča življenje z manj bolečine, ki je srečnejše, bolj spontano in svobodno. Dolga...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Lidija Jakljevič

stopnja … in moja pot se je nadaljevala. Z željo po novem znanju, sem se vpisala na 3. stopnjo AEQ metode. Tri leta se mi niso zdela taka reč, bom že nekako. A to so bila tri ključna in zahtevna leta v mojem življenju. Leta novih, globokih, težkih spoznanj. Kdo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Simona Lesar

Izkušnja šolanja 3 stopnje metode AEQ Pogledam, občutim, slišim, obvladam, svetujem, vodim in se naprej učim. Vse te komponente sem spoznala in nadgradila v šoli 3 stopnje metode AEQ. Skozi skrbno izbrane vaje, dodelane v popolnosti sem svojo lastno somo učinkovito spoznala in vse informacije katere sem prejela sem skozi...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Urban Urbanc

Vedno bolj spoznavam, da nobena stvar v življenju ni naključna in tudi moje težave, povezane s hernijo v ledvenem delu hrbtenice, niso bile slučajne. Besedo ‘naključje’ namreč uporabljamo takrat, kadar nimamo informacije o vzrokih in je ta beseda le posebna oblika dojemanja posledic tistega, kar se nam zgodi ali s...

Preberi več

Pogosta vprašanja:

Aleš Ernst, učitelj AEQ metode® 5. stopnje

Rodil sem se leta 1971, z družino živim v Brežicah. V otroštvu sem imel precejšnje težave z motoriko, stabilnostjo, gibljivostjo. Čeprav se naučil kolo voziti šele pri petnajstih, sem kmalu začel intenzivno kolesariti, se udeleževati kolesarskih maratonov in ves ta čas kolesa tudi popravljal v svoji trgovini s kolesi.

Aktivno sem kolesaril, tekel, plaval in dvigoval uteži. Sčasoma se mi je v levem kolku pojavila bolečina in se razvila do nevzdržnosti. Ob tem moram povedati, da so mi v otroštvu postavili diagnozo krajše desne noge, temu primerno se mi je slabše razvila desna stran telesa. Zaradi čedalje močnejših bolečin sem prenehal kolesariti ter se preusmeril v dvigovanje uteži in ketlebelov. Pridobil sem ustrezne certifikate ter stranke poučeval o pravilnem delu in gibanju pod obremenitvijo. Ob tem sem začel opažati pomanjkljivosti lastne gibljivosti. Bolečina v kolku, ki se je sprva, ko sem zamenjal šport, umaknila, se je vrnila. Zato sem poiskal medicinsko pomoč, vendar me razlaga vzrokov neznosnih bolečin in ponujene rešitve niso prepričale. Fizikalna terapija, utrjevanje mišic, delo z elastikami, masaže, kiropraktika ter ure meditacij niso imele bistvenega učinka. Preprosto sem se navadil na bolečino.

Šele kasneje, ko sem se začel poglabljati v možne vzroke, sem naletel na razlage delovanja telesa in uma v luči somatike Thomasa Hanne. Ugledal sem možno rešitev za svoje probleme brez invazivnih posegov v telo. Ob branju knjige Marthe Peterson in dopisovanju z njo sem počasi dojel, kaj je pravi razlog moje krajše desne noge in zakaj imam tako trdožive bolečine v levi nogi. Že po nekaj dnevih izvajanja osnovnih vaj sem opazil neverjetno izboljšanje; zato sem želel več. Klinične somatike sem se nato učil pri Marthi Peterson ter drugih strokovnjakih sorodnih področij. Somatski pogled na delovanje uma in telesa mi je omogočil boljšo razlago za vzroke težav, ki postanejo kronične.

Kako vaje klinične somatike učinkujejo na živčno-mišični sistem, sem se imel priložnost podučiti ob nekajletnem delu s strankami. Ob aktivnih terapijah so se mnogim zgodile znatne spremembe in življenje se jim je izboljšalo, a vendarle so se dobrodejni učinki pri večini obdržali le nekaj mesecev. Sčasoma so se vrnili v prejšnje stanje in somatske vaje izvajali le občasno, ko je bolečina postala preveč moteča.

Ob proučevanju različnih področij fizike in človeškega gibanja sem bolje razumel, da se je življenje izjemno pohitrilo in da je temu primerna manjša sposobnost zbranosti in prilagodljivost človeka, ki mu hitro življenje omogoča tehnologija. Za tak način življenja potrebujemo veliko energije, a tudi naprave, ki delo opravljajo namesto nas ter nam tako prihranijo čas. Medtem ko si čas odmerjamo racionalno, pa tega ne delamo pri energiji. Naše telo se je skozi evolucijo ter boj za obstanek razvijalo ob pomankanju in boju za energijo. Čas ni bil bistven, danes pa živimo, kot da bi se venomer vozili po avtocesti, kar nam omogoča prihranek časa, hkrati pa pomeni tudi večjo porabo goriva (energije) ter večjo obrabo. Obenem je prilagodljivost, to manipulacijsko polje, ko se zgodi nekaj nepredvidljivega, manjša.

Ko je treba z avtoceste zaviti na makadamsko pot in voziti zlagoma, smo zmedeni in negotovi. Skorajda pod stresom, čeprav smo kot vrsta preživeli milijone let in se razvijali v neprilagojenem sovražnem okolju.

Ugotavljam, da nas hitrost ubija dobesedno ali posredno, nas dela napete, trde in toge. Nastaja bolečina, ki opozarja na neučinkovitost. Temeljni namen AEQ metode® je, da si vzamemo čas in opazujemo, kaj počnemo ter ob povečani pozornosti iščemo boljšo rešitev.

Boljša rešitev je tista, kjer z manj truda (energije) naredimo enako ali več kot prej. Povedano drugače: dvakrat premisli, enkrat naredi. Kot če bi z avtoceste zavili na poligon spretnostne vožnje.

Naslednji korak je rezervacija klica z Alešem Ernstom, ustanoviteljem metode, kjer boste spoznali kako lahko šolanje pomaga vam na vaši življenski in/ali karierni poti in določili kaj so naslednji korak za vas. 

Za Prijavo na šolanje 1 stopnje dodatna predznanja niso potrebna. Potreben pa je jasen motiv, zakaj bi želeli postati učitelj AEQ metode in pripravljenost prepoznavati svoje vzorce in pogojne odzive v podzavesti in skozi proces lastne transformacije pridobiti zmožnost in pravico pomagati drugim v podobnih težavah.

Primerno je za vse, ki želijo pomagati najprej sebi nato pa tudi drugim iz senzorno motorne amnezije, kroničnih bolečin in kroničnih bolezni.

Po opravljeni prvi stopnji, boste prejeli certifikat, ki vam omogoča izvajanje AEQ učenja s svojim strankami. 

Po opravljeni tretji stopnji boste prejeli certtifikat za izvajanje aktivnega učenja s svojimi strankami.