Šola čustvene učinkovitosti po AEQ metodi; vodi avtor AEQ metode Aleš Ernst
Namen šole je, da učencu omogoči znatno spremembo in dvig celostne čustvene zrelosti z zaporednim sodelovanjem na treh spletnih AEQ programih. Na programih obravnavam štiri področja, ki so po mojih izkušnjah najpomembnejša in določajo našo življenjsko pot ter »usodo«. Letošnje programe sem zato oblikoval in razporedil šolo za čustveno učinkovitost z namenom, da bodo tisti, ki želijo ali morajo dvigniti čustveno učinkovitost to lahko naredili na najbolj učinkovit način, ki jim ga lahko ponudim izven šolanja za AEQ učitelja.
Ker ni nič slučajno se, da na vse vsaj delno vplivati, da bo drugače. AEQ to omogoča tistim, ki se upajo spuščati proti realnim tlom.
Prijavo izvedete s sporočilom na elektronski naslov [email protected]
Domača stran » Programi » Šola čustvene zrelosti
Kakšna je cena šole čustvene učinkovitosti?
Cena šolanja je cena posameznega programa (350 €), ki jo plačate ob začetku posameznega programa.
Kakšen je vpliv šole za čustveno učinkovitost?
Poseben učinek, ki ga šola omogoča, je posledica obveze in namena, da sodelujete na treh zaporednih programih, ki so ustvarjeni in oblikovani z namenom največjega mogočega pozitivnega vpliva na izboljšanje vaše čustvene učinkovitosti.
Zakaj bi se vpisal v to šolo?
Nagrada za odločitev in izvedena dejanja ter dokončanje šole je večji dvig čustvene učinkovitosti, kot če bi sodelovali le v posameznih programih. Šola vam omogoča, da zaključite proces, razvit z namenom dviga čustvene učinkovitosti. Rezultat je tako večji od seštevka vpliva posameznih programov, saj zahteva več doslednosti in odločenosti prijeti življenje zaroge in zmanjšati kronično nemoč, prevzeto od prednikov, ki so živeli v drugih časih v drugačnih okoliščinah. Pomembno je nadgraditi strukturo podzavesti ki smo jo od njih prenesli.
Za vloženo doslednost in vztrajnost ter zmožnost odrekanja, ki je potrebna za sodelovanje v šoli, bo učenec nagrajen z dodatno pomočjo pri razumevanju spoznanj z možnostjo odgovarjanja na vprašanja preko elektronske pošte (v razumnih okvirih) ter učbenikom in priznanjem, ki mu bo v spodbudo, dokaz in spomin na zaključeno dogodivščino. Ta zaključen podvig mu bo povečal verjetnost “sreče” v življenju, podobno, kakor da bi našli štiriperesno deteljico. 🙂
Če želimo spremembo, je potrebno vanjo vložiti čas in energijo
Premislite, ali boste lahko sodelovali v šoli, saj tako kot vsaka res koristna izboljšava in napredek zahteva vložek časa in pozornosti ter energije. Imeti višjo čustveno zrelost je v današnjih časih in razmerah nuja, saj lahko tako določite, kaj je pomembno in kako to urediti, da bo dobro tako za vas kot za tiste, ki vam veliko pomenijo. To pa je v poplavi obremenitev in možnosti vedno težje izvedljivo ter ima vedno bolj resne in zahtevne posledice, ki jih običajni pristopi vedno težje zdravijo.
Kako vam bo šolanje pomagalo?
Raziskava, s katero smo merili učinek sodelovanja na spletnih programih v lanskem šolskem letu, je pokazala znatno razliko dolgoročnega izboljšanja telesnih kroničnih stanj in odnosa do negativnih čustev v osebnih odnosih pri tistih, ki so sodelovali na vseh programih, v primerjavi s tistimi, ki so sodelovali samo na nekaterih programih. Analiza rezultatov je pokazala, da je vpliv višje čustvene učinkovitosti zaznati na veliko področji. Tistim, ki so zmogli prenesti negativne odzive telesa in podzavesti ter vztrajati na programih je namreč uspelo bistveno bolje zavestno vplivati na svoje vedenje in telesne odzive ter vplive. Prav s tem so lahko občutno dvignili čustveno zrelost in učinkovitost. Ta sprememba jim je postopno spremenila razmerje med rešenimi in nerešenimi problemi ter povečala uporabo ustvarjalnosti pri njihovem reševanju kot tudi povečala zavedanje pomena doslednosti in dokončnosti pri njem.
Kaj se lahko zgodi po petih mesecih šolanja?
Pet mesecev, vloženih v učenje AEQ metode in vodeno izvajanje AEQ vaj, ki zmanjša vpliv podzavesti na izvajanje AEQ vaj na minimum, spremeni zakrčenost mišic, zmanjša senzorno amnezijo in motorni odpor do drugačnega gibanja in s tem spremeni dejanja iz kroničnih v drugačna. To omogoča večji vpliv zavesti na telo in tako omogoča tudi spremembo vedenja ob dovolj razumevanja, da prenesemo povratni odziv in pritisk podzavesti v obliki strahu pred spremembo in sproščenostjo, ki jo prinese višja učinkovitost reševanja problemov.
Takšne posledice ima tudi udeležba na enem, dveh ali treh programih. Raziskava pa kaže na to, da so spremembe manjše in manj odporne na pritisk naše podzavesti in še bolj na pritisk okolice. Okolici namreč naše spreminjanje, kljub temu, da je za nas in za okolico dolgoročno koristno, ne ustreza. Zaradi tega okolica pogosto sproži pritisk na našo spremembo, da jo umaknemo in ukinemo. Mislim, da ta občutek vsi še predobro poznamo.
Šola za čustveno učinkovitost je tudi primerna priprava za vpis v šolo za učitelja AEQ metode 1. stopnje v primeru, da v času šole začutite in spoznate, da bi želeli AEQ učiti druge in tako nadaljevati razvoj čustvene zrelosti v globine, ki jih omogoča proces šolanja za AEQ učitelja.
Raziskave učinkovitosti AEQ programov
Raziskava vpliva programov za dvig čustvene zrelosti, ki sem jih vodil med septembrom 2022 in avgustom 2023, je zaključena, a bo še nekaj časa trajalo, da bodo vsi rezultati obdelani ter bo napisano poročilo raziskave. Zato dodajam rezultate raziskave, kjer je Tjaša Šuštar, mag. zakonskih in družinskih študij, raziskovala dolgoročen vpliv sodelovanja na vsaj treh spletnih AEQ programih.
Cilj kvalitativne raziskave, ki je potekala med aprilom 2022 in marcem 2023, je bil ugotoviti, ali/in na kakšen način se je pri osebah, ki so se udeležile vsaj treh skupinskih AEQ programov, ki jih je vodil Aleš Ernst, spremenilo vedenje oz. odnos do sebe, vedenje v partnerskem odnosu, vedenje v starševstvu ter vedenje v službenih odnosih.
Udeleženci raziskave so bili priložnostno izbrani na podlagi dostopnosti in ustreznostni naslednjima kriterijema: udeležili so se vsaj treh skupinskih AEQ programov Aleša Ernsta ter so bili pripravljeni spregovoriti o svoji izkušnji preko intervjuja. Za sodelovanje v raziskavi se je odločilo 11 udeležencev, od tega 8 žensk in 3 moški. Od tega je imelo 6 udeležencev (54,5%) poleg skupinskih tečajev tudi izkušnje individualnih ur.
Kaj lahko pričakujem tekom šole čustvene učinkovitosti?
Učili se boste in krepili razumevanje sebe, raziskovali in občutili sebe. AEQ vaje namreč povečajo občutek o sebi in nadzor nad sabo. Omogočijo večji vpliv razuma na občutke, čustva in dejanja.
Boljše razumevanje in občutenje pa je ključ do spoznanj, ki so potrebna za določitev resničnega stanja brez iluzij. Tako se poveča vloga resnice, odgovornosti in zaupanja ter manjša vpliv neresnice, sprenevedanja in odlašanja.
Spoznanja omogočajo sprejetje resničnega stanja tako v vas kot v odnosih, ki na vas vplivajo slabšalno. S primerno razlago in vodenjem lahko ta stanja spremenite in ohranite spremenjena dovolj dolgo, da se spremeni struktura podzavesti na tem področju in star vzorec zamenjate z novim.
Spremembe zajemajo tako um kot telo in zato prestanejo pritiske okolja, zaradi katerih bi se drugače sčasoma povrnili v prejšnje preživete vzorce.
Učiti se in razumeti, raziskovati in občutiti; AEQ vaje povečajo občutek o sebi in nadzor nad sabo. Omogočijo večji vpliv razuma na občutke, čustva in dejanja.
Razumevanje in občutenje omogoča spoznanja, ki so potrebna za določitev resničnega stanja brez iluzij. Tako se poveča vloga resnice, odgovornosti in zaupanja in manjša vpliv neresnice, sprenevadanja in odlašanja.
Spoznanja omogočajo sprejetje resničnega stanja v nas in odnosov, ki na nas vplivajo slabšalno. Z primerno razlago in vodenjem lahko ta stanja spremenite in ohranite spremenjena dovolj dolgo, da se spremeni struktura podzavesti na tem področju in star vzorec zamenjate z novim.
Spremembe zajemajo tako um kot telo in zato prestanejo pritiske okolja, zaradi katerih bi se drugače sčasoma povrnili v prejšnje preživete vzorce.
Program šole za čustveno učinkovitost:
1
V programu za dvig čustvene zrelosti spoznate osnove, kaj čustvena zrelost po AEQ metodi sploh je, zakaj je tako vsesplošno pomembna in uporabna ter kako jo občutimo. Prav tako spoznate, kako vpliva na vas in druge, kako jo lahko dvigujete in kaj vse se dogaja v tem procesu - tako pozitivnega kot negativnega.
2
V programu za izboljšanje partnerskega odnosa se poglobimo v zakonitosti, po katerih deluje partnerski odnos. Če zakonitosti poznamo, spoštujemo in izboljšujemo, delovanje po njih ustvari vedno bolj notranje privlačen partnerski odnos, to pa je najboljši sistem za reševanje težav in dviganje čustvene zrelosti obeh partnerjev. Poznavanje teh principov in izboljševanje partnerskega odnosa do sebe tudi znatno poveča verjetnost, da pritegnemo partnerja, ki bo z nami šel v odnos višje čustvene zrelosti in učinkovitosti.V programu bom obravnaval tudi osnove primernega starševskega odnosa, ki mora imeti za podlago primeren partnerski odnos.
3
Program bo obravnaval področje čustvene učinkovitosti po AEQ metodi. Čustva so vir vpliva na okolico in način, s katerim se odzivamo na okolico in urejujemo odnos med seboj in okolico. Telo ima celo vrsto sistemov, katerih naloga je, da ohranjajo homeostazo telesa in s tem zagotavljajo pogoje za življenje. Okolja pa na nas stalno vpliva in ti vplivi niso vedno pozitivni in v podporo ali olajševanje ohranitve homeostaze.
Primerna čustvena učinkovitost nam torej omogoča postopno ureditev primernosti in učinkovitosti delovanja avtonomnega živčnega sistema in zmanjšuje kronično simpatično stanje, ki ustvari kronično povišano notranjo napetost, iz katere izvirajo kronična vnetja, ki ustvarijo kronične bolečine in kronične bolezni. Zaradi negativnega vpliva kronične simpatičnosti na razumevanje sebe in drugih ima taka oseba tudi neurejene in toksične odnose do sebe in drugih ter je veliko bolj nagnjena k razvoju odvisnosti od določene snovi ali vpliva, s katero doseže kratkotrajno znižanje ravni simpatičnega stanja avtonomnega živčnega sistema. Učinkovitost uporabe čustev nam določa, kako učinkovito bomo s svojimi dejanji vodili proces alostaze in na najprimernejši način vrnili sebe ali osebo, za katero skrbimo (običajno je to otrok ali partner), v homeostazo in parasimpatično stanje.Ugodnosti za učence šole za čustveno zrelost
Nagrada za odločitev in izvedena dejanja ter dokončanje šole je večji dvig čustvene učinkovitosti, kot če bi sodelovali le v posameznih programih. Šola vam omogoča, da zaključite proces, razvit z namenom dviga čustvene učinkovitosti. Rezultat je tako večji od seštevka vpliva posameznih programov, saj zahteva več doslednosti in odločenosti prijeti življenje zaroge in zmanjšati kronično nemoč, prevzeto od prednikov, ki so živeli v drugih časih v drugačnih okoliščinah. Pomembno je nadgraditi strukturo podzavesti ki smo jo od njih prenesli.
Za vloženo doslednost in vztrajnost ter zmožnost odrekanja, ki je potrebna za sodelovanje v šoli, bo učenec nagrajen z dodatno pomočjo pri razumevanju spoznanj z možnostjo odgovarjanja na vprašanja preko elektronske pošte (v razumnih okvirih) ter učbenikom in priznanjem, ki mu bo v spodbudo, dokaz in spomin na zaključeno dogodivščino. Ta zaključen podvig mu bo povečal verjetnost “sreče” v življenju, podobno, kakor da bi našli štiriperesno deteljico. 🙂