AEQ PROGRAMI
Domača stran » Programi
Preko višjega zavedanja telesa se bolj čutimo in tako pravilneje zadovoljimo svoje potrebe. Znanje za razumevanje neprijetnosti, ko jih začutimo pri povečanju stika s sabo, nam omogoča, da se ne ustrašimo lastne resničnosti, shranjene v telesu in podzavesti.
Sem avtor AEQ metode in vsakodnevno delam z različnimi strankami, ki se name obračajo zaradi različnih težav v zvezi z gibanjem in gibalnimi vzorci. Sem tudi avtor knjige ″Z lahkotnimi gibi iz kroničnih bolečin″. Učenje AEQ metode, in AEQ vaj, vam bo občutno spremenilo življenje, in to brez običajnih protibolečinskih zdravil; povzročilo bo veliko pozitivnih sprememb v vašem življenju. Naučili se boste, kako prekvalificirati vaše možgane in telo, da opravijo senzorno-motorično amnezijo, senzorno-motorično odtujitev, odpravljajo vzroke za kronično bolečino in spremenijo vaše gibalne in vedenjske vzorce.

Cilji programa:
1

AEQ spletni programi so namenjeni vsem, ki bi radi z AEQ metodo uredili stanje kronične napetosti, neobčutenja sebe in nerazumevanja razlogov za neželjeno počutje. Vpliv senzorno- motorične amnezije na življenje je zelo močno in nas lahko spravi v obupen položaj čeprav tega nočemo niti ne razumemo zakaj smo tako.

AEQ spletni programi so namenjeni vsem, ki bi radi z AEQ metodo uredili stanje kronične napetosti, neobčutenja sebe in nerazumevanja razlogov za neželjeno počutje. Vpliv senzorno- motorične amnezije na življenje je zelo močno in nas lahko spravi v obupen položaj čeprav tega nočemo niti ne razumemo zakaj smo tako.
2

30-dnevni programi omogočajo razumevanje teh stanj in spoznavanje AEQ vaj in AEQ dihanja za zmanjšanje in postopno odpravo senzorno-motorne amnezije.

30-dnevni programi omogočajo razumevanje teh stanj in spoznavanje AEQ vaj in AEQ dihanja za zmanjšanje in postopno odpravo senzorno-motorne amnezije.
3

V šolskem letu 2022/2023 bo največ pozornosti v programih namenjeno dvigovanju čustvene zrelosti, kot glavno komponento, ki določa kakovost odnosov. Nekakovostni odnosi pa vedno povečujejo verjetnost kroničnih težav in njihovo jakost. Tako na telesni kot na psihično- vedenjski ravni. Programe sem oblikoval na način, da omogočajo postopno izboljševanje odnosa do sebe, do partnerja, do otrok in okolice in tako omogočijo boljše rezultate na osebnem, družinskem, športnem in finančnem področju.

V šolskem letu 2022/2023 bo največ pozornosti v programih namenjeno dvigovanju čustvene zrelosti, kot glavno komponento, ki določa kakovost odnosov. Nekakovostni odnosi pa vedno povečujejo verjetnost kroničnih težav in njihovo jakost. Tako na telesni kot na psihično- vedenjski ravni. Programe sem oblikoval na način, da omogočajo postopno izboljševanje odnosa do sebe, do partnerja, do otrok in okolice in tako omogočijo boljše rezultate na osebnem, družinskem, športnem in finančnem področju.
4

Vloga in naloga učitelja je dvojna: da udeležence pravilno usmerja in da lahko po potrebi za vsako osebo interpretira pomen telesnih izkušenj ter izrečenih besed. Ravno razumevanje tega, kar čutimo je ključno za uspešnost odprave kroničnih bolečin zato AEQ pristop temelji na prepletanju učenja skozi teorijo in prakso (AEQ vaje®). Druga enako pomembna vloga učitelja je, da opazi udeleženčev odnos in toleriranja stresa, ki ga občuti skozi vaje in pozornost, ki jo v vajo vlaga. Učitelj opazuje odnos ega do telesa skozi izvedbo vaje.

Vloga in naloga učitelja je dvojna: da udeležence pravilno usmerja in da lahko po potrebi za vsako osebo interpretira pomen telesnih izkušenj ter izrečenih besed.
Ravno razumevanje tega, kar čutimo je ključno za uspešnost odprave kroničnih bolečin zato AEQ pristop temelji na prepletanju učenja skozi teorijo in prakso (AEQ vaje®). Druga enako pomembna vloga učitelja je, da opazi udeleženčev odnos in toleriranja stresa, ki ga občuti skozi vaje in pozornost, ki jo v vajo vlaga. Učitelj opazuje odnos ega do telesa skozi izvedbo vaje.
5

Pri AEQ metodi se nič ne pridobi s potiskanjem in siljenjem. Naš cilj je čutenje izvedbe, ne izvedba sama kot rezultat. Razumljivo je, da kot ustanovitelj AEQ metode osebno zelo dobro poznam, razumem in skozi lastno prakso občutim učinek vaj, ki jih vodim. Tako lahko skozi opazovanje udeležencev in razumevanje razlogov za opaženo pomagam pridobiti maksimalno korist od uporabljenih vaj in pravil AEQ metode.

Pri AEQ metodi se nič ne pridobi s potiskanjem in siljenjem. Naš cilj je čutenje izvedbe, ne izvedba sama kot rezultat. Razumljivo je, da kot ustanovitelj AEQ metode osebno zelo dobro poznam, razumemi n skozi lastno prakso občutim učinek vaj, ki jih vodim. Tako lahko skozi opazovanje udeležencev in razumevanje razlogov za opaženo pomagam pridobiti maksimalno korist od uporabljenih vaj in pravil AEQ metode.
6

Udeleženci ne morejo videti samih sebe, hkrati pa imajo popačene občutke iz telesa in zelo pogosto se zgodi, da sklepajo, da so v pravilnem položaju, ko pa v resnici niso. Edino skozi primerna opozorila in zavestne spremembe gibanja telesa lahko oseba vedno bolj začuti tok senzacij in močmnejše občutke od glave do pet. Kot vodja programa izpostavim namen vsake vaje in cilje, ki jih vaja lahko doseže pri spremembah občutenja telesa.

Udeleženci ne morejo videti samih sebe, hkrati pa imajo popačene občutke iz telesa in zelo pogosto se zgodi, da sklepajo, da so v pravilnem položaju, ko pa v resnici niso. Edino skozi primerna opozorila in zavestne spremembe gibanja telesa lahko oseba vedno bolj začuti tok senzacij in močmnejše občutke od glave do pet. Kot vodja programa izpostavim namen vsake vaje in cilje, ki jih vaja lahko doseže pri spremembah občutenja telesa.
7

AEQ vaje se razlikujejo od ostalih vrst vadbe in so namenjene pomoči udeležencem, da se sprostijo in predajo nerealni ego telesu, namesto da gradijo mišično moč in vzdržjivost za premagovanje samega sebe. AEQ vaje, posebej tiste za zmanjševanje stresa dosežejo, da se togost telesa zmanjša. S tem se tudi sprememni odnos, razumevanje in spoštovanje znoraj izvajalca/učenca kar vodi v boljšo komunikacijo um-telo. S tem zmanjšanjšamo konflikte med umom in telesom, ki so osnova za bolečine, poškodbe, obrabe in bolezni.

AEQ vaje se razlikujejo od ostalih vrst vadbe in so namenjene pomoči udeležencem, da se sprostijo in predajo nerealni ego telesu, namesto da gradijo mišično moč in vzdržjivost za premagovanje samega sebe.
AEQ vaje, posebej tiste za zmanjševanje stresa dosežejo, da se togost telesa zmanjša. S tem se tudi sprememni odnos, razumevanje in spoštovanje znoraj izvajalca/učenca kar vodi v boljšo komunikacijo um-telo. S tem zmanjšanjšamo konflikte med umom in telesom, ki so osnova za bolečine, poškodbe, obrabe in bolezni.
Prednosti in posebnosti učenja AEQ metode s 30-dnevnim programom
Ustvarjanje potrebe po rednem učenju AEQ metode
30-dnevni program sem razvil zato, da olajšam učenje AEQ metode in zmanjšam najpogostejše ovire, ki jih morajo premagovati stranke pri odpravljanju senzorno-motorične amnezije.
Program omogoča večjo rednost in urejenost učenja metode, saj je poučevanje urejeno vsak dan ob istem času ter je vodeno v živo. Tako se ustvari rutina redne vadbe ob motiviranosti za redno sodelovanje z učiteljem AEQ metode. Pogosta težava novih udelezencev je premagovati odpor podzavesti pri odločevanju za izvedbo vaje. Najde se vrsta izgovorov, da ni časa, priložnosti ali miru. Sodelovanje v programu ustvari potrebo, da smo ob določeni uri na tleh pripravljeni poslušati vodenje vaje ter ji slediti. Mesec dni uvajanja redne vadbe in proučevanja telesa ustvari pozitivno navado izvajanja vaj, ki bo ostala dovolj trdno zasidrana tudi po končanem programu.
Dva audio posnetka AEQ vodenih vaj
Za lažjo predstavo, načina vodenja vaj v 30 dnevnih programih sem vam pripravil dva primera vodenja iz programa. Tako boste lažje določili, ali je sodelovanje v programu za vas mogoče in primerno.
Sledite navodilom in izvedite eno ali obe raziskovanji senzorno motorne zanke in stanja povezanosti ali razdvojenosti med telesom in zavestjo. Tako vam bo jasnejši proces učenja na mojih programih in se boste lažje in pravilnejše odločili, ali je sodelovanje v njih za vas primerno ali ne.
Poseben vpliv učenja AEQ metode v živo
Osnovni pogoj, ki omogoča odpravo SMA, je večanje sposobnosti in manjšanje odpora zavesti, da je v sedanjosti, se pravi v času, kjer sta vedno podzavest in telo. Le tako se lahko z njima poveže, saj je v isti dimenziji ter časa in gravitacije ne dojema relativno. To se ne more zgoditi, če ni v sedanjosti tudi učitelj, ki uči stranko. Tega pa z učenjem, ki ne poteka v živo, ni mogoče doseči. Povezava med somo učitelja in somo učenca je ključna za spoznavanje metode in prepreči nastanek strahu ali jeze v zavesti na stopnji, ki je dovolj močna, da premaga motiv učenja AEQ metode, ki ga predstavlja bolečina ali težava, zaradi katere se stranka odloči za učenje metode.
Drugače se ego ustraši in pobegne v drug čas ali lokacijo, kar pa onemogoča spremembo SMA. Zavedanje, da je učitelj tam z udeležencem, ga gleda ter opozarja na njegovo vedenje, s posnetki ni mogoče, kar se močno pozna pri učinku.
Učenje AEQ metode zahteva razumevanje, ki spremeni delovanje zavesti. Hkrati je treba izvajati AEQ vaje, da pride do sprememb v telesu. Nato je treba oboje povezati, da se spremeni podzavesti in s tem SMA. Vse skupaj omogoča celostno spremembo. To je mogoče le, če je zavest v istem času kot telo. Da pa bi lahko bila tam z vedno manj strahu ali jeze, mora biti z njo v sedanjosti tudi učitelj AEQ metode.
Redno dopolnjevanje razumevanja AEQ metode in AEQ vaj
Del vodenja AEQ vaje v živo je dodatna razlaga principov metode in vaj, kadar učitelj presodi, da je potrebna. V tem delu imajo udeleženci programa tudi možnost postaviti vprašanja ter dobiti odgovor, kar poveča učenje in vpliv programa na posameznika. Učiteljevi odgovori na vprašanja po koncu vaje dodatno osvetlijo opažanja, ki jih občutimo sami ali jih občutijo drugi udeleženci programa, in nakažejo vzroke, ki so pripeljali do bolečin ali težje izvedbe vaje, ter ponudijo razlago za specifične odzive telesa ali uma med vajo.
Vpliv izkušenosti in domišljije voditelja programa na izvajanje AEQ vaj
Vsakič drugačno vodenje vaj preprečuje izgubo zavestne pozornosti na izvajanje vaje. Več domišljije veča pozornost zavesti na to, kako se na vajo odziva telo, in tako lažje opazimo neželen vpliv podzavesti na izvajanje vaje. Bolj ko znamo to opaziti med vajo, bolj lahko neželeni vpliv podzavesti opazimo v vsakdanjiku, kar nam omogoča postopno zavestno spremembo opaženega podzavestnega odziva.

30 dnevni program, v katerem udeležence vsakodnevno učim AEQ metodo in vodim AEQ vaje, je zasnovan in sestavljen tako, da lahko na najbolj primeren način z majhnimi koraki začnemo razumevati senzorno-motorne procese, ki določajo naše gibanje, vedenje in življenje. Za tistega, ki trpi zaradi posledic senzorno-motorne amnezije, je to znanje nujno, da bi lahko usmeril dovolj pozornosti v izboljšanje interocepcije ter iz podzavesti pritegnil več občutkov iz mišic v zavest. Sprememba teh odnosov znotraj senzorno-motorne zanke globoko spremeni način razmišljanja, odzivanja in izražanja, saj se lahko bolj zavemo vpliva podzavesti na naše vedenje in tako lažje vplivamo na vzorce, ki nam ne koristijo več ali pa nam celo škodujejo. Program ustvari varno okolje, v katerem si zavest upa bolj jasno začutiti resnično stanje v telesu in se tako zmanjša potreba po senzorno-motorni amneziji, s katero si prikrivamo preteklost.
V programu je udeleženec vsakodnevno v stiku z učiteljem 5. stopnje in je prepričan, da sta razlaga in vodenje vaj najboljša mogoča. Tako lahko bolj jasno občuti in sprejme stanja senzorne amnezije in pretirane togosti ter truda, ki jih občuti pri izvajanju vaj. Prenos spoznanj, ki jih ponujajo vaje, v vsakdanje življenje in vedenje je tako bolj celosten in uporaben. Vsakodnevna rutina izvajanja vaj ob določeni uri še dodatno umiri pretirano aktiviran simpatičen živčni sistem in zmanjša povprečen mišični tonus.
Vodenje in učenje AEQ vaj v 30-dnevnem programu sta prilagojena vsakodnevnemu učenju in zato veliko bolj podrobna ter postopna kot pri individualnem učenju ali na celodnevnih delavnicah, saj posamezni vaji v programu namenim pet ur. To pri drugih pristopih ni mogoče, saj zavest udeleženca ni sposobna potrebne zbranosti za toliko podrobnih informacij in impulzov iz telesa in okolice v zavest. V programih je vodenje usmerjeno predvsem v izboljšanje interocepcije, kar občutno spremeni sposobnost udeleženca zaznavati in sprejeti prej potlačene občutke iz telesa in se ukvarjati s posledicami manjše kronične zakrčenosti in večje spontanosti.
Spoprijeti se je treba z dejstvom, da smo pod oklep kronične zakrčenosti pospravili negativne občutke stanja in spomine, in s tem izgubili del spontanosti, kar pomeni, da bodo posledice večje sproščenosti pri povratku sponatanosti najprej neprijetne in boleče. Šele ko ta stanja uredimo in si priznamo, da jih imamo v sebi, si lahko začnemo prizadevati za večjo povezanosti v sebi in s tem zmanjšujemo omejenost interocepcije in tudi propriocepcije.
Naj za jasnejše razumevanje napisanega citiram spoznanje udeleženke programa: S pomočjo AEQ metode po mojem mnenju res greš v jedro težave in jo skušaš razumeti z vidika njene funkcije. Dejstvo, da je AEQ metoda tako zelo telesna, fizična, konkretna, mislim, da me je to premaknilo. Kako bi si lahko ob tako jasnem telesnem odzivu oz. neodzivu sploh še zatiskala oči?
V programu je udeleženec vsakodnevno v stiku z učiteljem 5. stopnje in je prepričan, da sta razlaga in vodenje vaj najboljša mogoča. Tako lahko bolj jasno občuti in sprejme stanja senzorne amnezije in pretirane togosti ter truda, ki jih občuti pri izvajanju vaj. Prenos spoznanj, ki jih ponujajo vaje, v vsakdanje življenje in vedenje je tako bolj celosten in uporaben. Vsakodnevna rutina izvajanja vaj ob določeni uri še dodatno umiri pretirano aktiviran simpatičen živčni sistem in zmanjša povprečen mišični tonus.
Vodenje in učenje AEQ vaj v 30-dnevnem programu sta prilagojena vsakodnevnemu učenju in zato veliko bolj podrobna ter postopna kot pri individualnem učenju ali na celodnevnih delavnicah, saj posamezni vaji v programu namenim pet ur. To pri drugih pristopih ni mogoče, saj zavest udeleženca ni sposobna potrebne zbranosti za toliko podrobnih informacij in impulzov iz telesa in okolice v zavest. V programih je vodenje usmerjeno predvsem v izboljšanje interocepcije, kar občutno spremeni sposobnost udeleženca zaznavati in sprejeti prej potlačene občutke iz telesa in se ukvarjati s posledicami manjše kronične zakrčenosti in večje spontanosti.
Spoprijeti se je treba z dejstvom, da smo pod oklep kronične zakrčenosti pospravili negativne občutke stanja in spomine, in s tem izgubili del spontanosti, kar pomeni, da bodo posledice večje sproščenosti pri povratku sponatanosti najprej neprijetne in boleče. Šele ko ta stanja uredimo in si priznamo, da jih imamo v sebi, si lahko začnemo prizadevati za večjo povezanosti v sebi in s tem zmanjšujemo omejenost interocepcije in tudi propriocepcije.
Naj za jasnejše razumevanje napisanega citiram spoznanje udeleženke programa: S pomočjo AEQ metode po mojem mnenju res greš v jedro težave in jo skušaš razumeti z vidika njene funkcije. Dejstvo, da je AEQ metoda tako zelo telesna, fizična, konkretna, mislim, da me je to premaknilo. Kako bi si lahko ob tako jasnem telesnem odzivu oz. neodzivu sploh še zatiskala oči?

Odlična ideja za darilo!
Darilni bon za programe
Darilo v obliki bona je primerno za vam drago osebo, ki bodisi trpi kronične bolečine bodisi je pripravljena spremeniti svoj način življenja, gibanja, dihanja ali izboljšati svoje psihofizične sposobnosti. V ta namen nudimo več različnih možnosti: vsakdo si lahko izbere sebi ustreznejši program, lahko kot individualni obisk ali skupinske delavnice.
KAKO PREPREČITI IZGORELOST IN KRONIČNO UTRUJENOST Z AEQ METODO
PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE PARTNERSKE ZVEZE PO AEQ METODI
DVIG ČUSTVENE ZRELOSTI Z AEQ METODO
AEQ PROGRAM ZA STARŠE OTROK Z KRONIČNIMI ALI PONAVLJAJOČIMI STANJI
Kaj menijo udeleženci o programu
(če želite prebrati celo mnenje, kliknite na naslov objave)

























Aleš, pozdravljeni, program je jasen, logičen, kar gre pripisati dobri in osmišljeni razlagi, ki jo udeleženci dobijo. Ti prav tako ozavestijo pomen uravnoteženosti in harmonije v življenju, v kateri čas
Pozdravljeni, Aleš, najlepša hvala za učbenik in tudi za kvalitetno vodenje programa AEQ. Za AEQ metodo mi je povedala hčerka, ko sem ji omenila, da se mi mravljinčenje iz leve
Aleš živjo. Nekaj sem ti sicer že napisala, a tokrat je to bolj povzetek prvega tedna sodelovanja pri programu. Za 30-dnevni program vodenja vaj sem se odločila, ker se mi
Pozdravljeni, Najprej naj napišem, da sem zelo vesela, da sem se v program vključila. Ugotovila sem, da sem sama vaje izvajala popolnoma napačno. Na začetku, ko sem vajo še spoznavala,
Živjo Aleš, vaje izvajam redno, 6-7x na teden na način, da jih ne ponavljam oziroma ne izvajam na enak način. Delam različne kombinacije zaporedij in tudi ne vedno na obeh
Skozi vaje vedno bolj povezujemo občutke z zavestjo, mehčamo telo in ga povezujemo s svojimi pristnimi čustvi in odzivi. Skozi vaje se telo začne spreminjati, zavest ima vedno večjo vlogo,
Aleš pozdravljen! Izvajanje vaj dojemam resno. Vzamem si čas in sem osredotočena na to kaj in kako bom izvedla gib, čeprav me včasih hoče zaneseti kar nekam, vendar grem nazaj,
Pozdravljen Aleš, rada bi ti napisala občutke o programu. Mislim, da je to lahko vsaj moja zahvala tebi, ki mi/nam pomagaš. Vesela sem, da sem lahko po najinih individualnih terapijah,
Zdravo Aleš! Moj odnos do dihanja je bil drugačen, kot do ostalih AEQ vaj®. Že na seminarju za učitelje dihanja sem imela izzive z dihalnim polmesecem. To mi je bila daleč najtežja vaja. In
Pozdravljeni, g. Aleš, nekaj časa se nisem javila. Vmes je bilo poletje. Bi se vam pa rada iz srca zahvalila za vse vaje, nasvete in modrosti, ki ste jih delili
Aleš pozdravljen, v času 3-tedenske programa sem napredovala v smislu, da sem uspela ne samo ozavestiti in se zavedati, temveč tudi ponotranjiti določena stanja, zavedanja, drža ipd. Ne sprašujem se
V procesu 30 dnevnega programa za spodnjo polovico telesa, ob rednem izvajanj AEQ vaj z vodenjem in razlago Aleša, sem imela možnost bolj občutiti svoje telo. Po dolgih letih,
Pozdravljen Aleš, rada bi ti napisala občutke o 30 dnevnem programu. Mislim, da je to lahko vsaj moja zahvala tebi, ki mi/nam pomagaš. Vesela sem, da sem lahko po najinih
Zdravo ! V prvem tednu izvajanja vaj sem opazila kar nekaj novih zaznav o svojem telesu in svojem delovanju/počutju. Najbolj očitna sprememba je bila, ko sem se usedla zjutraj pred
Pozdravljen Aleš, moje ugotovitve, občutki, spoznanja skozi Program učenja AEQ dihanja. V ta program sem se vključila, ker sem skozi učenje vaj v prejšnjih programih ugotovila, občutila kako zelo sem
Zdravo ! Svoja opažanja in doživljanja povzamem takole: 30-dnevnega programa AEQ metode sem se udeležila z namenom odpraviti ali vsaj ublažiti bolečine v križu, vratu, kolenih in stopalih, ki sem
Aleš, pozdravljeni! Sem morala prav pomisliti, kako sem in kako se po spomladanskih opravilih zunaj počutim v primerjavi z lani. Saj veste, spremembe na bolje običajno manj in kasneje opazimo
Program AEQ dihanja in v nadaljevanju še program za dvig čustvene zrelosti sta bila moj drugi in tretji program. V prvem (prav tako AEQ dihanje) sem večinoma jokala. Niti nisem
Mnenje o 30 dnevnem programu za zgornji del trupa Programa sem se udeležil na podlagi pozitivnih izkušenj po udeležbi na 60 dnevnem programu izboljševanja dihanja. Izvajanje AEQ vaj mi je
Oj Aleš! Na kratko bi lahko rekla: “Ni, da ni!”. Vse od krčev, mozoljev, odpora, izbruhov jeze, toplih in hladnih valov energije, ozaveščanja trenutnega stanja…če omenim le glavne senzacije. Zadovoljna.
Pozdravljen, zelo sem vesela in hvaležna, da sem se udeležila programa. Dobila sem nov zagon in motivacijo, saj sem se nekje na poti ustavila. Vedela sem, da mi bo koristil
Zdravo, Med pisanjem sem se spomnila dogodka, ko sem pred sedmimi leti prvič prišla k tebi na terapijo in ko si me vprašal kakšne težave imam, sem rekla da jih
Pozdravljen Aleš, počasi se zaključuje moj prvi program... Z vašo pomočjo sem na dobri poti spoznavanja sebe. Se zavedam da je pred menoj še veliko, veliko potrebne vztrajnosti da pridem
Pozdravljen UČITELJ Aleš, Za menoj je 2 meseca vsakodnevnih druženj on line s teboj in učenja ter spoznavanja samega sebe s tvojo pomočjo, kar je bilo zelo koristno. Že prej
Kar pa se bolečin tiče, sem trenutno še vedno v dobri fazi, precej boljši kot pred vpisom na vaš program za spodnji del trupa. Po zaključku program so se sicer