Preko višjega zavedanja telesa se bolj čutimo in tako pravilneje zadovoljimo svoje potrebe. Znanje za razumevanje neprijetnosti, ko jih začutimo pri povečanju stika s sabo, nam omogoča, da se ne ustrašimo lastne resničnosti, shranjene v telesu in podzavesti.

Sem avtor AEQ metode in vsakodnevno delam z različnimi strankami, ki se name obračajo zaradi različnih težav v zvezi z gibanjem in gibalnimi vzorci. Sem tudi avtor knjige ″Z lahkotnimi gibi iz kroničnih bolečin″. Učenje AEQ metode, in AEQ vaj, vam bo občutno spremenilo življenje, in to brez običajnih protibolečinskih zdravil; povzročilo bo veliko pozitivnih sprememb v vašem življenju. Naučili se boste, kako prekvalificirati vaše možgane in telo, da opravijo senzorno-motorično amnezijo, senzorno-motorično odtujitev, odpravljajo vzroke za kronično bolečino in spremenijo vaše gibalne in vedenjske vzorce.

Cilji programa:

1

AEQ spletni programi so namenjeni vsem, ki bi radi z AEQ metodo uredili stanje kronične napetosti, neobčutenja sebe in nerazumevanja razlogov za neželjeno počutje. Vpliv senzorno- motorične amnezije na življenje je zelo močno in nas lahko spravi v obupen položaj čeprav tega nočemo niti ne razumemo zakaj smo tako. 

2

30-dnevni programi omogočajo razumevanje teh stanj in spoznavanje AEQ vaj in AEQ dihanja za zmanjšanje in postopno odpravo senzorno-motorne amnezije.

3

V šolskem letu 2022/2023 bo največ pozornosti v programih namenjeno dvigovanju čustvene zrelosti, kot glavno komponento, ki določa kakovost odnosov. Nekakovostni odnosi pa vedno povečujejo verjetnost kroničnih težav in njihovo jakost. Tako na telesni kot na psihično- vedenjski ravni. Programe sem oblikoval na način, da omogočajo postopno izboljševanje odnosa do sebe, do partnerja, do otrok in okolice in tako omogočijo boljše rezultate na osebnem, družinskem, športnem in finančnem področju.

4

Vloga in naloga učitelja je dvojna: da udeležence pravilno usmerja in da lahko po potrebi za vsako osebo interpretira pomen telesnih izkušenj ter izrečenih besed. Ravno razumevanje tega, kar čutimo je ključno za uspešnost odprave kroničnih bolečin zato AEQ pristop temelji na prepletanju učenja skozi teorijo in prakso (AEQ vaje®). Druga enako pomembna vloga učitelja je, da opazi udeleženčev odnos in toleriranja stresa, ki ga občuti skozi vaje in pozornost, ki jo v vajo vlaga. Učitelj opazuje odnos ega do telesa skozi izvedbo vaje.

5

Screenshot-2022-12-24-at-22.37.46-600x399-2

Pri AEQ metodi se nič ne pridobi s potiskanjem in siljenjem. Naš cilj je čutenje izvedbe, ne izvedba sama kot rezultat. Razumljivo je, da kot ustanovitelj AEQ metode osebno zelo dobro poznam, razumem in skozi lastno prakso občutim učinek vaj, ki jih vodim. Tako lahko skozi opazovanje udeležencev in razumevanje razlogov za opaženo pomagam pridobiti maksimalno korist od uporabljenih vaj in pravil AEQ metode.

6

Udeleženci ne morejo videti samih sebe, hkrati pa imajo popačene občutke iz telesa in zelo pogosto se zgodi, da sklepajo, da so v pravilnem položaju, ko pa v resnici niso. Edino skozi primerna opozorila in zavestne spremembe gibanja telesa lahko oseba vedno bolj začuti tok senzacij in močmnejše občutke od glave do pet. Kot vodja programa  izpostavim namen vsake vaje in cilje, ki jih vaja lahko doseže pri spremembah občutenja telesa.

7

AEQ vaje se razlikujejo od ostalih vrst vadbe in so namenjene pomoči udeležencem, da se sprostijo in predajo nerealni ego telesu, namesto da gradijo mišično moč in vzdržjivost za premagovanje samega sebe. AEQ vaje, posebej tiste za zmanjševanje stresa dosežejo, da se togost telesa zmanjša. S tem se tudi sprememni odnos, razumevanje in spoštovanje znoraj izvajalca/učenca kar vodi v boljšo komunikacijo um-telo. S tem zmanjšanjšamo konflikte med umom in telesom, ki so osnova za bolečine, poškodbe, obrabe in bolezni.

Prednosti in posebnosti učenja AEQ metode s 30-dnevnim programom

Ustvarjanje potrebe po rednem učenju AEQ metode

30-dnevni program sem razvil zato, da olajšam učenje AEQ metode in zmanjšam najpogostejše ovire, ki jih morajo premagovati stranke pri odpravljanju senzorno-motorične amnezije.

Program omogoča večjo rednost in urejenost učenja metode, saj je poučevanje urejeno vsak dan ob istem času ter je vodeno v živo. Tako se ustvari rutina redne vadbe ob motiviranosti za redno sodelovanje z učiteljem AEQ metode. Pogosta težava novih udelezencev je premagovati odpor podzavesti pri odločevanju za izvedbo vaje. Najde se vrsta izgovorov, da ni časa, priložnosti ali miru. Sodelovanje v programu ustvari potrebo, da smo ob določeni uri na tleh pripravljeni poslušati vodenje vaje ter ji slediti. Mesec dni uvajanja redne vadbe in proučevanja telesa ustvari pozitivno navado izvajanja vaj, ki bo ostala dovolj trdno zasidrana tudi po končanem programu.

 

Dva audio posnetka AEQ vodenih vaj

Za lažjo predstavo, načina vodenja vaj v 30 dnevnih programih sem vam pripravil dva primera vodenja iz programa. Tako boste lažje določili, ali je sodelovanje v programu za vas mogoče in primerno.

Sledite navodilom in izvedite eno ali obe raziskovanji senzorno motorne zanke in stanja povezanosti ali razdvojenosti med telesom in zavestjo. Tako vam bo jasnejši proces učenja na mojih programih in se boste lažje in pravilnejše odločili, ali je sodelovanje v njih za vas primerno ali ne.

Play Video
Play Video

Poseben vpliv učenja AEQ metode v živo

Osnovni pogoj, ki omogoča odpravo SMA, je večanje sposobnosti in manjšanje odpora zavesti, da je v sedanjosti, se pravi v času, kjer sta vedno podzavest in telo. Le tako se lahko z njima poveže, saj je v isti dimenziji ter časa in gravitacije ne dojema relativno. To se ne more zgoditi, če ni v sedanjosti tudi učitelj, ki uči stranko. Tega pa z učenjem, ki ne poteka v živo, ni mogoče doseči. Povezava med somo učitelja in somo učenca je ključna za spoznavanje metode in prepreči nastanek strahu ali jeze v zavesti na stopnji, ki je dovolj močna, da premaga motiv učenja AEQ metode, ki ga predstavlja bolečina ali težava, zaradi katere se stranka odloči za učenje metode.

Drugače se ego ustraši in pobegne v drug čas ali lokacijo, kar pa onemogoča spremembo SMA. Zavedanje, da je učitelj tam z udeležencem, ga gleda ter opozarja na njegovo vedenje, s posnetki ni mogoče, kar se močno pozna pri učinku.

Učenje AEQ metode zahteva razumevanje, ki spremeni delovanje zavesti. Hkrati je treba izvajati AEQ vaje, da pride do sprememb v telesu. Nato je treba oboje povezati, da se spremeni podzavesti in s tem SMA. Vse skupaj omogoča celostno spremembo. To je mogoče le, če je zavest v istem času kot telo. Da pa bi lahko bila tam z vedno manj strahu ali jeze, mora biti z njo v sedanjosti tudi učitelj AEQ metode.

Redno dopolnjevanje razumevanja AEQ metode in AEQ vaj

Del vodenja AEQ vaje v živo je dodatna razlaga principov metode in vaj, kadar učitelj presodi, da je potrebna. V tem delu imajo udeleženci programa tudi možnost postaviti vprašanja ter dobiti odgovor, kar poveča učenje in vpliv programa na posameznika. Učiteljevi odgovori na vprašanja po koncu vaje dodatno osvetlijo opažanja, ki jih občutimo sami ali jih občutijo drugi udeleženci programa, in nakažejo vzroke, ki so pripeljali do bolečin ali težje izvedbe vaje, ter ponudijo razlago za specifične odzive telesa ali uma med vajo.

Vpliv izkušenosti in domišljije voditelja programa na izvajanje AEQ vaj

Vsakič drugačno vodenje vaj preprečuje izgubo zavestne pozornosti na izvajanje vaje. Več domišljije veča pozornost zavesti na to, kako se na vajo odziva telo, in tako lažje opazimo neželen vpliv podzavesti na izvajanje vaje. Bolj ko znamo to opaziti med vajo, bolj lahko neželeni vpliv podzavesti opazimo v vsakdanjiku, kar nam omogoča postopno zavestno spremembo opaženega podzavestnega odziva.

30 dnevni program, v katerem udeležence vsakodnevno učim AEQ metodo in vodim AEQ vaje, je zasnovan in sestavljen tako, da lahko na najbolj primeren način z majhnimi koraki začnemo razumevati senzorno-motorne procese, ki določajo naše gibanje, vedenje in življenje. Za tistega, ki trpi zaradi posledic senzorno-motorne amnezije, je to znanje nujno, da bi lahko usmeril dovolj pozornosti v izboljšanje interocepcije ter iz podzavesti pritegnil več občutkov iz mišic v zavest. Sprememba teh odnosov znotraj senzorno-motorne zanke globoko spremeni način razmišljanja, odzivanja in izražanja, saj se lahko bolj zavemo vpliva podzavesti na naše vedenje in tako lažje vplivamo na vzorce, ki nam ne koristijo več ali pa nam celo škodujejo. Program ustvari varno okolje, v katerem si zavest upa bolj jasno začutiti resnično stanje v telesu in se tako zmanjša potreba po senzorno-motorni amneziji, s katero si prikrivamo preteklost.

V programu je udeleženec vsakodnevno v stiku z učiteljem 5. stopnje in je prepričan, da sta razlaga in vodenje vaj najboljša mogoča. Tako lahko bolj jasno občuti in sprejme stanja senzorne amnezije in pretirane togosti ter truda, ki jih občuti pri izvajanju vaj. Prenos spoznanj, ki jih ponujajo vaje, v vsakdanje življenje in vedenje je tako bolj celosten in uporaben. Vsakodnevna rutina izvajanja vaj ob določeni uri še dodatno umiri pretirano aktiviran simpatičen živčni sistem in zmanjša povprečen mišični tonus.

Vodenje in učenje AEQ vaj v 30-dnevnem programu sta prilagojena vsakodnevnemu učenju in zato veliko bolj podrobna ter postopna kot pri individualnem učenju ali na celodnevnih delavnicah, saj posamezni vaji v programu namenim pet ur. To pri drugih pristopih ni mogoče, saj zavest udeleženca ni sposobna potrebne zbranosti za toliko podrobnih informacij in impulzov iz telesa in okolice v zavest. V programih je vodenje usmerjeno predvsem v izboljšanje interocepcije, kar občutno spremeni sposobnost udeleženca zaznavati in sprejeti prej potlačene občutke iz telesa in se ukvarjati s posledicami manjše kronične zakrčenosti in večje spontanosti.

Spoprijeti se je treba z dejstvom, da smo pod oklep kronične zakrčenosti pospravili negativne občutke stanja in spomine, in s tem izgubili del spontanosti, kar pomeni, da bodo posledice večje sproščenosti pri povratku sponatanosti najprej neprijetne in boleče. Šele ko ta stanja uredimo in si priznamo, da jih imamo v sebi, si lahko začnemo prizadevati za večjo povezanosti v sebi in s tem zmanjšujemo omejenost interocepcije in tudi propriocepcije.

Naj za jasnejše razumevanje napisanega citiram spoznanje udeleženke programa: S pomočjo AEQ metode po mojem mnenju res greš v jedro težave in jo skušaš razumeti z vidika njene funkcije. Dejstvo, da je AEQ metoda tako zelo telesna, fizična, konkretna, mislim, da me je to premaknilo. Kako bi si lahko ob tako jasnem telesnem odzivu oz. neodzivu sploh še zatiskala oči?

V programu je udeleženec vsakodnevno v stiku z učiteljem 5. stopnje in je prepričan, da sta razlaga in vodenje vaj najboljša mogoča. Tako lahko bolj jasno občuti in sprejme stanja senzorne amnezije in pretirane togosti ter truda, ki jih občuti pri izvajanju vaj. Prenos spoznanj, ki jih ponujajo vaje, v vsakdanje življenje in vedenje je tako bolj celosten in uporaben. Vsakodnevna rutina izvajanja vaj ob določeni uri še dodatno umiri pretirano aktiviran simpatičen živčni sistem in zmanjša povprečen mišični tonus.

Vodenje in učenje AEQ vaj v 30-dnevnem programu sta prilagojena vsakodnevnemu učenju in zato veliko bolj podrobna ter postopna kot pri individualnem učenju ali na celodnevnih delavnicah, saj posamezni vaji v programu namenim pet ur. To pri drugih pristopih ni mogoče, saj zavest udeleženca ni sposobna potrebne zbranosti za toliko podrobnih informacij in impulzov iz telesa in okolice v zavest. V programih je vodenje usmerjeno predvsem v izboljšanje interocepcije, kar občutno spremeni sposobnost udeleženca zaznavati in sprejeti prej potlačene občutke iz telesa in se ukvarjati s posledicami manjše kronične zakrčenosti in večje spontanosti.

Spoprijeti se je treba z dejstvom, da smo pod oklep kronične zakrčenosti pospravili negativne občutke stanja in spomine, in s tem izgubili del spontanosti, kar pomeni, da bodo posledice večje sproščenosti pri povratku sponatanosti najprej neprijetne in boleče. Šele ko ta stanja uredimo in si priznamo, da jih imamo v sebi, si lahko začnemo prizadevati za večjo povezanosti v sebi in s tem zmanjšujemo omejenost interocepcije in tudi propriocepcije.

Naj za jasnejše razumevanje napisanega citiram spoznanje udeleženke programa: S pomočjo AEQ metode po mojem mnenju res greš v jedro težave in jo skušaš razumeti z vidika njene funkcije. Dejstvo, da je AEQ metoda tako zelo telesna, fizična, konkretna, mislim, da me je to premaknilo. Kako bi si lahko ob tako jasnem telesnem odzivu oz. neodzivu sploh še zatiskala oči?

Odlična ideja za darilo!
Darilni bon za programe

Darilo v obliki bona je primerno za vam drago osebo, ki bodisi trpi kronične bolečine bodisi je pripravljena spremeniti svoj način življenja, gibanja, dihanja ali izboljšati svoje psihofizične sposobnosti. V ta namen nudimo več različnih možnosti: vsakdo si lahko izbere sebi ustreznejši program, lahko kot individualni obisk ali skupinske delavnice.

MAREC 2024

Couple of hands against the sea view

PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE PARTNERSKIH ODNOSOV PO AEQ METODI

MAJ 2024

ToxicFamilyDynamics-THUMB-min-qguxfrv5ec10m6c3ob9rplqiy5yw3a3d57l4992txs

AEQ PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE ODNOSA Z OTROKOM

JUNIJ 2024

Depositphotos_549157156_XL-qbyr76h4iscia4qkkza910dj9r46fs5sz6y2tgas5s

PROGRAM ZA UREDITEV ODNOSA S STARŠI

SEPTEMBER 2024

Young masked woman expressing different emotions

DVIG ČUSTVENE ZRELOSTI Z AEQ METODO

Kaj menijo udeleženci o programu

(če želite prebrati celo mnenje, kliknite na naslov objave)

V slogi je moč.

Skozi vaje vedno bolj povezujemo občutke z zavestjo, mehčamo telo in ga povezujemo s svojimi pristnimi čustvi in odzivi. Skozi vaje se telo začne spreminjati, zavest ima vedno večjo vlogo, bolje prepoznamo, kdaj delujemo iz podzavestnih (preteklih) vzorcev, kar nam daje spoznanje, da doumemo, kaj je potrebno narediti, ko se...

Preberi več