AEQ PROGRAMI

AEQ je metoda, ki nam preko višjega zavedanja telesa pomaga bolj resnično občutiti sebe in tako pravilneje zadovoljevati svoje potrebe. Nudi nam znanje potrebno za razumevanje neprijetnosti, ki jih občutimo, ko povečujemo stik s sabo in nam tako omogoča, da se ne ustrašimo lastne resničnosti, shranjene v telesu in podzavesti.

Sem učitelj AEQ metode 5. stopnje in vsakodnevno delam z različnimi strankami, ki se name obračajo zaradi različnih težav v zvezi z gibanjem in gibalnimi vzorci. Sem tudi avtor knjige ″Z lahkotnimi gibi iz kroničnih bolečin″. Učenje AEQ metode, in AEQ vaj, vam bo občutno spremenilo življenje, in to brez običajnih protibolečinskih zdravil; povzročilo bo veliko pozitivnih sprememb v vašem življenju. Naučili se boste, kako prekvalificirati vaše možgane in telo, da opravijo senzorno-motorično amnezijo, senzorno-motorično odtujitev, odpravljajo vzroke za kronično bolečino in spremenijo vaše gibalne in vedenjske vzorce.

 AEQ  spletni programi so namenjeni vsem, ki bi radi z AEQ metodo uredili stanje kronične napetosti, neobčutenja sebe in nerazumevanja razlogov za neželjeno počutje. Vpliv senzorno- motorične amnezije na življenje je zelo močno in nas lahko spravi v obupen položaj čeprav tega nočemo niti ne razumemo zakaj smo tako. 

30-dnevni programi omogočajo razumevanje teh stanj in spoznavanje AEQ vaj in AEQ dihanja za zmanjšanje in postopno odpravo senzorno-motorne amnezije.

V šolskem letu 2022/2023 bo največ pozornosti v programih namenjeno dvigovanju čustvene zrelosti, kot glavno komponento, ki določa kakovost odnosov. Nekakovostni odnosi pa vedno povečujejo verjetnost kroničnih težav in njihovo jakost. Tako na telesni kot na psihično- vedenjski ravni. Programe sem oblikoval na način, da omogočajo postopno izboljševanje odnosa do sebe, do partnerja, do otrok in okolice in tako omogočijo boljše rezultate na osebnem, družinskem, športnem in finančnem področju.

Vloga in naloga učitelja je dvojna: da udeležence pravilno usmerja in da lahko po potrebi za vsako osebo interpretira pomen telesnih izkušenj ter izrečenih besed.

Ravno razumevanje tega, kar čutimo je ključno za uspešnost odprave kroničnih bolečin zato AEQ pristop temelji na prepletanju učenja skozi teorijo in prakso (AEQ vaje®). Druga enako pomembna vloga učitelja je, da opazi udeleženčev odnos in toleriranja stresa, ki ga občuti skozi vaje in pozornost, ki jo v vajo vlaga. Učitelj opazuje odnos ega do telesa skozi izvedbo vaje.

Velikokrat vidim trmo, sovraštvo, odpor in ihto, ki je pri teh vajah nepotrebna in podzavestna vpliva pa na pretiran stres, ki ga pri izvajalcu povzroča AEQ vaja®. Tako razmerje med egom in telesom je tudi glaven vzrok za kronične bolečine in nerealno počutje , ki večino udeležencev privede do AEQ metode. Če je količina stresa prevelika in s tem pozornost premajhna, udeležencu z razlago in vodenjem AEQ vaj pomagam spremeniti odnos do izvedbe vaje, do sebe, zakaj do tega pride in pomen ter vlogo bolečine.

Pri AEQ metodi se nič ne pridobi s potiskanjem in siljenjem. Naš cilj je čutenje izvedbe, ne izvedba sama kot rezultat. Razumljivo je, da kot ustanovitelj AEQ metode osebno zelo dobro poznam, razumemi n skozi lastno prakso občutim učinek vaj, ki jih vodim. Tako lahko skozi opazovanje udeležencev in razumevanje razlogov za opaženo pomagam pridobiti maksimalno korist od uporabljenih vaj in pravil AEQ metode.

Udeleženci ne morejo videti samih sebe, hkrati pa imajo popačene občutke iz telesa in zelo pogosto se zgodi, da sklepajo, da so v pravilnem položaju, ko pa v resnici niso. Edino skozi primerna opozorila in zavestne spremembe gibanja telesa lahko oseba vedno bolj začuti tok senzacij in močmnejše občutke od glave do pet. Kot vodja programa  izpostavim namen vsake vaje in cilje, ki jih vaja lahko doseže pri spremembah občutenja telesa.

AEQ vaje se razlikujejo od ostalih vrst vadbe in so namenjene pomoči udeležencem, da se sprostijo in predajo nerealni ego telesu, namesto da gradijo mišično moč in vzdržjivost za premagovanje samega sebe.

AEQ vaje, posebej tiste za zmanjševanje stresa dosežejo, da se togost telesa zmanjša. S tem se tudi sprememni odnos, razumevanje in spoštovanje znoraj izvajalca/učenca kar vodi v boljšo komunikacijo um-telo. S tem zmanjšanjšamo konflikte med umom in telesom, ki so osnova za bolečine, poškodbe, obrabe in bolezni.

Prednosti in posebnosti učenja AEQ metode s 30-dnevnim programom

Ustvarjanje potrebe po rednem učenju AEQ metode

30-dnevni program sem razvil zato, da olajšam učenje AEQ metode in zmanjšam najpogostejše ovire, ki jih morajo premagovati stranke pri odpravljanju senzorno-motorične amnezije.

Program omogoča večjo rednost in urejenost učenja metode, saj je poučevanje urejeno vsak dan ob istem času ter je vodeno v živo. Tako se ustvari in utrdi rutina redne vadbe ob motiviranosti za redno sodelovanje z učiteljem AEQ metode. Pogosta težava novih učencev je premagovati odpor podzavesti pri odločevanju za izvedbo vaje. Najde se vrsta izgovorov, da ni časa, priložnosti ali miru. Sodelovanje v programu ustvari potrebo, da smo ob določeni uri na tleh pripravljeni poslušati vodenje vaje ter ji slediti. Mesec dni uvajanja redne vadbe in proučevanja telesa ustvari pozitivno navado izvajanja vaj, ki bo ostala dovolj trdno zasidrana tudi po končanem programu.

Primera vodenja AEQ vaj na programu. Sledite navodilom in izvedite eno ali obe raziskovanji senzorno motorne zanke in stanja povezanosti ali razdvojenosti med telesom in zavestjo. Tako vam bo jasnejši proces učenja na mojih programih in se boste lažje in pravilnejše odločili, ali je sodelovanje v njih za vas primerno ali ne.

Play Video
Play Video

Osnovni pogoj, ki omogoča odpravo SMA, je večanje sposobnosti in manjšanje odpora zavesti, da je v sedanjosti, se pravi v času, kjer sta vedno podzavest in telo. Le tako se lahko z njima poveže, saj je v isti dimenziji ter časa in gravitacije ne dojema relativno. To se ne more zgoditi, če ni v sedanjosti tudi učitelj, ki uči stranko. Tega pa z učenjem, ki ne poteka v živo, ni mogoče doseči. Povezava med somo učitelja in somo učenca je ključna za spoznavanje metode in prepreči nastanek strahu ali jeze v zavesti na stopnji, ki je dovolj močna, da premaga motiv učenja AEQ metode, ki ga predstavlja bolečina ali težava, zaradi katere se stranka odloči za učenje metode.

Drugače se ego ustraši in pobegne v drug čas ali lokacijo, kar pa onemogoča spremembo SMA. Zavedanje, da je učitelj tam z udeležencem, ga gleda ter opozarja na njegovo vedenje, s posnetki ni mogoče, kar se močno pozna pri učinku.

Učenje AEQ metode zahteva razumevanje, ki spremeni delovanje zavesti. Hkrati je treba izvajati AEQ vaje, da pride do sprememb v telesu. Nato je treba oboje povezati, da se spremeni podzavesti in s tem SMA. Vse skupaj omogoča celostno spremembo. To je mogoče le, če je zavest v istem času kot telo. Da pa bi lahko bila tam z vedno manj strahu ali jeze, mora biti z njo v sedanjosti tudi učitelj AEQ metode.

Del vodenja AEQ vaje v živo je dodatna razlaga principov metode in vaj, kadar učitelj presodi, da je potrebna. V tem delu imajo udeleženci programa tudi možnost postaviti vprašanja ter dobiti odgovor, kar poveča učenje in vpliv programa na posameznika. Učiteljevi odgovori na vprašanja po koncu vaje dodatno osvetlijo opažanja, ki jih občutimo sami ali jih občutijo drugi udeleženci programa, in nakažejo vzroke, ki so pripeljali do bolečin ali težje izvedbe vaje, ter ponudijo razlago za specifične odzive telesa ali uma med vajo.

Vsakič drugačno vodenje vaj preprečuje izgubo zavestne pozornosti na izvajanje vaje. Več domišljije veča pozornost zavesti na to, kako se na vajo odziva telo, in tako lažje opazimo neželen vpliv podzavesti na izvajanje vaje. Bolj ko znamo to opaziti med vajo, bolj lahko neželeni vpliv podzavesti opazimo v vsakdanjiku, kar nam omogoča postopno zavestno spremembo opaženega podzavestnega odziva.

Tridesetdnevni program, v katerem udeležence vsakodnevno učim AEQ metodo in vodim AEQ vaje, je zasnovan in sestavljen tako, da lahko na najbolj primeren način z majhnimi koraki začnemo razumevati senzorno-motorne procese, ki določajo naše gibanje, vedenje in življenje. Za tistega, ki trpi zaradi posledic senzorno-motorne amnezije, je to znanje nujno, da bi lahko usmeril dovolj pozornosti v izboljšanje interocepcije ter iz podzavesti pritegnil več občutkov iz mišic v zavest. Sprememba teh odnosov znotraj senzorno-motorne zanke globoko spremeni način razmišljanja, odzivanja in izražanja, saj se lahko bolj zavemo vpliva podzavesti na naše vedenje in tako lažje vplivamo na vzorce, ki nam ne koristijo več ali pa nam celo škodujejo. Program ustvari varno okolje, v katerem si zavest upa bolj jasno začutiti resnično stanje v telesu in se tako zmanjša potreba po senzorno-motorni amneziji, s katero si prikrivamo preteklost.

V programu je udeleženec vsakodnevno v stiku z učiteljem 5. stopnje in je prepričan, da sta razlaga in vodenje vaj najboljša mogoča. Tako lahko bolj jasno občuti in sprejme stanja senzorne amnezije in pretirane togosti ter truda, ki jih občuti pri izvajanju vaj. Prenos spoznanj, ki jih ponujajo vaje, v vsakdanje življenje in vedenje je tako bolj celosten in uporaben. Vsakodnevna rutina izvajanja vaj ob določeni uri še dodatno umiri pretirano aktiviran simpatičen živčni sistem in zmanjša povprečen mišični tonus.

Vodenje in učenje AEQ vaj v 30-dnevnem programu sta prilagojena vsakodnevnemu učenju in zato veliko bolj podrobna ter postopna kot pri individualnem učenju ali na celodnevnih delavnicah, saj posamezni vaji v programu namenim pet ur. To pri drugih pristopih ni mogoče, saj zavest udeleženca ni sposobna potrebne zbranosti za toliko podrobnih informacij in impulzov iz telesa in okolice v zavest. V programih je vodenje usmerjeno predvsem v izboljšanje interocepcije, kar občutno spremeni sposobnost udeleženca zaznavati in sprejeti prej potlačene občutke iz telesa in se ukvarjati s posledicami manjše kronične zakrčenosti in večje spontanosti.

Spoprijeti se je treba z dejstvom, da smo pod oklep kronične zakrčenosti pospravili negativne občutke stanja in spomine, in s tem izgubili del spontanosti, kar pomeni, da bodo posledice večje sproščenosti pri povratku sponatanosti najprej neprijetne in boleče. Šele ko ta stanja uredimo in si priznamo, da jih imamo v sebi, si lahko začnemo prizadevati za večjo povezanosti v sebi in s tem zmanjšujemo omejenost interocepcije in tudi propriocepcije.

Naj za jasnejše razumevanje napisanega citiram spoznanje udeleženke programa: S pomočjo AEQ metode po mojem mnenju res greš v jedro težave in jo skušaš razumeti z vidika njene funkcije. Dejstvo, da je AEQ metoda tako zelo telesna, fizična, konkretna, mislim, da me je to premaknilo. Kako bi si lahko ob tako jasnem telesnem odzivu oz. neodzivu sploh še zatiskala oči?

Odlična ideja za darilo!
Darilni bon za programe

Darilo v obliki bona je primerno za vam drago osebo, ki bodisi trpi kronične bolečine bodisi je pripravljena spremeniti svoj način življenja, gibanja, dihanja ali izboljšati svoje psihofizične sposobnosti. V ta namen nudimo več različnih možnosti: vsakdo si lahko izbere sebi ustreznejši program, lahko kot individualni obisk ali skupinske delavnice.

oktober 2022

DVIG ČUSTVENE ZRELOSTI Z AEQ METODO

Program je namenjen vsem ki imajo kronična stanja, ki so posledica nezmožnosti, da z izražanjem in vplivom čustev urejujejo odnose in znajo primerno spreminjati področja življenja, kjer niso učinkoviti. Po AEQ metodi so kronična stanja posledica kronične nemoči prepoznavanja dejanskega stanja in oblikovanja ter uporabe primernih rešitev zanje. Čustvena zrelost določa s čim se lahko soočimo in kaj lahko spremenimo brez da potlačimo ali izkrivimo občutke, ki nam niso pogodu ter tako ustvarimo iluzijo na katero nas telo opozarja z kronično bolečino. Dvig čustvene zrelosti je najpomembnejši ravno v takšnih stanjih saj rezultati kažejo da ne zmoremo nadzorovati kompleksnost življenja in tako počasi uničujemo sebe in druge. Vedemo se kot voznik, ki hitrosti in načina vožnje ne prilagodi razmeram na cesti in hkrati nima dovolj vpliva na svojo življensko pot (cesto). ...
15 Okt - 19 Nov
Zoom on line program
november 2022

PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE PARTNERSKE ZVEZE PO AEQ METODI

Program je namenjen vsem, ki imajo težave v partnerskem razmerju, so dlje časa samski, ali pa ne morejo ustvariti stabilne povezave z nasprotnim spolom. Priporočam ga žrtvam čustvenega incesta in tistim, ki so otroštvo preživeli, v okolju nezaupanja in prepirov med staršema, ali pa so zaradi ločitve staršev živeli v enostarševski družini. Program je namenjen večanju zavedanja pomena in sposobnosti odgovornega vedenja moškega in višanja sposobnosti ženskega zaupanja v moškega, kar je osnova za delujoč partnerski odnos. Dober ali vsaj boljši partnerski odnos je najpomembnejša podlaga za primeren razvoj otroka, saj močno vpliva na spočetje in potek nosečnosti, saj je neprimeren odnos vzrok za kronično napetost v ženski, kar pa negativno vpliva na njeno materinsko vlogo. ...
26 Nov - 30 Dec
8:00 pm - 9:00 pm
Zoom on line program
januar 2023

PROGRAM ZA ŠPORTNIKE IN POSLOVNEŽE; KAKO ZMANJŠATI NEGATIVEN VPLIV PODZAVESTI NA ŠPORTNE IN POSLOVNE REZULTATE

Pravila, povezave in logiko delovanja telesa, živčnega sistema, podzavesti in zavesti, ki jih bom učil na programu določajo rezultate naših dejanj tako v športu kot poslu ali katerem koli drugem področju, ko želimo doseči najvišjo mogočo raven rezultata. Zato ta program ni priporočljiv le za športnike, temveč tudi za poslovneže in vse tiste, ki želijo na pravilen način doseči vrhunsko raven in ob tem, ne plačati visoko ceno na drugih področjih življenja in v kroničnih telesnih stanjih. ...
07 Jan - 18 Mar
8:00 pm - 9:00 pm
Zoom on line program
marec 2023

AEQ PROGRAM ZA STARŠE OTROK Z KRONIČNIMI ALI PONAVLJAJOČIMI STANJI

Otrok se pogosto in dlje časa ne "prav", je preveč ali premalo aktiven, ima neprimeren odnos do sebe, sorojencev ali vrstnikov. Z njim ne najdete skupnega jezika in čutite, da je njegovo vedenje posledica vašega vedenja in odnosa s partnerjem. Kronična dihalna obolenja, težave s spanjem, močenjem postelje, govorne težave, težave z učenjem gibanja ali v šoli. Nenavadni spalni vzorci dojenčka, njegova hipertoničnost in hipotoničnost težave z dojenjem, pogoste vročine, bronhitis, prehlad, vnetja ušes in oči, otroška bolezen, atopijski dermatitis, prehranske alergije, revmatske bolezni, debelost, motnje prehrane in motnje pozornosti. Program je namenjen tudi tistim, ki otrok še nimajo, a so sami v otroštvu živeli v toksičnem okolju in imeli zgoraj našeta kronična stanja, saj je njihova podzavest polna spečih vzorcev, ki jih rojstvo otroka in dodelitev vloge starše aktivira in vodi v poustvarjanje podobno toksičnega okolja ter s tem ohranitev tradicije, čeprav si tega zavestno nikakor ne želijo. ...
25 Mar - 29 Apr
Zoom on line program
maj 2023

KAKO PREPREČITI IZGORELOST IN KRONIČNO UTRUJENOST Z AEQ METODO

Program je namenjen vsem, ki se ne zmorete ali ne smete sprostiti. Od programa bodo imeli korist tisti, ki so pogosto utrujeni, cinični, ne znajo določiti kdaj je dovolj ali so odvisni od pretiravanja tako pri delu kot v športu. Če imate občutek, da ste od dela ali športa odvisni, ker lahko le dovolj utrujeni prenašate določeno okolje in odnose v njem, se boste na programu učili, zakaj je tako. Če opažate, da se ne morete sprostiti brez zunanje pomoči ali pa da se vam sproščeno stanje upira ali vas spravi v slabo počutje, boste v programu našli odgovore in orodja, kako to spremeniti na bolje. ...
06 Maj - 10 Jun
Zoom on line program
No event found!