AEQ DELAVNICE IN PROGRAMI

Sem učitelj AEQ metode 5. stopnje in vsakodnevno delam z različnimi strankami, ki se name obračajo zaradi različnih težav v zvezi z gibanjem in gibalnimi vzorci. Sem tudi avtor knjige ″Z lahkotnimi gibi iz kroničnih bolečin″. Učenje AEQ metode, in AEQ vaj, vam bo občutno spremenilo življenje, in to brez običajnih protibolečinskih zdravil; povzročilo bo veliko pozitivnih sprememb v vašem življenju. Naučili se boste, kako prekvalificirati vaše možgane in telo, da opravijo senzorno-motorično amnezijo, prekinejo bolečino in spremenijo vaše gibalne omejitve.

 AEQ delavnice in spletni programi so namenjeni vsem, ki bi radi z AEQ metodo uredili stanje kronične napetosti, neobčutenja sebe in nerazumevanja razlogov za neželjeno počutje. Vpliv senzorno- motorične amnezije na življenje je zelo močno in nas lahko spravi v obupen položaj čeprav tega nočemo niti ne razumemo zakaj smo tako.  

AEQ delavnice in 30-dnevni programi omogočajo razumevanje teh stanj in spoznavanje AEQ vaj in AEQ dihanja za zmanjšanje in postopno odpravo senzorno-motorne amnezije.

Vloga in naloga učitelja je dvojna: da udeležence pravilno usmerja in da lahko po potrebi za vsako osebo interpretira pomen telesnih izkušenj ter izrečenih besed.

Ravno razumevanje tega, kar čutimo je ključno za uspešnost odprave kroničnih bolečin zato AEQ pristop temelji na prepletanju učenja skozi teorijo in prakso (AEQ vaje®). Druga enako pomembna vloga učitelja je, da opazi udeleženčev odnos in toleriranja stresa, ki ga občuti skozi vaje in pozornost, ki jo v vajo vlaga. Učitelj opazuje odnos ega do telesa skozi izvedbo vaje.

Velikokrat vidim trmo, sovraštvo, odpor in ihto, ki je pri teh vajah nepotrebna in podzavestna vpliva pa na pretiran stres, ki ga pri izvajalcu povzroča AEQ vaja®. Tako razmerje med egom in telesom je tudi glaven vzrok za kronične bolečine in nerealno počutje , ki večino udeležencev privede na AEQ delavnico. Če je količina stresa prevelika in s tem pozornost premajhna, udeležencu z posebnimi pristopi svetujem, kako spremeniti odnos do izvedbe vaje zakaj do tega pride in pomen ter vlogo bolečine.

Pri AEQ metodi se nič ne pridobi s potiskanjem in siljenjem. Naš cilj je čutenje izvedbe, ne izvedba sama kot rezultat. Razumljivo je, da kot ustanovitelj AEQ metode osebno zelo dobro poznam, razumemi n skozi lastno prakso občutim učinek vaj, ki jih vodim. Tako lahko skozi opazovanje udeležencev in razumevanje razlogov za opaženo pomagam pridobiti maksimalno korist od uporabljenih vaj in pravil AEQ metode.

Udeleženci ne morejo videti samih sebe, hkrati pa imajo popačene občutke iz telesa in zelo pogosto se zgodi, da sklepajo, da so v pravilnem položaju, ko pa v resnici niso. Edino skozi primerne poravnave telesa lahko oseba začuti tok vzburjenja in občutke od glave do pet. Kot vodja delavnice izpostavim namen vsake vaje in cilje, ki jih vaja lahko doseže pri spremembah občutenja telesa.

AEQ vaje se razlikujejo od ostalih vrst vadbe in so namenjene pomoči udeležencem, da se sprostijo in predajo nerealni ego telesu, namesto da gradijo mišično moč in vzdržjivost za premagovanje samega sebe.

AEQ vaje, posebej tiste za zmanjševanje stresa dosežejo, da se togost telesa zmanjša. S tem se tudi sprememni odnos, razumevanje in spoštovanje znoraj izvajalca/učenca kar vodi v boljšo komunikacijo um-telo. S tem zmanjšanjšamo konflikte med umom in telesom, ki so osnova za bolečine, poškodbe, obrabe in bolezni.

 

Prednosti in posebnosti učenja AEQ metode s 30-dnevnim programom

Ustvarjanje potrebe po rednem učenju AEQ metode

30-dnevni program sem razvil zato, da olajšam učenje AEQ metode in zmanjšam najpogostejše ovire, ki jih morajo premagovati stranke pri odpravljanju senzorno-motorične amnezije.

Program omogoča večjo rednost in urejenost učenja metode, saj je poučevanje urejeno vsak dan ob istem času ter je vodeno v živo. Tako se ustvari in utrdi rutina redne vadbe ob motiviranosti za redno sodelovanje z učiteljem AEQ metode. Pogosta težava novih učencev je premagovati odpor podzavesti pri odločevanju za izvedbo vaje. Najde se vrsta izgovorov, da ni časa, priložnosti ali miru. Sodelovanje v programu ustvari potrebo, da smo ob določeni uri na tleh pripravljeni poslušati vodenje vaje ter ji slediti. Mesec dni uvajanja redne vadbe in proučevanja telesa ustvari pozitivno navado izvajanja vaj, ki bo ostala dovolj trdno zasidrana tudi po končanem programu.

Poseben vpliv učenja AEQ metode v živo 

Osnovni pogoj, ki omogoča odpravo SMA, je večanje sposobnosti in manjšanje odpora zavesti, da je v sedanjosti, se pravi v času, kjer sta vedno podzavest in telo. Le tako se lahko z njima poveže, saj je v isti dimenziji ter časa in gravitacije ne dojema relativno. To se ne more zgoditi, če ni v sedanjosti tudi učitelj, ki uči stranko. Tega pa z učenjem, ki ne poteka v živo, ni mogoče doseči. Povezava med somo učitelja in somo učenca je ključna za spoznavanje metode in prepreči nastanek strahu ali jeze v zavesti na stopnji, ki je dovolj močna, da premaga motiv učenja AEQ metode, ki ga predstavlja bolečina ali težava, zaradi katere se stranka odloči za učenje metode.

Drugače se ego ustraši in pobegne v drug čas ali lokacijo, kar pa onemogoča spremembo SMA. Zavedanje, da je učitelj tam z udeležencem, ga gleda ter opozarja na njegovo vedenje, s posnetki ni mogoče, kar se močno pozna pri učinku.

Učenje AEQ metode zahteva razumevanje, ki spremeni delovanje zavesti. Hkrati je treba izvajati AEQ vaje, da pride do sprememb v telesu. Nato je treba oboje povezati, da se spremeni podzavesti in s tem SMA. Vse skupaj omogoča celostno spremembo. To je mogoče le, če je zavest v istem času kot telo. Da pa bi lahko bila tam z vedno manj strahu ali jeze, mora biti z njo v sedanjosti tudi učitelj AEQ metode.

Redno dopolnjevanje razumevanja AEQ metode in AEQ vaj

Del vodenja AEQ vaje v živo je dodatna razlaga principov metode in vaj, kadar učitelj presodi, da je potrebna. V tem delu imajo udeleženci programa tudi možnost postaviti vprašanja ter dobiti odgovor, kar poveča učenje in vpliv programa na posameznika. Učiteljevi odgovori na vprašanja po koncu vaje dodatno osvetlijo opažanja, ki jih občutimo sami ali jih občutijo drugi udeleženci programa, in nakažejo vzroke, ki so pripeljali do bolečin ali težje izvedbe vaje, ter ponudijo razlago za specifične odzive telesa ali uma med vajo.

Vpliv izkušenosti in domišljije voditelja programa na izvajanje AEQ vaj

Vsakič drugačno vodenje vaj preprečuje izgubo zavestne pozornosti na izvajanje vaje. Več domišljije veča pozornost zavesti na to, kako se na vajo odziva telo, in tako lažje opazimo neželen vpliv podzavesti na izvajanje vaje. Bolj ko znamo to opaziti med vajo, bolj lahko neželeni vpliv podzavesti opazimo v vsakdanjiku, kar nam omogoča postopno zavestno spremembo opaženega podzavestnega odziva.

Odlična ideja za darilo!
Darilni bon za delavnice in programe

Darilo v obliki bona je primerno za vam drago osebo, ki bodisi trpi kronične bolečine bodisi je pripravljena spremeniti svoj način življenja, gibanja, dihanja ali izboljšati svoje psihofizične sposobnosti. V ta namen nudimo več različnih možnosti: vsakdo si lahko izbere sebi ustreznejši program, lahko kot individualni obisk ali skupinske delavnice.

marec 2021
april 2021

Delavnica spoznavanja vpliva čustev in pozornosti na mišično napetost in togost razmišljanja in gibanja

Namen delavnice je spoznavanje povezanosti med čustvi, pritiski, preobremenitvami, izgorelostjo in kroničnimi bolečinami. Spoznali boste AEQ metodo® in njeno uporabo za izboljšanje čutenja, občutka, intuicije, boljšega počutja, bivanja in učinkovitosti, ritma in usklajenosti gibanja tako v delu kot športu skozi razlago osnov AEQ metode® in učenje AEQ vaj®. ...
18 Apr - 25 Apr
5:00 pm - 8:00 pm
Zoom on line delavnica
maj 2021

Delavnica osnov AEQ metode®

Skupen čas trajanja delavnice je 6 ur razdeljen na dve nedelji med 17. in 20. uro. Namen delavnice je spoznavanje AEQ metode® in njeno uporabo za izboljšanje počutja, bivanja in učinkovitosti, ritma in usklajenosti gibanja tako v delu kot športu skozi razlago osnov metode in učenje AEQ vaj®. ...
23 Maj - 30 Maj
5:00 pm - 8:00 pm
Zoom on line delavnica
junij 2021

Kako se izogniti izgorelosti, odpraviti nespečnost in preprečiti, da postanemo kronični utrujeni

Namen delavnice je dobiti drugačen pogled na vzroke izgorelosti. Ta stanja so posledica pomanjkanja časa, prevelike hitrosti in plitkih odnosov, ki vse povzroči pomanjkanje časa in preveč opravil. Zato izgubimo živost, širino in globino izražanja čustev, vero vase ter svoje občutke. Raziskovalci fenomena izgorelosti ugotavljajo, da izgorelost ni zgolj izčrpanost zaradi preobremenjenosti, ampak vključuje tudi izgubo vere v to, kar delamo in kar smo. ...
20 Jun - 27 Jun
5:00 pm - 8:00 pm
No event found!