Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Jasmina Rome

Minila so že dobra tri leta, odkar sem se prvič srečala z Alešem in z njegovo terapijo – tedaj še klinično somatiko, ki jo je kasneje razvil in nadgradil v AEQ metodo®. Iskala sem nekoga, ki bi mi pokazal način, me naučil, kako naj si ob vse večjih težavah z vratnim delom hrbtenice pomagam sama. In kdor išče, ta najde…

Ob aktivnih terapijah in redni domači vadbi sem pričela počasi sproščati mišice z neprimerno povečanim tonusom. Spoznavala in ozaveščala sem vzroke, ki so me privedli do obstoječega stanja ter jih pričela odpravljati, začela sem drugače razmišljati. Tako so problemi pričeli kopneti, moje navdušenje in zaupanje v metodo pa se je krepilo in raslo. Bila sem mnenja, da bi to moral poskusiti prav vsak, saj bi se mu kakovost gibanja in življenja nasploh precej povečala.

In ravno ko sem razmišljala o tem, je Aleš pričel s šolanjem učiteljev v AEQ metode®. Kljub temu, da sem si že pred časom rekla, da sem z izobraževanji zaključila, saj da imam zadosti znanja, ki ga lahko sama nadgrajujem, sem se prijavila na šolanje za učitelja 1. stopnje. Začutila sem, da je to znanje predobro, preveč pomembno, da bi šlo mimo mene.

Prvi stopnji je sledilo izobraževanje za učitelja 2. stopnje AEQ metode®. Ob vsem posredovanem znanju in modrosti, realnem pogledu na življenje, vlaganju energije, časa in pozornosti v razumevanje metode, sem lahko le rasla in se razvijala, ob tem pa pomagala tudi drugim z vodenjem delavnic AEQ vaj.

Če je pred tremi leti AEQ sramežljivo potrkal na vrata mojega življenja in leto kasneje pogumno vstopil, pa lahko sedaj rečem, da sem z njim napojena, na vse več stvari skušam gledati na AEQ način, v iskanju ravnovesja, z mehkobo in občutkom.

Ker želim ljudem pomagati na način, ki sem si ga ob omenjenih težavah želela sama in sem ga tudi izkusila, sem se odločila, da z izobraževanjem nadaljujem na tretji stopnji, ki omogoča izvajanje aktivnih terapij. In tako se je pričelo…

Aleš nas je že pred prvim modulom pričel pripravljati: komentiranje prispevkov, branje člankov, komunikacija z drugimi učenci. Potem pa smo se z raznih koncev Slovenije zbrali v Brežicah. Zgodil se je preplet teorije in prakse, izkušnja voditi vaje, biti voden. Občutili smo, kako aktivno terapijo po delih izvede mojster, kakšni so občutki in učinki, če jo izvedejo sošolci, oziroma če jo ti narediš drugim. Postavili smo se v vloge učiteljev, terapevtov, opazovalcev in klientov. Sedem polnih dni pozornega poslušanja, opazovanja, delovanja, občutenja, pa tudi smeha, hudomušnosti, tkanja novih vezi. Na kratko pa – bilo je super!

Moja pot je sedaj jasno začrtana. Izvajanje terapij, vodenje vaj, učenje, izboljševanje občutenja, osebna rast, izvajanje terapij, vodenje vaj, učenje… in tako naprej s ciljem postajati vse boljša.

Hvala Aleš za tvojo pripravljenost deliti znanje, nas učiti, voditi in nuditi pomoč.

Jasmina Rome, učitelj AEQ metode® 2. stopnje, učenec AEQ metode 3. stopnje 1/5

Preberite še: