Program za izboljšanje odnosa z otrokom; vodi avtor AEQ metode Aleš Ernst

Program, bo potekal med 11. 5. in 15. 6. 2024.

V programu bom učil razumevanje procesov, ki potekajo med staršem in otrokom. Spoznali boste, kakšne so razlike med zavestnim in podzavestnim vplivom starša na otroka in kako SMA v staršu vpliva na vedenje in stanje otroka. V kombinaciji z AEQ vajami, boste tako vedno bolje razumeli, zakaj vaš otrok in odnos z njim ni takšen, kot si želite. 

Na programu bom učil kako značilnosti partnerskega odnosa katerega rezultat je otrok vplivajo in določajo telesno obliko, osebnost in vedenje otroka in kaj lahko storite, da pozitivno vplivate na neželene trende otrokovega razvoja in tako aktivno vplivate na njegovo prihodnost

Program je primeren tudi za tiste, ki ste otroštvo preživeli v toksičnem družinskem okolju in sedaj trpite kronične težave, ki jih ne razumete in nanje nimate primernega vpliva.

Program je tretji od štirih zaporednih programov šole za čustveno zrelost, ki poteka od 17. 2. 2024 do 26. 7. 2024.

CENA ZA 1 OSEBO: 350€

CENA ZA PAR: 520€

(Oba starša na eni kameri)

Učinkovitost programov smo dokazali z znanstveno raziskavo

Čustvena zrelost

Čustva so zelo pomemben del našega življenja. Ali so prijetna ali neprijetna, tu so, z njimi živimo in imajo ogromen vpliv na naš vsakdanjih. AEQ metoda (razumska razlaga, zavedanje telesa, AEQ vaje …) omogoča in spodbuja večjo čustveno zrelost. Kaj to pomeni? Da se najprej zavedamo, katera čustva imamo v sebi, poskušamo razumeti, katera čustva imamo potlačena, in predvsem, kako čustva uporabiti, da nam bodo, v korist.

Nujni prvi korak je razumevanje pomena in namena čustev. Nato moramo ozavestiti, da nas čustva vodijo – dokler jih mi ne začnemo voditi. V naslednjem koraku samospoznavanja moramo prepoznati, katera čustva so v nas in predvsem, kako telesne zakrčenosti vplivajo na našo sposobnost njihove zaznave in uporabe. Kakšno svobodo gibanja v telesu imamo, ko smo pod vplivom čustev – ali je to čustvo kje ujeto ali se lahko giblje po telesu in kako ga izrazimo v okolico.
Dajanje pozornosti razumevanju občutkov in čustev in telesnim senzacijam, ki jih sprožajo dejanja in dogodki, ter spreminjanje neprimernih vzorcev, ki jih tako zaznamo, nam bo dvignilo čustveno zrelost. Višja čustvena zrelost nam bo omogočala spremembo vedenja kot tudi zmanjšanje kroničnih bolečin.

V naši raziskavi smo za čustveno zrelost uporabili poddimenziji »Nerazumevanje sebe« in »Samosprejemanje«. Iz spodnjih grafov je razvidno, da se je nerazumevanje sebe zmanjšalo, hkrati pa se je samosprejemanje povečalo. Vse razlike so statistično značilne. Skupno število udeležencev je 510.

Torej udeležba na AEQ programih, ki jih vodi Aleš Ernst, dviga čustveno zrelost. Višja čustvena zrelost na začetku lahko prinese dodatne šoke, na dolgi rok pa je to pot do naše sreče.
Psihoterapevt in učitelj 1. stopnje AEQ, Janez Logar

Z raziskavo dokazan pozitiven vpliv sodelovanja v programih, ki jih vodim lahko najdete v obliki povzetka TUKAJ.

Celotno raziskavo lahko najdete TUKAJ.

30 dni po 60 minut v živo preko Zooma

- Sledi pet tednov vodenih izbranih AEQ vaj. Vodenje vaj in učenje AEQ dihanja bo  vsak dan razen sobote od 20 ure do 21 ure.

- 30 minut bom vodil izbrano vajo ter 30 minut namenil razlagi vzrokov za vedenje, ki jih bom opazil pri udeležencih in odgovarjal na njihova vprašanja.

- V 30 dneh se boste dobro naučili tri AEQ vaje za dvig čustvene zrelosti in modula za dvig gibljivosti trebušne prepone, trebušne votline in prsnega koša. Vaje boste izvajali leže in stoje. 

- Vaje in protokole  bom vodil na več različnih načinov in zaporedij ter s tem povečal razumevanje vaje in njen vpliv na zmanjševanje SMA.

Gradivo

11. 5. 2024 od 19. do 20.30 ure: začetek z uvodnega predavanja prek spleta.

- Program začenjam z 90 minutnim predavanjm, kjer bom razložil strukturo programa in logiko, po kateri z AEQ metodo dvigujete čustveno zrelost.

- Uvodno predavanje bo posneto in ga bo mogoče še dvakrat  pogledati med 30-dnevnim trajanjem programa.

- Prejeli boste 4 AEQ vaje, katere vas bom učil na programu, v PDF obliki.

- Pred ali po vodenju vaje bom nekaj minut namenil razlagi smisla in namena vaje ali odzivov in sprememb, ki jih lahko med vajo čutite. Tako bo zagotovljeno najboljše celostno učenje AEQ metode.

Dodelitev posnetka pri odsotnosti

- Če udeleženec zaradi nepredvidene situacije ne bo mogel prisostvovati vodenju vaje v živo, bo prejel dostop do posnetka, ki si ga bo lahko enkrat ogledal v naslednjih 24 urah.

- Dodelitev posnetka je urejena s pravilnikom, ki ga lahko preberete v spodnji povezavi.

- V primeru, da se programa večinoma ne morete udeleževati v živo, vam sodelovanja ne priporočam, saj učinek programa ne bo primeren.

- Pravilnik o upravičenosti do pošiljanja posnetkov vodenja vaj.

Proces učenja AEQ metode je primarno namenjen, da omogoči vedno več razumevanja sebe, prenosov energije znotraj sebe in med sabo ter okolico, kot pogoj za življenje. Bolj, ko razumemo te procese bolj jih lahko pri sebi opažamo, občutimo in s tem pravilneje vplivamo nanje ter tako spoznavamo, kje smo primerno in kje neprimerno razviti za učinkovito delovanje v sedanjosti ter boljše urejanje odnosov v okolju, v katerem živimo in delujemo. Tako postopoma spoznavamo lastno raven čustvene zrelosti na določenem področju življenja in oblikujemo »katalog« sposobnosti in pomanjkljivosti lastne some. Proces učenja konstantno usmerja, spodbuja, nagrajuje in kaznuje na poti dviga ravni povprečne čustvene zrelosti in dviga ravni čustvene zrelosti na področjih, kjer je bila v preteklosti premalo ali neprimerno razvita. Sposobnost zaznavanja občutkov in čustev, tako svojih kot partnerjevih je osnova za delujoč partnerski odnos. Brez tega ne moremo poznati sebe in ne moremo vedeti, kaj želimo in kaj potrebujemo in tako to kar ne znamo urediti sami prenesemo na partnerja. Tako postanemo od njega vedno bolj odvisni in na tem področju nemočni. Nemoč pa postopno ustvari bes, prezir in protest proti partnerju, kar vedno bolj razdirajoče vpliva na zvezo in jo lahko tudi uniči.

Zakaj dvigovati čustveno zrelost

Čustvena zrelost po AEQ metodi določa, kako močno in kompleksno čustvo lahko oseba sprejme ali izrazi ob ohranitvi primernega zavedanja in zavestnega nadzora, da lahko energijo čustva uporabi na način, ki omogoča boljše rezultate kot v preteklosti.

Proces učenja AEQ metode je primarno namenjen, da omogoči vedno več razumevanja sebe, prenosov energije znotraj sebe in med sabo ter okolico, kot pogoj za življenje. Bolj, ko razumemo te procese bolj jih lahko pri sebi opažamo, občutimo in s tem pravilneje vplivamo nanje ter tako spoznavamo, kje smo primerno in kje neprimerno razviti za učinkovito delovanje v sedanjosti ter boljše urejanje odnosov v okolju, v katerem živimo in delujemo. Tako postopoma spoznavamo lastno raven čustvene zrelosti na določenem področju življenja in oblikujemo »katalog« sposobnosti in pomanjkljivosti lastne some. Proces učenja konstantno usmerja, spodbuja, nagrajuje in kaznuje na poti dviga ravni povprečne čustvene zrelosti in dviga ravni čustvene zrelosti na področjih, kjer je bila v preteklosti premalo ali neprimerno razvita.

Komu je program namenjen?

Otrok se pogosto in dlje časa ne “prav”, je preveč ali premalo aktiven, ima neprimeren odnos do sebe, sorojencev ali vrstnikov. Z njim ne najdete skupnega jezika in čutite, da je njegovo vedenje posledica vašega vedenja in odnosa s partnerjem. Kronična dihalna obolenja, težave s spanjem, močenjem postelje, govorne težave, težave z učenjem gibanja ali v šoli. Nenavadni spalni vzorci dojenčka, njegova hipertoničnost in hipotoničnost težave z dojenjem, pogoste vročine, bronhitis, prehlad, vnetja ušes in oči, otroška bolezen, atopijski dermatitis, prehranske alergije, revmatske bolezni, debelost, motnje prehrane in motnje pozornosti.

Program je namenjen vsem, ki razumejo pravilo, da se ne sprašujemo, kaj je narobe z našim otrokom, temveč, da se najprej vprašamo, kaj je narobe z našim vedenjem in okoljem, ki ga kot starši ustvarjamo in v katerem otrok s težavami živi. Kronične težave otroka kažejo, da je z okoljem, ki nanj vpliva in ga oblikuje nekaj kronično narobe.

Program je namenjen tudi tistim, ki otrok še nimajo, a so sami v otroštvu živeli v toksičnem okolju in imeli zgoraj našeta kronična stanja, saj je njihova podzavest polna spečih vzorcev, ki jih rojstvo otroka in dodelitev vloge starše aktivira in vodi v poustvarjanje podobno toksičnega okolja ter s tem ohranitev tradicije, čeprav si tega zavestno nikakor ne želijo.

Kaj menijo udeleženci o programu

Dvig čustvene zrelosti ni enostavna stvar, tu ni prostora za pretvarjanje

Program je bila zame izredno intenziven, lahko bi rekla tudi naporen, odvisno od dneva. Dvig čustvene zrelosti ni enostavna stvar, tu ni prostora za pretvarjanje. Aleš je vodil program strokovno, ustvarjalno, z ogromno dodatne razlage, ki je udeležencem omogočala razumevanje naših stanj in občutij, ki smo jih doživljali med programom....

Preberi več

Za odpravo na pot pa potrebujemo čas in pozornost…

Zdravo Aleš, To je bila moja tretja udeležba na programu. Kljub temu, da mi je v glavi vse jasno o čem in kaj naj bi tekla beseda, je učinek na telesnem nivoju vedno drugačen od pričakovanja. Sem mnenja, da vsak naslednji program deluje bolj globoko in bolj celostno … Seveda...

Preberi več

Začela sem se spreminjati, zavedati sebe, svojega telesa…

Pozdravljen Aleš, moje ugotovitve, občutki, spoznanja skozi Program učenja AEQ dihanja. V ta program sem se vključila, ker sem skozi učenje vaj v prejšnjih programih ugotovila, občutila kako zelo sem zakrčena, začela se učiti sproščanja mišic, jih začutiti in se osredotočiti na pravilno izvajanje vaj ter vodenje. Pri tem pa...

Preberi več

(če želite prebrati celo mnenje, kliknite na naslov objave)

Kako vam bo program pomagal?

AEQ nam omogoča dvigniti čustveno zrelost. Proces temelji na štirih korakih:

Učiti se in razumeti, raziskovati in občutiti; AEQ vaje povečajo občutek in nadzor.

Razumevanje in občutenje omogoča spoznanja, ki so potrebna za določitev resničnega stanja brez iluzij.

Spoznanja omogočajo sprejetje resničnega stanja v nas in odnosov, ki na nas vplivajo slabšalno.

Spremembe zajemajo tako um kot telo in zato prestanejo pritiske okolja, zaradi katerih bi se drugače sčasoma povrnili v prejšnje preživete vzorce.

Kako vam bo program pomagal?

AEQ nam omogoča dvigniti čustveno zrelost. Proces temelji na štirih korakih:

Učiti se in razumeti, raziskovati in občutiti; AEQ vaje povečajo občutek in nadzor.

Razumevanje in občutenje omogoča spoznanja, ki so potrebna za določitev resničnega stanja brez iluzij.

Spoznanja omogočajo sprejetje resničnega stanja v nas in odnosov, ki na nas vplivajo slabšalno.

Spremembe zajemajo tako um kot telo in zato prestanejo pritiske okolja, zaradi katerih bi se drugače sčasoma povrnili v prejšnje preživete vzorce.

Cilj programa:

Razlage in vodene vaje v programu dajejo staršu v uporabo znanje, orodja in občutke, ki jih prej ni imel na razpolago in lahko z njimi vedno bolj spreminja toksično okolje v dinamično okolje spreminjajočega pritiska, ki omogoča pravilnejši razvoj otroka in s tem kroničnim stanjem odvzema vzrok in podlago. Program vam bo omogočil razumeti zakaj je nastal rek: mali otroci, mali probelmi, veliki otroci, veliki problemi in kaj lahko spremenimo da za vas ta rek ne bo držal.

Kako pride do neželenega odnosa z otrokom:

1

Nezmožnost staršev, še posebej matere, da se dovolj čuti, da se lahko telesno sprosti, da dovolj dobro čuti stanje okolja, v katerem vzgaja otroka in da zna dovolj dobro začutiti, kako se otrok počuti in kaj ga moti, ovira, ogroža in omejuje je glaven vzrok za neustrezen in neželjen odnos z otrokom in kronična stanja otroka. Takšna starša ne prepoznata toksičnega družinskega okolja(https://sl.tastesbetterwithfriends.com/toxic-family-dynamics), v katerem živita, ali pa okolja, ki je enako, kot v njunem otroštvu ne dojemata kot toksično in s tem potrebno spremembe.

2

V vseh primerih, kjer sem sodeloval pri izboljševanju odnosa z otrokom, je bilo moč ugotoviti in določiti previsoko napetost v družinskem okolju, tako v primerih družine z obema staršema kot v primerih enostarševskih družin. Starša zaradi notranje in medsebojne odtujenosti nista čutila napetosti, ki je vedno bolj negativno vplivala na otroka in ga sili v izražanje napetosti. Na to izraženo napetost se potem starš neprimerno odzove, kar vodi v slabšanje medsebojnega odnosa in nemoč otroka. Po analizi odnosov in splošnega stanja ter stopnji odtujenosti staršev od svojih občutkov in čutil je bilo razvidno dejstvo, da v družini ni dovolj stanj zadovoljstva, umirjenosti in celostne sproščenosti, kar je vodilo v okolje povišane napetosti distresa in neučinkovitega prepoznavanja težav njihovega poimenovanja, iskanja rešitve za težavo in primernih dejanj, ki so težavo dovolj dobro in trajno rešile. V takih družinah je bila prisotna neučinkovita komunikacija in neučinkovita uporaba čustev za zagotovitev dovolj dinamične ravni družinske energije.

3

Takšno okolje za otroka ni primerno in na otroka deluje obremenjujoče, hkrati pa otrok čuti, da starša ne obvladujeta okoliščin, imata v sebi močna potlačena čustva in občutke in ne uporabljata svojih veščin in zmožnosti za trajno urejanje odnosov in zagotavljanje umirjenosti in varnosti ter zaupanja v družinskem okolju. Pogosto so tudi prisotni negativni vplivi okolja v družino v obliki vmešavanja in nespoštovanja družinskih meja s strani starih staršev, sorodnikov, službe ali sosedov, ki vnašajo, ali povečujejo napetosti v družini starša pa družinske meje, ne znata primerno zavarovati in braniti pred zunanjimi vplivi.

4

Program bo sestavljen iz razlag delovanja družine in medsebojnih odnosov z vidika fizikalnih zakonov, ki urejajo potencialne in kinetične energije v obliki čustev, občutkov in vplivov, od katerih je odvisno delovanje otroka in ravni njegove homeostaze. Drugi del programa pa bo sestavljen z AEQ vaj, ki ob pravilnem razumevanju vloge vaj in primernem vodenju vaje omogočijo, da starša vedno bolje čutita sebe in telesna stanja, da zmanjšujeta neobčutljivost na stanje družinskega odnosa in da postopno zmanjšujeta nezmožnost opaziti družinsko dinamiko in odzive otroka na vedenje in počutje staršev.

Struktura programa

30-dnevni programi, ki jih vodim - pravila in njihova logika

Čustvena zrelost po AEQ metodi določa, kako močno in kompleksno čustvo lahko oseba sprejme ali izrazi ob ohranitvi primernega zavedanja in zavestnega nadzora, da lahko energijo čustva uporabi na način, ki omogoča boljše rezultate kot v preteklosti.

Proces učenja AEQ metode je primarno namenjen, da omogoči vedno več razumevanja sebe, prenosov energije znotraj sebe in med sabo ter okolico, kot pogoj za življenje. Bolj, ko razumemo te procese bolj jih lahko pri sebi opažamo, občutimo in s tem pravilneje vplivamo nanje ter tako spoznavamo, kje smo primerno in kje neprimerno razviti za učinkovito delovanje v sedanjosti ter boljše urejanje odnosov v okolju, v katerem živimo in delujemo. Tako postopoma spoznavamo lastno raven čustvene zrelosti na določenem področju življenja in oblikujemo »katalog« sposobnosti in pomanjkljivosti lastne some. Proces učenja konstantno usmerja, spodbuja, nagrajuje in kaznuje na poti dviga ravni povprečne čustvene zrelosti in dviga ravni čustvene zrelosti na področjih, kjer je bila v preteklosti premalo ali neprimerno razvita. Sposobnost zaznavanja občutkov in čustev, tako svojih kot partnerjevih je osnova za delujoč partnerski odnos. Brez tega ne moremo poznati sebe in ne moremo vedeti, kaj želimo in kaj potrebujemo in tako to kar ne znamo urediti sami prenesemo na partnerja. Tako postanemo od njega vedno bolj odvisni in na tem področju nemočni. Nemoč pa postopno ustvari bes, prezir in protest proti partnerju, kar vedno bolj razdirajoče vpliva na zvezo in jo lahko tudi uniči.

Če smo dovolj čustveno zreli, potem ljubimo osebo, ker nas dopolnjuje in jaz njo. Ne za to, ker jo potrebujemo, ampak ker jo želimo imeti ob sebi, in to je ljubezen. Če želimo ljubiti drugega, potem moram najprej ljubiti sebe. Če so me starši ljubili brez pogojev ali motivov in imeli sami primerno čustveno zrelost, ki so jo dvigovali primerno dvigovanju kompleksnosti življenja, je to dobra popotnica. A na žalost je tega zelo malo. Program bo usmerjem v to področje ob hkratnem zmanjševanju senzorne amnezije in odtujenosti od sebe, ki onemogoča sprejemanje in spreminjanje sebe, da bi tako partnerska zveza delovala bolje ali pa bi lahko tako spremenjen našel partnerja, s katerim bom lahko ustvaril trdnejšo zvezo.

Jeza, ljubezen in veselje so kinetične energije, ki dvigujejo urejenost ter omogočajo sintropijo. Sovraštvo, bes, maščevanje, prezir, protest pa so kinetične energije, ki ločujejo in nudijo možnost, da se ločiš od tistega, ki te postavlja v nemočen položaj. Če nočemo samega sebe uničiti, moramo uničiti odnos, ki nas postavlja v nemoč.

Program je primeren za vse, ki AEQ že poznajo in želijo znanje poglobiti. Lahko sproži močnejša čustvena stanja in zavedanja lastne nemoči v določenih čustvenih stanjih ter povzroči močnejše telesne bolečine zaradi višje sproščenosti trupa in trebušne prepone. Udeleženci poročajo o spremembi spalnega vzorca in veliko bolj živih sanjah.

Pri spletnih AEQ programih je največ pozornosti namenjene proučevanju vedenja in odnosa udeleženca do sebe in je zato treba zagotoviti primerno kakovost slike, da bom lahko videl, kako se vedete med razlago in kako nanjo reagirate ter kako razumete in izvajate vajo, ki jo vodim. Vodenje AEQ vaj bo raznovrstno in ne bo vedno vodeno po opisih vaj, ki jih prejmete v PDF obliki. Takšno vodenje vam bo omogočilo boljše dojemanje smisla vaje in ohranjalo pozornost na vaji ter telesu, kar je tudi namen AEQ vaj in programa. Zato so lahko na kameri samo osebe prijavljene na program, saj je drugače moja pozornost, usmerjena tudi na tiste, ki v programu ne sodelujejo, kar zmanjšuje kakovost dela na programu in s tem škoduje ostalim udeležencem programa.

Prav tako moram opozoriti, da sodelovanje v programu izven kamere ne pomaga pri odpravi kroničnih stanj, saj je to prikrivanje, skrivanje in zavajanje. Kar je v bistvu senzorno motorna amnezija (SMA) in kršenje pravil, ki je hkrati primaren vzrok za kronična stanja. Zato se z vedenjem, ki krši pravila, namenjena učinkovitemu delu in primernemu odnosu, ne da zmanjševati SMA v osebi, ki ima kronične bolečine. Pomen slike pri sodelovanju v programu in izvajanju vaj je, da se udeleženec zaveda, da je pri izvajanju opazovan od osebe, ki zna opaziti SMA v njegovem vedenju, zato je njegov odnos do programa in zavestnost izvajanja vaje veliko višja, kot pa ko oseba ni opazovana. S tem je vpliv zavesti na podzavest veliko večji, kar je tudi namen programa.

Pridružite se programu

V primeru, da v prvih 4 dnevih programa ugotovite, da za vas ni primeren, vam vrnemo celoten znesek vplačane prijavnine. Po tem datumu vračilo denarja ali prenos na drug program ni več mogoč.