Učitelj AEQ ODNOSOV® 2. stopnje
Domača stran » AEQ šolanje » Želim postati AEQ učitelj » Učitelj AEQ odnosov® 2. stopnje
Prijavijo se lahko AEQ dihanja 2. stopnje, ki so tudi učitelji AEQ odnosov 1. stopnje.

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ odnosov
Vsakodnevno delam s strankami, ki se name obračajo predvsem zaradi kroničnih mišičnih bolečin. Naučim jih drugačne perspektive za vzroke bolečin in omejitev ki jih čutijo vsak dan. Z boljšim razumevanjem in vajami, bodo odpravili bolečine in izboljšali gibanje ter slabo držo, seveda če bodo vaje izvajali redno. Moje stranke so tudi profesionalni športniki, trenerji, rekreativci, ki bi radi obdržali uspehe, do katerih so prišli s trdim delom. AEQ metoda omogoča uspešno premagovanje stresa in bolečin z povečanjem učinkovitosti in nadzora gibanja ter s tem izboljša rezultate, povrne motivacijo ter na novo definira cilje in ambicije in to brez bolečin. Z njo se naučimo bolje kontrolirati svoje telo, um in povečati urejenost ter kompleksnost gibov in dela. Sem avtor knjige Lahkotno iz kroničnih bolečin. Vsakodnevno sem priča znatnim pozitivnim spremembam, ki jih AEQ metoda prinese v življenje in rezultate mojih strank.
Namen seminarja:
Namen seminarja je dovolj dobro spoznati in razumeti povezavo med preteklostjo in sedanjostjo stranke. Kako njegovi predniki (predvsem starši ali skrbniki) in njihova življenjska pot vpliva na vzorce delovanja avtonomnega živčnega sistema in podzavesti stranke. Spoznali boste kako lahko vzorce, ki so bili včasih potrebni, sedaj pa škodljivi spremenite in nadgradite v sodobnem času primerne in uporabne vzorce delovanja nezavedne kompetentnosti.

Na seminarju lahko sodelujete osebno v Centru AEQ metode, Brežice ali pa preko Zoom aplikacije.
Snov seminarja zajema:
- Prenos vzorcev delovanja AŽS iz matere na zarodek
- Vpliv AŽS na počutje, misli, odločitve in dejanja
- Kako se razvije podzavest in kako na podzavest vpliva propriocepcija ter interocepcija
- Pronicanje vzorcev iz srednjih možganov in neokorteksa v podzavest
- Različen vpliv časa na podzavest in zavest
- Kaj je zavedna in kaj nezavedna kompetentnost
- Kako starši s svojim vedenjem vplivajo na vedenje otroka
- Kako se vedenje otroka prenaša v odraslo življenje
- Kako raven ČZ starša določa odnos med staršem in otrokom
- Kako raven ČZ starša določa ČZ otroka in s tem odraslega otroka
- Kako se starševa časovnica podzavesti prenaša v otrokovo podzavest in s tem določa njegovo življenje, če odrasel otrok ne spremeni svoje podzavesti
- Pravilno uporaba vaj za spodnjo polovico telesa pri urejanju odnosa s starši
- Kakšna je povezava med podzavestjo staršev od dolgoletnega partnerja in vašo podzavestjo
- Kaj je »notranja mama« in »notranji oče«. Kako nastaneta in zakaj je pomembno spremeniti vzorce, po katerih vplivata na nas
- Kaj je čustven incest in kako vpliva na odnose otroka, ki je v njem, in odraslega otroka, ki ne more iz njega.
- Kako in zakaj starš s čustvenim incestom nadaljuje tudi, ko se otrok navidezno osamosvoji
- Kako izstopiti iz vzorcev čustvenega incesta in s tem preprečiti ponovitev tega odnosa s svojimi otroki
- Razlike med zavestno čustveno zrelostjo in podzavestno čustveno zrelostjo
- Kako dvig ČZ omogoči ureditev odnosa s starši in odpravi stanje nemoči in zlorabe
- Kako dvig ČZ vpliva na odkrivanje družinskih skrivnosti in razumevanje preteklosti iz katerih izvirajo travme stranke
- Vlogo stopal, nog, medenice in trebušne votline pri odnosu do preteklosti, staršev in prednikov
- Razlika med zavednim in nezavednim vplivom
Certificiran učitelj AEQ dihanja® 1.stopnje zna:
Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje zna učiti AEQ dihalne vaje s katerim omogoči učencu večanje trebušne votline (ki je predpogoj za pravilen vdih v celotna pljuča), z dvigovanjem zmožnosti sprostitve mišic trupa med rameni in medenico.
Pozna in zna učiti ter svetovati primeren pristop za odpravo telesnih težav, ki so posledica neučinkovitega dihanja, ter omogoča dvig zmožnosti rekreativnih športnikov.
Razume povezavo med neučinkovitim dihanjem in neučinkovito uporabo čustev in posledicami, ki jih ima učenje učinkovitejšega dihanja na stranko tako kratkoročno kot dolgoročno.
AEQ dihanje zna smiselno povezati z AEQ metodo in tako stranki ponuditi celovitejši pristop in znanje pri njeni poti iz kroničnih stanj.
Del snovi je zajet v učbeniku, osebna izkušnja vpliva AEQ dihanja na somo pa bo razložena in občutena skozi predavanje in AEQ dihalne vaje na seminarju.
Sestavni del šolanja učitelja AEQ dihanja 1. stopnje je pisanje domačih nalog, ki jih prejemajo v primernih časovnih razmakih po končanem seminarju in v kombinaciji z avdio posnetki seminarja omogočajo učiteljem večjo globino dojemanja področji, ki jih obravnava seminar. Na ta način seminar traja več kot pol leta in učitelju daje čas, ki je potreben, da bi spoznal sebe in tako razumel druge, ki jim pomaga z učenjem AEQ dihanja.
Vprašanja pošljite na: [email protected]
Slike iz šolanj za učitelja AEQ
Mnenja o šolanju AEQ dihanja®












Glavna spoznanja po seminarju AEQ dihanja 1. stopnje Na seminarju sem dobil nov drugačen vpogled v dihanje in vpliv dihanja na naš vsakdan. Iz imena seminarja bi se dalo sklepati,
Vtis, ki ga je name naredil seminar AEQ dihanje, se razlikuje in nadgrajuje spoznanja, ki sem jih dobil na prejšnjem seminarj (Osnove AEQ metode). V prejšnje razumevanje vpliva SMA sem
Kmalu po opravljenem izobraževanju za učitelja AEQ metode 1. stopnje sem se začel odločati, kako nadaljevati šolanje. 2. stopnja osnovne veje ali 1. stopnja AEQ dihanja? Bolj me je potegnilo
Zdravo, od tega je minilo kar nekaj časa in mislim, da nisem napisal mnenja o seminarju. Nekaj sem sicer napisal, ko smo pisali o razlikah med 1. in 2.
Prvi dogodek, ko se rodimo je vdih in zadnji, ko umremo izdih. Torej je znak živosti, življenja dihanje. To je pomembna, prvinska življenjska funkcija, ki domuje v možganskem deblu, kjer
Veliko je bilo vtisov v tednu seminarja in veliko vtisov, spoznanj dognanj in tudi vprašanj v tednih po seminarju. Na splošno se mi zdi seminar učitelja dihanja velik doprinos seminarju
Kljub temu, da sem poskusil že različne metode dihanja, do sedaj nisem imel občutka, da moje dihanje ni optimalno. Bil sem precej prepričan, da v mirovanju, pri manjših obremenitvah ter
Z AEQ seminarjem 1. stopnje sem našla svojo močno točko. Vsekakor je to zelo spodbudno in motivirajoče. Največje zadovoljstvo mi je, ko mi uspe na tečajih ali pri individualnih obravnavah
Razmišljanje ob seminarju za učitelje AEQ dihanja 1. stopnje Dihanje je za vsakogar od nas nekaj povsem vsakdanjega, samoumevnega, vse od rojstva pa do zadnjega vdiha in izdiha dihamo, ne
Rojstvo zaznamuje vdih, smrt pa izdih – vmes je življenje. Življenje pomeni dihanje, dihanje je življenje. Zakaj potem dihanju ne dajemo večje pozornosti? Ker je samoumevno! Tudi zame je bilo.
GLAVNA SPOZNANJA, KI SEM JIH RAZVILA NA SEMINARJU Verjetno smo se vsi že srečali z napotkom, ko si v stresu ali stresni situaciji poskušaj umiriti svoje dihanje in prični dihati
Mišljenje o vplivu seminarja 1. stopnje na moje vedenje in razumevanje dihanja. Na izobraževanje AEQ dihanja 1. stopnje sem se prijavila z namenom, da poglobim znanje na tem področju
APRIL 2023

Seminar za učitelja AEQ odnosov 2. stopnje
- 22 APR - 25 APR
- Ulica bratov Gerjevič 1a, 8250 Brežice