Odnosi so temeljna človekova dejavnost, izmenjava čustvene energije z namenom urejanja, zadovoljevanja, izpolnjevanja, polnjenja, praznjenja, sebe in drugih. O tem je napisano na milijone knjig. Odnosov se začnemo učiti, kopirati v samem začetku življenja.
Namen seminarja:
Na seminarju lahko sodelujete osebno v Centru AEQ metode, Brežice ali pa preko Zoom aplikacije.
Na seminarju bom učil globlje razumevanje procesov, ki potekajo med staršem in otrokom. Spoznali boste, kakšne so razlike med zavestnim in podzavestnim vplivom starša na otroka in kako SMA in SMO v staršu vpliva na vedenje in stanje otroka. V kombinaciji z AEQ vajami, ki so vodene na primeren način, boste tako vedno bolje učili stranke, ki nimajo primernega vpliva in odnosa z otrokom.
Na seminarju bom učil kako značilnosti partnerskega odnosa katerega rezultat je otrok vplivajo in določajo telesno obliko, osebnost in vedenje otroka in kaj lahko storite, da pozitivno vplivate na neželene trende otrokovega razvoja in tako aktivno vplivate na njegovo prihodnost
Seminar je nadaljevanje Odnosov 1 in omogoča primerno uporabo izboljšanega partnerskega odnosa za urejanje okolja, v katerem se razvija otrok in je primeren za učitelje, ki so otroštvo preživeli v toksičnem družinskem okolju. Z razumevanjem sebe in svojega otroštva ter vpliva staršev nanj boste razumeli svojo starševsko vlogo in tako pridobili znanje in izkušnje, potrebne za učenje AEQ odnosov za namen izboljšanja kroničnih težav pri otroku.
Snov seminarja zajema:
- PRENOS VZORCEV DELOVANJA AŽS IZ MATERE NA ZARODEK
- VPLIV AŽS NA POČUTJE, MISLI, ODLOČITVE IN DEJANJA
- KAKO SE RAZVIJE PODZAVEST IN KAKO NA PODZAVEST VPLIVA PROPRIOCEPCIJA TER INTEROCEPCIJA
- PRONICANJE VZORCEV IZ SREDNJIH MOŽGANOV IN NEOKORTEKSA V PODZAVEST
- RAZLIČEN VPLIV ČASA NA PODZAVEST IN ZAVEST
- KAJ JE ZAVEDNA IN KAJ NEZAVEDNA KOMPETENTNOST
- KAKO STARŠI S SVOJIM VEDENJEM VPLIVAJO NA VEDENJE OTROKA
- KAKO SE VEDENJE OTROKA PRENAŠA V ODRASLO ŽIVLJENJE
- KAKO RAVEN ČZ STARŠA DOLOČA ODNOS MED STARŠEM IN OTROKOM
- KAKO RAVEN ČZ STARŠA DOLOČA ČZ OTROKA IN S TEM ODRASLEGA OTROKA
- KAKO SE STARŠEVA ČASOVNICA PODZAVESTI PRENAŠA V OTROKOVO PODZAVEST IN S TEM DOLOČA NJEGOVO ŽIVLJENJE, ČE ODRASEL OTROK NE SPREMENI SVOJE PODZAVESTI
- PRAVILNA UPORABA VAJ ZA SPODNJO POLOVICO TELESA PRI UREJANJU ODNOSA S STARŠI Item
- KAKŠNA JE POVEZAVA MED PODZAVESTJO STARŠEV OD DOLGOLETNEGA PARTNERJA IN VAŠO PODZAVESTJO
- KAJ JE »NOTRANJA MAMA« IN »NOTRANJI OČE«. KAKO NASTANETA IN ZAKAJ JE POMEMBNO SPREMENITI VZORCE, PO KATERIH VPLIVATA NA NAS
- KAJ JE ČUSTVEN INCEST IN KAKO VPLIVA NA ODNOSE OTROKA, KI JE V NJEM, IN ODRASLEGA OTROKA, KI NE MORE IZ NJEGA.
- KAKO IN ZAKAJ STARŠ S ČUSTVENIM INCESTOM NADALJUJE TUDI, KO SE OTROK NAVIDEZNO OSAMOSVOJI
- KAKO IZSTOPITI IZ VZORCEV ČUSTVENEGA INCESTA IN S TEM PREPREČITI PONOVITEV TEGA ODNOSA S SVOJIMI OTROKI
- RAZLIKE MED ZAVESTNO ČUSTVENO ZRELOSTJO IN PODZAVESTNO ČUSTVENO ZRELOSTJO
- KAKO DVIG ČZ OMOGOČI UREDITEV ODNOSA S STARŠI IN ODPRAVI STANJE NEMOČI IN ZLORABE
- KAKO DVIG ČZ VPLIVA NA ODKRIVANJE DRUŽINSKIH SKRIVNOSTI IN RAZUMEVANJE PRETEKLOSTI IZ KATERIH IZVIRAJO TRAVME STRANKE
- VLOGO STOPAL, NOG, MEDENICE IN TREBUŠNE VOTLINE PRI ODNOSU DO PRETEKLOSTI, STARŠEV IN PREDNIKOV
- RAZLIKA MED ZAVEDNIM IN NEZAVEDNIM VPLIVOM
Mnenja o šolanju AEQ odnosov®
Mnenje o AEQ odnosih® 1. stopnje, Sabina Musar
Doživljanje seminarja AEQ odnosov 1. stopnje, Erik Mlinar
Prvotno udeležbe na seminarju AEQ odnosov še nisem planiral. Glede na to, da je bil pričetek šolanja za učitelje AEQ metode 3. stopnje, katerega sem se nameraval udeležiti, prestavljen na jesenski čas, sem vedel, da je z namenom tako in se moram najprej udeležiti...
Mnenje o seminarju AEQ odnosi 1. stopnja, Karim Al Saleh
Moram priznati, da je bil seminar AEQ odnosov 1. stopnje najtežji seminar do zdaj. Razlage so odpirale preteklost in skrite, temne dele sebstva, ki so vse prej kot lahki za sprejeti, in še težje jih je spremeniti. Ko razmislim, koliko časa že kolektivno delujemo narobe...
Mnenje o seminarju AEQ odnosi 1. stopnja, Karmen Kovač
V decembru sem se odločila in z veseljem prijavila na seminar AEQ odnosi 1. stopnje. A bolj ko se je bližal datum pričetka seminarja bolj se je moja podzavest oglašala. Na zavedni ravni sem si želela iti, podzavest bi pa najraje ostala doma in nadaljevala po ustaljeni poti.
Mnenje o AEQ odnosih 1, Lidija Jakljevič
Ljudje nenehno ustvarjamo odnose. Najprej zgradimo odnos s sabo, nato z najbližjimi; starši, sorojenci, starimi starši, širšo družino in kasneje še s prijatelji, sošolci, učitelji, partnerji, otroki, sodelavci, različnimi ljudmi, ki jih spoznavamo v toku življenja. Vsak pomembnejši...
Mnenje o seminarju za učitelja AEQ odnosov 1. stopnje, Timotej Ferjan
Tokratni seminar je bil zame osebno najtežji, ker je name tudi najbolj močno pritisnil. Kljub prepričanju, da je danes iluzij precej manj kot jih je bilo v preteklosti je seminar izpostavil in na plano potisnil veliko potlačenega ter mi tako dokazal, da je pred menoj še dolga pot.
Mnenje o AEQ odnosih® 1. stopnje, Petra Šmid Seljak
AEQ metoda in njena globina ter povezanost vedenja o življenju, me je zapeljala v nevidni ples, pridobivanja znanj, za katera si v resnici nisem upala niti sanjati, da bi jih lahko dobila kjerkoli. Ne na tak način, kjer so prioritete v iskanju globokih povezav, ki se razširijo...
Mnenje o AEQ odnosih 1.stopnje, Blaž Jurečič
omembnosti odnosov se na zavestni ravni zavedamo vsi. Želimo imeti dober partnerski odnos, v službi, z okolico. Ko si mlad, imaš željo, da bo tvoje življenje, partnerski odnos čisto drugačen od tvojih prednikov. V teoriji nam je vse jasno, potem se »zgodi« življenje.
Mnenje o AEQ odnosih® 1. stopnje, Gorazd Ažman
Dobro se spomnim, s kakšnimi pričakovanji sem se odzval na najavo nove smeri razvoja AEQ metode. Tako v svojem privatnem življenju, kot pri poslovnem sodelovanju, sem pri sebi z vsako stopnjo izobraževanja vedno znova spoznaval, kako učinkoviteje sodelujem....
Mnenje o seminarju AEQ odnosi 1. stopnja, Anja Jaušovec
Dojemanje že večkrat slišanih stvari se z osebno rastjo bistveno povečuje. Vsaka beseda, vsaki stavek in neverbalna komunikacija dobiva novo sfero in se lepo sestavlja v skupno sestavljanko/sliko, ki jo s stalnim učenjem vedno spreminjamo. Z tokratnim seminarjem bistveno večji vpliv name kot na začetku, ko sem prihajala še le...
Mnenje o AEQ odnosih 1. stopnje, Tjaša Garin
Odnosi so za človeka nekaj tako samoumevnega, kot je gibanje in dihanje. Smo socialna bitja in posledično stalno v nekem odnosu, vsak trenutek. Nadgradnja AEQ metode z novimi vejami, pred leti »AEQ dihanje« in letos »AEQ odnosi« tako lepo zaokroži bistvo učenja...
FFEBRUAR 2025
Seminar za učitelja AEQ odnosov 2. stopnje
- 3. FEB- 6. FEB 2025
- Ulica bratov Gerjevič 1a, 8250 Brežice