Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Jasmina Rome Rodić

Moja pot do učitelja AEQ metode ® 3. stopnje

Teče že šesto leto, odkar sem spoznala Aleša in njegovo delo na področju povezovanja uma in telesa, raziskovanja some, iskanja resničnih občutkov in čustev ter postopnega spreminjanja, ki omogoča življenje z manj bolečine, ki je srečnejše, bolj spontano in svobodno.

Dolga leta življenja pod velikim pritiskom, stres, potlačena čustva, podzavestni vzorci, ki niso služili več namenu biti učinkovita, so prinesla rezultat – kronične bolečine v vratu. Takrat se njihovega pomena še nisem dobro zavedala. Dojemala sem jih kot neprijetnost, ki se pač zgodi in jo je treba odpraviti. Ker nisem ravno ljubiteljica zdravil, le-teh nisem uporabljala, razen, ko je bilo zelo hudo. Poskušala sem bolj z alternativnimi metodami, z masažami, s pozitivno naravnanostjo, a pravega uspeha ni bilo. Prišla sem do točke, ko sem se zavedala, da bom morala ukrepati, narediti spremembo. In ko je učenec pripravljen, se pojavi tudi učitelj. Pričela sem z aktivnim učenjem, takrat še klinične somatike pri Alešu. Pogovori in posledično vse boljše razumevanje zakaj do bolečin sploh pride, izvajanje zavestnih gibov, več čutenja in zavedanja sebe, so vodili v vse boljše počutje in stanje, ki ga prej na druge načine nisem mogla doseči.

Nad metodo, ki je na osnovi Aleševih izkušenj ter spoznanj rasla in se razvila v AEQ metodo®, sem bila tako navdušena, da sem se odločila za šolanje. Prva stopnja učenja mi je omogočila globje in temeljitejše spoznavanje AEQ metode. Hkrati pa sem pričela bolje spoznavati sebe, svoje odzive, zakaj sem takšna, kot sem. To je bil samo začetek, saj proces odkrivanja in spreminjanja še vedno traja in se bo zagotovo še odvijal. Velikokrat nad spoznanim in dojetim nisem ravno navdušena, a sprejeti to in postopoma spremeniti, je edina pot, ki vodi v razvoj integrirane, čustveno zrele osebnosti. Takšna oseba se svobodno izraža, kompetentno izvaja akcije in se ne boji reakcij okolice.

Vsaka nadaljnja stopnja učenja mi je dala več globine, a hkrati tudi širši pogled na problematiko. V vseh teh letih je bilo veliko AHA-jev, trenutkov, ko se je iz megle sladke iluzije razkrila kruta jasnost realnosti.

Izobraževanje na 3. stopnji je trajalo tri leta. Udeležili smo se petih modulov, kjer smo pridobivali nova in razširjena teoretična znanja. Na vsakem modulu, ki je trajal po sedem dni, smo se učili dva protokola aktivne terapije oziroma aktivnega učenja za delo s stranko na mizi – od odpravljanja povišanega tonusa refleksa zelene luči, refleksa travme, refleksa rdeče luči, do urejevanja izgube občutka in nadzora nad nogami ter urejanja težav z rameni, rokami, vratom in čeljustjo. Učenje protokolov je vedno potekalo preko izkušnje, saj smo po delih vsi prejemali aktivno terapijo, potem pa jo izvajali na drugih udeležencih in tudi na učitelju. Aleš je ves čas bdel nad nami, nam dajal povratne informacije o našem delu, nas popravljal, svetoval, pohvalil.

Med delom smo ves čas menjavali vloge – bili smo izvajalci aktivnih terapij in vodili smo vaje, bili pa smo tudi prejemniki in opazovalci. Tako je bilo učenje zelo učinkovito.

Seveda pa izobraževanje na tretji stopnji ne pomeni le udeležbo in sodelovanje na petih modulih, ampak pomeni triletno opazovanje, čutenje, dojemanje sebe, osebnostno transformacijo, vodenje individualnih in skupinskih vaj, vodenje delavnic, izvajanje aktivnih terapij ter opravljanje domačih nalog.

V vseh teh letih nikoli nisem podvomila v pravilnost izbire začrtane AEQ poti. Ponosna sem nase, na svoje pridobljeno znanje in izkušnje, na svojo rast. Hkrati pa sem neizmerno hvaležna, da obstaja človek, ki nam vse to znanje podaja, nas uči in nam pomaga. Aleš, še enkrat – iskrena hvala.

 

Jasmina Rome Rodić, učiteljica AEQ metode ® 3. stopnje

 

Preberite še:

Teče že šesto leto, odkar sem spoznala Aleša in njegovo delo na področju povezovanja uma in telesa, raziskovanja some, iskanja resničnih občutkov in čustev ter postopnega spreminjanja, ki omogoča življenje z manj bolečine, ki je srečnejše, bolj spontano in svobodno.