AEQ metoda, ki je nadgradnja klinične somatike, združuje somatiko s podzavestnimi vzorci posameznika. Šolanje v osnovi temelji na osebni rasti učenca AEQ metode. Na boljšem občutenju lastnega telesa in dviganju osebne čustvene zrelosti.
V procesu šolanja se pričakuje od učenca delo na sebi. Redno izvajanje AEQ vaj, občasna prisotnost na delavnicah preko zooma in pisanje domačih nalog povečujejo razumevanje vsebine. Postopno soočanje s potlačenimi čustvi, ki so potisnjena globoko v notranjost telesa, kamor zavestna percepcija ne seže, pa dviguje čustveno zrelost. Osebna rast povečuje kompetence za delo s strankami po AEQ metodi. Učiš lahko le tisto, kar si sam izkusil.
Proces šolanja za AEQ učitelja mi je dal odgovore na nekatera vprašanja, ki so se mi porajala pri delu s pacienti. Stavek učitelja manualne terapije: »Pacientovo telo mora dopustiti, da mu pomagamo«, in drugi stavek:» Ne poslušajte pacienta ampak njegovo telo;« sta dobila razumno razlago. Šele ko se oseba sooči s podzavestnimi čustvi in začne urejati odnose z okolico, se podzavestna mišično vezivna napetost njegovega telesa zmanjša. Vzporedno se začne proces samozdravljenja in zmanjša marsikatera kronična težava.
Fizioterapevti nismo rešitelji. Lahko pa smo podpora na poti do življenja s čim manj bolečine. Vsak sam je svoj rešitelj.
Barbara Peterlin, Učiteljica AEQ metode® 1. stopnje