Učitelj AEQ metode® 2. stopnje

Predpogoji za udeležbo na seminar AEQ metode 2. stopnje

Tečaj je namenjen samo udeležencem, ki so že uspešno zaključili prvo stopnjo izobraževanja za učitelja AEQ odnosov 1. stopnje.  Od vseh udeležencev se pričakuje, da so že aktivni učitelji AEQ vaj s primernimi izkušnjami v učenju AEQ vaj na individualnem in/ali skupinskem učenju.

Program seminarja 2. stopnje vključuje poučevanje skupine in globlje razumevanje pricipov AEQ metode®. Udeleženci tečaja integrirajo in nadgradijo znanje iz prve stopnje skozi učenje in odgovore na nejasnosti, ki jih opazijo skozi praktično delo z strankami.

Uspešno opravljen seminar druge stopnje omogoči pridobitev licence učitelj AEQ metode® 2. stopnje. Uspešno opravljen seminar je tudi pogoj, ki omogoči  pričetek učenja za učitelja AEQ dihanja 2. stopnje.

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode

Asistent na seminarju; Jasmina Rome, učenka AEQ metode 4. stopnje 3/5, Učiteljica AEQ dihanja 2. stopnje

Moja pot z AEQ-jem se je pričela leta 2016, ko sem iskala rešitev za svoje težave. Pozitivni učinki na moje zdravje in počutje so me vodili, da sem pričela leta 2017 z izobraževanjem za učiteljico somatskih gibov 1. stopnje po AEQ metodi in potem nadaljevala v vseh teh letih do sedaj. Trenutno sem učiteljica AEQ metode® 3. stopnje in učenka AEQ metode® 4. stopnje 3/5.

Z vsakim izobraževanjem sem dobila širši pogled, več razumevanja, višjo čustveno zrelost in sposobnost urejanja okolja, kot rdeča nit pa so me ves čas spremljale AEQ vaje. Brez njih ne gre. Omogočajo ti, da se sprva umiriš, sprostiš in greš nato dalje v raziskovanje samega sebe. Z njihovo pomočjo ponovno povežeš zavestni del uma in telo ter se pričneš bolje čutiti. Dovoliš si popustiti mišični oklep, ki te je naredil togega in trdega, da si nekoč lahko preživel, danes pa predstavlja oviro na poti h kvalitetnejšemu in svobodnejšemu življenju.  

V času šolanja na 2. stopnji sem pričela z organizacijo in izvedbo delavnic AEQ metode in AEQ dihanja, tedenskih srečanj in kasneje spletnih programov, izvajam pa tudi individualna aktivna učenja.

Na vašem izobraževanju vas bom učila vodenja AEQ vaj 1. stopnje.

O seminarju

Na seminarju lahko sodelujete preko Zooma ali pa osebno v Centru AEQ metode, Brežice. 

Seminar AEQ metode 2. stopnje omogoči bistveno višjo vodoravno in navpična povezanost, zato je pomembno da ima AEQ učitelj jasnejše zavedanje lastne SMA in vpliva njegove SMA na njega, njegove odnose in delo s strankami. Zmožnost čutenja, nadzora ter jasnost komunikacije so temeljni kriterij za nadaljevanje šolanja.  

Seminar za učitelja AEQ metode 2. stopnje vodi v poglobitev znanja o vzrokih za nastanek SMA ter v principe AEQ metode®. Uvede poznavanje ter pomen membrane in vpliv čustev na delovanje in počutje some. V širino znanja boste dodali nove gibe za izboljšanje stanj, kot so zmrznjena rama, skolioza, ponavljajoče športne poškodbe. Seminar vključuje tudi učenje aktivne pomoči učitelja pri pravilnejšem izvajanju vaj s polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa, kar povečuje senzorno občutenje.

To učitelju 2. stopnje omogoča kvalitetno pomoč tudi pri težjih oblikah kroničnih težav. Med drugim omogoča odpravo ali izboljšanje bolečin v hrbtu, vratu, kolenu in sklepih, išiasa, teniškega komolca, krpalnega kanala, petnega trna, hiperlordoze, hiperkifoze, sindroma piriformisa, torakalnega sindroma, zamrznjene rame, glavobola, plitkega dihanje, migrene, tendinitisa, mišičnih krčev, kronične utrujenosti, mravljinčenja v dlaneh in prstih rok, fibromialgije, skolioze, ahilove tetive.    

Pridobljeno znanje na 2. stopnji AEQ metode vam bo omogočilo razviti znanje, nezavedno kompetentnost in pozornost, ki je potrebna za  primerno vodenje 4-urnih delavnic AEQ metode® do 15 oseb ter vodenje spletnih AEQ programov dolžine do 45 minut 3-4 krat tedensko.

Pregled seminarja 2. stopnje

Poleg pregleda principov nevrofiziologije, fizike, termodinamike, ocene somatskih refleksov iz drže in gibanja stranke ter stanja, ki se nanašajo na poučevanje AEQ vaj® in izzive s katerimi se srečujejo pri poučevanju, se bodo udeleženci naučili uporabe dodatnih AEQ vaj®. Njihov namen je izboljšanje točno določenih stanj, kot so išias, bolečine v vratu in ramenih, disfunkcija ileosakralnih sklepov, bolečine v nogah, kolenih in kolkih, bolečine v križu, kot tudi  aktivni integraciji AEQ  metode® pri izboljšanju učinkovitosti gibanja pri športnikih. 

Na 5-dnevnem intenzivnem tečaju bodo udeleženci nadaljevali z izobraževanjem, ki bo zajemalo:

Učiti primarne in dodatne AEQ vaje®...

... in dodatne AEQ vaje® in jih kombinirati med sabo za izboljšanje občutka, nadzora, urejenosti in učinkovitosti gibanja in nadzora nad mišicami.

Znati pomagati pri vseh stanjih močno zakrčenih...

... prekratkih, napetih mišic, ki jih stranka tudi z največjo pozornostjo in željo ne more/zna sprostiti.

Razumeti globlje principe AEQ metode®...

... in klinične somatike ter znati pomagati pri spreminjanju senzorno motornih vzorcev, ki jih povzročajo močnejše in dolgotrajnejše bolečine, težje gibalne omejitve ter zmanjšuje kvaliteto življenj.

Kako strankam z težjimi oblikami senzorno-motorne amnezije...

... in pri močnejših ter dolgotrajnejših kroničnih bolečinah in težavah pomagati pravilno izvajati vajo z polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa ter tako povečevati senzorno občutenje na aktiven način.

Z učenjem znati...

... pomagati, ko stranka telo ne čuti, nadzira in ima občutek stanja odtujenosti in nemoči nad sabo.

Dovolj dobro poznati pomen in funkcijo pulsiranja...

... med ekspanzijo in kompresijo za prijetno počutje in pridobivanje občutka in razumevanja, kako z manj dobiti več.

Kako izključiti nepotrebno aktiviran simpatični način...

... delovanja autonomnega živčnega sistema ter učenca naučiti aktivirati parasimpatični način delovanja, ko je to primerno in potrebno.

Izboljšati nadzor nad mišicami in povečati...

... učinkovitost gibanja pri stranki ter tako pomagati odpraviti ponavljajoče se poškodbe zaradi obremenitev prisilne drže pri delu ali velike količine ponavljajočih se gibov pri športu.

Znati prepoznati somatske gibalne vzorce, katerih vzrok...

... so čustvene traume in jih skozi individualno učenje gibov ter ji skozi razlago povezanosti čutev, občutkov in stanja mišic pomaga razumeti in spremeniti te vzorce. Tako stranki olajša spremembe teh vzorcev in omogoči osebnostno rast. Tako skozi njeno samosotojno raziskovanje ali pa v primeru težjih travm to omogočiti skupaj z psihoterapevti, ki delajo po EMDR metodi.

Z učenjem principov...

... AEQ metode® in AEQ vaj® omili in tudi v težjih oblikah omogoči izboljšanje sledečih kroničnih bolečin in težav: bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, išijas, teniški komolec, karpalni kanal, bolečine v kolenu, petni trn, hiperlordoza, hiperkifoza, sindrom piriformis, torakalni sindrom, zamrznjena rama, glavoboli, plitko dihanje, migrene, tendinitis, mišićni krči, bolečine v sklepih, kronična utrujenost, mravjlinčenje v dlaneh in prstih rok, fibromialgija, skolioza, plantarni fasciitis, ahilova tetiva…

Učiti primarne in dodatne AEQ vaje®...

… in dodatne AEQ vaje® in jih kombinirati med sabo za izboljšanje občutka, nadzora, urejenosti in učinkovitosti gibanja in nadzora nad mišicami.

Znati pomagati pri vseh stanjih močno zakrčenih...

… prekratkih, napetih mišic, ki jih stranka tudi z največjo pozornostjo in željo ne more/zna sprostiti.

Razumeti globlje principe AEQ metode®...

… in klinične somatike ter znati pomagati pri spreminjanju senzorno motornih vzorcev, ki jih povzročajo močnejše in dolgotrajnejše bolečine, težje gibalne omejitve ter zmanjšuje kvaliteto življenj.

Kako strankam z težjimi oblikami senzorno-motorne amnezije...

… in pri močnejših ter dolgotrajnejših kroničnih bolečinah in težavah pomagati pravilno izvajati vajo z polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa ter tako povečevati senzorno občutenje na aktiven način.

Znati prepoznati somatske gibalne vzorce, katerih vzrok...

… so čustvene traume in jih skozi individualno učenje gibov ter ji skozi razlago povezanosti čutev, občutkov in stanja mišic pomaga razumeti in spremeniti te vzorce. Tako stranki olajša spremembe teh vzorcev in omogoči osebnostno rast. Tako skozi njeno samosotojno raziskovanje ali pa v primeru težjih travm to omogočiti skupaj z psihoterapevti, ki delajo po EMDR metodi.

Z učenjem znati...

… pomagati, ko stranka telo ne čuti, nadzira in ima občutek stanja odtujenosti in nemoči nad sabo.

Dovolj dobro poznati pomen in funkcijo pulsiranja...

… med ekspanzijo in kompresijo za prijetno počutje in pridobivanje občutka in razumevanja, kako z manj dobiti več.

Kako izključiti nepotrebno aktiviran simpatični način...

… delovanja autonomnega živčnega sistema ter učenca naučiti aktivirati parasimpatični način delovanja, ko je to primerno in potrebno.

Izboljšati nadzor nad mišicami in povečati...

… učinkovitost gibanja pri stranki ter tako pomagati odpraviti ponavljajoče se poškodbe zaradi obremenitev prisilne drže pri delu ali velike količine ponavljajočih se gibov pri športu.

Z učenjem principov...

… AEQ metode® in AEQ vaj® omili in tudi v težjih oblikah omogoči izboljšanje sledečih kroničnih bolečin in težav: bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, išijas, teniški komolec, karpalni kanal, bolečine v kolenu, petni trn, hiperlordoza, hiperkifoza, sindrom piriformis, torakalni sindrom, zamrznjena rama, glavoboli, plitko dihanje, migrene, tendinitis, mišićni krči, bolečine v sklepih, kronična utrujenost, mravjlinčenje v dlaneh in prstih rok, fibromialgija, skolioza, plantarni fasciitis, ahilova tetiva…

Na seminarju 2. stopnje bo še več poudarka na razlagi principov, povezav in posledic nespoštovanja fizikalnih zakonov na sintropijo življenja in kvaliteto življenja in gibanja. 

1

Dodatno izkušnjo skupinskega poučevanja z ocenami, komentarji učitelja in udeležencev

2

Kako strukturirati tečaje AEQ vaj® na osnovi vašega znanja temeljnih konceptov in principov vaj AEQ metode®

3

Podrobno spoznavanje in razumevanje 9 dodatnih AEQ vaj®, ki omogočajo še večjo prilagodljivost strankam na individualnem in skupinskem učenju kot na 1. stopnji.

4

Poznavanje pomena in funkcije »membrane« na sposobnost človeka da zunanje in notranje stimuluse pravilno pretvori v občutke, ki omogočajo pravilno delovanje neuro muskulaturnega sistema.

Če nam 1. stopnja omogoča stopiti na pot in nas opremi s kompasom in zemljevidom, se na drugi stopnji naučimo uporabljati zemljevid. Naučimo se realno oceniti, katere poti so za nas primernejše in katere ne. S tem se ne zadovoljimo, temveč se naučimo novega vedenja, da lahko izberemo tudi pot, ki je učinkovitejša in pot, ki nas bo privedla do željenega cilja. Če nas je strah prečkati most, raziščemo zakaj, to pretvorimo v skrb in jo uredimo. Hkrati se naučimo cilj vedno jasneje definirati, najprej državo, potem pokrajino, nato mesto, četrt, ulico in tudi hišno številko. Da je to sploh mogoče, smo na drugi stopnji spoznali številne AEQ metodi lastne izraze. Le ti omogočajo dovolj jasno definicijo spoznanj, definicijo možnih pristopov urejanja in dovolj jasno komunikacijo med učiteljem in učencem. Izrazi se bodo dopolnjevali in prišli novi. To nam bo postopoma omogočilo določiti še nadstropje, sobo in nazadnje mesto v sobi kamor želimo.

Program seminarja

Priprava na AEQ metodo

Od udeležencev se pričakuje, da bodo na tečaj prišli pripravljeni, da poučujejo 60 minutno AEQ delavnico glede na svoje izkušnje, z uporabo znanja iz prve stopnje AEQ izobraževanja. To jim bo omogočilo izboljšanje svojih tehnik vodenja in globlje razumevanje vaj AEQ metode®, kako se lahko AEQ vaje® uporabi za pomoč ljudem z različnimi bolečinskimi stanji mišic in se jih tako nauči, kako izboljšati kakovost svojega življenja. Veliko bo tudi učenja o mišični kontroli in njeni uporabi pri izboljšabju telesnih zmogljivosti pri športu in delu ter vplivu čustev na kronično mišično zakrčenost v telesu.

Sestavni del šolanja učitelja AEQ metode 2. stopnje je pisanje domačih nalog, ki jih prejemajo v primernih časovnih razmakih po končanem seminarju in v kombinaciji z avdio posnetki seminarja omogočajo učiteljem večjo globino dojemanja področji, ki jih obravnava seminar. Na ta način seminar traja skoraj pol leta in učitelju daje čas, ki je potreben, da bi spoznal sebe in tako razumel druge, ki jim pomaga z učenjem AEQ metode. 

Redno in primerno izvajanje domačih nalog in obnov je pogoj za prijavo na šolanje 3. stopnje.

Slike iz šolanj za učitelja AEQ metode

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Karmen Kovač

Predno sem se odločila za šolanje po AEQ metodi sem se srečala za AEQ vajami preko kolegice, ki je naredila seminar 1.stopnjie AEQ metode. Vaje in smisel AEQ metode mi je postajal čedalje bolj všeč, kar pa je vodilo do zavedanja kako sem, kaj se dogaja okoli...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Samo Šinik

Izbor udeležencev z različnimi miselnimi vzorci (različnimi osebnostmi in karakterji) je prispeval k zelo dinamičnemu in poučnemu seminarju. Skozi tvoje podajanje znanja in vodenje vaj po AEQ metodi so se v nas začeli prebujati občutki, čustva, spomini, ki smo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Jasmina Rome

Po opravljeni 1. stopnji izobraževanja za AEQ učitelja somatskih gibov mi je življenje vse bolj preplavljala filozofija te metode. Pričela sem drugače razmišljati, dojemati stvari, drugače čutiti, se gibati. Naučeno in dojeto sem živela sama, seveda pa sem znanje...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Mojca Centrih

Seminar na 2. stopnji je zame bil globok, intenziven in prodoren. Občutim veliko težkih in globokih čustev, za katere bom potrebovala več časa, da jih sprejmem, analiziram in najpomembneje, da spremenim svoje vedenje. Znanje, ki sem ga na seminarju slišala mi je...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Tjaša Garin

Vsakemu, ki je že prišel v stik z AEQ metodo, naj si bo preko delavnice ali aktivne terapije in je občutil razliko stanja v telesu po AEQ vajah, priporočam, da se udeleži seminarja za učitelja. Če ste se po prvi delavnici in začetnem učenju AEQ vaj še mučili z odporom...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Simona Benedičič

Izobraževanje na prvi stopnji mi je prineslo toliko novega in koristnega znanja za življenje, da se mi je mudilo na drugo. Če bi bil to moj študij, bi mi bilo prihranjeno veliko bolečine, življenje danes pa bi bilo veliko bolj lahkotno. Pa sem se po zaključku študija iskala...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Uroš Petan

Seminar 2 stopnje ni le nadgradnja 1 stopnje. Poleg logične/pričakovane nadgradnje fizičnega-gibalnega dela metode – učenje novih vaj in sklopov vaj za odpravo specifičnih bolezni/bolečin, seznani udeležence z najpomembnejšo povezavo med zavednim delom uma...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Lidija Jakljevič

Pravijo, da se učitelj pojavi, ko je učenec pripravljen, res je bilo tako. Na 2. stopnjo AEQ sem se vpisala brez posebnih pričakovanj. Želela sem si nadgraditi, razširiti obstoječe znanje, še zdaleč pa nisem pričakovala takšnega viharja v moji glavi, ter da bom posledično...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Petra Košmrlj

Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za 1. stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na 1. stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Matjaž Zupan

Na 2. stopnji sem poglobil način razmišljanja glede težav in poškodb ki nas pestijo. Iz razumevanja kako odpravljati težave in bolečine v telesu, sem dobil znanje, zakaj sploh prihaja do teh težav in kako se projecirajo na telo iz načina življenja, razmišljanja in...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Simona Lesar

Odvisni smo od uspeha, a tega ni in ni oziroma ne ostane. Vrtenje v kolesju nemoči, zamrznitve, besa, žrtve, bolečine…. Skozi leta in leta takšnih odnosov do sebe in drugih smo si ustvarili veliko navad ter odnosov, ki niso več potrebni, sploh pa ne za čas in prostor...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Vesna Tomšič

Glede na seminar prve stopnje, ko smo spoznavali osnovne pojme in razlago njihovega pomena, kot so senzorno motorna amnezija povezana z neredom, zakonu o vzajemnem učinku, refleks zelene in rdeče luči in travme o membrani, so na drugi stopnji to znanje...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Sonja Gerkman

Po zaključenem tretjem dnevu seminarja, sem se v ponedeljkovo jutro proti pričakovanjem zbudila polna energije in optimizma. Po opravljenih dnevnih obveznostih, sem se odpravila v hrib, z namenom, da se usmerim vase, analiziram stanje telesa med hojo in...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Stjepan Ostroški

Slišal sem, da tam nekje, za neko ograjo, obstaja dvorišče, kjer, če vstopite, dobite srečo, dobite tisto, kar iščete. Tudi jaz sem se podal na pot do tega dvorišča. Nanj so me usmerjali bleščeči smerokazi. Zagledal sem dolgo vrsto ljudi, ko sem bil deset kilometrov...

Preberi več

SEPTEMBER 2024

Seminar za učitelja AEQ metode® 2. stopnje