Pravijo, da se učitelj pojavi, ko je učenec pripravljen, res je bilo tako.
Na 2. stopnjo AEQ sem se vpisala brez posebnih pričakovanj. Želela sem si nadgraditi, razširiti obstoječe znanje, še zdaleč pa nisem pričakovala takšnega viharja v moji glavi, ter da bom posledično naredila takšen korak naprej.
Na seminarju 2. stopnje sem srečala, odprla novo škatlo – prodrla sem v nove podzavestne vsebine, ki je bila še globje potisnjena v moji podzavesti in sploh nisem vedela za njen obstoj, a dejansko je imela tako močan vpliv name in me ovirala v vsakdanjem življenju. Mišice so bile zakrčene in zato motena komunikacija možgani-fascia, četudi je bil razlog za to že zdavnaj mimo in ‘nepomemben’. In ja, odprla sem njen pokrov. Iz nje je začelo vreti, kopica potlačenih, nepredelanih čustev, jeze, zamere, nemoči, stisk, obsojanj, žalosti, … skratka zahtevno, neprijetno, neznano, novo… Cel kup nenavadnih občutkov, s katerimi kar nisem vedela kaj bi, kako si naj vse to razvrstim, zložim, uredim…
Podala sem se na pot zorenja, po AEQ metodi: ”energija omogoča pozornost, pozornost omogoča učenje, učenje omogoča razumevanje, razumevanje omogoča sprejemanje trenutnega stanja, sprejemanje trenutnega stanja omogoča bolj učinkovito uporabo viškov energije in usmerjanje pozornosti, ki so pogoj za spremembe, spremembe omogočijo napredek”. Veliko pozornosti, energije in časa je bilo potrebnega za učenje, dojemanje, sprejemanje, analiziranje, spreminjanje, a bilo je vredno.
Navdušena sem nad Aleševim občutkom za podajanje informacij, ter širokimi modeli razmišljanja, da v vsakem trenutku ve, koliko, kako in kam nas usmerjati, da bo ravno prav, da bomo zdravo rasli, šli po pravi poti naprej, raziskovali, analizirali in spreminjali svoje globine, katere nam danes ne služijo več.
AEQ metoda mi omogoča razumeti vzroke za stanja s katerimi se srečujem. Sedaj drugače razumem ključne dejavnike: čas, pozornost, energijo in njihovo (ne)usklajenost. Imam boljši nadzor nad življenjem, saj spoznavam sebe na drugačen način, svoje občutke veliko bolje občutim in razumem, ker moja membrana postaja vse bolj selektivno prepustna, vertikalna in horizontalna povezanost se izboljšujeta, obenem pa se širijo modeli razmišljanja. Tako bolje razumem sebe in ljudi, ki me obdajajo.
Hvaležna sem, da sem spoznala AEQ metodo, saj grem z lahkotnejšimi, a kompleksnejšimi koraki naprej in to znanje prenašam tudi drugim, učenja željnim ljudem.
Lidija Jakljevič, učitelj AEQ metode® 2. stopnje