Izobraževanje na prvi stopnji mi je prineslo toliko novega in koristnega znanja za življenje, da se mi je mudilo na drugo. Če bi bil to moj študij, bi mi bilo prihranjeno veliko bolečine, življenje danes pa bi bilo veliko bolj lahkotno. Pa sem se po zaključku študija iskala in se čedalje bolj oddaljevala od sebe.
Prvi okus po svobodi sem našla/začutila z AEQ metodo. V veliko večji meri si lahko sama odgovorim, zakaj je tako, kot je in sama poskrbim za spremembo na bolje. Postajam vse bolj mehka v gibanju, umirjena v glavi in živa v telesu.
Postaja mi vse bolj jasno, zakaj imamo določeno držo, zakaj gibanje v današnjem svetu postaja vedno bolj poenostavljeno in trdo, spoznavam, kako nezmožnost izražanja čustev vpliva na dihanje, zaznavam, kako me SMA drži v določenem vzorcu/načinu/tipu delovanja, vedno bolj razumem, zakaj pride do kroničnih bolečin v telesu, občutek krivde in strah pred prihodnostjo pa prav tako lahko uvrstim med oblike bolečine.
Dvigujem nivo urejenosti, samozavedanja in s tem učinkovitosti. Nisem si mislila, da bom našla učbenik življenja, ki (mi) spreminja pogled nase in na svet.
Delo na sebi, ki ga »zahteva« druga stopnja me drži trdno na tleh, da ozaveščam vztrajnost in prevzemam odgovornost za svojo rast in napredek. Tega se lotevam na način, ki je podprt z veliko mero sočutja, potrpežljivosti in tempa, ki ga narekuje telo, saj sedaj vem, da ga ne morem prehiteti.
Izobraževanje sem zaznavala kot preplet teoretične razlage, spontanega pogovora ter skupinske in individualne terapije. Vse skupaj se je sestavilo v zaključeno celoto, ki je tako edinstvena in vsebinsko bogata, da govori sama zase.
Skozi drugo stopnjo spoznavamo, da mehanski problemi nastanejo zaradi čustvenih/energijskih blokad, ki so posledica blokade določenega vedenja. Vse bolj spoznavamo vpliv zavesti in podzavesti na spremembo dihanja, vlogo podzavesti na naše življenje in vlogo zavesti na spremembo našega vedenja. AEQ vaje na drugi stopnji so veliko bolj kompleksne, obravnavajo področje okrog medenice, ki najbolj vpliva na čustva in področje prsnega koša, ki omogoča rotacijo v centru trupa in določa razpon vdiha in izdiha.
Prvi dan sem se zelo suvereno pohvalila, kako dobro mi gre. Znanje na prvi stopnji je obrodilo sadove, saj sem naredila konkreten premik v svojem življenju. Naslednji dan sem preživela v zatišju opazovanja, poslušanja in povezovanja, zadnji dan pa sem se počutila čedalje slabše, a dobila sem, kar sem tihoma želela/potrebovala. Aleš je s svojim pretanjenim občutkom dregnil tja, v tisto, kar sem uspešno potlačila vase in je čakalo/prosilo, da se sprosti in osvobodi.
Občutek znotraj sebe (lastne some) se spreminja. Vsak izmed nas se osvobaja v svojem tempu in obsegu, pridobiva na širšem spektru odzivov na okolje, ki bodo pod čedalje manjšim vplivom pogojenega delovanja nezavednega.
Hvaležna sem za celotno izkušnjo izobraževanja: za svojo voljo in predanost, za sošolce, ki so prispevali k prijetni in varni klimi, še posebno pa sem hvaležna za znanje, ki nam ga predaja Aleš in njegov spontan, lahkoten, a tako močan vpliv na naše premike. Spoštovanje do metode, učitelja in življenja nedvomno podpira hrabrost za naše preboje, našo rast.
Simona Benedičič, Kranj, učiteljica AEQ metode 2. stopnje