Seminar za učitelja Aeq dihanja 1. stopnje je bil zelo intenziven. Hkratno ob vse večjem čutenju in odkritih spoznanjih čutim tudi osvoboditev. Z vsakim novim realnim spoznanjem gre en del teže z mene, trebuh postaja čedalje bolj sproščen. Opazila sem razliko v...
Domača stran » AEQ šolanje » Želim postati AEQ učitelj » Učitelj AEQ dihanja® 2. stopnje
Predpogoji za udeležbo na seminar AEQ dihanja 2. stopnje
Na seminar se lako prijavijo samo učitelji AEQ metode 2. stopnje, ki so tudi učitelji AEQ dihanja 1. stopnje.
Asistent na seminarju; Petra Šmid Seljak, učenka AEQ metode 4. stopnje 3/5
Z AEQ metodo sem se srečala leta 2016, ko je Aleš pripravil prvo izobraževanje za Učitelje AEQ metode 1. stopnje.
Pričakovala sem še en seminar, kakršnih sem bila vajena na svojih dotedanjih terapevtskih izobraževanjih. Pa me je zelo presenetila, lahko bi rekla »sezula«, širina in globina AEQ pogleda na kronična telesna stanja.
Z izobraževanja sem odšla bogatejša in bolj drugačna, kot kadarkoli do tedaj. V zadnjih sedmih letih sem se primerno in potrebno spremenila ter izobrazila za Učiteljico AEQ metode 3. stopnje, Učiteljico AEQ dihanja 2. stopnje, Učiteljico AEQ odnosov 1. stopnje in učenko AEQ metode 4. stopnje 3/5.
Danes, ko pogledam nazaj, vidim svojo korenito spremembo, do katere sem prišla s pomočjo znanj, razlag in AEQ vaj. Pomemben del mojega spreminjanja je bilo tudi vodenje AEQ delavnic za stranke. Pričela sem z vodenji AEQ vaj v živo. Najprej sem organizirala 5-urne delavnice v živo, kasneje, ko je covid-19 prinesel spremembe v življenjskem stilu, pa sem nadaljevala z vodenji spletnih AEQ programov, ki jih uspešno vodim še danes.
Stik z AEQ metodo je za vedno preusmeril mojo osebno in profesionalno pot in me postavil v »nove čevlje«, v katerih nadaljujem svojo pot spremembe še danes. Ravno to je najvišja referenca za učenje strank, ki se obrnejo name in tudi same spreminjajo nujno v potrebno. Tako vedno bolj pravočasno urejajo vzroke, ki botrujejo kroničnim težavam v njihovih življenjih ter jih spreminjajo v uspešnejša in srečnejša. Višje zavedanje in boljše čutenje telesa, kontrola in učinkovitost gibanja ter vedenja so ključ do celostne spremembe.
Na seminarju 1. stopnje vas bom učila pravilnega in učinkovitega čutenja ter posledično kvalitetnega vodenja AEQ vaj.
Učiteljica javnega in poslovnega nastopanja: Nina Smole
Komunikativnost ter velika želja po usvajanju znanj s področja poslovnega nastopanja in komuniciranja so me dobrih 9 let nazaj pripeljale k Anji Križnik Tomažin, s katero še danes tesno sodelujem. Za podjetja in posameznike izvajam delavnice, individualne treninge in predavanja s področja nastopanja in medsebojne komunikacije, kot so: javno in poslovno nastopanje, verodostojna govorica telesa, priprava dobre PPT prezentacije, virtualno nastopanje, komunikacija z orodjem SDI®, asertivna komunikacija, komunikacija s težavnimi sogovorniki, poslovni bonton, tehnike obvladovanja stresa ter učinkovito upravljanje s časom.
Leta 2019 sem pridobila naziv hipnoterapevtke na šoli OHTC (Omni Hypnosys Training Center of Slovenia), ki se izvaja pod mentorstvom Božidarja Grilca. Šolanje mi je omogočilo globlje razumevanje človeške podzavesti in uporabo hipnoze kot orodja za pomoč ljudem pri razreševanju vzorcev, odpravljanju strahov in fobij ter spremembah njihovih neželenih navad.
Leta 2023 pa sem se podala na pot učenja in šolanja ter spreminjanja svojih podzavestnih vzorcev z AEQ metodo, ki mi je omogočila, da sem se globlje zazrla vase, me s tem navdušila in hkrati prizemljila. Po enem letu spoznavanja AEQ metode, preko aktivnih obravnav in programov ter opravljenem certifikatu za učiteljico AEQ metode 1. stopnje, so se v mojih mislih razvili novi in širši principi razmišljanja, povezovanja in močna želja po drugačnem delovanju, odnosih, gibanju ter spremembi sebe in svoje življenjske poti. Učenje AEQ metode mi omogoča občutenje vse večje svobode v svojem telesu in umu, posledično pa s svojim znanjem in izkušnjami ter zmožnostjo videti posameznika s širše perspektive, lahko pomagam še več ljudem.
Mnenja sem, da vsak AEQ učitelj potrebuje tudi veščine nastopanja in komuniciranja, saj tako svoje usvojeno znanje in izkušnje lahko prenaša svojim strankam na bolj učinkovit, jasen, samozavesten in prepričljiv način, kar je rdeča nit mojih komunikacijskih usposabljanj za AEQ učitelje.
Verjamem, da je vsak človek edinstven in potrebuje svojevrsten pristop dela. Prav zato kot svoje poslanstvo čutim, da se nenehno izobražujem, saj tako osebnostno rastem, hkrati pa s tem nadgrajujem svoje znanje in tehnike dela.
O seminarju
Na seminarju lahko sodelujete osebno v Centru AEQ metode, Brežice ali pa preko Zoom aplikacije.
Seminar 2. stopnje nadaljuje spoznavanje dihanja tam, kjer se konča seminar 1. stopnje. Osnovnemu znanju o pomembnosti pravilnega dihanja, kako pravilno dihamo in kako pravilno dihanje vpliva na naše življenje, bom dodal poglobljeno razumevanje povezanosti dihanja in življenjske energije ter gibanja, vedenja in čustvenega delovanja.
Največji poudarek bo namenjen razumevanju pravilnega dihanja in njegovi pomembnosti za raven življenjske energije ter vplivu, ki ga mora SMA imeti v zmanjševanju učinkovitosti dihanja za dosego čustvene učinkovitosti in zrelosti, primerne za sprejemanje v okolico in strankino vedenje ter medsebojne odnose.
Seminar bo dvignil sposobnost razumevanja, zakaj je oseba v določenem življenjskem obdobju izgubila sposobnost primernega in učinkovitega dihanja in zakaj njeno dihanje ni odraz dejanskega stanja v njej in okolici v sedanjem trenutku. Razlaga bo usmerjena v pomen ravni CO2 v krvi, vezano na stanje sproščenosti ali alergije na sproščenost, ki nastane, ko oseba več časa preživi v okolju, ki ustvari kronično aktiviran simpatični odziv avtonomne veje živčnega sistema in se ji tako učenje pravilnega dihanja in dvig tolerance na višanje CO2 v krvi upirata ter jo paradoksalno vodita v večjo anksioznost in napetost.
Sestavni del seminarja bo poglobljeno preučevanje funkcije vdiha, izdiha in dihalne prekinitve na sposobnost priprave na dejanja, dejanje in sposobnost sprejemanja reakcij na dejanja. Posebni dihalni moduli, ki jih boste spoznali in se učili njihove pravilne uporabe ter izvedbe, omogočajo spoznanja izvajalca o tem, kakšen je v določenih stanjih svojega vedenja in kako je s potlačitvijo dihanja ter gibanja zmanjšal verjetnost za dejanja, ki sprožijo premočen odziv okolice, da bi ga lahko prenesel. Razumevanje teh povezav in procesov v telesu in živčnem sistemu bo učitelju 2. stopnje omogočalo širše razumevanje dogajanja v strankinem sistemu ter primerno razlago za dvig razumevanja teh procesov in vaje, ki bodo stranki omogočile spoznanja in spremembe, potrebne za ureditev dihanja in življenja.
V učenje dihanja 2. stopnje je vključeno spoznavanje razlik v pomenu in vplivu izvajanja dihalnih vaj in dihalnih modulov v sedečem in stoječem položaju, saj je za dvig pravilnosti dihanja in zmanjšanje strahu pred učinkovitim dihanjem zelo pomembna pravilna razlaga izkušnje, ki jo sprememba položaja telesa pri izvedbi vaj in modulov prinese izvajalcu vaj ali modulov.
Za udeležbo na seminarju je zelo priporočljiva udeležba v sletnih programih AEQ dihanja, saj bo udeleženec tako lahko primerno sledil seminarju in sodeloval ter doživel osebno izkušnjo vsakodnevnega povezovanja potlačitve čustev in vpliva SMA na dihanje. Tako bo lahko pošteno vodil svoje stranke po isti poti v učinkovitejše dihanje in večjo sproščenost brez strahu pred prebojem oklepa membrane.
AEQ dihanje 2. stopnje bo še povečalo prednost v učinkovitosti učenja učitelja AEQ dihanja pred drugimi metodami in pristopi izboljševanja dihanja, ki jih je vedno več, a vse ignorirajo obstoj SMA v sistemu uporabnika ter ne znajo razložiti odpora do pozitivnih sprememb, ki jih metode omogočajo, in tako uporabniku ne nudijo dolgoročnih ter celostnih sprememb.
Znanje in spoznanja, pridobljena na seminarju 2. stopnje, omogočijo razumevanje resničnih razlogov za športno dejavnost in z njo povezane težave tako rekreativnih kot profesionalnih športnikov in za paradoksalno močno nepravilno dihanje tistih, ki učinkovito dihanje najbolj potrebujejo.
S tem znanjem se bodo lahko vpisali na seminar učitelja AEQ odnosov 2. stopnje, in kasneje v seminar AEQ dihanja 3. stopnje, ki bo usmerjen predvsem v razumevanje in učenje dihanja za potrebe izboljšanja telesnih in psihičnih sposobnosti, Izboljšanja razumevanja vpliva učinkovitosti uporabe čustev in globlje razumevanje čustev in različnih vrst dihanja v štirih dodatnih dihalnih protokolih za dvig čustvene zrelosti in izražanja agresivnih čustev.
Snov seminarja zajema:
- AEQ DIHANJE 2. STOPNJE - UVOD
- ZAKON O RAVNOVESJU
- ČUSTVA NEKOČ IN SEDAJ
- EVSTRES IN DISTRES
- ŽIVLJENSKA ENERGIJA IN DIHANJE
- PROPRIOCEPCIJA, INTEROCEPCIJA, ALOSTAZA IN HOMEOSTAZA
- KAKŠNO JE PRAVILNO DIHANJE MED GIBANJEM
- PRAVILNO DIHANJE PRI ŠPORTU
- OTROCI IN DIHANJE
- ŠTIRJE TIPI VEDENJA PO AEQ METODI
- FLOW - NASPROTJE IN ZDRAVILO ZA DEPRESIJO
- AEQ DIHANJE IN DVIG RAVNI HOMEOSTRAZE
- DALJŠANJE SKELETNIH MIŠIC
- STRAH PRED SPROŠČENOSTJO IN ALERGIJA NA SPROŠČENOST
- RAZLAGA ASTME PO AEQ METODI
- POMEMBNA PRAVILA ZA PRIMEREN PROCES UČENJA
- VAJE IN MODUL AEQ DIHANJA 2. STOPNJE
- AGRESIVNI DIHALNI LOK HRBTA
- DIHALNI LOK HRBTA - VDIH
- DIHALNI LOK HRBTA - IZDIH
- DIHALNI NOGOMET
- VAJA ZA AKTIVACIJO TREBUŠNE PREPONE
- VAJA ZA IZBOLJŠEVANJE UČINKOVITOSTI AGRESIVNEGA VEDENJA
- VAJA ZA DVIG POTENCIALA V ZGORNJEM DELU TELESA
- STOJEČE NIHALO
- STOJEČI POLMESEC
- DIHALNI TRAJEKT
- VAJA ZA VRAT IN ČELJUST
- VAJA ZA RAME
- PROTOKOL ZA VEČANJE DIHALNE DINAMIKE
- PRIPOROČENI MODULI ZA PREPREČEVANJE KORNIČNE OBLIKE VEDENJA PO AEQ KLASIFIKACIJA
- POSEBNOSTI PRISTOPA DO STRANKE
MODUL 3: Premagovanje ovir pred javnim nastopanjem
En dan seminarja bo namenjen premagovanju ovir pred javnim nastopanjem.
Vsak AEQ učitelj potrebuje tudi sposobnost in veščine nastopanja in komuniciranja, saj tako svoje usvojeno znanje in izkušnje lahko prenaša svojim strankam na bolj učinkovit, jasen, samozavesten in prepričljiv način, kar je rdeča nit komunikacijskih usposabljanj, ki jih kot novo področje učenja dodajamo v šolanje za AEQ učitelje, ki jih bo vodila Nina Smole, izkušena trenerka javnega in poslovnega nastopanja. Program je posebej oblikovan za AEQ učitelje in njihove specifične potrebe pri delu s strankami.
Predstavitev vsebine:
V javnem nastopanju in komunikaciji je zelo pomembna zmožnost osredotočiti se na vsebino, ki jo predstavljamo, za kar potrebujemo jasne in zbrane misli. Misli so namreč tiste, ki upravljajo z našim telesom, glasom in tremo. Trema je sestavni del vsakega nastopa. Gre za naravno reakcijo našega telesa in uma na stresno situacijo ob izpostavljenosti publiki, ki v nas vzbudi občutke neprijetnosti, včasih lahko celo panike, tesnobe ali strahu, ki se pojavijo pred ali med javnim nastopom in vplivajo na našo samozavest ter uspešnost nastopa. Čeprav je trema neprijetna, ni namen, da se je popolnoma znebimo, saj nas obvladljiv nivo treme spodbudi k večji osredotočenosti in pripravljenosti ter tako celo izboljša naš nastop. Je pa premagovanje treme proces, ki zahteva čas in prakso. Pri njenem upravljanju nam je v pomoč in podporo tudi dobra psihična pripravljenost na nastop, ki posameznika mentalno in čustveno pripravi na mirno, stabilno in učinkovito soočenje z izzivi in ovirami, ki jih prinaša javno nastopanje.
Znanja, ki jih usvoji AEQ učitelj so:
- kaj je trema,
- izvor treme,
- tehnike za premagovanje in obvladovanje treme,
- lastni koraki spodbudnih besed,
- spoznavanje čustev skozi lastno mimiko, telo in intonacijo izgovorjenih besed,
- moč psihične pripravljenosti na nastop in
- premagovanje treme v AEQ studiu.
Pridobljena znanja AEQ učitelju omogočajo usvojitev znanj in tehnik za lastno nadgradnjo svoje komunikacije ter primernejši prenos znanja na stranke in pravilno vodenje AEQ vaj.
Usposabljanje poteka v obliki teoretično-praktičnega izobraževanja. Nastopanje in komunikacija sta namreč veščini, ki se razvijata skozi usvajanje specifičnih znanj in njihove praktične uporabe. Izobraževanje vas torej popelje skozi teoretično vsebino, ki jo nato prenašate v prakso, z izvajanjem različnih vaj, ki so prilagojene potrebam AEQ učiteljem. Nastopanja ni mogoče izboljšati brez vaje in analize svojega nastopa, zato vsak nastop udeleženca tudi posnamemo s kamero. Udeleženec od učitelja sproti prejema povratno informacijo o svojem nastopu, svoje posnetke pa naknadno prejme na svoj e-mail, da si jih lahko ogleda ter postopoma nadgrajuje svoje veščine nastopanja.
Kljub temu, da izobraževanje poteka v skupini, se učiteljica vsakemu udeležencu posveti tudi individualno. S ciljno usmerjenimi vajami se osredotočate na tiste elemente, kjer posameznik potrebuje največ podpore, da lahko doseže stopničko višje v svojem nastopu in medsebojni komunikaciji.
Predpriprava na izobraževanje:
Na izobraževanju boste snemali podcast v AEQ studiu, in sicer po skupinah, v trojicah, na izbrano tematiko posamezne skupine.
Udeleženci se predhodno razporedite v skupine po tri osebe skupaj, izberite tematiko, o kateri boste govorili v podcastu ter se po potrebi nanjo pripravite. Določite tudi svoje vloge. Eden od udeležencev naj bo voditelj podcasta, ki postavlja vprašanja in se aktivno vključuje v vsebino, s podajanjem svojih znanj in mnenj, druga dva udeleženca pa sta njegova gosta v studiu, ki odgovarjata na vprašanja.
Med snemanjem je za vse udeležence dovoljena uporaba pomagal: lista ali listov, ni pa dovoljeno branje.
Podcast naj traja 30 minut.
Učiteljica: Nina Smole
Mnenja o šolanju AEQ dihanja®
Pred seminarjem sem čutil velik nemir v sebi, ta nemir mi je povzročil višek energije, ki se mi je izrazil skozi vnetje očesa na levi strani. Dalo mi je vedeti, da mi podzavest nekaj sporoča in da se je potrebno ustaviti ter se predati in pustiti pasti v depresijo, to...
Lani konec leta sem se udeležil 60 dnevnega programa dihanja, iskreno zapisano predvsem zato, ker je bil to tudi pogoj za sodelovanje na Seminarju AEQ dihanja 2. stopnje. Že sodelovanje na programu je v meni sprožilo močne spremembe in me še bolj motiviralo...
Na seminarju sem dobil nov drugačen vpogled v dihanje in vpliv dihanja na naš vsakdan. Iz imena seminarja bi se dalo sklepati, da je usmerjen predvsem v dihanje. Na podlagi dosedanjega poznavanja metode AEQ sem pričakoval, da bo dihanje postavljeno v širši...
Veliko je bilo vtisov v tednu seminarja in veliko vtisov, spoznanj dognanj in tudi vprašanj v tednih po seminarju. Na splošno se mi zdi seminar učitelja dihanja velik doprinos seminarju 1. stopnje metode. Zdi se mi, da bi bila zame osebno velika napak, če bi šel...
Dihanje je za vsakogar od nas nekaj povsem vsakdanjega, samoumevnega, vse od rojstva pa do zadnjega vdiha in izdiha dihamo, ne da bi morali o tem nenehno razmišljati. Brez hrane smo lahko nekaj tednov, brez vode nekaj dni, brez zraka pa le nekaj minut, pa še...
Kmalu po opravljenem izobraževanju za učitelja AEQ metode 1. stopnje sem se začel odločati, kako nadaljevati šolanje. 2. stopnja osnovne veje ali 1. stopnja AEQ dihanja? Bolj me je potegnilo na dihanje in tako sem šel. In mi je dalo vetra. Od izobraževanja bo počasi...
Največje zadovoljstvo mi je, ko mi uspe na tečajih ali pri individualnih obravnavah začutiti tečajnike, da jim lahko na njim primeren način razložim AEQ metodo®. Ugotavljam, da ta ni več takšna, kot si nas jo učil ti, ampak verjetno vsak izmed nas – tvojih učencev...
Od tega je minilo kar nekaj časa in mislim, da nisem napisal mnenja o seminarju. Nekaj sem sicer napisal, ko smo pisali o razlikah med 1. in 2. stopnjo AEQ dihanja. Takrat sem bil še v dvomu tako v sebe, kot tudi do AEQ metode in seminarja v globini iskreno...
Na samem seminarju še niti nisem uspela dojeti kompleksne moči dihanja, kot se je pokazala po zaključku. Vpliv, ki ga je imel seminar name in tudi na moje bližnje pa je bil zelo močan. Zanimivo mi je to, da niti ne znam najti, kaj je bilo na seminarju povedanega...
Na izobraževanje AEQ dihanja 1. stopnje sem se prijavila z namenom, da poglobim znanje na tem področju in kot logična posledica izobraževanja za učitelja AEQ metode. Vsako znanje, ki ga dodam k razumevanju in delovanju človeškega telesa, vpliva na dvig zrelosti...
Seminar AEQ dihanja 2 mi je izostril pogled na mojo resnico. Ponudil mi je nova očala, s katerimi bolje 'vidim'. Bolj kot se je seminar bližal, več neke nepojasnjene tesnobe, nemira, strahu sem čutila. Aleš nam je prvi dan predstavil program in namen seminarja tako...
Seminarja dihanje 2.stopnje sem se veselil že na podlagi opisa seminarja. Enostavno sem imel občutek, da to rabim ne samo osebno temveč tudi pri delu z ljudmi. Kot vedno me Aleš tudi tokrat ni razočaral in dosegel moja pričakovanja glede razumevanja in globino vsebine.
Na prvi stopnji smo se spoznavali z dihanjem, tehničnimi pravilnostmi, kako naj bi vdihnili v telo, kako razširili pljuča, premaknili diafragmo, spraznili pljuča in spoznali dihalno prekinitev. Spoznali smo se z Bohrovim efektom in različnimi oblikami dihanja. Vsa ta...
Verjetno smo se vsi že srečali z napotkom, ko si v stresu ali stresni situaciji poskušaj umiriti svoje dihanje in prični dihati globje. In ta napotek smo vsi tudi že preizkusili na svoji koži, in kakorkoli je deloval. Zaveden vpliv na dihanje spremeni dihanje, a če pomislimo...
NOVEMBER 2024
Seminar za učitelja AEQ dihanja® 2. stopnje
- 4. NOV - 7. NOV 2024
- Ulica bratov Gerjevič 1a, 8250 Brežice