Seminar za učitelja AEQ dihanja® 2. stopnje

    500.002,500.00

    Datum: 27 – 30 Nov 2023

    Lokacija: Ulica bratov Gerjevič 1a, 8250 Brežice

    Organizator: Aleš Ernest

    Email: [email protected]

    Šifra: Ni na voljo Kategorija:

    Opis

    Seminar 2. stopnje nadaljuje spoznavanja dihanja tam, kjer se zaključi seminar 1. stopnje. V petih dneh seminarja boste osnovnem znanju o pomembnosti pravilnega dihanja, kako pravilno dihamo in kako pravilno dihanje vpliva na naše življenje bom dodal poglobljeno razumevanje povezanosti dihanja in življenjske energije ter gibanja, vedenja in čustvenega delovanja.

    Največji poudarek bo na seminarju namenjen razumevanju pravilnega dihanja na raven življenjske energije ter vplivu, ki ga mora SMA imeti v zmanjševanju učinkovitosti dihanja za dosego čustvene učinkovitosti in zrelosti primerne za sprejemanje v okolico in njihovo vedenje ter odnose.

    Seminar bo dvignil sposobnost razumevanja, zakaj se je oseba v določenem življenjskem obdobju izgubila sposobnost primernega in učinkovitega dihanja in zakaj njeno dihanje ni odraz realnega stanja v njej in okolici v sedanjem trenutku. Razlaga bo usmerjena v pomen ravni CO2 v krvi vezano na stanje sproščenosti ali alergije na sproščenost, ki nastane, ko oseba dlje časa preživi v okolju, ki ustvari kronično aktiviran simpatični odziv avtonome veje živčnega sistema in se mu tako učenje pravilnega dihanja in dvig tolerance na višanje CO2 v krvi upira ter ga paradoksalno vodi v višjo anksioznost in napetost.

    Sestavni del seminarja bo poglobljeno preučevanje funkcije vdiha, izdiha in dihalne prekinitve na sposobnost priprave na dejanja, dejanje in sposobnost sprejemanja reakcija ne dejanja. Posebni dihalni moduli, ki jih boste spoznali na seminarju in se učili njegove pravilne uporabe ter izvedbe omogočajo spoznanja izvajalca o tem kakšen je v določenih stanjih svojega vedenja in kako je z potlačitvijo dihanja ter gibanja zmanjšal verjetnost za dejanja, ki sprožijo reakcijo okolice premočno, da bi jo lahko prenesel. Razumevanje teh povezav in procesov v telesu in živčnem sistemu bo učitelju 2. stopnje omogočalo širše razumevanje dogajanja v strankinem sistemu ter primerno razlago za dvig razumevanja teh procesov in vaje, ki bodo stranki omogočile spoznanja ter spremembe potrebne za ureditev dihanja in življenja.

    V učenje dihanja 2. stopnje je vključeno spoznavanje razlik pomena in vpliva izvajanja dihalnih vaj in dihalnih modulov v sedečem in stoječem položaju, saj je za dvig pravilnosti dihanja in zmanjšanje strahu pred učinkovitim dihanjem zelo pomembna pravilna razlaga izkušnje, ki jo sprememba položaja telesa pri izvedbi vaj in modulov prinese izvajalcu vaj ali modulov.

    Za udeležbo na seminarju je močno priporočljiva udeležba na spletnih programih AEQ dihanja, saj bo tako udeleženec seminarja lahko primerno sledil in sodeloval na seminarju ter doživel osebno izkušnjo vsakodnevnega povezovanja potlačitve čustev in vpliva SMA na dihanje. Tako bo lahko pošteno vodil svoje stranke po isti poti v učinkovitejše dihanje in višjo sproščenost brez strahu pred prebojem oklepa membrane.

    AEQ dihanje 2. stopnje bo še povečalo prednost v učinkovitosti učenja učitelja AEQ dihanja pred ostalimi metodami in pristopi izboljševanja dihanja, ki jih je vedno več, a vse ignorirajo obstoj SMA v sistemu uporabnika ter ne znajo razložiti odpor do pozitivnih sprememb, ki jih metode omogočajo in tako uporabniku ne nudijo dolgoročnih ter celostnih sprememb.

    Znanje in spoznanja pridobljena na seminarju 2. stopnje omogočijo razumevanje resničnih razlogov za športno dejavnost in z njo povezane težave tako rekreativnih kot profesionalnih športnikov in za paradoksalno močno nepravilno dihanje tistih ki učinkovito dihanje najbolj potrebujejo.

    S temi znanji se bodo lahko vpisali na seminar učitelja AEQ dihanja 3. stopnje, ki bo usmerjen predvsem v področja razumevanja in učenja dihanja za potrebe izboljšanja telesnih in psihičnih sposobnosti potrebnih za nadpovprečne rezultate, tako na področju športa, dela ali drugih področji človeške dejavnosti, kjer oseba želi doseči višji potencial od tega, ki mu je bil položen v zibelko.

    Glaven namen učitelja AEQ dihanja 2. stopnje je, da dovolj dobro razloži, kako onemogočanje spontanega in avtentičnega vedenja v otroštvu ali kasneje v življenju negativno vpliva na dihanje in kako takšna prisila okolja na vedenje kronično spremeni dihalni ritem in način dihanja.
    Če ta pritisk traja dlje časa oseba tako spremenjeno dihanje prenese v podzavestne dele živčnega sistema in ga dojame kot normalno dihanje. Zato ga ne spreminja ali pa pri spreminjanju prehitro odneha. Če dihanje, ki ste ga na ravni podzavesti določili, kot pravilno spreminjate brez razlage, kakšni so možni vzroki, da ste izgubili pravilno dihanje, ustvarite notranji konflikt med interesi zavesti in podzavestnimi vzorci. V tem primeru bo učenje pravilnega dihanja po katerikoli metodi na osebo dolgoročno delovalo nezdravo in ga bo prej ali slej opustila.

    AEQ dihanje temelji na tem, da tisti, ki se ga uči, opazi ter z razlago vedno bolje razume in dojame, da je spreminjanje dihanja iz nezdravega v zdravo dolgoročen proces, ker je neposredno vezan in odvisen od dviga čustvene zrelosti. Če oseba ne dviguje čustveno zrelost spreminja pa učinkovitost dihanja bo imela energijo in notranje počutje na ravni, ki je obstoječa raven čustvene zrelosti ne bo znala primerno uporabiti in urejati odnose na bolj učinkovit način. Bolj pravilno dihanje lahko ohranimo le v bolj urejenih odnosih in ob zavedanju višje učinkovitosti uporabe čustev. V nasprotnem primeru bo prisiljena energijo spreminjati v druge oblike ter njeno neučinkovito porabo. Neučinkovitost povzroča neprijetno počutje in vodi osebo v depresijo učenja pravilnega dihanja. Namen seminarja je, da to preprečite.

    Zdravo dihanje je prilagojeno trenutnemu položaju in okoliščinah, v katerih oseba je. Če je v mirnem okolju, je dihanje počasno, mehko in umirjeno in omogoča počitek in obnovitev, če je v stresnem položaju, je dihanje hitrejše, močnejše, globlje in omogoča, da dihanje pomaga telesu ustvariti dovolj energije in podpore za ureditev stanja. Omogoči, da oseba čuti dejansko moč, jo primerno uporabi ter se potem primerno umiri in sprosti tako tonusno kot dihalno.

    Zdravo dihanje je dinamično in primerno potrebam some v določenem trenutku.

    Za tako dihanje mora oseba imeti dovolj dober občutek (odsotnost ali močno zmanjšana SMI) in nadzor nad tonusom, da nima kronične mišične in vedenjske zakrčenosti, neuravnovešenosti in nemoči. Če ima oseba kronično zakrčenost v trupu vratu in glavi ne more pravilno dihati, saj kronična zakrčenost mišic onemogoča dinamično in trenutnemu stanju prilagojeno dihanje onemogoča.

    UVOD V AEQ DIHANJE 2. STOPNJE.

    ZAKON O RAVNOVESJU

    Vzgon

    Gravitacija

    AEQUITAS

    Odvisnost

    ŽIVLJENJSKA ENERGIJA IN DIHANJE

    Začetek z anaerobno fotosintezo

    Aerobno in anaerobno

    Vpliv dihanja na raven življenjske energije in primarni razlog izgube pravilnega dihanja

    PROPRIOCEPCIJA, INTEROCEPCIJA, ALOSTAZA IN HOMEOSTAZA

    Vloga pravilne zaznave mišičnega tonusa v zavesti za doseganje homeostaze

    Propriocepcija in mišični tonus

    Vpliv kroničnega tonusa na zaznavo telesa

    Vpliv AEQ na spremembo zaznave telesa

    KAKŠNO JE PRAVILNO DIHANJE MED GIBANJEM

    Spiralni zasuk

    Učenje gibanja

    Vpliv preobremenjenosti na gibanje in dihanje

    Dihanje skozi nos

    Dihanje skozi usta

    Difuzija plinov v mešičkih

    PRAVILNO DIHANJE PRI ŠPORTU

    Nosno dihanje

    AEQ dihanje

    Vloga nemoči

    OTROCI IN DIHANJE

    Odnos do otroka in vpliv odnosa na otrokovo dihanje

    Vzorec zadrževanja dihanja

    DEPRESIJA IZRAŽANJA IN ANHEDONIJA KOT GLAVNI RAZLOG NEPRAVILNEGA DIHANJA

    DEPRESIJO RAZUMEMO NAROBE. POSKUŠA NAS REŠITI

    Depresija se začne z zamrznitvijo

    Ima depresija kakšno vrednost?

    DEPRESIJA IZRAŽANJA ČUSTEV ZAHTEVA ZAMRZNITEV GIBANJA MEMBRANE

    Vpliv življenjske poti staršev na verjetnost depresije

    Letalo

    Podmornica

    Aktivator

    Zombi

    Dinamičen oklep

    Čas in energija

    Energija, potrebna za odpravo depresije

    »FLOW« – NASPROTJE IN ZDRAVILO ZA DEPRESIJO

    Kaj vpliva na sposobnost, da dosežemo »flow«?

    AEQ vaje in »flow«

    Sprememba SA in SO kot pogoj za dvig verjetnosti za stanje »flowa«

    Pogled na vpliv AEQ-ja prek prizme zakonov električne energije

    AEQ IN DVIG RAVNI HOMEOSTAZE

    Dinamičen proces homeostaze

    Dve veji vpliva AEQ-ja na homeostazo

    SENZORNO MOTORNA ILUZIJA

    Navidezno popačena normalnost

    Popačitev resnice

    Vpliv zmanjšanja omejitev okolja na nastanek in rast SMI

    Razkroj omejitev okolja

    Kako in zakaj pride do višanja mišične zakrčenosti, potrebne za SMI

    Neskladje

    AEQ in SMI

    DALJŠANJE SKELETNIH MIŠIC

    Raztegovanje mišic

    Pretegovanje mišic

    Sproščanje skeletnih mišic

    Raztezanje vs. Sproščanje

    AEQ in daljšanje mišic

    STRAH PRED SPROŠČENOSTJO IN ALERGIJA NA SPROŠČANJE

    Izguba spontanega in avtentičnega izražanja

    Odvisna reakcija

    Vloga učitelja AEQ metode in AEQ dihanja v tem procesu

    Pomen primerne, razumljive in pravočasne razlage

    Povezanosti ali ločenost

    POMEMBNA PRAVILA ZA PRIMEREN PROCES UČENJA

    VAJE IN MODULI AEQ DIHANJA 2. STOPNJE

    AGRESIVNI DIHALNI LOK HRBTA

    DIHALNI LOK HRBTA – IZDIH

    DIHALNI LOK HRBTA – VDIH

    DIHALNI NOGOMET

    VAJA ZA AKTIVACIJO TREBUŠNE PREPONE

    VAJA ZA IZBOLJŠEVANJE UČINKOVITOSTI AGRESIVNEGA VEDENJA

    VAJA ZA DVIG POTENCIALA V ZGORNJEM DELU TELESA

    STOJEČE NIHALO

    STOJEČI POLMESEC

    DIHALNI TRAJEKT

    VAJA ZA VRAT IN ČELJUST

    VAJA ZA RAME

    PROTOKOL ZA VEČANJE DIHALNE DINAMIKE

    PRIPOROČENI MODULI ZA PREPREČEVANJE KRONIČNE OBLIKE VEDENJA PO AEQ KLASIFIKACIJI

    Dodatne informacije

    Prijava

    Seminar učitelja dihanja 2. stopnje, Rezervacija mesta na seminarju

    Mnenja

    Zaenkrat še ni mnenj.

    Bodi prvi ocenjevalec “Seminar za učitelja AEQ dihanja® 2. stopnje”

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja