V preteklih mesecih je AEQ postal del mojega razmišljanja mišljenja, in življenja.
Znanje, ki sem ga osvojila bi bilo težko razdeliti na posamezne celodnevne delavnice, aktivne terapije ali seminar za učitelja 1. stopnje. Vsekakor pa seminar lahko izpostavim kot izkušnje in sposobnosti, ki sem jih pridobila ter poglobila, da lahko to snov podajam naprej in druge učim osnove AEQ klinične somatike.
Za udeležbo na seminarju sem se odločila zato, ker v mesecih po obisku prve AEQ delavnice in aktivnih terapij nisem več potrebovala pomoč fizioterapevta. Čeprav je pozitivne učinke metode mogoče opaziti že takoj po prvi vaji, se tisti pravi, dolgoročni učinki pokažejo skozi čas. Osnova je v spremembi mišljenja. S trudom in prisilo ne pridemo do željenih rezultatov. Tako, kot v otroški igrici Labirint, zmaga tisti, ki od zajčka do korenčka najde najkrajšo in najenostavnejšo pot. Tu je linija najmanjšega odpora najboljša metoda. Hkrati pa se učenje metode lahko primerja z učenjem novega jezika: ko vadiš in raziskuješ vsak dan, se tvoje znanje širi in poglablja. Ko si vzameš čas, bolje obvladaš. Kako in zakaj sploh spreminjati življenje? Spremembe so potrebne, ker se tudi najbolj zdrav, pameten in ozaveščen človek mora izpopolnjevati. Tako sem pričela spreminjati svoje mišljenje in ozaveščati svojo lastno entropijo (nered) ter ozaveščati in večati sintropijo (red). To počnem brez prisile, tako kot so priporočene AEQ vaje, s katerimi ozaveščamo občutenje svojega telesa in (ponovno) vzpostavimo povezavo telo-um.
Ves seminar je bil odlična izkušnja polna novih spoznanj, nadgradenj in aha momentov. Vse se je poklopilo kot se je najbolje lahko moglo. Naša skupina 10 udeležencev ki smo se skozi seminar transformirali v kolege in prijatelje, je na začetku izgledala kot pisana druščina, vsak z drugačnim načinom življenja in predznanjem. Učili smo se iz izkušenj drug drugega, delili lastne in vpijali znanje ki ga nam je naš učitelj Aleš Ernst podajal. Seminar sam je vrhunsko pripravljen in kolegi smo z zanimanjem sledili razlagam, brez težav v držanju pozornosti skozi vseh 6 dni v učilnici.
O vseh znanjih in spoznanjih s seminarja bi lahko napisala debelo knjigo, zato podajam samo delček le-teh: Četudi se imam še toliko naučiti, zdaj o AEQ vem in znam dosti več od ljudi okoli sebe in to kompleksno metodo znam enostavno podajati naprej.
Pridobiti in držati pozornost slušateljev. Pomen razlage, ki zapolnjuje informacijski vakuum. Učimo jih zato, da si znajo sami pomagat. AEQ vaj ne delam, ampak se jih igram. Prav zabavno je! 13 vaj, ki smo se jih naučili in obravnavali z vidika udeleženca, učitelja ali opazovalca. Ko se zabavaš, čas mine hitreje.
Pomembnost timinga. Prava kombinacija vestnosti, natančnosti, sposobnosti in občutka. Preteklost, sedanjost in prihodnost ter preskoki med njimi ko učimo vaje.
Shokunin ali Šukunin – vsak dan ob opravljanju svojega najljubšega opravila zavestno izboljšujem malenkosti, z igrivim veseljem se vedno bolj izpopolnjujem.
Še sklepna misel, ki sem jo razvila iz Aleševe izjave: Seminar poseje semena. In potem se čaka, da bo zraslo.
Narave ne smeš nič siliti naj pohiti. Semena so znanje, ki smo ga pridobili na seminarju. Sestava prsti je moja, toliko mineralov, toliko čustvenih travm in toliko zraka in kamenja. Zalivati je dobro ravno prav, ne preveč in ne premalo. To je moja odgovornost. In potem bom en dan opazila, kako lepo raste!
Tadeja Severkar, Luksemburg, učitelj AEQ metode® 1.stopnje