Nadaljevati šolanje na 4. stopnji ali ne? Za to sem potrebovala tehten premislek, analizo stanja, želja in ciljev. Kje sem in kam želim.
Zavedala sem se, da je visoka stopnja izobraževanja, ki je usmerjena predvsem na urejanje čustvenega dela some, zahtevna. Sem se pripravljena soočati s starimi vzorci, s prepričanji, ki mi ne služijo več in z bolečinami ob dvigovanju čustvene zrelosti? Odgovor je bil pritrdilen, saj je to pot, ki omogoča preoblikovati se v odgovornega, zrelega in celovitega človeka, ki zna biti bolj učinkovit, kreativen in svoboden. Seveda pa so to tudi pogoji za dobrega AEQ učitelja, saj lahko le čustveno zrela in integrirana oseba s svojo sintropijo učinkovito vodi stranke iz njihove entropije.
V prvem modulu smo spoznali senzorno-motorično amnezijo in senzorno-motorično odtujitev še na globljem nivoju, v povezavi z delovanjem avtonomnega živčnega sistema. Govorili smo o pasivnih čustvih, o sintropičnih in entropičnih agresivnih čustvih, o laži, ki je na kratki rok sintropična, na dolgi rok pa vodi v entropijo ter o resnici, ki je kratkoročno entropija, dolgoročno pa sintropija, o… Aleševa predavanja so bila kot vedno super – zanimiva in poučna, ter nadvse logična. Ko poslušaš njegove razlage, ti postaja vse jasno in razumljivo.
Spoznavali smo vlogo fascije in pričeli z delom na njej. Protokola P1 in P2 smo se učili izvajati na, kot smo rekli, odločnejši način.
Teorija, praksa, osebni uvidi in spoznanja, čustva, povezovanje in druženje s sošolci. Na trenutke je bilo ob spoznanjih boleče in težko, a osvobajajoče.
Po modulu postopoma integriram pridobljeno znanje in na osnovi spoznanj o sebi počasi, da se podzavest ne bi preveč uprla, uvajam spremembe v življenje.
Jasmina Rome Rodić, učiteljica AEQ metode® 3. stopnje, učenka AEQ metode® 4/1