BLOG
Erik Mlinar, Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje – Dihanje uma in telesa
Naravno dihanje, je dihanje skozi nos. Tako dojenčki za dihanje
Mnenje o AEQ dihanju® 1. stopnje, Anja Jaušovec
GLAVNA SPOZNANJA, KI SEM JIH RAZVILA NA SEMINARJU Verjetno smo
Karim Al Saleh, Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje – Propriocepcija
Za naš centralni živčni sistem bi lahko rekli, da je
Jasmina Rome, učenka AEQ metode 4. stopnje 2/5 – Koncept pravičnosti
To, kar učimo, moramo doživeti tudi sami. Prvoosebna izkušnja nam
Ko ima otrok težave, morajo starši najprej urediti sebe in svoj partnerski odnos – Zapis Lidije Jakljevič- Sensa
Preberite si zapis, ki ga je napisala Lidija Jakljevič učenka AEQ metode 4. stopnje 2. modul in učiteljica AEQ dihanja 2. stopnje, “Ko ima otrok težave, morajo starši najprej urediti sebe in svoj partnerski odnos“
Erik Mlinar, Učitelj AEQ metode® 2. stopnje – Pravo učenje skozi AEQ vaje
V zadnjih letih sta zelo popularni tezi: a) na napakah
Jure Koščak, Učitelj AEQ metode® 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Entropija ali razkroj. Bolečina ali signal, sporočilo, opozorilo. Vse to
Kako laži vplivajo na kronične težave in bolečine? – Sensa
Osnovna stvar, ki si jo je dobro zapomniti, je, da so kronična stanja naravno nevzdržna oziroma naravno niti ne obstajajo. Če nekaj ustvari akuten problem, ta problem ustvarja pritisk, s katerim nas sili v to, da ga uredimo, preden postane kroničen…
Jana Pretnar, učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Urejanje gibanja in življenja
V preteklosti sem prepotovala precejšen del sveta, ki mi je
Helena Maurič Jelovšek, učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Tek in hitra hoja, solopetje spoštovanje reda, pravil in urejenost
Kadar se v življenju znajdemo sredi entropije, kaosa, nereda, bolečin,
Na žalost se večina ljudi sploh ne zaveda realne utrujenosti – Sensa
“Pomanjkanje živosti kljub zadostni količini hrane, vode in kisika je zmeraj rezultat kronične mišične zakrčenosti in s tem povišanega mišičnega tonusa, kar je običajno posledica potlačenih čustev in ….
Stres in čustva
Vpliv modernega časa aktivira stresni odziv, naša zavest pa se ne zaveda grožnje, zaradi katere je telo aktiviralo stresni odziv. To je tudi nujno, če je povzročiteljev stresa preveč in trajajo predolgo…
Zgornji del telesa in kronične zakrčenosti mišic
Zgornji del telesa ima glavno vlogo pri izražanju in sprejemanju agresivnih čustev. Uporabljamo ga za izražanje energije, s katero želimo vplivati na okolico in jo spremeniti. Prav ta funkcija je pogosto povezana s težavami v tem delu telesa.
Nace Janežič, učitelj AEQ dihanja® 1. stopnje – AEQ dihanje in šport
Kaj stori športnik oziroma rekreativec, ko je zadihan in utrujen?
Bistvo AEQ pristopa je v celostnem spreminjanju vedenja in s tem življenja
Če kot otroci (ali tudi kasneje) opazimo, da nas neka oseba, od katere smo odvisni, ne gleda z najlepšim ali odobravajočim pogledom oziroma ima ta oseba morda celo podzavestno izjemno sovražen pogled, potem poskušamo…
Težave z očmi
Če kot otroci (ali tudi kasneje) opazimo, da nas neka oseba, od katere smo odvisni, ne gleda z najlepšim ali odobravajočim pogledom oziroma ima ta oseba morda celo podzavestno izjemno sovražen pogled, potem poskušamo…
Dereguliran avtonomni živčni sistem (travmatičen šok/zamrznitev)
Za primerno delovanje imunskega sistema bo vedno bolj pomembno poznavanje stanja, v katerem se nahajamo, ter poznavanje pristopa in metode, ki lahko kronično aktiviranost določenega stanja razloži, omogoči njegovo…
Mnenje o AEQ odnosih 1.stopnje, Blaž Jurečič
Pomembnosti odnosov se na zavestni ravni zavedamo vsi. Želimo imeti
Jani Brajkovič, učenec AEQ metode® 3. stopnje – Obremenitev – zmogljivost – znanje
Pri branju članka sem razmišljal kako bi predstavil temo skozi
Mnenje o AEQ odnosih® 1. stopnje, Petra Šmid Seljak
Mnenje o seminarju AEQ odnosi 1 AEQ metoda in njena
Mnenje o AEQ dihanju® 1. stopnje, Gregor Marinšek
Kljub temu, da sem poskusil že različne metode dihanja, do
Ženska in pritisk v trebušni votlini; Predmenstrualni sindrom (pms) in menstruacija – Sensa
“Približujem se fazi PMS. Zame in za vse ljudi okoli mene je to prav posebna faza, ko vsi vemo, da je najbolje, da se izoliram.
Jana Pretnar, učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Informacijski vakum in pomen razlage
Informacijski vakum. Besedi o katerih nisem, pred spoznavanjem z AEQ
Mnenje o AEQ odnosih® 1. stopnje, Gorazd Ažman
Dobro se spomnim, s kakšnimi pričakovanji sem se odzval na
Maša Gril, Učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Zaščitna vloga membrane
Zaščitna vloga membrane je ena izmed njenih najpomembnejših funkcij, saj
Če si uravnovešen v partnerstvu…
… potem ljubiš to osebo, ker te dopolnjuje. Ne za to, ker jo potrebuješ, ampak ker jo želiš imeti ob sebi, in to je ljubezen. Če želiš ljubiti drugega, potem moraš najprej ljubiti sebe. Če so te starši ljubili brez pogojev ali motivov in imeli sami primerno čustveno zrelost,…
Mnenje o AEQ dihanju® 1. stopnje, Nace Janežič
Kmalu po opravljenem izobraževanju za učitelja AEQ metode 1. stopnje
Niko Akrap, Učitelj AEQ metode® 1. stopnje – Kontrola mišic, šport in AEQ metoda®
Sam se ukvarjam z vadbo, treniranjem strank, terapevtsko vadbo in
Kakšen je sploh smisel, da sem z moškim, če me ne more zaščititi pred nevarnostmi? – Sensa
Če je potrebno nekaj urejevati po 3. Newtonovem zakonu, je bistveno bolj učinkovito, da to naredi moški. Moški ima namreč drugačno medenico, trebušno steno, prsni koš, ramenski obroč, drugačno razmerje med močjo v rokah in nogah. Po naravi, telesni strukturi in funkciji bi moral biti…
Mnenje o AEQ odnosih 1. stopnje, Tjaša Garin
Odnosi so za človeka nekaj tako samoumevnega, kot je gibanje
Mnenje o AEQ odnosih 1, Lidija Jakljevič
Mnenje in izkušnja o vplivu seminarja AEQ odnosi 1. stopnje
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jasna Vidic
Dolgo časa sem se na področju zdravja in fizičnega počutja
Mnenje o AEQ odnosih® 1. stopnje, Sabina Musar
Mnenje o seminarju AEQ odnosi Odnosi so temeljna človekova dejavnost,
Čustveni incest in zakaj nekdo postane ženskar? – Sensa
Ana Vehovar v Sensa podkastu: “Velikokrat moški, ki so v čustvenem incestu z mamo, zapuščajo ženske, ker niso mogli zapustiti svoje mame.
Vpliv Hanna Somatic Education na ravni bolečin v križu in vratu
Cilj: Oceniti klinični učinek HSE na bolečine v križu in vratu, ter določiti razlike v bolečini, uporabo protibolečinskih tablet in število obiskov k zdravniku pred in po šestih mesecev HSE terapij.
Raziskava o spremembah v vedenju udeležencev po obisku treh AEQ programov (2021-2022)
Metoda AEQ, ki jo je razvil Aleš Ernst, je v Sloveniji prisotna od leta 2015, z njo pa se je srečalo na individualnih ter skupinskih programih pod vodstvom Aleša Ernsta več kot 10.000 oseb, pod vodstvom ostalih AEQ učiteljev pa čez 20.000 posameznikov.
Povzetek raziskave o spremembah v vedenju udeležencev po obisku treh AEQ programov (2021-2022)
Cilj kvalitativne raziskave, ki je potekala med aprilom 2022 in marcem 2023, je bil ugotovitiali in na kakšen način se je pri osebah, ki so se udeležile vsaj treh skupinskih programov AEQ–ja, spremenilo vedenje oz. odnos do sebe, vedenje v partnerskem odnosu…