BLOG

Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje vloge AEQ vaje lok hrbta v urejanju SMA
Lok hrbta se mi zdi vstopna vaja v AEQ in

Nataša Šlajkovec, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Izzivi modernega časa
Ko sem prebrala prvič članek Izzivi modernega čas in aeq

Sebastjan Miklavec, Učitelj AEQ dihanja 1.stopnje – Osredotočenost
Aleš! Ker si se osredotočenosti v članku lotil ravno skozi

Učiteljica AEQ metode 1.stopnje -VOLJA – MIŠLJENJE
Naše počutje, dosežki in rezultati življenja so odvisni od mišljenja

Ivana Buble, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Razumevanje vloge AEQ vaje dvig hrbta
Vlogo AEQ metode pri vaji dvig hrbta razumem kot razširjeno

Špela Poljanšek Klaneček, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Izzivi modernega časa in AEQ metoda
Sam članek me spodbuja k razmišljanju, kako so se začele

Ivana Buble, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Razumevanje članka Dotik in beseda za boljše učenje
Ko zavestno nismo sposobni izvesti usmerjen gib telesa, oziroma z

Lana Bauman, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Nemoč
Ko se več ne počutiš nemočnega in se zavedaš odgovornosti,

Opis spoznanj in razumevanj, ki so vam jih ponudili prvi trije dnevi seminarja 1. stopnje
Spoznala sem, da obstaja metoda, ki ima odgovor na vprašanje,

Simona Benedičič, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Zakon o vzajemnem učinku in zakaj je tako pomemben del AEQ metode
AEQ metoda razume človeka kot del narave na katero delujejo

Janez Brajkovič, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Razlike med somatiko, klinično somatiko in AEQ® metodo
Kaj je SOMATIKA? Bistvo Somatskega učenja je uporaba čutno-gibalnega učenja

Sebastjan Miklavec, Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Čustva in dihanje
Izražanje čustev je proces, ki ga izvajamo s celotnim delom

Učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Osredotočenost
Osredotočenost Pri vsakem delu, ki ga izvajamo, dosežemo najboljši rezultat

Veronika Lovšin, Učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Zakaj ne spremenimo svojih reakcij, ko nekaj ne teče kot bi moralo
Pred parimi dnevi je prišla moja najstarejša hčerka k meni