Učitelj AEQ metode® 2. stopnje

Predpogoji za udeležbo na 2. stopnji

Tečaj je namenjen samo udeležencem, ki so že uspešno zaključili prvo stopnjo izobraževanja za učitelja AEQ odnosov 1. stopnje.  Od vseh udeležencev se pričakuje, da so že aktivni učitelji AEQ vaj s primernimi izkušnjami v učenju AEQ vaj na individualnem in/ali skupinskem učenju.

Program seminarja 2. stopnje vključuje poučevanje skupine in globlje razumevanje pricipov AEQ metode®. Udeleženci tečaja integrirajo in nadgradijo znanje iz prve stopnje skozi učenje in odgovore na nejasnosti, ki jih opazijo skozi praktično delo z strankami.

Uspešno opravljen seminar druge stopnje omogoči pridobitev licence učitelj AEQ metode® 2. stopnje. Uspešno opravljen seminar je tudi pogoj, ki omogoči  pričetek učenja za učitelja AEQ dihanja 2. stopnje.

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode

Vsakodnevno delam s strankami, ki se name obračajo predvsem zaradi kroničnih mišičnih bolečin. Naučim jih drugačne perspektive za vzroke bolečin in omejitev ki jih čutijo vsak dan. Z boljšim razumevanjem in vajami, bodo odpravili bolečine in izboljšali gibanje ter slabo držo, seveda če bodo vaje izvajali redno. Moje stranke so tudi profesionalni športniki, trenerji, rekreativci, ki bi radi obdržali uspehe, do katerih so prišli s trdim delom. AEQ metoda omogoča uspešno premagovanje stresa in bolečin z povečanjem učinkovitosti in nadzora gibanja ter s tem izboljša rezultate, povrne motivacijo ter na novo definira cilje in ambicije in to brez bolečin. Z njo se naučimo bolje kontrolirati svoje telo, um in povečati urejenost ter kompleksnost gibov in dela. Sem avtor knjige Lahkotno iz kroničnih bolečin. Vsakodnevno sem priča znatnim pozitivnim spremembam, ki jih AEQ metoda prinese v življenje in rezultate mojih strank.

 

Prvo šolanje AEQ učiteljev sem izvedel jeseni 2016. Od takrat sem izšolal več kot 150 AEQ učiteljev različnih stopenj in smeri. Vsak seminar je bil nova izkušnja in mi je omogočil dodelavo in izboljševanje procesa šolanja, kar je posledično dalo vedno boljše AEQ učitelje in vedno bolj kompleksno AEQ metodo. Kakovost razumevanja in razlag ter izboljševanje vodenja AEQ vaj je omogočilo, da je AEQ metoda postopoma postala zelo pomembna in iskana metoda za pozitiven vpliv na kronična stanja. Z izkušnjami in širjenjem znanja sem v AEQ drveo dodal še veji AEQ dihanje in AEQ odnosi, kar AEQ učitelju omogoča izbiro najprimernejše razlage in vpliva na vzrok kroničnih stanj pri stranki. 

 

Asistent na seminarju; Samo Šinik, učenec AEQ metode 4. stopnje 3/5

V začetku leta 2017 sem se udeležil seminarja za učitelja 1. stopnje somatskih gibov po AEQ metodi®. Na seminarju sem pridobil novo širino in globino znanja, predvsem pa drugačen pogled na človeško telo oziroma Somo. Vsa moja prejšnja znanja so se v meni začela nekako predalčkati. Velik del seminarja je bil namenjen učenju in izvajanju vaj, ki so mi in mi še omogočajo vedno znova vzpostaviti boljšo povezavo zavestnega dela uma s telesom. Vaje so izredno pomembno in kvalitetno orodje, ki nam omogoča umiriti um in zavestno sprostiti kronično povečan tonus v mišicah skeleta. Posledično umirimo delovanje AŽS. Pozornost sčasoma zgolj z občutkov fizičnega telesa in počutja prenašamo tudi na naše misli in komunikacijo v vsakodnevnem življenju ter na doživljanje in izražanje čustev. Kot posledica rednega zavestnega izvajanja AEQ vaj® torej svojo pozornost obrnemo pretežno vase in veliko manj na okolico, kot je v današnjem času povsem običajno.

 

Z organizacijo in vodenjem delavnic sem pričel praktično takoj po seminarju. Skupine ljudi tako že več kot 6 let redno učim AEQ metode in AEQ vaj, ter AEQ dihanja. Poleg delavnic pa izvajam še individualna aktivna učenja.

Za izvajanje vaj potrebujemo dovolj časa in pozornosti, da lahko raziskujemo in se igramo. Vzpostavimo boljši stik s samim sabo in z realnostjo, saj je to nujno potrebno, ko nekaj želimo spremeniti v pravo, boljšo smer. Na seminarju vas bom učil pravilnega vodenja AEQ vaj 2. stopnje.

O seminarju

V letu, ali pol leta, praktičnega dela na sebi, vedoželjnosti in učenja drugih ter sodelovanja na celodnevni delavnici, kjer boste tudi pomočnik, boste dobili dovolj znanja ter izkušenj za lastne spremembe, in to bo dobra iztočnica za vpis na seminar učitelja AEQ metode® 2. stopnje. Možnost vpisa imajo tisti učitelji 1. stopnje, ki bodo pokazali nadpovprečno znanje in zanimanje za učenje ter primerno širino poznavanja in uporabe AEQ metode®.

Za seminar AEQ metode® 2. stopnje je potrebna bistveno višja vodoravna in navpična povezanost kot za seminar AEQ metode® 1. stopnje. Zmožnost čutenja, nadzora ter jasnost komunikacije so temeljni kriterij za nadaljevanje šolanja.  

Seminar za učitelja AEQ metode® 2. stopnje vodi v poglobitev znanja o vzrokih za nastanek SMA ter v principe AEQ metode®. Uvede poznavanje ter pomen membrane in vpliv čustev na delovanje in počutje some. V širino znanja boste dodali nove gibe za izboljšanje stanj, kot so zmrznjena rama, skolioza, ponavljajoče športne poškodbe. Seminar vključuje tudi učenje aktivne pomoči učitelja pri pravilnejšem izvajanju vaj s polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa, kar povečuje senzorno občutenje.

To učitelju 2. stopnje omogoča kvalitetno pomoč tudi pri težjih oblikah somatskih težav. Med drugim omogoča ozdravitev ali izboljšanje bolečin v hrbtu, vratu, kolenu in sklepih, išiasa, teniškega komolca, krpalnega kanala, petnega trna, hiperlordoze, hiperkifoze, sindroma piriformisa, torakalnega sindroma, zamrznjene rame, glavobola, plitkega dihanje, migrene, tendinitisa, mišičnih krčev, kronične utrujenosti, mravljinčenja v dlaneh in prstih rok, fibromialgije, skolioze, ahilove tetive.    

Pridobljeno znanje na 2. stopnji vam bo omogočilo kvalitetno pozornost, ki je potrebna za pošteno in primerno vodenje 4-urnih delavnic AEQ metode® do 10 oseb samostojno ter do 15 oseb ob pomoči asistentov 1. ali 2. stopnje.

Licenca 2. stopnje je pogoj za nadaljevanje šolanja v srednji stopnji znanja AEQ metode®, ki omogoča klinično delo s strankami, aktivno individualno terapijo in pridobitev naziva Učitelj AEQ metode® 3. in AEQ metode® 4. stopnje. Naučite se kliničnih protokolov in aktivnega dela s strankami, ob individualni terapiji. To delo je najučinkovitejši način poučevanja AEQ metode® in v izjemno kratkem času močno spremeni zavedanje, urejenost gibanja, kontrolo in učinkovitost, kar vse je potrebno za spopad s težje rešljivimi težavami strank. Učitelj AEQ metode® 3. in 4. stopnje ima dovolj obsežno znanje, da lahko pomaga odpraviti večino stanj, ki so posledica izgube zavestnega senzorno motoričnega nadzora. Pomaga pospešiti rehabilitacijo in okrevanje tudi po težjih poškodbah tako na fizični kot čustveni ravni.

Pridobljeno znanje na 2. stopnji vam bo omogočilo kvalitetno pozornost, ki je potrebna za pošteno in primerno vodenje 4-urnih delavnic AEQ metode® do 10 oseb samostojno ter do 15 oseb ob pomoči asistentov 1. ali 2. stopnje.

Licenca 2. stopnje je pogoj za nadaljevanje šolanja v srednji stopnji znanja AEQ metode®, ki omogoča klinično delo s strankami, aktivno individualno terapijo in pridobitev naziva Učitelj AEQ metode® 3. in AEQ metode® 4. stopnje. Naučite se kliničnih protokolov in aktivnega dela s strankami, ob individualni terapiji. To delo je najučinkovitejši način poučevanja AEQ metode® in v izjemno kratkem času močno spremeni zavedanje, urejenost gibanja, kontrolo in učinkovitost, kar vse je potrebno za spopad s težje rešljivimi težavami strank. Učitelj AEQ metode® 3. in 4. stopnje ima dovolj obsežno znanje, da lahko pomaga odpraviti večino stanj, ki so posledica izgube zavestnega senzorno motoričnega nadzora. Pomaga pospešiti rehabilitacijo in okrevanje tudi po težjih poškodbah tako na fizični kot čustveni ravni.

Pregled seminarja 2. stopnje

Poleg pregleda principov nevrofiziologije, fizike, termodinamike, ocene somatskih refleksov iz drže in gibanja stranke ter stanja, ki se nanašajo na poučevanje AEQ vaj® in izzive s katerimi se srečujejo pri poučevanju, se bodo udeleženci naučili uporabe dodatnih AEQ vaj®. Njihov namen je izboljšanje točno določenih stanj, kot so išias, bolečine v vratu in ramenih, disfunkcija ileosakralnih sklepov, bolečine v nogah, kolenih in kolkih, bolečine v križu, kot tudi  aktivni integraciji AEQ  metode® pri izboljšanju učinkovitosti gibanja pri športnikih. 

Na 5-dnevnem intenzivnem tečaju bodo udeleženci nadaljevali z izobraževanjem, ki bo zajemalo:

in jih kombinirati med sabo za izboljšanje občutka, nadzora, urejenosti in učinkovitosti gibanja in nadzora nad mišicami.

in pri močnejših ter dolgotrajnejših kroničnih bolečinah in težavah pomagati pravilno izvajati vajo z polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa ter tako povečevati senzorno občutenje na aktiven način.

in klinične somatike ter znati pomagati pri spreminjanju senzorno motornih vzorcev, ki jih povzročajo močnejše in dolgotrajnejše bolečine, težje gibalne omejitve ter zmanjšuje kvaliteto življenj

prekratkih, napetih mišic, ki jih stranka tudi z največjo pozornostjo in željo ne more/zna sprostiti.

delovanja autonomnega živčnega sistema ter učenca naučiti aktivirati parasimpatični način delovanja, ko je to primerno in potrebno.

ne čuti, nadzira in ima občutek stanja odtujenosti in nemoči nad sabo.

med ekspanzijo in kompresijo za prijetno počutje in pridobivanje občutka in razumevanja, kako z manj dobiti več.

učinkovitost gibanja pri stranki ter tako pomagati odpraviti ponavljajoče se poškodbe zaradi obremenitev prisilne drže pri delu ali velike količine ponavljajočih se gibov pri športu.

so čustvene traume in jih skozi individualno učenje gibov ter ji skozi razlago povezanosti čutev, občutkov in stanja mišic pomaga razumeti in spremeniti te vzorce. Tako stranki olajša spremembe teh vzorcev in omogoči osebnostno rast. Tako skozi njeno samosotojno raziskovanje ali pa v primeru težjih travm to omogočiti skupaj z psihoterapevti, ki delajo po EMDR metodi.

omili in tudi v težjih oblikah omogoči izboljšanje sledečih kroničnih bolečin in težav: bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, išijas, teniški komolec, karpalni kanal, bolečine v kolenu, petni trn, hiperlordoza, hiperkifoza, sindrom piriformis, torakalni sindrom, zamrznjena rama, glavoboli, plitko dihanje, migrene, tendinitis, mišićni krči, bolečine v sklepih, kronična utrujenost, mravjlinčenje v dlaneh in prstih rok, fibromialgija, skolioza, plantarni fasciitis, ahilova tetiva…

Na seminarju 2. stopnje bo še več poudarka na razlagi principov, povezav in posledic nespoštovanja fizikalnih zakonov na sintropijo življenja in kvaliteto življenja in gibanja. 

z ocenami, komentarji učitelja in udeležencev

vašega znanja temeljnih konceptov in principov vaj AEQ metode®

9 dodatnih AEQ vaj®, ki omogočajo še večjo prilagodljivost strankam na individualnem in skupinskem učenju kot na 1. stopnji.

na sposobnost človeka da zunanje in notranje stimuluse pravilno pretvori v občutke, ki omogočajo pravilno delovanje neuro muskulaturnega sistema.<br>

in nas opremi s kompasom in zemljevidom, se na drugi stopnji naučimo uporabljati zemljevid. Naučimo se realno oceniti, katere poti so za nas primernejše in katere ne. S tem se ne zadovoljimo, temveč se naučimo novega vedenja, da lahko izberemo tudi pot, ki je učinkovitejša in pot, ki nas bo privedla do željenega cilja. Če nas je strah prečkati most, raziščemo zakaj, to pretvorimo v skrb in jo uredimo. Hkrati se naučimo cilj vedno jasneje definirati, najprej državo, potem pokrajino, nato mesto, četrt, ulico in tudi hišno številko. Da je to sploh mogoče, smo na drugi stopnji spoznali številne AEQ metodi lastne izraze. Le ti omogočajo dovolj jasno definicijo spoznanj, definicijo možnih pristopov urejanja in dovolj jasno komunikacijo med učiteljem in učencem. Izrazi se bodo dopolnjevali in prišli novi. To nam bo postopoma omogočilo določiti še nadstropje, sobo in nazadnje mesto v sobi kamor želimo.

Program seminarja

Priprava na AEQ metodo

Od udeležencev se pričakuje, da bodo na tečaj prišli pripravljeni, da poučujejo 60 minutno AEQ delavnico glede na svoje izkušnje, z uporabo znanja iz prve stopnje AEQ izobraževanja. To jim bo omogočilo izboljšanje svojih tehnik vodenja in globlje razumevanje vaj AEQ metode®, kako se lahko AEQ vaje® uporabi za pomoč ljudem z različnimi bolečinskimi stanji mišic in se jih tako nauči, kako izboljšati kakovost svojega življenja. Veliko bo tudi učenja o mišični kontroli in njeni uporabi pri izboljšabju telesnih zmogljivosti pri športu in delu ter vplivu čustev na kronično mišično zakrčenost v telesu.

Sestavni del šolanja učitelja AEQ metode 2. stopnje je pisanje domačih nalog, ki jih prejemajo v primernih časovnih razmakih po končanem seminarju in v kombinaciji z avdio posnetki seminarja omogočajo učiteljem večjo globino dojemanja področji, ki jih obravnava seminar. Na ta način seminar traja skoraj pol leta in učitelju daje čas, ki je potreben, da bi spoznal sebe in tako razumel druge, ki jim pomaga z učenjem AEQ metode. 

Redno in primerno izvajanje domačih nalog in obnov je pogoj za prijavo na šolanje 3. stopnje.

Slike iz šolanj za učitelja AEQ metode

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Marinka Zgonc

Nagovarjajo me tehnike in metode, ki so neagresivne, enostavne, po katerih se počutimo boljše in zadovoljna. Ena me vodi k drugi. Tako sem spoznala tudi AEQ metodo. Že po osnovni enodnevni delavnici sem začutila razliko v dihanju, drži. Presenetilo me je kako se z enostavnimi, počasnimi, predvsem pa zavestnimi gibi...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gorazd Ažman

Tekom seminarja sem močno poglobil svoje razumevanje senzorno motorne amnezije – SMA, zakaj do nje pride in kako negativen vpliv ima na kvaliteto našega življenja. Nezadovoljstvo, slabo počutje, bolečine, nespečnost so posledica SMA, saj zaradi nje prihaja do slabšanja razmerja med vloženim delom in dobljenimi rezultati, to pa povečuje nered...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Matjaž Zupan

Imel sem stalne bolečine v vratu in križu. Imel sem stalne probleme pri izstopu iz avtomobila ob stranskem zasuku ter težave z regeneracijo po kakšni fizični aktivnosti (tek ali kolo). Mišice so bile napete še nekaj dni po aktivnosti. Težave sem reševal sam ali pa sem šel do raznih fizioterapevtov....

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Petra Košmrlj

Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za 1. stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na 1. stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se ustrašila zahtev, ki so bile pričakovane od...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gorazd Preskar

Po desetletju kroničnih bolečin v ledvenem delu hrbta, sem od znanca izvedel za AEQ in Aleša. Naročil sem knjigo Lahkotno iz kroničnih bolečin in se prijavil na tečaj za učitelja AEQ. Na seminarju nam je Aleš na različnih življenskih primerih prikazal delovanje Newtonovih zakonov, zakon časa in gravitacije, in njihov...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Matjaž Zupan

Na 2. stopnji sem poglobil način razmišljanja glede težav in poškodb ki nas pestijo. Iz razumevanja kako odpravljati težave in bolečine v telesu, sem dobil znanje, zakaj sploh prihaja do teh težav in kako se projecirajo na telo iz načina življenja, razmišljanja in preteklih dogodkov. Ko spremljam tekmovalce mi je...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Dejan Testen

Zaradi kroničnih bolečin v hrbtu, vratu, ramenu in komolcu se je moje življenje pri petinštiridesetih spreminjalo v boj z bolečino. Z vsem trenerskim znanjem si nisem znal pomagati, ko pa sem ugotovil, da tudi moj osebni zdravnik ni našel vzroka in mi je priporočal protibolečinska zdravila ter mi povedal, naj...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Petra Šmid Seljak

Človek je kompleksno bitje, ki zahteva celosten terapevtski pristop; le-tega gradim z uporabo različnih metod in tehnik. Samo če sledim temu vodilu, se lahko poleg telesa dotaknem globin posameznika, posežem globlje, v njegovo bit. V življenju me stvari običajno najdejo same. Vedno ob pravem času. Tako me je našla tudi...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Jasmina Rome

Minila so že dobra tri leta, odkar sem se prvič srečala z Alešem in z njegovo terapijo – tedaj še klinično somatiko, ki jo je kasneje razvil in nadgradil v AEQ metodo®. Iskala sem nekoga, ki bi mi pokazal način, me naučil, kako naj si ob vse večjih težavah z...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Petra Košmrlj

K izobraževanju za učitelja AEQ 1. stopnje me je zelo močno vleklo že precej časa, saj sem se želela o AEQ metodi naučiti več, iti še globlje. Po drugi strani sem imela strah, saj učitelj pomeni, da potem nekoga učiš in ta misel mi ni bila preveč prijetna, saj se...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Robert Kukovič

Pozdravljen Aleš, Hvaležen sem, da sem te spoznal. Glede na to, da sem bil pred seminarjem na dveh delavnicah, sem mislil, da vem kaj lahko pričakujem od seminarja. Po prvem delu seminarja sem spoznal, da je boljše kot sem pričakoval. Zelo veliko razlage z namenom razumevanja sebe in okolice, predstavljeno...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Dušica Gabrijel

Ko primerjam svoje današnje razmišljanje in občutke s tistimi pred več kot petimi leti, ko sem se prvič srečala z AEQ metodo, lahko rečem, da je res velika razlika in se je ne da opisati v nekaj stavkih. Več let sem imela težave s hrbtenico, fizioterapija in občasne vaje ob...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Lidija Jakljevič

stopnja … in moja pot se je nadaljevala. Z željo po novem znanju, sem se vpisala na 3. stopnjo AEQ metode. Tri leta se mi niso zdela taka reč, bom že nekako. A to so bila tri ključna in zahtevna leta v mojem življenju. Leta novih, globokih, težkih spoznanj. Kdo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Tjaša Garin

Vsakemu, ki je že prišel v stik z AEQ metodo, naj si bo preko delavnice ali aktivne terapije in je občutil razliko stanja v telesu po AEQ vajah, priporočam, da se udeleži seminarja za učitelja. Če ste se po prvi delavnici in začetnem učenju AEQ vaj še mučili z odporom...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Jasmina Rome

Po opravljeni 1. stopnji izobraževanja za AEQ učitelja somatskih gibov mi je življenje vse bolj preplavljala filozofija te metode. Pričela sem drugače razmišljati, dojemati stvari, drugače čutiti, se gibati. Naučeno in dojeto sem živela sama, seveda pa sem znanje predajala tudi naprej. A želela sem se naučiti več, želela sem...

Preberi več

SEPTEMBER 2024

Seminar za učitelja AEQ metode® 2. stopnje