Zdravo Aleš! Ubesedila bom dogajajne pred in med 30 dnevnim programom Aeq dihanja. Imam atopijski dermatitis. V iskanju ,kako si naj pomagam, ker me neznosno srbi in nisem več sposobna za normalno delo, pri 50 letih, naletim na AEQ klinično somatiko in na g. Aleša. Rabim stalno vodenje,mi pove Aleš....
AEQ PROGRAMI
Domača stran » Programi
Preko višjega zavedanja telesa se bolj čutimo in tako pravilneje zadovoljimo svoje potrebe. Znanje za razumevanje neprijetnosti, ko jih začutimo pri povečanju stika s sabo, nam omogoča, da se ne ustrašimo lastne resničnosti, shranjene v telesu in podzavesti.
Sem avtor AEQ metode in vsakodnevno delam z različnimi strankami, ki se name obračajo zaradi različnih težav v zvezi z gibanjem in gibalnimi vzorci. Sem tudi avtor knjige ″Z lahkotnimi gibi iz kroničnih bolečin″. Učenje AEQ metode, in AEQ vaj, vam bo občutno spremenilo življenje, in to brez običajnih protibolečinskih zdravil; povzročilo bo veliko pozitivnih sprememb v vašem življenju. Naučili se boste, kako prekvalificirati vaše možgane in telo, da opravijo senzorno-motorično amnezijo, senzorno-motorično odtujitev, odpravljajo vzroke za kronično bolečino in spremenijo vaše gibalne in vedenjske vzorce.
Cilji programa:
1
AEQ spletni programi so namenjeni vsem, ki bi radi z AEQ metodo uredili stanje kronične napetosti, neobčutenja sebe in nerazumevanja razlogov za neželjeno počutje. Vpliv senzorno- motorične amnezije na življenje je zelo močno in nas lahko spravi v obupen položaj čeprav tega nočemo niti ne razumemo zakaj smo tako.
2
30-dnevni programi omogočajo razumevanje teh stanj in spoznavanje AEQ vaj in AEQ dihanja za zmanjšanje in postopno odpravo senzorno-motorne amnezije.
3
V šolskem letu 2022/2023 bo največ pozornosti v programih namenjeno dvigovanju čustvene zrelosti, kot glavno komponento, ki določa kakovost odnosov. Nekakovostni odnosi pa vedno povečujejo verjetnost kroničnih težav in njihovo jakost. Tako na telesni kot na psihično- vedenjski ravni. Programe sem oblikoval na način, da omogočajo postopno izboljševanje odnosa do sebe, do partnerja, do otrok in okolice in tako omogočijo boljše rezultate na osebnem, družinskem, športnem in finančnem področju.
4
Vloga in naloga učitelja je dvojna: da udeležence pravilno usmerja in da lahko po potrebi za vsako osebo interpretira pomen telesnih izkušenj ter izrečenih besed. Ravno razumevanje tega, kar čutimo je ključno za uspešnost odprave kroničnih bolečin zato AEQ pristop temelji na prepletanju učenja skozi teorijo in prakso (AEQ vaje®). Druga enako pomembna vloga učitelja je, da opazi udeleženčev odnos in toleriranja stresa, ki ga občuti skozi vaje in pozornost, ki jo v vajo vlaga. Učitelj opazuje odnos ega do telesa skozi izvedbo vaje.
5
Pri AEQ metodi se nič ne pridobi s potiskanjem in siljenjem. Naš cilj je čutenje izvedbe, ne izvedba sama kot rezultat. Razumljivo je, da kot ustanovitelj AEQ metode osebno zelo dobro poznam, razumem in skozi lastno prakso občutim učinek vaj, ki jih vodim. Tako lahko skozi opazovanje udeležencev in razumevanje razlogov za opaženo pomagam pridobiti maksimalno korist od uporabljenih vaj in pravil AEQ metode.
6
Udeleženci ne morejo videti samih sebe, hkrati pa imajo popačene občutke iz telesa in zelo pogosto se zgodi, da sklepajo, da so v pravilnem položaju, ko pa v resnici niso. Edino skozi primerna opozorila in zavestne spremembe gibanja telesa lahko oseba vedno bolj začuti tok senzacij in močmnejše občutke od glave do pet. Kot vodja programa izpostavim namen vsake vaje in cilje, ki jih vaja lahko doseže pri spremembah občutenja telesa.
7
AEQ vaje se razlikujejo od ostalih vrst vadbe in so namenjene pomoči udeležencem, da se sprostijo in predajo nerealni ego telesu, namesto da gradijo mišično moč in vzdržjivost za premagovanje samega sebe. AEQ vaje, posebej tiste za zmanjševanje stresa dosežejo, da se togost telesa zmanjša. S tem se tudi sprememni odnos, razumevanje in spoštovanje znoraj izvajalca/učenca kar vodi v boljšo komunikacijo um-telo. S tem zmanjšanjšamo konflikte med umom in telesom, ki so osnova za bolečine, poškodbe, obrabe in bolezni.
Prednosti in posebnosti učenja AEQ metode s 30-dnevnim programom
Ustvarjanje potrebe po rednem učenju AEQ metode
30-dnevni program sem razvil zato, da olajšam učenje AEQ metode in zmanjšam najpogostejše ovire, ki jih morajo premagovati stranke pri odpravljanju senzorno-motorične amnezije.
Program omogoča večjo rednost in urejenost učenja metode, saj je poučevanje urejeno vsak dan ob istem času ter je vodeno v živo. Tako se ustvari rutina redne vadbe ob motiviranosti za redno sodelovanje z učiteljem AEQ metode. Pogosta težava novih udelezencev je premagovati odpor podzavesti pri odločevanju za izvedbo vaje. Najde se vrsta izgovorov, da ni časa, priložnosti ali miru. Sodelovanje v programu ustvari potrebo, da smo ob določeni uri na tleh pripravljeni poslušati vodenje vaje ter ji slediti. Mesec dni uvajanja redne vadbe in proučevanja telesa ustvari pozitivno navado izvajanja vaj, ki bo ostala dovolj trdno zasidrana tudi po končanem programu.
Dva audio posnetka AEQ vodenih vaj
Za lažjo predstavo, načina vodenja vaj v 30 dnevnih programih sem vam pripravil dva primera vodenja iz programa. Tako boste lažje določili, ali je sodelovanje v programu za vas mogoče in primerno.
Sledite navodilom in izvedite eno ali obe raziskovanji senzorno motorne zanke in stanja povezanosti ali razdvojenosti med telesom in zavestjo. Tako vam bo jasnejši proces učenja na mojih programih in se boste lažje in pravilnejše odločili, ali je sodelovanje v njih za vas primerno ali ne.
Poseben vpliv učenja AEQ metode v živo
Osnovni pogoj, ki omogoča odpravo SMA, je večanje sposobnosti in manjšanje odpora zavesti, da je v sedanjosti, se pravi v času, kjer sta vedno podzavest in telo. Le tako se lahko z njima poveže, saj je v isti dimenziji ter časa in gravitacije ne dojema relativno. To se ne more zgoditi, če ni v sedanjosti tudi učitelj, ki uči stranko. Tega pa z učenjem, ki ne poteka v živo, ni mogoče doseči. Povezava med somo učitelja in somo učenca je ključna za spoznavanje metode in prepreči nastanek strahu ali jeze v zavesti na stopnji, ki je dovolj močna, da premaga motiv učenja AEQ metode, ki ga predstavlja bolečina ali težava, zaradi katere se stranka odloči za učenje metode.
Drugače se ego ustraši in pobegne v drug čas ali lokacijo, kar pa onemogoča spremembo SMA. Zavedanje, da je učitelj tam z udeležencem, ga gleda ter opozarja na njegovo vedenje, s posnetki ni mogoče, kar se močno pozna pri učinku.
Učenje AEQ metode zahteva razumevanje, ki spremeni delovanje zavesti. Hkrati je treba izvajati AEQ vaje, da pride do sprememb v telesu. Nato je treba oboje povezati, da se spremeni podzavesti in s tem SMA. Vse skupaj omogoča celostno spremembo. To je mogoče le, če je zavest v istem času kot telo. Da pa bi lahko bila tam z vedno manj strahu ali jeze, mora biti z njo v sedanjosti tudi učitelj AEQ metode.
Redno dopolnjevanje razumevanja AEQ metode in AEQ vaj
Del vodenja AEQ vaje v živo je dodatna razlaga principov metode in vaj, kadar učitelj presodi, da je potrebna. V tem delu imajo udeleženci programa tudi možnost postaviti vprašanja ter dobiti odgovor, kar poveča učenje in vpliv programa na posameznika. Učiteljevi odgovori na vprašanja po koncu vaje dodatno osvetlijo opažanja, ki jih občutimo sami ali jih občutijo drugi udeleženci programa, in nakažejo vzroke, ki so pripeljali do bolečin ali težje izvedbe vaje, ter ponudijo razlago za specifične odzive telesa ali uma med vajo.
Vpliv izkušenosti in domišljije voditelja programa na izvajanje AEQ vaj
Vsakič drugačno vodenje vaj preprečuje izgubo zavestne pozornosti na izvajanje vaje. Več domišljije veča pozornost zavesti na to, kako se na vajo odziva telo, in tako lažje opazimo neželen vpliv podzavesti na izvajanje vaje. Bolj ko znamo to opaziti med vajo, bolj lahko neželeni vpliv podzavesti opazimo v vsakdanjiku, kar nam omogoča postopno zavestno spremembo opaženega podzavestnega odziva.
30 dnevni program, v katerem udeležence vsakodnevno učim AEQ metodo in vodim AEQ vaje, je zasnovan in sestavljen tako, da lahko na najbolj primeren način z majhnimi koraki začnemo razumevati senzorno-motorne procese, ki določajo naše gibanje, vedenje in življenje. Za tistega, ki trpi zaradi posledic senzorno-motorne amnezije, je to znanje nujno, da bi lahko usmeril dovolj pozornosti v izboljšanje interocepcije ter iz podzavesti pritegnil več občutkov iz mišic v zavest. Sprememba teh odnosov znotraj senzorno-motorne zanke globoko spremeni način razmišljanja, odzivanja in izražanja, saj se lahko bolj zavemo vpliva podzavesti na naše vedenje in tako lažje vplivamo na vzorce, ki nam ne koristijo več ali pa nam celo škodujejo. Program ustvari varno okolje, v katerem si zavest upa bolj jasno začutiti resnično stanje v telesu in se tako zmanjša potreba po senzorno-motorni amneziji, s katero si prikrivamo preteklost.
V programu je udeleženec vsakodnevno v stiku z učiteljem 5. stopnje in je prepričan, da sta razlaga in vodenje vaj najboljša mogoča. Tako lahko bolj jasno občuti in sprejme stanja senzorne amnezije in pretirane togosti ter truda, ki jih občuti pri izvajanju vaj. Prenos spoznanj, ki jih ponujajo vaje, v vsakdanje življenje in vedenje je tako bolj celosten in uporaben. Vsakodnevna rutina izvajanja vaj ob določeni uri še dodatno umiri pretirano aktiviran simpatičen živčni sistem in zmanjša povprečen mišični tonus.
Vodenje in učenje AEQ vaj v 30-dnevnem programu sta prilagojena vsakodnevnemu učenju in zato veliko bolj podrobna ter postopna kot pri individualnem učenju ali na celodnevnih delavnicah, saj posamezni vaji v programu namenim pet ur. To pri drugih pristopih ni mogoče, saj zavest udeleženca ni sposobna potrebne zbranosti za toliko podrobnih informacij in impulzov iz telesa in okolice v zavest. V programih je vodenje usmerjeno predvsem v izboljšanje interocepcije, kar občutno spremeni sposobnost udeleženca zaznavati in sprejeti prej potlačene občutke iz telesa in se ukvarjati s posledicami manjše kronične zakrčenosti in večje spontanosti.
Spoprijeti se je treba z dejstvom, da smo pod oklep kronične zakrčenosti pospravili negativne občutke stanja in spomine, in s tem izgubili del spontanosti, kar pomeni, da bodo posledice večje sproščenosti pri povratku sponatanosti najprej neprijetne in boleče. Šele ko ta stanja uredimo in si priznamo, da jih imamo v sebi, si lahko začnemo prizadevati za večjo povezanosti v sebi in s tem zmanjšujemo omejenost interocepcije in tudi propriocepcije.
Naj za jasnejše razumevanje napisanega citiram spoznanje udeleženke programa: S pomočjo AEQ metode po mojem mnenju res greš v jedro težave in jo skušaš razumeti z vidika njene funkcije. Dejstvo, da je AEQ metoda tako zelo telesna, fizična, konkretna, mislim, da me je to premaknilo. Kako bi si lahko ob tako jasnem telesnem odzivu oz. neodzivu sploh še zatiskala oči?
V programu je udeleženec vsakodnevno v stiku z učiteljem 5. stopnje in je prepričan, da sta razlaga in vodenje vaj najboljša mogoča. Tako lahko bolj jasno občuti in sprejme stanja senzorne amnezije in pretirane togosti ter truda, ki jih občuti pri izvajanju vaj. Prenos spoznanj, ki jih ponujajo vaje, v vsakdanje življenje in vedenje je tako bolj celosten in uporaben. Vsakodnevna rutina izvajanja vaj ob določeni uri še dodatno umiri pretirano aktiviran simpatičen živčni sistem in zmanjša povprečen mišični tonus.
Vodenje in učenje AEQ vaj v 30-dnevnem programu sta prilagojena vsakodnevnemu učenju in zato veliko bolj podrobna ter postopna kot pri individualnem učenju ali na celodnevnih delavnicah, saj posamezni vaji v programu namenim pet ur. To pri drugih pristopih ni mogoče, saj zavest udeleženca ni sposobna potrebne zbranosti za toliko podrobnih informacij in impulzov iz telesa in okolice v zavest. V programih je vodenje usmerjeno predvsem v izboljšanje interocepcije, kar občutno spremeni sposobnost udeleženca zaznavati in sprejeti prej potlačene občutke iz telesa in se ukvarjati s posledicami manjše kronične zakrčenosti in večje spontanosti.
Spoprijeti se je treba z dejstvom, da smo pod oklep kronične zakrčenosti pospravili negativne občutke stanja in spomine, in s tem izgubili del spontanosti, kar pomeni, da bodo posledice večje sproščenosti pri povratku sponatanosti najprej neprijetne in boleče. Šele ko ta stanja uredimo in si priznamo, da jih imamo v sebi, si lahko začnemo prizadevati za večjo povezanosti v sebi in s tem zmanjšujemo omejenost interocepcije in tudi propriocepcije.
Naj za jasnejše razumevanje napisanega citiram spoznanje udeleženke programa: S pomočjo AEQ metode po mojem mnenju res greš v jedro težave in jo skušaš razumeti z vidika njene funkcije. Dejstvo, da je AEQ metoda tako zelo telesna, fizična, konkretna, mislim, da me je to premaknilo. Kako bi si lahko ob tako jasnem telesnem odzivu oz. neodzivu sploh še zatiskala oči?
Odlična ideja za darilo!
Darilni bon za programe
Darilo v obliki bona je primerno za vam drago osebo, ki bodisi trpi kronične bolečine bodisi je pripravljena spremeniti svoj način življenja, gibanja, dihanja ali izboljšati svoje psihofizične sposobnosti. V ta namen nudimo več različnih možnosti: vsakdo si lahko izbere sebi ustreznejši program, lahko kot individualni obisk ali skupinske delavnice.
MAREC 2024
PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE PARTNERSKIH ODNOSOV PO AEQ METODI
- 30 MAR - 5 MAJ
- 20:00 – 21:00
- Zoom on line program
MAJ 2024
AEQ PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE ODNOSA Z OTROKOM
- 11 MAJ - 15 JUN
- 20:00 – 21:00
- Zoom on line program
JUNIJ 2024
SEPTEMBER 2024
Kaj menijo udeleženci o programu
(če želite prebrati celo mnenje, kliknite na naslov objave)
Pozdravljeni, Aleš, najlepša hvala za učbenik in tudi za kvalitetno vodenje programa AEQ. Za AEQ metodo mi je povedala hčerka, ko sem ji omenila, da se mi mravljinčenje iz leve rame proti vratu stopnjuje, pa tudi karpalni kanal se mi je pred leti pojavil. Že nekaj let se mi pojavlja...
Pozdravljeni Aleš, prebral sem si vaše sklepno pisanje ob zaključku programa ARQ dihanja in se na ta način odzivam na vašo prošnjo, da vam posredujem informacijo o učinku sodelovanja na programu name. Na pot sodelovanja z vami me je po 2. letih tavanja od Poncija do Pilata, pripeljala želja po...
Aleš pozdravljen, v času 3-tedenske programa sem napredovala v smislu, da sem uspela ne samo ozavestiti in se zavedati, temveč tudi ponotranjiti določena stanja, zavedanja, drža ipd. Ne sprašujem se več ali je kaj prav ali narobe in nisem v dilemi ali se ne borim z občutkom slabe vesti, da...
Visok nivo znanja, razumen in empatičen način vodenja, z jasno in vedno logično razlago stanj in situacij, so moje prve misli ob g. Alešu Ernestu. 30 – dnevni program po metodi AEQ mi je dal bogato popotnico za vsak dan od prvega dne izvajanja vaj. Prav s pomočjo aktivnih terapij,...
Na program sem se prijavila zaradi bolečin in nefunkcionalnosti desne roke, ki mi je zadnje tri leta onemogočala normalno življenje in opravljanje poklica. Imam tudi zbirko protruzij diskov hrbtenice, ki pa mi trenutno niso delali težave, saj sem zaradi neuspešnega reševanja težav z roko zdrsnila v depresijo in nisem kaj...
Pozdravljeni, Najprej naj napišem, da sem zelo vesela, da sem se v program vključila. Ugotovila sem, da sem sama vaje izvajala popolnoma napačno. Na začetku, ko sem vajo še spoznavala, sem si govorila kaj je potrebno storiti, kot sem prebrala v poslanem opisu vaj. Ko pa sem vajo dojela, sem...
Naj vam povem zgodbo…? Morda o lutku? Ki mu je lahko ime Ostržek. Ali pa Irena, kot je to v moji zgodbi. Uvod želi pritegniti pozornost. Je slikovit, in nekaj obeta. Take so tudi Aleševe (Aleš Ernst, avtor in učitelj AEQ metode) razlage delovanja fizikalnih zakonov, zakonov o ravnovesju,...
Pozdravljeni! Danes sem čutila, da se vam moram oglasiti. Da opišem eno zgodbo. Imela sem pacientko s kronično bolečino v rami. Že na pregledu sem vedela, da primarni vzrok njenim bolečinam ni kalcinat rame ampak prekomerna zakrčenost mišično-vezivnih struktur, ki so trajale že več let. Zakrčenost (SMA) je bila tako...
Živijo Marca je minilo 1 leto od prvega obiska terapije pri Alešu. Preden sem začela z AEQ vajami, so bile bolečine v nogah neznose. Težave mi je povzročal predvsem levi kolk. Včasih je bilo tako hudo, da nisem mogla stopiti na nogo. Po operaciji levega kolka se stanje ni spremenilo,...
Pozdravljen Aleš, sodelovanje v 30-dnevnem programu za partnersko zvezo sem se udeležila, ker sem samska že nekaj časa. Odraščala sem v družini, kjer je bil prisoten alkohol in kjer sem reševala starša iz njunih težav. Bila sem starš v družini in ne otrok, tako kot naj bi bilo. Vse skupaj...
Pozdravljen, Aleš, Ohranila sem vsakodnevno rednost vadbe, vendar le enkrat na dan. Mislim, da je res pomagalo to, da smo skupaj delali kar 30 dni, da je to potem postala in ostala navada in se mi zdi kar normalno, da vsako jutri vaje izvajam 20 minut. Razlika med vodenimi vajami...
30 dnevni program je bil zame edinstvena izkušnja. Omogočil mi je, da sem se soočila z občutji in spoznanji, ki so neprijetna in bi se jim običajno izognila. Dal mi je potrebno znanje in izkušnje za urejanje stvari za naprej. Sedaj sem bolj pozorna na stvari, določene teme ali ljudi,...
Pred dvema tednoma sem čisto slučajno naletela na 30 dnevni program za zg. del telesa. Odkar delam vaje, se mi je predvsem sprostil zgornji del hrbta v predelu lopatic. Zdi se mi, da je ta del zdaj širši kot prej in mehkejši. Kot da lopatice več niso ujete. Podobno razliko...
Aleš pozdravljen! Izvajanje vaj dojemam resno. Vzamem si čas in sem osredotočena na to kaj in kako bom izvedla gib, čeprav me včasih hoče zaneseti kar nekam, vendar grem nazaj, ko zaznam. Določeni gibi občutim, da so se spremenili, glede na začetek. Te dni sem čutila veliko jeze in imam...