AEQ Šolanje

Šolanje AEQ® metode je namenjeno razvoju načinov razmišljanja, ki omogočijo primerno razumevanje povezanosti in soodvisnosti uma in telesa, ter s tem uspešno reševanje kroničnih fizičnih in psihičnih težav - najprej pri sebi in potem skozi terapije in delo z drugimi.

Kaj boste skozi šolanje osvojili in se naučili:

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo. 

Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Bodoči učitelj AEQ® metode bo skozi stopnje pridobival vedno bolj celovito in širše uporabno dojemanje principov delovanja človeka in znal odpravljati nepotrebne mišične napetosti v telesu. Vedno bolje bo razumel dejstvo, da um deluje po principih kvantne fizike, telo pa deluje po zakonih Newtnove fizike, medsebojno komunikacijo med njima pa omogočajo občutki in čustva, ki ležijo v razponu med bolečino in užitkom.

Na žalost sta pomen in vloga kroničnih mišičnih napetosti na delovanje celote močno podcenjena in odločno premalo razumljena pri veliki večini pristopov, ki se trenutno uporabljajo za zmanjšanje bolečin in dvig kvalitete življenja.

Življenski dogodki, še posebej tisti v otroštvu ustvarijo pogoje za nastanek kroničnih napetosti, ki nas zasužnjijo, omejijo našo gibljivost, znižajo učinkovitost ter možnost, da se čutimo. 

Te napetosti ki držijo telo v ujetosti, ga ukalupijo, ločijo in popačijo delovanje celote, je potrebno odpraviti preden lahko oseba doseže notranjo svobodo. Brez ureditve teh stanj, kar je glavna naloga učitelja AEQ® metode je notranja svoboda nemogoča in vodi v iluzijo da mislimo, čutimo in delujemo po svoji volji.

Kako poteka AEQ šolanje / Ravni AEQ šolanja:

AEQ METODA

Učitelj AEQ metode 1. stopnje

Učitelj AEQ metode 2. stopnje

Učitelj AEQ metode 3. stopnje

Učitelj AEQ metode 4. stopnje

AEQ DIHANJE

Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje

Učitelj AEQ dihanja 3. stopnje

AEQ ODNOSI

Učitelj AEQ odnosov 1. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 2. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 3. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 4. stopnje

Učitelj AEQ odnosov 5. stopnje

Izobraževanje: AEQ metoda®

Izobraževanje bodočih učiteljev AEQ metode® se bistveno razlikuje od načinov izobraževanja pri drugih podobnih metodah. Bodoči učitelj AEQ metode® napreduje skozi stopnje izobraževanja lahko le skladno z večanjem občutljivosti in spretnostjo prepoznavanja stanja v lastni membrani kot tudi s sposobnostjo, da to stanje opiše z besedami.

Redno izobraževanje ter praksa bistveno povečata zavedanje lastnih gibov in nereda ter nenehno razvijata nove modele razmišljanja. Obenem zmanjšata informacijski vakum. Za učitelja AEQ metode® sta izjemno pomembni vodoravna in navpična povezanost, kajti le tako lahko začuti, opazi, posnema in opiše stanje, držo in počutje svojih strank. Pomembno je, da dovolj dobro pozna, čuti, razume in zmore spreminjati svojo somo, da lahko sploh opazi, razume in zna naučiti vse potrebno za odpravo entropije in bolečin pri strankah.

Skozi boljše samozavedanje dobiva učitelj tudi več samozavesti in sposobnosti za boljšo in bolj vzdržljivo pozornost do stranke. Ta je nujna tako na individualnih terapijah kot skupinskih delavnicah. S tem zagotovi primeren odnos s stranko in prepreči, da bi se spraševala, ali je za svoje plačilo res dobila dovolj. Če je torej to razmerje enakovredno, sta zagotovljena sintropija in obojestransko osebno zadovoljstvo.

O vsem omenjenem se bodoči učitelji AEQ metode® seznanijo že na delavnici, kjer se učimo osnov metode. Učenje odnosa in čutenja poteka hkrati s spoznavanjem, kako daljšati mišice in odpraviti nered pri gibanju. Učimo se prepoznati senzorno motorično amnezijo, poučim jih o pendikulaciji, somatskih refleksih in AEQ vajah®. Tako si na delavnici in doma, ob lastnem raziskovanju, postopoma bistveno izboljšajo zavedanje, kontrolo in urejenost gibanja in so bolje pripravljeni na izobraževanje za učitelja AEQ metode® 1. stopnje.

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Katja Črne

Tekom raziskovanja sebe in delovanja telesa ter iskanja povezave med telesom in umom, med iskanjem nečesa, ki bi mi dalo odgovore, katerih mi tradicionalne metode niso dale, sem se srečala z AEQ metodo. Za razliko od ostalih izobraževanj, ki sem se jih v preteklosti udeležila, mi je AEQ podal tisti...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Petra Šmid Seljak

Človek je kompleksno bitje, ki zahteva celosten terapevtski pristop; le-tega gradim z uporabo različnih metod in tehnik. Samo če sledim temu vodilu, se lahko poleg telesa dotaknem globin posameznika, posežem globlje, v njegovo bit. V življenju me stvari običajno najdejo same. Vedno ob pravem času. Tako me je našla tudi...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Lidija Jakljevič

… in moje potovanje po poti AEQ se nadaljuje na 3. stopnjo, skozi modul 1. Pred začetkom sem čutila nekakšno strahospoštovanje do 3.stopnje; imela sem pričakovanja, saj sem že iz 1. in 2. stopnje, ter drugih Aleševih seminarjev vedela, da Aleš vedno preseneti z nečim neznanim, novim, kompleksnim, a hkrati...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Tjaša Garin

Vsakemu, ki je že prišel v stik z AEQ metodo, naj si bo preko delavnice ali aktivne terapije in je občutil razliko stanja v telesu po AEQ vajah, priporočam, da se udeleži seminarja za učitelja. Če ste se po prvi delavnici in začetnem učenju AEQ vaj še mučili z odporom...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Teja Šinkovec

Skoraj leto dni je od tega, ko sem se z devetimi neznanci prvič srečala na seminarju AEQ metode 1. stopnje. Aleš nas je skozi dva intenzivna vikenda peljal v svet AEQ metode. Skozi zgodbe, pripovedi in povezovanju je teh 9 neznancev, kmalu postalo 9 dobrih sošolcev. Sem ena tistih, ki...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jure Koščak

Po opravljenih 3 različnih programih AEQ, sem se odločil udeležiti še seminarja AEQ za učitelja 1.stopnje. Čutil sem, da je čas za dodatno nadgradnjo znanja in AEQ izkušnje. Namreč vsak od programov, ki sem se jih udeležil so mi dali ogromno prepoznav, povezav, razumevanja in predvsem delovanja v odnosih. Pridobil...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Lidija Jakljevič

Vsakdanje hitenje, skrbi, vrvež dogodkov, me je pripeljalo v stanje, da nisem imela več stika s svojim telesom. Tega seveda tedaj še nisem vedela, čutila sem pa, da ne grem v pravo smer, ker so se posledice pričele odražati na mojem telesu. Vendar sem za vse našla nek izgovor in...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Petra Košmrlj

Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za 1. stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na 1. stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se ustrašila zahtev, ki so bile pričakovane od...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Niko Akrap

Moja prva izkušnja z AEQ metodo sega približno 3 leta nazaj. Spomnim se, da je šlo za kineziološke dneve in na predstavitveno predavanje sploh nisem imel namen iti. Ker je eden od predavateljev odpovedal svojo prezentacijo so se ure predavanj spremenile in sva s partnerko poslušala o AEQ klinični somatiki....

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Veronika Lovšin

IZKUŠNJA METODE AEQ Morda začnem najprej pri mehkobi. Nikdar si nisem predstavljala, da mehkoba telesa skozi telesne gibe privede tudi do mehkobe misli. To mi je vedno znova nekako najbolj fascinantno spoznanje. Vedno znova se ga zavedam zato, ker prihajam globlje v njegove globine in mi vsak dan pove malo...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Uroš Petan

Šolanje za pridobitev naziva učitelj 3 stopnje je razdeljeno v 5 enotedenskih modulov v razmaku 6 mesecev in torej traja 2 leti. Trenutno smo tik pred začetkom 3 enotedenskega modula. Posebnost 3 stopnje je prehod iz zgolj verbalnega v aktivno delo s stranko, takoimenovano aktivno učenje, ki temelji predvsem na...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Tomaž Hadalin

Seminar za učitelja AEQ metode 1.stopnje je bila zame zelo pozitivna izkušnja. Predhodno sem imel opravljene tri spletne programe za izboljševanje dihanja skozi AEQ metodo, kjer sem se začel zavedati kaj pomeni pravilno dihanje. Seminar za učitelja AEQ metode 1.stopnje je predstavljal nadgradnjo, več razumevanja in dojemanja dejanj v preteklosti...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Barbara Peterlin

AEQ metoda, ki je nadgradnja klinične somatike, združuje somatiko s podzavestnimi vzorci posameznika. Šolanje v osnovi temelji na osebni rasti učenca AEQ metode. Na boljšem občutenju lastnega telesa in dviganju osebne čustvene zrelosti. V procesu šolanja se pričakuje od učenca delo na sebi. Redno izvajanje AEQ vaj, občasna prisotnost na...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Vesna Tomšič

Glede na seminar prve stopnje, ko smo spoznavali osnovne pojme in razlago njihovega pomena, kot so senzorno motorna amnezija povezana z neredom, zakonu o vzajemnem učinku, refleks zelene in rdeče luči in travme o membrani, so na drugi stopnji to znanje zelo poglobili. Gibanju, kontroli mišic, smislu bolečine so dodali...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Lidija Jakljevič

Pravijo, da se učitelj pojavi, ko je učenec pripravljen, res je bilo tako. Na 2. stopnjo AEQ sem se vpisala brez posebnih pričakovanj. Želela sem si nadgraditi, razširiti obstoječe znanje, še zdaleč pa nisem pričakovala takšnega viharja v moji glavi, ter da bom posledično naredila takšen korak naprej. Na seminarju...

Preberi več

Pogosta vprašanja:

Aleš Ernst, učitelj AEQ metode® 5. stopnje

Rodil sem se leta 1971, z družino živim v Brežicah. V otroštvu sem imel precejšnje težave z motoriko, stabilnostjo, gibljivostjo. Čeprav se naučil kolo voziti šele pri petnajstih, sem kmalu začel intenzivno kolesariti, se udeleževati kolesarskih maratonov in ves ta čas kolesa tudi popravljal v svoji trgovini s kolesi.

Aktivno sem kolesaril, tekel, plaval in dvigoval uteži. Sčasoma se mi je v levem kolku pojavila bolečina in se razvila do nevzdržnosti. Ob tem moram povedati, da so mi v otroštvu postavili diagnozo krajše desne noge, temu primerno se mi je slabše razvila desna stran telesa. Zaradi čedalje močnejših bolečin sem prenehal kolesariti ter se preusmeril v dvigovanje uteži in ketlebelov. Pridobil sem ustrezne certifikate ter stranke poučeval o pravilnem delu in gibanju pod obremenitvijo. Ob tem sem začel opažati pomanjkljivosti lastne gibljivosti. Bolečina v kolku, ki se je sprva, ko sem zamenjal šport, umaknila, se je vrnila. Zato sem poiskal medicinsko pomoč, vendar me razlaga vzrokov neznosnih bolečin in ponujene rešitve niso prepričale. Fizikalna terapija, utrjevanje mišic, delo z elastikami, masaže, kiropraktika ter ure meditacij niso imele bistvenega učinka. Preprosto sem se navadil na bolečino.

Šele kasneje, ko sem se začel poglabljati v možne vzroke, sem naletel na razlage delovanja telesa in uma v luči somatike Thomasa Hanne. Ugledal sem možno rešitev za svoje probleme brez invazivnih posegov v telo. Ob branju knjige Marthe Peterson in dopisovanju z njo sem počasi dojel, kaj je pravi razlog moje krajše desne noge in zakaj imam tako trdožive bolečine v levi nogi. Že po nekaj dnevih izvajanja osnovnih vaj sem opazil neverjetno izboljšanje; zato sem želel več. Klinične somatike sem se nato učil pri Marthi Peterson ter drugih strokovnjakih sorodnih področij. Somatski pogled na delovanje uma in telesa mi je omogočil boljšo razlago za vzroke težav, ki postanejo kronične.

Kako vaje klinične somatike učinkujejo na živčno-mišični sistem, sem se imel priložnost podučiti ob nekajletnem delu s strankami. Ob aktivnih terapijah so se mnogim zgodile znatne spremembe in življenje se jim je izboljšalo, a vendarle so se dobrodejni učinki pri večini obdržali le nekaj mesecev. Sčasoma so se vrnili v prejšnje stanje in somatske vaje izvajali le občasno, ko je bolečina postala preveč moteča.

Ob proučevanju različnih področij fizike in človeškega gibanja sem bolje razumel, da se je življenje izjemno pohitrilo in da je temu primerna manjša sposobnost zbranosti in prilagodljivost človeka, ki mu hitro življenje omogoča tehnologija. Za tak način življenja potrebujemo veliko energije, a tudi naprave, ki delo opravljajo namesto nas ter nam tako prihranijo čas. Medtem ko si čas odmerjamo racionalno, pa tega ne delamo pri energiji. Naše telo se je skozi evolucijo ter boj za obstanek razvijalo ob pomankanju in boju za energijo. Čas ni bil bistven, danes pa živimo, kot da bi se venomer vozili po avtocesti, kar nam omogoča prihranek časa, hkrati pa pomeni tudi večjo porabo goriva (energije) ter večjo obrabo. Obenem je prilagodljivost, to manipulacijsko polje, ko se zgodi nekaj nepredvidljivega, manjša.

Ko je treba z avtoceste zaviti na makadamsko pot in voziti zlagoma, smo zmedeni in negotovi. Skorajda pod stresom, čeprav smo kot vrsta preživeli milijone let in se razvijali v neprilagojenem sovražnem okolju.

Ugotavljam, da nas hitrost ubija dobesedno ali posredno, nas dela napete, trde in toge. Nastaja bolečina, ki opozarja na neučinkovitost. Temeljni namen AEQ metode® je, da si vzamemo čas in opazujemo, kaj počnemo ter ob povečani pozornosti iščemo boljšo rešitev.

Boljša rešitev je tista, kjer z manj truda (energije) naredimo enako ali več kot prej. Povedano drugače: dvakrat premisli, enkrat naredi. Kot če bi z avtoceste zavili na poligon spretnostne vožnje.

Naslednji korak je rezervacija klica z Alešem Ernstom, ustanoviteljem metode, kjer boste spoznali kako lahko šolanje pomaga vam na vaši življenski in/ali karierni poti in določili kaj so naslednji korak za vas. 

Za Prijavo na šolanje 1 stopnje dodatna predznanja niso potrebna. Potreben pa je jasen motiv, zakaj bi želeli postati učitelj AEQ metode in pripravljenost prepoznavati svoje vzorce in pogojne odzive v podzavesti in skozi proces lastne transformacije pridobiti zmožnost in pravico pomagati drugim v podobnih težavah.

Primerno je za vse, ki želijo pomagati najprej sebi nato pa tudi drugim iz senzorno motorne amnezije, kroničnih bolečin in kroničnih bolezni.

Po opravljeni prvi stopnji, boste prejeli certifikat, ki vam omogoča izvajanje AEQ učenja s svojim strankami. 

Po opravljeni tretji stopnji boste prejeli certtifikat za izvajanje aktivnega učenja s svojimi strankami.