Učitelj AEQ metode® 4. stopnje

Predpogoji

Zaradi celovitosti in zahtevnosti tega programa ter odgovornosti, ki jo učitelj 4. stopnje nosi, bodo sprejeti samo tisti učitelji 3. stopnje, ki bodo izpolnjevali naslednje pogoje:

Šolanje poteka v AEQ centru v Brežicah

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode

Vsakodnevno delam s strankami, ki se name obračajo predvsem zaradi kroničnih mišičnih bolečin. Naučim jih drugačne perspektive za vzroke bolečin in omejitev ki jih čutijo vsak dan. Z boljšim razumevanjem in vajami, bodo odpravili bolečine in izboljšali gibanje ter slabo držo, seveda če bodo vaje izvajali redno. Moje stranke so tudi profesionalni športniki, trenerji, rekreativci, ki bi radi obdržali uspehe, do katerih so prišli s trdim delom. AEQ metoda omogoča uspešno premagovanje stresa in bolečin z povečanjem učinkovitosti in nadzora gibanja ter s tem izboljša rezultate, povrne motivacijo ter na novo definira cilje in ambicije in to brez bolečin. Z njo se naučimo bolje kontrolirati svoje telo, um in povečati urejenost ter kompleksnost gibov in dela. Sem avtor knjige Lahkotno iz kroničnih bolečin. Vsakodnevno sem priča znatnim pozitivnim spremembam, ki jih AEQ metoda prinese v življenje in rezultate mojih strank.

O seminarju

Šolanje 4. stopnje sledi strukturi in smislu šolanja 3. stopnje z razliko, da tu čas in pozornost usmerjamo v čustveno – energijski del področji, ki smo jih v primernem modulu na 3. stopnji spoznavali na fizični ravni. Na ta način bo celotno šolanje za učitelja AEQ metode zaokroženo in omogočilo celostno razumevanje some in njenih neločljivo povezanih kontrastov v obliki fizično – čustveno / klasično fizikalno – kvantno fizikalno. Tako bo učitelj 4. stopnje pridobil primerno čustveno zrelost in celovitost, ki ji daje možnost primernega vpliva na stranko in dovolj visoko stabilnost ter prizemljenost, da lahko obdrži vlogo vodnika in učitelja tudi, ko stranka od njega zahteva, da se postavi v vlogo rešitelja ali sotrpina.

Ker je urejanje čustvenega dela some zaradi visokega nasprotovanja podzavesti zahtevnejše od fizičnega dela some, je šolanje 4. stopnje postavljeno, kot visoko šolanje in je za učenca 4. stopnje dosti zahtevnejše in trše od šolanja 3. stopnje. Na to mora biti učitelj 3. stopnje pripravljen in sprejeti fizikalno dejstvo, da brez bolečine ni mogoče dvigati čustveno zrelosti. Brez dviganja čustvene zrelosti in učinkovitosti pa se ni moč izviti iz primeža kronične bolečine ter dovolj čustveno odrasti, da lahko za sabo pustimo čustveno nezrele starše, ki so nam onemogočili razvoj in ohranitev avtentičnosti in spontanosti zaznavanja in vedenja ter se potisnili v spiralo večanja SMA, ki jo nato prenašamo na svoje otroke.

Bistven del šolanja 4. stopnje je tudi dokončanje procesa dviga splošne inteligence, ki je produkt izkušenj in znanja. Dovolj visoka splošna inteligenca preprečuje premlevanje in osebo drži v območju razmišljanja, ki ga potem lahko brez ovir podzavesti spremeni v primerna in dovolj učinkovita dejanja, s katerimi lahko ustvarja dovolj visoko sintropijo svojega vpliva na stranko, da z njo pomaga stranki iz njene entropije. SMA onemogoča dovolj razvito splošno inteligenco in s tem preprečuje učinkovito izražanje ter dejanja, ki odpravljajo kronično neravnovesje, zato je dvig povezave telesa, kjer so izkušnje in zavesti, kjer je znanje nujen. Celoten proces šolanja učitelja AEQ metode se tako zaokroži v učitelju samem, da v 7-9 letih trajanja AEQ šolanja dvigne notranjo integriranost, čustveno zrelost in učinkovitost visoko nad tisto, kar je v otroštvu dobil od staršev. Tako dobi pravico, da vodi tiste, ki to želijo po enaki poti, ki jo je sam prehodil v šolanju do dovolj visoke učinkovitosti vpliva na okolico, ki onemogoča kronične probleme in stanja.

Sodelovanje učitelja 4. stopnje in stranke je usmerjeno predvsem v doseganje potrebnih sprememb za spremembo podzavesti. Pri tem se učitelj mora držati pravil, ki višajo verjetnost, da bo stranka dovolj dobro razumela logiko in pravila sodelovanja in da se bo v njem naučila, razumela in znala določiti:

  • kaj ni v redu 
  • zakaj ni v redu
  • kako bi moralo biti, da bi bilo v redu
  • kako lahko potrebno za primerne spremembe zavestno spreminja
  • kako hitro lahko to spreminja, ne da hitrost sprememb privede do premočnega upora podzavesti
  • Kakšna je vloga AEQ vaj v tem procesu
  • Kako se podzavest odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti
  • Kako se okolica odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti
  • Kako se spreminja funkcija in struktura zavesti in podzavesti
  • Vloga časa v teh procesih
  • Kako se spremeni funkcija in struktura telesa kot posledica sprememb v zavesti in podzavesti
  • Zakaj je pomembno, da dosegamo celostno spremembo strukture in funkcije some, če želimo trajno spremeniti vedenje in življenje
Sodelovanje učitelja 4. stopnje in stranke je usmerjeno predvsem v doseganje potrebnih sprememb za spremembo podzavesti. Pri tem se učitelj mora držati pravil, ki višajo verjetnost, da bo stranka dovolj dobro razumela logiko in pravila sodelovanja in da se bo v njem naučila, razumela in znala določiti:
– kaj ni v redu 
– zakaj ni v redu 
– kako bi moralo biti, da bi bilo v redu
– kako lahko potrebno za primerne spremembe zavestno spreminja
– kako hitro lahko to spreminja, ne da hitrost sprememb privede do premočnega upora podzavesti
– Kakšna je vloga AEQ vaj v tem procesu
– Kako se podzavest odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti
– Kako se okolica odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti
– Kako se spreminja funkcija in struktura zavesti in podzavesti
– Vloga časa v teh procesih
– Kako se spremeni funkcija in struktura telesa kot posledica sprememb v zavesti in podzavesti
– Zakaj je pomembno, da dosegamo celostno spremembo strukture in funkcije some, če želimo trajno spremeniti vedenje in življenje

Zgoraj navedeno mora biti primerno naslovljeno v sodelovanju med učiteljem in stranko, saj je le tako mogoče doseči primerne okoliščine in postaviti podlago za postopno srednjeročno spremembo, s katero je mogoče odpraviti posledice močnejše in iz otroštva izvirajoče senzorno motorne iluzije. 

Časovnica

Program sestavljalo pet modulov. Vsak modul poteka od ponedeljka do sobote, od 9. do 17. ure z 60 minutnim odmorom za kosilo ob 12.30 uri.

Kot dodatek učnim uram v modulih bodo učenci izvedli in dokumentirali 5 aktivnih terapij med vsakim modulom. Dokumentacija je lahko pisna ali v obliki video posnetka, kjer bo mogoče oceniti primernost pristopa in izvedbe aktivne terapije (150 ur).

Aktivno bodo sodelovali v razpravah v skupini učiteljev AEQ metode® 4. stopnje;

Med vsakim modulom bodo izvedli vsaj en 30- urni spletni program AEQ metode najmanj sedmimi  udeleženci (40 ur).

Med vsakim modulom bodo sodelovali v vsaj  enem 30- urnem spletnem programu AEQ metode, ki ga vodi Aleš Ernst, učitelj AEQ metode 5. stopnje (35 ur).

Med vsakim modulom bodo objavili vsaj 5 člankov z lastnim razmišljanjem o temah, povezanih z AEQ metodo® (20 ur).

V času vsakega modula bodo prebrali in obnovili od vodje šolanja dodeljeno strokovno literaturo (180 ur).

Skupno učnih ur: 690

Vsebina modulov

Rdeča nit modula je čustvena komponenta kronično aktiviranega refleksa zelene luči. Učenje P1 na način, ki omogoča višjo čustveno učinkovitost. 

Spoznavanje homeostaze in delovanja povezav telesa in živčnega sistema za pravilno razumevanje globokih vzrokov za nastanek SMA, SMO in SMI. Razumevanje vloge občutkov in čustev na pravilnost vlaganja časa, energije in pozornosti v spreminjanje sedanjosti za doseganje neboleče prihodnosti.

Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v refleksu zelene luči. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zelene luči na vedenje in čustva.

Razumevanje vpliva okolja na otroka in oblik SMA za otrokovo prilagajanje družini. Načini, skozi katere otrok uravnoveša odnos med staršema ter tako oblikuje membrano za primerno samoizražanje, kar vpliva na stabilnost otrokove osebnosti.

Spoznavanje potrebe popačitve in potlačitve agresivnih čustev do okolice, kot glavni razlog nastanka SMA. Učenje dviga urejenosti in povezanosti v primarni družini učenca AEQ metode 4. stopnje, ki je potrebna za primeren odnos do sebe in stranke v procesu dela s stranko.

Učenje in razumevanje pomena zavestnega pogovora za dvig urejenosti medsebojnih odnosov.

Spoznavanje in praktična uporaba Karpmanovega trikotnika za primerno določanje in urejenost odnosa učitelj – stranka. 

Spoznavanje in učenje principov, pravil ter pristopov za kakovostno vodenje spletnih programov AEQ metode in AEQ dihanja, kot osnovnega načina učenja AEQ metode.

Rdeča nit modula je čustvena komponenta travma refleksa. Učenje P3 na način, ki omogoča višjo čustveno učinkovitost. 

Spoznavanje energijske pretočnosti znotraj membrane, ki je potrebna za razumevanje oblike telesa, drže, gibanja, govora, barve glasu in obraznih izrazov.

Poglabljanje v vlogo fascije in učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega travma refleksa na vedenje in čustva.

Razumevanje vpliva preteklosti staršev in družbenih sprememb po 2. svetovni vojni.

Nadaljevanje učenja dviga urejenosti in povezanosti v primarni družini učenca AEQ metode 4. stopnje, ki je potrebna za primeren odnos do sebe in stranke v procesu dela s stranko. 

Podrobno spoznavanje stanj membrane, ki ustvarijo osebnostne oblike letala, podmornice, zombija in aktivatorja. Zakaj se oblikujejo in kako se povezujejo med sabo. Pravilna klasifikacija stanja stranke omogoča jasnejšo določitev medsebojnih odnosov v njegovi pretekli in sedanji družini ter točnejšo izdelavo načrta učenja AEQ metode, kot tudi boljše razumevanje stranke zakaj je takšna kot je in kaj mora spremeniti, da bo drugačna, tako pri sebi, kot v okolju v katerem živi in dela.

Spoznavanje razlik med območjem normalnosti, navidezne normalnosti, območjem učenja in območjem razkroja, za pravilno določitev stanja stranke in primernega vpliva nanjo za dosego više sintropije, potrebne za odpravo močne SMA.

Nadaljevanje učenja protokolov za pridobivanje informacij o čustvenih blokadah. Poglobljeno učenje vplivov in odnosov med principom užitka in principom resničnosti , akcije in reakcije čustev ter ega in super ega.

Nadaljevanje spoznavanja in učenja principov, pravil ter pristopov za kakovostno vodenje spletnih programov AEQ metode in AEQ dihanja, kot osnovnega načina učenja AEQ metode.

Rdeča nit modula je čustvena komponenta refleksa rdeče luči. Učenje P5 na način, ki omogoča višjo čustveno povezanost in  učinkovitost. 

Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v refleksu rdeče luči. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa rdeče luči na vedenje in čustva.

Učenje pravilnih pristopov za starše, katerih otrok ima težave. Primerno usmerjanje staršev za spoznavanje njune čustvene zrelosti ter za odnose na 2. in 3. stopnji čustev. Kako to povezati z otrokovim vedenjem in težavami, ki so posledica nerealnega izražanja čustev.

Spopadanje z lastno 2. čustveno stopnjo, ki jo kaže otrokovo ali partnerjevo vedenje.

Kako učenje AEQ metode to spremeni in otroku omogoči primerno telesno in čustveno zrelost.

Razlaga in vadba primernih načinov dela s preteklimi travmami iz odnosa med učencem AEQ metode 4. stopnje in njunima staršema nastalih v otroštvu. Kako začutiti potlačena čustva in si dopustiti priznavanje resničnih odnosov v otroštvu. Sprejemanje takratnih čustvenih stanj skozi odpravo iluzij in nostalgičnosti ter iz tega izhajajočo krepitev čustvene zrelosti in učinkovitosti potrebne za delo s strankami z visoko SMA.

Nadaljevanje učenja primerne uporabe AEQ fascije s protokoli metode AEQ in dihanja AEQ.

Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v medenici in nogah. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zamrznitve v spodnji polovici telesa na vedenje in čustva.

Spoznavanje čustvene funkcije nog in medenice za primerno čustveno zrelost in učinkovitost.

Poglabljanje v do sedaj naučene modele razmišljanja, opazovanja, čutenja, veščin aktivne terapije ter AEQ fascije za učinkovito, jasno in dolgoročno spremembo stranke. Višanje integriranosti učitelja in stranke za dvig sposobnosti za delo s sedanjo in preteklo entropijo, kar prepreči prenos neurejenih odnosov naših prednikov. 

Učenje in razumevanje pomena zavestnega pogovora za dvig urejenosti medsebojnih odnosov in dviga sposobnosti učenja stranke.

Nadaljevanje spoznavanja in praktične uporabe Karpmanovega trikotnika za primerno določanje in urejenost odnosa učitelj – stranka. 

Globlje spoznavanje prvega, drugega in tretjega Newtnovega zakona iz perspektive sprejemanja in izražanja čustev.

Učenje dela s pari pri urejanju medsebojnih razlik in prepoznavanja vpliva tradicije iz podzavesti na njun odnos v nameri preprečitve ponovitve zgodovine odnosov njunih staršev.

Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v zgornji polovici telesa. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zamrznitve v zgornji polovici telesa na vedenje in čustva.

Spoznavanje čustvene funkcije rok, ramen, vratu, prsnega koša in glave za primerno čustveno zrelost in učinkovitost.

Povezovanje vse snovi naučene v šolanju za učitelja AEQ metode od 1. stopnje naprej. Dodelava manjkajočih komponent zaznavanja in razumevanja vplivov otroštva na kronično togost in nezmožnost razvoja primerne čustvene zrelosti in dopolnjevanje razumevanja vpliva časa, gravitacije in fizikalnih zakonov na sposobnost vpliva na okolje za dosego primerne uravnovešenosti učitelja in stranke potrebne za odkrito komunikacijo v procesu učenja AEQ metode, tako individualno kot v programih učenja AEQ metode

Zaključni izpit za naziv učitelj AEQ metode 4. stopnje.

Vsebina modulov se glede na skupino lahko spremeni!   

Vsebina učbenika 1. modula

Vsebina učbenika 2. modula

Podelitev licence 4. stopnje

Zahteve, ki morajo biti izpolnjene za pridobitev licence, so:

Cena enega modula je 4.200 evrov. 
Plačilo posameznega modula mora biti urejeno mesec dni pred njegovim pričetkom.
Ob sprejetju v program bodo učenci prejeli povezavo do skupine za učence 4. stopnje.
Vsak učenec mora sam poskrbeti za prevoz, stanovanje in hrano. Število učencev v modulu je omejeno na 6. Najmanjše število prijavljenih na modul je štiri. 
Zadnji rok za prijavo na šolanje 4. stopnje je 1. 8. 2022
Prijava na mail: [email protected]

Slike iz šolanj za učitelja AEQ metode

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jure Koščak

Po opravljenih 3 različnih programih AEQ, sem se odločil udeležiti še seminarja AEQ za učitelja 1.stopnje. Čutil sem, da je čas za dodatno nadgradnjo znanja in AEQ izkušnje. Namreč vsak od programov, ki sem se jih udeležil so mi dali ogromno prepoznav, povezav, razumevanja in predvsem delovanja v odnosih. Pridobil...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Lidija Jakljevič

… in moje potovanje po poti AEQ se nadaljuje na 3. stopnjo, skozi modul 1. Pred začetkom sem čutila nekakšno strahospoštovanje do 3.stopnje; imela sem pričakovanja, saj sem že iz 1. in 2. stopnje, ter drugih Aleševih seminarjev vedela, da Aleš vedno preseneti z nečim neznanim, novim, kompleksnim, a hkrati...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gorazd Ažman

Tekom seminarja sem močno poglobil svoje razumevanje senzorno motorne amnezije – SMA, zakaj do nje pride in kako negativen vpliv ima na kvaliteto našega življenja. Nezadovoljstvo, slabo počutje, bolečine, nespečnost so posledica SMA, saj zaradi nje prihaja do slabšanja razmerja med vloženim delom in dobljenimi rezultati, to pa povečuje nered...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Uroš Petan

Od prvega dela seminarja (3 dnevni) do danes sem ˝švoh˝. Rahlo me bolijo mišice, ki so se po mnogih letih sprostile – podaljšale. Energijsko sem na cca 65%. Pojavila se je nenavadna diareja, sanje z resno vsebino – nepredelane zadeve iz preteklosti, potreba po spanju je močno povečana, itd. Skratka,...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Maša Gril

Na seminarju za učitelja 1. stopnje so jasno predstavljene osnove AEQ metode, podkrepljene z različnimi praktičnimi primeri. To omogoča primerno razumevanje metode in daje možnost, da bodoči učitelji 1. stopnje to znanje učinkovito uporabijo kasneje pri svojem delu. Možnost vodenja AEQ vaj med seminarjem bodočim učiteljem 1. stopnje omogoča, da...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jasna Vidic

Dolgo časa sem se na področju zdravja in fizičnega počutja v lastnem telesu počutila zelo slabo. Zavedala sem se, da na sebi nosim težak nahrbtnik svoje preteklosti in spoznala sem, da se bo potrebno potopiti v preteklost in se soočiti z demoni. Kljub letom dela na sebi, tako s pogovornimi...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Sonja Gerkman

Po zaključenem tretjem dnevu seminarja, sem se v ponedeljkovo jutro proti pričakovanjem zbudila polna energije in optimizma. Po opravljenih dnevnih obveznostih, sem se odpravila v hrib, z namenom, da se usmerim vase, analiziram stanje telesa med hojo in  zberem misli. Presenetljivo lahkotno sem se počutila, lahka kot pero. Opazovala sem...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Uroš Petan

Seminar 2 stopnje ni le nadgradnja 1 stopnje. Poleg logične/pričakovane nadgradnje fizičnega-gibalnega dela metode – učenje novih vaj in sklopov vaj za odpravo specifičnih bolezni/bolečin, seznani udeležence z najpomembnejšo povezavo med zavednim delom uma, nezavednim delom uma, membrano, čustvi,…. te povezave so ključni manjkajoči del uradne medicine pri obravnavi mnogih...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Petra Šmid Seljak

Izobraževanje za učiteljico tretje stopnje, ki skozi aktivne terapije posameznika uči večjega čutno gibalnega zavedanja, je bila nekako izbira, ki je izbrala mene. Že prva stopnja je v meni vzbudila vznemirjenje, ki ga čutiš v telesu, ko najdeš tisto PRAVO. Poglabljanje vase skozi učenje AEQ metode, izvajanje AEQ vaj in...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Mojca Centrih

Seminar na 2. stopnji je zame bil globok, intenziven in prodoren. Občutim veliko težkih in globokih čustev, za katere bom potrebovala več časa, da jih sprejmem, analiziram in najpomembneje, da spremenim svoje vedenje. Znanje, ki sem ga na seminarju slišala mi je dalo občutek varnosti, da lahko čutim več neprijetnega....

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Kajetan Žilevski

Mnenje o šolanju za učetelja AEQ metode: Sam sem se udeležil učiteljskega programa prve stopnje saj sem se želel poglobiti v znanje, ki sem ga osvojil na individualnih urah pri Karimu in z branjem knjig, ki so bile priporočene na Aleševi strani. Z programom sem znanje defenitivno poglobil, še več,...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Monika Adler

Spoznanja in razumevanja (prva polovica seminarja AEQ učitelja 1.stopnje) Monika Adler Z metodo AEQ in njeno filozofijo sem seznanjena sedaj dobro leto in pol. Aleševa razlaga, podkrepljena z izkušnjo čutenja pomankljivega nadzora nad svojim zavestnim gibanjem pri aktivni terapiji, mi je omogočila, da sem svojo dolgotrajno bolečino začela razumeti kot...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Blaž Jurečič

Skozi svojo športno kariero sem napredek smatral le, če je bilo telo nasljedni dan utrujeno. V kolikor nisem dal vsega od sebe sem imel slab občutek. Tak način dela me je pripeljal do kroničnih bolečin, zdravstvenih težav.Ko sem se z AEQ metodo soočil na delavnici cca. 2 leti sem bil...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Tadeja Severkar

V preteklih mesecih je AEQ postal del mojega razmišljanja mišljenja, in življenja. Znanje, ki sem ga osvojila bi bilo težko razdeliti na posamezne celodnevne delavnice, aktivne terapije ali seminar za učitelja 1. stopnje. Vsekakor pa seminar lahko izpostavim kot izkušnje in sposobnosti, ki sem jih pridobila ter poglobila, da lahko...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gregor Marinšek

Začetek seminarja sem pričakal s precej velikimi pričakovanji. Predvsem sem želel spoznati razliko med navadno klinično somatiko, Feldenkresis metodo in AEQ metodo. Z vsemi sem se v preteklosti bežno srečal in nisem zaznal bistvenih razlik. Princip delovanja mi je deloval enak: z zavestno pozornostjo aktivirati in sproščati mišice ob dokaj...

Preberi več

NOVEMBER 2023

Seminar za učitelja AEQ metode® 4. stopnje 2. generacija