Učitelj AEQ metode® 2. stopnje

Predpogoji za udeležbo na 2. stopnji

Tečaj je namenjen samo udeležencem, ki so že uspešno zaključili prvo stopnjo izobraževanja za učitelja AEQ odnosov 1. stopnje.  Od vseh udeležencev se pričakuje, da so že aktivni učitelji AEQ vaj s primernimi izkušnjami v učenju AEQ vaj na individualnem in/ali skupinskem učenju.

Program seminarja 2. stopnje vključuje poučevanje skupine in globlje razumevanje pricipov AEQ metode®. Udeleženci tečaja integrirajo in nadgradijo znanje iz prve stopnje skozi učenje in odgovore na nejasnosti, ki jih opazijo skozi praktično delo z strankami.

Uspešno opravljen seminar druge stopnje omogoči pridobitev licence učitelj AEQ metode® 2. stopnje. Uspešno opravljen seminar je tudi pogoj, ki omogoči  pričetek učenja za učitelja AEQ dihanja 2. stopnje.

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode

Vsakodnevno delam s strankami, ki se name obračajo predvsem zaradi kroničnih mišičnih bolečin. Naučim jih drugačne perspektive za vzroke bolečin in omejitev ki jih čutijo vsak dan. Z boljšim razumevanjem in vajami, bodo odpravili bolečine in izboljšali gibanje ter slabo držo, seveda če bodo vaje izvajali redno. Moje stranke so tudi profesionalni športniki, trenerji, rekreativci, ki bi radi obdržali uspehe, do katerih so prišli s trdim delom. AEQ metoda omogoča uspešno premagovanje stresa in bolečin z povečanjem učinkovitosti in nadzora gibanja ter s tem izboljša rezultate, povrne motivacijo ter na novo definira cilje in ambicije in to brez bolečin. Z njo se naučimo bolje kontrolirati svoje telo, um in povečati urejenost ter kompleksnost gibov in dela. Sem avtor knjige Lahkotno iz kroničnih bolečin. Vsakodnevno sem priča znatnim pozitivnim spremembam, ki jih AEQ metoda prinese v življenje in rezultate mojih strank.

 

Prvo šolanje AEQ učiteljev sem izvedel jeseni 2016. Od takrat sem izšolal več kot 150 AEQ učiteljev različnih stopenj in smeri. Vsak seminar je bil nova izkušnja in mi je omogočil dodelavo in izboljševanje procesa šolanja, kar je posledično dalo vedno boljše AEQ učitelje in vedno bolj kompleksno AEQ metodo. Kakovost razumevanja in razlag ter izboljševanje vodenja AEQ vaj je omogočilo, da je AEQ metoda postopoma postala zelo pomembna in iskana metoda za pozitiven vpliv na kronična stanja. Z izkušnjami in širjenjem znanja sem v AEQ drveo dodal še veji AEQ dihanje in AEQ odnosi, kar AEQ učitelju omogoča izbiro najprimernejše razlage in vpliva na vzrok kroničnih stanj pri stranki. 

 

Asistent na seminarju; Samo Šinik, učenec AEQ metode 4. stopnje 3/5

V začetku leta 2017 sem se udeležil seminarja za učitelja 1. stopnje somatskih gibov po AEQ metodi®. Na seminarju sem pridobil novo širino in globino znanja, predvsem pa drugačen pogled na človeško telo oziroma Somo. Vsa moja prejšnja znanja so se v meni začela nekako predalčkati. Velik del seminarja je bil namenjen učenju in izvajanju vaj, ki so mi in mi še omogočajo vedno znova vzpostaviti boljšo povezavo zavestnega dela uma s telesom. Vaje so izredno pomembno in kvalitetno orodje, ki nam omogoča umiriti um in zavestno sprostiti kronično povečan tonus v mišicah skeleta. Posledično umirimo delovanje AŽS. Pozornost sčasoma zgolj z občutkov fizičnega telesa in počutja prenašamo tudi na naše misli in komunikacijo v vsakodnevnem življenju ter na doživljanje in izražanje čustev. Kot posledica rednega zavestnega izvajanja AEQ vaj® torej svojo pozornost obrnemo pretežno vase in veliko manj na okolico, kot je v današnjem času povsem običajno.

 

Z organizacijo in vodenjem delavnic sem pričel praktično takoj po seminarju. Skupine ljudi tako že več kot 6 let redno učim AEQ metode in AEQ vaj, ter AEQ dihanja. Poleg delavnic pa izvajam še individualna aktivna učenja.

Za izvajanje vaj potrebujemo dovolj časa in pozornosti, da lahko raziskujemo in se igramo. Vzpostavimo boljši stik s samim sabo in z realnostjo, saj je to nujno potrebno, ko nekaj želimo spremeniti v pravo, boljšo smer. Na seminarju vas bom učil pravilnega vodenja AEQ vaj 2. stopnje.

O seminarju

V letu, ali pol leta, praktičnega dela na sebi, vedoželjnosti in učenja drugih ter sodelovanja na celodnevni delavnici, kjer boste tudi pomočnik, boste dobili dovolj znanja ter izkušenj za lastne spremembe, in to bo dobra iztočnica za vpis na seminar učitelja AEQ metode® 2. stopnje. Možnost vpisa imajo tisti učitelji 1. stopnje, ki bodo pokazali nadpovprečno znanje in zanimanje za učenje ter primerno širino poznavanja in uporabe AEQ metode®.

Za seminar AEQ metode® 2. stopnje je potrebna bistveno višja vodoravna in navpična povezanost kot za seminar AEQ metode® 1. stopnje. Zmožnost čutenja, nadzora ter jasnost komunikacije so temeljni kriterij za nadaljevanje šolanja.  

Seminar za učitelja AEQ metode® 2. stopnje vodi v poglobitev znanja o vzrokih za nastanek SMA ter v principe AEQ metode®. Uvede poznavanje ter pomen membrane in vpliv čustev na delovanje in počutje some. V širino znanja boste dodali nove gibe za izboljšanje stanj, kot so zmrznjena rama, skolioza, ponavljajoče športne poškodbe. Seminar vključuje tudi učenje aktivne pomoči učitelja pri pravilnejšem izvajanju vaj s polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa, kar povečuje senzorno občutenje.

To učitelju 2. stopnje omogoča kvalitetno pomoč tudi pri težjih oblikah somatskih težav. Med drugim omogoča ozdravitev ali izboljšanje bolečin v hrbtu, vratu, kolenu in sklepih, išiasa, teniškega komolca, krpalnega kanala, petnega trna, hiperlordoze, hiperkifoze, sindroma piriformisa, torakalnega sindroma, zamrznjene rame, glavobola, plitkega dihanje, migrene, tendinitisa, mišičnih krčev, kronične utrujenosti, mravljinčenja v dlaneh in prstih rok, fibromialgije, skolioze, ahilove tetive.    

Pridobljeno znanje na 2. stopnji vam bo omogočilo kvalitetno pozornost, ki je potrebna za pošteno in primerno vodenje 4-urnih delavnic AEQ metode® do 10 oseb samostojno ter do 15 oseb ob pomoči asistentov 1. ali 2. stopnje.

Licenca 2. stopnje je pogoj za nadaljevanje šolanja v srednji stopnji znanja AEQ metode®, ki omogoča klinično delo s strankami, aktivno individualno terapijo in pridobitev naziva Učitelj AEQ metode® 3. in AEQ metode® 4. stopnje. Naučite se kliničnih protokolov in aktivnega dela s strankami, ob individualni terapiji. To delo je najučinkovitejši način poučevanja AEQ metode® in v izjemno kratkem času močno spremeni zavedanje, urejenost gibanja, kontrolo in učinkovitost, kar vse je potrebno za spopad s težje rešljivimi težavami strank. Učitelj AEQ metode® 3. in 4. stopnje ima dovolj obsežno znanje, da lahko pomaga odpraviti večino stanj, ki so posledica izgube zavestnega senzorno motoričnega nadzora. Pomaga pospešiti rehabilitacijo in okrevanje tudi po težjih poškodbah tako na fizični kot čustveni ravni.

Pridobljeno znanje na 2. stopnji vam bo omogočilo kvalitetno pozornost, ki je potrebna za pošteno in primerno vodenje 4-urnih delavnic AEQ metode® do 10 oseb samostojno ter do 15 oseb ob pomoči asistentov 1. ali 2. stopnje.

Licenca 2. stopnje je pogoj za nadaljevanje šolanja v srednji stopnji znanja AEQ metode®, ki omogoča klinično delo s strankami, aktivno individualno terapijo in pridobitev naziva Učitelj AEQ metode® 3. in AEQ metode® 4. stopnje. Naučite se kliničnih protokolov in aktivnega dela s strankami, ob individualni terapiji. To delo je najučinkovitejši način poučevanja AEQ metode® in v izjemno kratkem času močno spremeni zavedanje, urejenost gibanja, kontrolo in učinkovitost, kar vse je potrebno za spopad s težje rešljivimi težavami strank. Učitelj AEQ metode® 3. in 4. stopnje ima dovolj obsežno znanje, da lahko pomaga odpraviti večino stanj, ki so posledica izgube zavestnega senzorno motoričnega nadzora. Pomaga pospešiti rehabilitacijo in okrevanje tudi po težjih poškodbah tako na fizični kot čustveni ravni.

Pregled seminarja 2. stopnje

Poleg pregleda principov nevrofiziologije, fizike, termodinamike, ocene somatskih refleksov iz drže in gibanja stranke ter stanja, ki se nanašajo na poučevanje AEQ vaj® in izzive s katerimi se srečujejo pri poučevanju, se bodo udeleženci naučili uporabe dodatnih AEQ vaj®. Njihov namen je izboljšanje točno določenih stanj, kot so išias, bolečine v vratu in ramenih, disfunkcija ileosakralnih sklepov, bolečine v nogah, kolenih in kolkih, bolečine v križu, kot tudi  aktivni integraciji AEQ  metode® pri izboljšanju učinkovitosti gibanja pri športnikih. 

Na 5-dnevnem intenzivnem tečaju bodo udeleženci nadaljevali z izobraževanjem, ki bo zajemalo:

in jih kombinirati med sabo za izboljšanje občutka, nadzora, urejenosti in učinkovitosti gibanja in nadzora nad mišicami.

in pri močnejših ter dolgotrajnejših kroničnih bolečinah in težavah pomagati pravilno izvajati vajo z polaganjem in pritiski dlani na določene dele telesa ter tako povečevati senzorno občutenje na aktiven način.

in klinične somatike ter znati pomagati pri spreminjanju senzorno motornih vzorcev, ki jih povzročajo močnejše in dolgotrajnejše bolečine, težje gibalne omejitve ter zmanjšuje kvaliteto življenj

prekratkih, napetih mišic, ki jih stranka tudi z največjo pozornostjo in željo ne more/zna sprostiti.

delovanja autonomnega živčnega sistema ter učenca naučiti aktivirati parasimpatični način delovanja, ko je to primerno in potrebno.

ne čuti, nadzira in ima občutek stanja odtujenosti in nemoči nad sabo.

med ekspanzijo in kompresijo za prijetno počutje in pridobivanje občutka in razumevanja, kako z manj dobiti več.

učinkovitost gibanja pri stranki ter tako pomagati odpraviti ponavljajoče se poškodbe zaradi obremenitev prisilne drže pri delu ali velike količine ponavljajočih se gibov pri športu.

so čustvene traume in jih skozi individualno učenje gibov ter ji skozi razlago povezanosti čutev, občutkov in stanja mišic pomaga razumeti in spremeniti te vzorce. Tako stranki olajša spremembe teh vzorcev in omogoči osebnostno rast. Tako skozi njeno samosotojno raziskovanje ali pa v primeru težjih travm to omogočiti skupaj z psihoterapevti, ki delajo po EMDR metodi.

omili in tudi v težjih oblikah omogoči izboljšanje sledečih kroničnih bolečin in težav: bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, išijas, teniški komolec, karpalni kanal, bolečine v kolenu, petni trn, hiperlordoza, hiperkifoza, sindrom piriformis, torakalni sindrom, zamrznjena rama, glavoboli, plitko dihanje, migrene, tendinitis, mišićni krči, bolečine v sklepih, kronična utrujenost, mravjlinčenje v dlaneh in prstih rok, fibromialgija, skolioza, plantarni fasciitis, ahilova tetiva…

Na seminarju 2. stopnje bo še več poudarka na razlagi principov, povezav in posledic nespoštovanja fizikalnih zakonov na sintropijo življenja in kvaliteto življenja in gibanja. 

z ocenami, komentarji učitelja in udeležencev

vašega znanja temeljnih konceptov in principov vaj AEQ metode®

9 dodatnih AEQ vaj®, ki omogočajo še večjo prilagodljivost strankam na individualnem in skupinskem učenju kot na 1. stopnji.

na sposobnost človeka da zunanje in notranje stimuluse pravilno pretvori v občutke, ki omogočajo pravilno delovanje neuro muskulaturnega sistema.<br>

in nas opremi s kompasom in zemljevidom, se na drugi stopnji naučimo uporabljati zemljevid. Naučimo se realno oceniti, katere poti so za nas primernejše in katere ne. S tem se ne zadovoljimo, temveč se naučimo novega vedenja, da lahko izberemo tudi pot, ki je učinkovitejša in pot, ki nas bo privedla do željenega cilja. Če nas je strah prečkati most, raziščemo zakaj, to pretvorimo v skrb in jo uredimo. Hkrati se naučimo cilj vedno jasneje definirati, najprej državo, potem pokrajino, nato mesto, četrt, ulico in tudi hišno številko. Da je to sploh mogoče, smo na drugi stopnji spoznali številne AEQ metodi lastne izraze. Le ti omogočajo dovolj jasno definicijo spoznanj, definicijo možnih pristopov urejanja in dovolj jasno komunikacijo med učiteljem in učencem. Izrazi se bodo dopolnjevali in prišli novi. To nam bo postopoma omogočilo določiti še nadstropje, sobo in nazadnje mesto v sobi kamor želimo.

Program seminarja

Priprava na AEQ metodo

Od udeležencev se pričakuje, da bodo na tečaj prišli pripravljeni, da poučujejo 60 minutno AEQ delavnico glede na svoje izkušnje, z uporabo znanja iz prve stopnje AEQ izobraževanja. To jim bo omogočilo izboljšanje svojih tehnik vodenja in globlje razumevanje vaj AEQ metode®, kako se lahko AEQ vaje® uporabi za pomoč ljudem z različnimi bolečinskimi stanji mišic in se jih tako nauči, kako izboljšati kakovost svojega življenja. Veliko bo tudi učenja o mišični kontroli in njeni uporabi pri izboljšabju telesnih zmogljivosti pri športu in delu ter vplivu čustev na kronično mišično zakrčenost v telesu.

Sestavni del šolanja učitelja AEQ metode 2. stopnje je pisanje domačih nalog, ki jih prejemajo v primernih časovnih razmakih po končanem seminarju in v kombinaciji z avdio posnetki seminarja omogočajo učiteljem večjo globino dojemanja področji, ki jih obravnava seminar. Na ta način seminar traja skoraj pol leta in učitelju daje čas, ki je potreben, da bi spoznal sebe in tako razumel druge, ki jim pomaga z učenjem AEQ metode. 

Redno in primerno izvajanje domačih nalog in obnov je pogoj za prijavo na šolanje 3. stopnje.

Slike iz šolanj za učitelja AEQ metode

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Dunja Gačnik

O AEQ metodi sem prvič slišala in brala na internetu, kjer sem našla tudi Aleša in njegovo stran na Facebooku. Eno leto sem ga spremljala, brala njegove članke in razmišljala o pozitivnih učinkih metode. Sama sem namreč že 8 let inštruktorica pilatesa in moj pristop je že od samega začetka...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jure Koščak

Po opravljenih 3 različnih programih AEQ, sem se odločil udeležiti še seminarja AEQ za učitelja 1.stopnje. Čutil sem, da je čas za dodatno nadgradnjo znanja in AEQ izkušnje. Namreč vsak od programov, ki sem se jih udeležil so mi dali ogromno prepoznav, povezav, razumevanja in predvsem delovanja v odnosih. Pridobil...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Marinka Zgonc

Nagovarjajo me tehnike in metode, ki so neagresivne, enostavne, po katerih se počutimo boljše in zadovoljna. Ena me vodi k drugi. Tako sem spoznala tudi AEQ metodo. Že po osnovni enodnevni delavnici sem začutila razliko v dihanju, drži. Presenetilo me je kako se z enostavnimi, počasnimi, predvsem pa zavestnimi gibi...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Petra Košmrlj

Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za 1. stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na 1. stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se ustrašila zahtev, ki so bile pričakovane od...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Blaž Jurečič

Skozi svojo športno kariero sem napredek smatral le, če je bilo telo nasljedni dan utrujeno. V kolikor nisem dal vsega od sebe sem imel slab občutek. Tak način dela me je pripeljal do kroničnih bolečin, zdravstvenih težav.Ko sem se z AEQ metodo soočil na delavnici cca. 2 leti sem bil...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Lidija Jakljevič

Vsakdanje hitenje, skrbi, vrvež dogodkov, me je pripeljalo v stanje, da nisem imela več stika s svojim telesom. Tega seveda tedaj še nisem vedela, čutila sem pa, da ne grem v pravo smer, ker so se posledice pričele odražati na mojem telesu. Vendar sem za vse našla nek izgovor in...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Lidija Jakljevič

Pravijo, da se učitelj pojavi, ko je učenec pripravljen, res je bilo tako. Na 2. stopnjo AEQ sem se vpisala brez posebnih pričakovanj. Želela sem si nadgraditi, razširiti obstoječe znanje, še zdaleč pa nisem pričakovala takšnega viharja v moji glavi, ter da bom posledično naredila takšen korak naprej. Na seminarju...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Mojca Centrih

Aeq metoda je del mene že četrtino časa mojega življenja. Kaj vse mi pomeni najbolj vedo tisti, ki me poznajo celo življenje. Kako nizko lahko pade človek, ki ni v stiku s samim sabo sem občutila na lastni koži. Kako težko je, ko ne ločiš, kateri glas znotraj tebe je...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Uroš Petan

Od prvega dela seminarja (3 dnevni) do danes sem ˝švoh˝. Rahlo me bolijo mišice, ki so se po mnogih letih sprostile – podaljšale. Energijsko sem na cca 65%. Pojavila se je nenavadna diareja, sanje z resno vsebino – nepredelane zadeve iz preteklosti, potreba po spanju je močno povečana, itd. Skratka,...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Maša Gril

Na seminarju za učitelja 1. stopnje so jasno predstavljene osnove AEQ metode, podkrepljene z različnimi praktičnimi primeri. To omogoča primerno razumevanje metode in daje možnost, da bodoči učitelji 1. stopnje to znanje učinkovito uporabijo kasneje pri svojem delu. Možnost vodenja AEQ vaj med seminarjem bodočim učiteljem 1. stopnje omogoča, da...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Niko Akrap

Moja prva izkušnja z AEQ metodo sega približno 3 leta nazaj. Spomnim se, da je šlo za kineziološke dneve in na predstavitveno predavanje sploh nisem imel namen iti. Ker je eden od predavateljev odpovedal svojo prezentacijo so se ure predavanj spremenile in sva s partnerko poslušala o AEQ klinični somatiki....

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Jasmina Rome Rodić

Moja pot do učitelja AEQ metode ® 3. stopnje Teče že šesto leto, odkar sem spoznala Aleša in njegovo delo na področju povezovanja uma in telesa, raziskovanja some, iskanja resničnih občutkov in čustev ter postopnega spreminjanja, ki omogoča življenje z manj bolečine, ki je srečnejše, bolj spontano in svobodno. Dolga...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Samo Šinik

Preživeli smo nepozabnih 5 dni “reality show-a” pod taktirko izkušenega moderatorja Aleša Ernsta. Izbor udeležencev z različnimi miselnimi vzorci (različnimi osebnostmi in karakterji) je prispeval k zelo dinamičnemu in poučnemu seminarju. Skozi tvoje podajanje znanja in vodenje vaj po AEQ metodi so se v nas začeli prebujati občutki, čustva, spomini,...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Anja Jarkovič

SPOZNANJA IN RAZUMEVANJE 1. STOPNJE AEQ METODE Že nekaj let se potapljam v svoj notranji svet in želim razumeti zakaj delujemo tako kot delujemo in zakaj čutimo tako kot čutimo. AEQ metoda ponuja in pomaga pri razumevanju le tega, v bistvu je še veliko več, saj s pomočjo fizike, psihologije,...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gregor Marinšek

Začetek seminarja sem pričakal s precej velikimi pričakovanji. Predvsem sem želel spoznati razliko med navadno klinično somatiko, Feldenkresis metodo in AEQ metodo. Z vsemi sem se v preteklosti bežno srečal in nisem zaznal bistvenih razlik. Princip delovanja mi je deloval enak: z zavestno pozornostjo aktivirati in sproščati mišice ob dokaj...

Preberi več

MAJ 2024

Seminar za učitelja AEQ metode® 2. stopnje