AEQ Dihanje

Dihanje je naša primarna naloga preživetja, edina aktivnost, ki jo počnemo čisto vsak trenutek v dnevu. Od kakovosti dihanja je odvisno, kako se počutimo, kakšno je naše zdravje, imunska odpornost, stanje uma, kakšni so čustveni odzivi.

AEQ Dihanje

AEQ dihanje omogoča spremembo tonusa dihalnih mišic in s tem spremembo dihanja. Izhaja iz tega, da sprememba in prilagoditev čustvenega izražanja zahtevam naše okolice zahteva spremembo dihanja. Bolj svoje čustveno izražanje prilagajamo svoje okolici, bolj le to postaja kronično in tako postane kronična tudi spremenjenost in nerealnost našega dihanja. Ko je spremenjeno dihanje enkrat kronično se izgubi iz našega zavedanja in postane za nas normalno. 

S časom ta “nova normalnost” privede do zdravstvenih težav.

AEQ dihanje je razvito, oblikovano in usmerjeno v to, da stranka razume te procese, se jih začne zavedati in zato lahko preide v zavestno spremembo dihanja, da bi tako lahko posledično spremenila tudi čustveno izražanje in s tem dvignila čustveno kompetentnost in samozavest. 

Pri večini ljudi pride do nepravilnega dihanja, da z njim lahko držijo pod nadzorom
strah, ljubezen ali bes. 

Unikaten pristop AEQ dihanja omogoča postopno ureditev dihanja brez neprijetnih posledic sproščanja potlačenih čustve in spominov. 

Omogoča sprememb pulsiranja mišičevja in postopoma ureditev dihanja v pravilni trodelni dihalni ritem ki je usklajen s trenutnim telesnim in duševnim stanjem.

Prenos E-knjige AEQ Dihanje in Gibko Telo

Kako lahko začnem z AEQ dihanjem ?

Korak 1: Preberite več o AEQ dihanju

Otroci in dihanje

Otroci naj bi dihali pravilno, razen če so bolni ali bolehni. Medtem ko skoraj vsak novorojenček zadiha pravilno, pa le redki skozi zgodnje otroštvo obdržijo naravno dihanje. Večina za pravilno dihanje potrebno mišično koordinacijo izgubi že zgodaj. Ko izgubimo naravno dihanje in razvijemo kronično dihalno neučinkovitost, se spremeni tudi odnos do stresa in odziv nanj. Na stres odreagiramo pretirano, saj zaradi kronične zakrčenosti ne moremo sprostiti mišic, kar vodi v njihovo utrujenost in šibkost. Taka oseba pritisk okolice zaradi šibkosti strukture dojema močneje. To pa sčasoma vodi v psihofizične težave. Razvije se kronična zakrčenost mišic in preobčutljivost na Co2 v krvi.

 

PREBERI VEČ »

Boj proti okužbi: Neverjetna moč pravilnega vdiha skozi nos

Morda niste vedeli? Pri dvigu odpornosti proti virusnim okužbam lahko pomaga pravilno dihanje. 

S pravilnim dihanjem omogočimo dovolj dušikovega monoksida v pljučih in krvi, dovolimo krvnemu toku neprekinjeno teči skozi telo in zagotovimo, da pomembni organi dobivajo dovolj kisika in hranljivih snovi.

Pandemija je omejila in upočasnila naše življenje. Večini je to omogočilo prerazporeditev časa in spreminjanje na bolje; razmislek o življenju naj bi zmanjšal preobčutljivost za nenadne spremembe.

Marca letos so objavili raziskavo o vplivu vlažnosti zraka v prostorih in verjetnosti virusne okužbe dihal. Raziskovalci so ugotovili jasno povezavo med izsušeno sluznico dihal in zmanjšanjem odpornosti dihal proti virusnim okužbam. Zaradi novih virusov se jih vse več usmerja v iskanje vzrokov zmanjšanja odpornosti.

PREBERI VEČ »

Poglej, kako dihaš, in spoznal boš, kdo si

Dihanje skozi nos ogreje in navlaži zrak in preprečuje izsušitev sluznice, odstrani znatno količino patogenov in dvigne koncentracijo dušikovega oksida v pljučih in krvi. 

Tekmovanje ni čas, da bi se športnik osredotočal na to, kako dobro ali kako slabo diha, temveč bi moral biti popolnoma osredotočen na tekmovanje.

Pri vadbi, manj napornih vajah in drugih običajnih aktivnostih raje dihajte skozi nos.

Športniki, ki so se namenili premagati konkurente ali se s športom ukvarjajo, da zadovoljijo željo po ugledu ali umirijo notranje napetosti, bodo naredili vse potrebno za zmago. Spreminjali se bodo z napornejšimi treningi, katerih posledice so neprijetni ali boleči telesni občutki.

Ravnovesje med vadbo in treningom se bo porušilo in dvigovanje napora ne bo usklajeno z dvigom učinkovitosti gibanja. Zaradi prepričanja, da je bolečina potrditev zadostnega truda in odločenosti, ta za športnika ne predstavlja opozorila na neprimernost pristopa, pač pa potrdilo, da je na pravi poti.

PREBERI VEČ »

Korak 2: Prijavite se na eno izmed delavnic AEQ dihanje

November 2020
No event found!

Korak 3: Učitelji AEQ dihanja

Na zemljevidu spodaj, poiščite željenega certificiranega učitelja AEQ dihanja, ki vam bo pomagal urediti dihanje po AEQ metodi.

AEQ v medijih: