Domače naloge učiteljev
Domača stran » Učitelji » Domače naloge učiteljev
Tine Seražin Lisjak, učitelj AEQ metode 1. stopnje – Izzivi modernega časa in AEQ metoda
Sprememba paradigme Način delovanja moderne družbe nas z vedno večjo hitrostjo sili v nepotrebno aktivnost, komunikacijo in potrošništvo. Z razvojem tehnologije se je tempo
Sebastjan Miklavec, Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Čustva in dihanje
Izražanje čustev je proces, ki ga izvajamo s celotnim delom telesa. Bistveno pri tem je delovanje membrane in prečno progastih mišic. Izražanje čustev je GIBANJE.
Veronika Lovšin, učiteljica AEQ odnosov 1. stopnje – Moška in ženska vloga
Zelo poznana mi je moška vloga ženske v družini, saj imam mamo, ki je v času gradnje družinske hiše preživela več časa za mešalcem, kot
Janez Logar, Učitelj AEQ metode 1. stopnje -Refleks rdeče luči (tudi refleks umaknitve, refleks zdrznitve, refleks bega) )
Refleks rdeče luči (tudi refleks umaknitve, refleks zdrznitve, refleks bega) ) Se izredno hitro aktivira. Gre za preživetje in hitrost reakcij telesa se meri v
Karim Al Saleh, Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje – Propriocepcija
Za naš centralni živčni sistem bi lahko rekli, da je naš nadzorni center, ki s senzorno-motorično povratno zanko preverja stanja v zunanjem in notranjem okolju
Tine Seražin Lisjak, učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Dihanje med AEQ dihalnimi vajami
Osnovno načelo, ki se ga držim kot AEQ učitelj je, da učim to, kar sam redno prakticiram in točno na takšen način, kot se je
Timotej Ferjan, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Informacijski vakum in pomen razlage
Informacijski vakum je v našem okolju prisoten na mnogih področjih. To je tisti občutek, ko človek misli da nekaj razume, ali da je nekaj razumel,
Janez Brajkovič, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Razlike med somatiko, klinično somatiko in AEQ® metodo
Kaj je SOMATIKA? Bistvo Somatskega učenja je uporaba čutno-gibalnega učenja za razvoj večjega nadzora nad lastnim fiziološkim procesom. Somatsko pomeni pojav učenja znotraj posameznika kot
Jure Koščak, Učitelj AEQ metode® 2. stopnje – Razmišljanje, ki povečuje pritisk v telesu
Pritisk. Ključna beseda. Ker smo iz otroštva navajeni na občutek pritiska, ga potem celo življenje poustvarjamo. In naš sistem je izredno domiseln pri ustvarjanju pritiska
Veronika Lovšin, Učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Zakaj ne spremenimo svojih reakcij, ko nekaj ne teče kot bi moralo
Pred parimi dnevi je prišla moja najstarejša hčerka k meni in spet nekaj ‘sikala’ čez mojo alternativo in AEQ. V smislu: ‘Kaj se greš s
Jani Brajkovič, učenec AEQ metode® 3. stopnje – Obremenitev – zmogljivost – znanje
Pri branju članka sem razmišljal kako bi predstavil temo skozi moj (bivši) poklic. Zavedati se moramo, da so odnosi med obremenitvami (ki so potrebni za
Mateja Šinkovec, učenka AEQ metode 1. stopnje – Kako lahko kot učitelj AEQ metode, pomagam stranki iz kroničnih težav in stanj?
Kako lahko kot učitelj AEQ metode, pomagam stranki iz kroničnih težav in stanj? Ljudje se danes poslužujemo instant rešitev za svoje težave, v kolikor se
Učiteljica AEQ metode 1.stopnje -VOLJA – MIŠLJENJE
Naše počutje, dosežki in rezultati življenja so odvisni od mišljenja in prepričanj, vendar v povezanosti z voljo in njuni odvisnosti. Lahko imamo še tako voljo,
Barbara Mozetič, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Informacijski vakum
Informacijski vakum pomeni pomanjkanje razpoložljivih ali dostopih informacij, kar nam oteži razumevanje situacije, sprejemanje odločitev, reševanje problemov ali izvajanje določenih nalog. Do tega lahko pride
Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – VPLIV PRETEKLOSTI NA TELO
Sedanjost odraža preteklost. Kar seješ, to žanješ. Kar vložiš, to dobiš. Znani pregovori, ki odražajo neko dejanje, ki ga opravimo zavestno. Ko pa govorimo o
Erik Mlinar, Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Dihanje z diafragmo
Dihanje z diafragmo Diafragma ali trebušna prepona je glavna dihalna mišica. V sproščenem stanju ima obliko kupole ali padala. Fizično ločuje prsno votlino od trebušne
Karmen Kovač, učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Kaj je SMA (za 2.stopnjo)
SMA (za 2.stopnjo) Moje mnenje SMA je v uradni medicini in formacijo zelo zaželeno stanje. Ne zavedamo se, da imamo SMA vse dokler se nam
Janez Logar, Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Najpogostejše vrste dihanja so mešano, navpično in vodoravno.
Najpogostejše vrste dihanja so mešano, navpično in vodoravno. Mešano Navpično (vertikalno) Vodoravno (horizontalno) Večina ljudi Je najškodljivejše (preveč) umirja in odvzame moč. Ni zdrave jeze.
Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje vloge AEQ vaje lok hrbta v urejanju SMA
Lok hrbta se mi zdi vstopna vaja v AEQ in stalnica, s katero lahko vsakokrat preverim svoje trenutno stanje. Pri tej vaji se seznanimo z
Erik Mlinar, Učitelj AEQ metode 2. stopnje – Pot iz mreže senzrno motorne amnezije
Naše mišljenje je tisto, ki ustvarja naše občutke in dejanja. Ti pa definirajo naše rezultate. Stopnja SMA je odvisna od kronične zakrčenosti mišic, ki izvira
Erik Mlinar, Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje – Dihanje uma in telesa
Naravno dihanje, je dihanje skozi nos. Tako dojenčki za dihanje spontano uporabljajo nos, za prehranjevanje pa usta. Skozi usta niti še ne znajo dihati. Ko
Majda Starovašnik, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Kako občutimo refleks zelene luči ali ga opazimo pri drugih
Kako občutimo refleks zelene luči ali ga opazimo pri drugih Odraščala sem v času, ko smo starše zelo spoštovali, celo bali smo se jih. Otroci
Tine Seražin Lisjak, Učenec AEQ metode 1. stopnje – Sprememba paradigme
Sprememba paradigme Način delovanja moderne družbe nas z vedno večjo hitrostjo sili v nepotrebno aktivnost, komunikacijo in potrošništvo. Z razvojem tehnologije se je tempo življenja
Maša Gril, učiteljica AEQ metode 1. stopnje -Obremenitev – zmogljivost – znanje
Na podlagi tega, kakšne občutke nelagodja, bolečine ali ugodja čutimo, lahko definiramo odnose med obremenitvijo, ki je potrebna za dosego željenega cilja, telesno zmogljivostjo in
Nace Janežič, Velenje, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Informacijski vakuum in pomen razlage
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje – informacijski vakuum in pomen razlage Moj proces spoznavanja najprej s klinično somatiko in kasneje
Špela Poljanšek Klaneček, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Izzivi modernega časa in AEQ metoda
Sam članek me spodbuja k razmišljanju, kako so se začele spremembe v izkoriščanju energije v postopne spremembe v zavesti človeka glede zavedanja pomena lastne energije.
Teja Šinkovec, Učiteljica AEQ metode in AEQ dihanja 2. stopnje – Bistvo AEQ metode
Bistvo metode vidim v tem, da kdor se z njo seznani dojame, da je rešitev za njegove težave v spremembi. Pa naj bodo to težave
Meta Ribič, Ljubljana, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje -Tek in hitra hoja
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje -Tek in hitra hoja Rada bi začela s svojo izkušnjo o teku. Nikoli nisem bila
Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje in osebna izkušnja entropije ter vloge bolečine v urejanju procesov entropije in sintropije
Metoda AEQ razlaga, da je kronično stanje v telesu posledica kronične nezmožnosti reševanja medosebnih odnosov. Kronično vnetje nam kaže, da imamo v življenju na določenem
Gorazd Ažman, Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje -Tridelni dihalni ritem
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ dihanja 1. stopnje, – Tridelni dihalni ritem Priznam, da je moje razumevanje tridelnega dihalnega ritma po dveh tednih
Helena Maurič Jelovšek, učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Tek in hitra hoja, solopetje spoštovanje reda, pravil in urejenost
Kadar se v življenju znajdemo sredi entropije, kaosa, nereda, bolečin, občutka, da tako naprej ne gre več, je čas, ko naj bi spet prevrednotili vrednote.
Klemen Žagar, Učitelj AEQ metode 2. stopnje – Urejanje zavesti in (razis)kovanje nezavednega s pomočjo AEQ metode
Vrsto let so živa bitja za delovanje uporabljala podzavest. Nato pa se je podzavesti zaradi potrebe po dovolj hitremu prilagajanju človeške vrste na spreminjajoče se
Dušica Gabrijel, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Informacijski vakum in pomen razlage
Pri iskanju za odpravo bolečin se pri ljudeh zaradi nerazumevanja dejanskih vzrokov njihovega slabega počutja in neustreznih pojasnil ter informacij s strani medicine in farmacije,
Simona Benedičič, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Zakon o vzajemnem učinku in zakaj je tako pomemben del AEQ metode
AEQ metoda razume človeka kot del narave na katero delujejo fizikalni zakoni. Eden izmed teh je 3. Newtonov zakon o vzajemnem učinku, ki razlaga: če
Tadej Paščinski, Učitelj AEQ metode 2. stopnje – Spreminjanje in prevzemanje odgovornosti
Danes se veliko ljudi sprašuje, kaj je smisel življenja in kako v svojem življenju najti bistvo. Odgovor na to ni sprejamanje, oproščanje, odobravanje in početje
Opis spoznanj in razumevanj, ki so vam jih ponudili prvi trije dnevi seminarja 1. stopnje
Spoznala sem, da obstaja metoda, ki ima odgovor na vprašanje, zakaj boli in ima orodje za urejevanje nezaželenega stanja. Seminar mi je odprl nov svet.
Simona Benedičič, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Primerjava teka in hitre hoje
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje – Primerjava teka in hitre hoje V življenju je ključno učenje. Čim manj zaključkov v
Jani Brajkovič, učenec AEQ metode® 3. stopnje – Tunelski vid
V našem hitro razvijajočem se svetu se soočamo z vse hitrejšim tempom življenja, ki ga narekuje prevlada moškega principa in dominantne leve možganske poloble. Ta
Timotej Ferjan, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Entropija, ki jo definira drugi zakon termodinamike je razpad sistema in kaos. Je sprememba na slabše, v manjšo urejenost in učinkovitost. Vsak sistem je sam
Maša Gril, Učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Zaščitna vloga membrane
Zaščitna vloga membrane je ena izmed njenih najpomembnejših funkcij, saj zagotavlja, da je središče organizma, ki ga membrana obdaja, zaščiteno pred vplivi iz okolja. Da
Dušica Gabrijel, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Kaj lahko učitelj AEQ metode stori za stranko.
Na 1. stopnji šolanja za AEQ učitelja je osnova, da bodoči učitelj začenja razumeti SMA in pomen jasne komunikacije. Da sami sebe bolj slišimo, da
Petra Košmrlj, Učiteljica AEQ metode 2. stopnje -Življenska energija
Energija je povsod okrog nas. Čutimo jo kot toploto in gibanje (oz. delo). Brez energije ni življenja, ni toplote in ni gibanja. Energijo za svoje
Domača naloga – Senta Zupanc, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Urejanje gibanja in življenja
Objavljam del obnove, ki jo je napisala učiteljica AEQ metode 1. stopnje Senta Mežnar Zupanc, v pomoč bralcu, da bo bolje razumel logiko in zakonitosti AEQ metode ter lažje ločil primerne od neprimernih pristopov, k urejanju učinkovitosti. Obnovo je napisala po članku iz učbenika za učitelja AEQ metode 1. stopnje.
Vesna Tomšič, Učitelj AEQ metode® 2. stopnje – Pomen prepoznavanja stanja AŽS za primerno učenje AEQ metode
V vednost; AŽS = Avtonomni živčni sistem Prepoznavanje stanja AŽS stranke, je za učitelja AEQ metode pomembno, saj to vpliva na način vodenja vaj in
Janez Bitenc, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Ker živimo v pomanjkaju časa in preobilici energije imata učenje in čas, ki ga namenimo učenju vse manjši pomen. Posledica tega je zmanjševanje sposobnosti daljšanja
Erik Mlinar, Učitelj AEQ metode® 2. stopnje – Pravo učenje skozi AEQ vaje
V zadnjih letih sta zelo popularni tezi: a) na napakah se učimo in b) ni pomembno kolikokrat pademo, pač pa kolikokrat se poberemo. Rekel bi,
Janez Brajkovič, Učitelj AEQ dihanja 2. stopnje – Kdaj počivati?
Kdaj počivati? Dobro vprašanje, na katero je bil moj odgovor, z vidika profesionalnega kolesarja, ko te telo ustavi in ne moreš več naprej. To se
Laura Gričar Adamič, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Zakon o vzajemnem učinku
Tokratno razmišljanje na dano temo bo morda malce drugačno, kot sem bila do sedaj vajena pisati naloge… Dejstvo je, da se vsakodnevno v življenju srečujemo
Barbara Peterlin, Učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Urejanje zavesti in raziskovanje nezavednega s pomočjo AEQ metode
Tokratno nalogo bom izkoristila bolj kot samorefleksijo ob zaključku starega leta. Poglabljanje v AEQ metodo me uči drugačnega načina razmišljanja in povezovanja stvari. V dveh
Barbara Peterlin, Učitelj AEQ metode® 2. stopnje – Razlike med 1. in 2.stopnjo AEQ metode
Seminar prve stopnje AEQ metode je bil kot trenutek, ko sem prvič stopila na drsalke. Nisem vedela, kaj pričakovati in ko sem že mislila, da
Dušica Gabrijel, učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Urejanje gibanja in življenja
Pravilno človeško gibanje je posledica delovanja celega telesa in učinkovito z boljšim sodelovanjem, razumevanjem in spoštovanjem povezave med telesom in zavestjo. Gibi iz centra telesa
Teja Šinkovec, Učiteljica AEQ dihanja 1. stopnje – Um-telo-življenjska energija
Odkar se ukvarjam sama s sabo oz. s tem kdo smo, sem vedno dojemala telo in um ločeno, kar opazim šele sedaj. Miselnost je, da
Nace Janežič, učitelj AEQ dihanja® 1. stopnje – AEQ dihanje in šport
Kaj stori športnik oziroma rekreativec, ko je zadihan in utrujen? Večina jih bo globoko in poudarjeno vdihovala in izdihovala čim večjo količino zraka z namenom,
Dejan Testen, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Kontrola mišic, šport in AEQ
Pri gibanju in športu je zelo pomembno, da nadziramo oziroma posvečamo pozornost, kako določen gib opravimo in ne samo da je delo narejeno. Zelo pomembno
Barbara Peterlin, Učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Učenje
Učenje AEQ vaj je motorična aktivnost, ki skozi čas poteka preko 4 fazah, ko iz nezavedne nekompetentnosti prehajamo v nezavedno kompetentnost. Pri učenju AEQ vaj
Jani Brajkovič, učenec AEQ metode® 3. stopnje – Pravo učenje skozi AEQ® vaje
Ko sem pomislil na ples, me je prevzel val tesnobe in sramu. Bilo me je strah začeti, saj sem se zavedal, da bom v središču
Gorazd Ažman učenec AEQ metode 3/5 – Razumevanje razlik med Klinično somatiko in AEQ metodo iz perspektive učitelja AEQ metode
Razumevanje razlik med Klinično somatiko in AEQ metodo iz perspektive učitelja AEQ metode Med obema pristopoma lahko najdemo številne razlike in seveda mnoge skupne točke.
Anja Jarkovič, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Spoznanja in razumevanje 1. stopnje AEQ metode
SPOZNANJA IN RAZUMEVANJE 1. STOPNJE AEQ METODE Že nekaj let se potapljam v svoj notranji svet in želim razumeti zakaj delujemo tako kot delujemo in
Jure Koščak, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Urejanje gibanja in življenja
AEQ metoda in vaje nam odpirajo nov pogled na gibanje in življenje samo, ki je sestavljeno iz gibanja. Z gibanjem se začne naše življenje, samo
Simona Benedičič, Učiteljica AEQ metode 2. stopnje -Življenska energija
Metodo AEQ vse bolj doživljam kot wake up call. Če smo kršili naravne zakone, moramo najprej sprejeti to dejstvo in seveda posledice. In ne da
Ivana Buble, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Razumevanje vloge AEQ vaje dvig hrbta
Vlogo AEQ metode pri vaji dvig hrbta razumem kot razširjeno obravnavo globokih hrbtnih mišic in sproščanju sprednjega dela telesa, predvsem prsnih mišic. Pri vaji dvig
Teja Šinkovec, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Način življenja, ki ga živimo danes in v katerem smo odraščali, nikoli ni namenjal veliko časa in pozornosti na naše telo in na iskanju vzrokov
Tine Seražin Lisjak, učitelj AEQ metode® 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje – ENTROPIJA IN SMISEL BOLEČINE Bolečina je velika učiteljica. Bolečina kot mehanizem je namenjena temu,
Sonja Gerkman, Ljubljana, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Vpliv preteklosti na telo
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ dihanja 1. stopnje – Vpliv preteklosti na telo Sedanjost odraža preteklost. Kar seješ, to žanješ. Kar vložiš, to
Barbara Mozetič, učiteljica AEQ dihanja 1. stopnje – Spoznanja, izkušnje in odzivi na seminar
Že kmalu po končanem seminarju za učitelja AEQ 1. stopnje sem se odločila, da bo moj naslednji korak v izobraževanju udeležba na seminarju za AEQ
Petra Garin, Učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Osredotočenost
Pri vsakem delu, ki ga izvajamo, dosežemo najboljši rezultat in učinek takrat, ko smo “z glavo pri stvari”. To je že starodavna ljudska modrost. V
Jana Pretnar, učiteljica AEQ metode® 1. stopnje – Informacijski vakum in pomen razlage
Informacijski vakum. Besedi o katerih nisem, pred spoznavanjem z AEQ metodo, globlje nikoli razmišljala. Ja, vsi se verjetno lahko strinjamo, da smo v informacijski dobi,
Petra Košmrlj, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Glavni vzrok za otrdelost in kronične bolečine
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje – GLAVNI VZROK ZA OTRDELOST IN KRONIČNE BOLEČINE Glavni razlog za otrdelost in bolečine je
Niko Akrap, učitelj AEQ metode 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Vsako stanje, ki je neurejeno, kaotično, razpadajoče itd., zaradi 2. Zakona termodinamike začne razpadati, ali pa se razkrojevati vedno bolj. Vse dokler ne pride do
Jasmina Rome, učenka AEQ metode 4. stopnje 2/5 – Koncept pravičnosti
To, kar učimo, moramo doživeti tudi sami. Prvoosebna izkušnja nam da možnost, da ustvarimo podobno izkušnjo tudi za druge. Učitelj mora zmanjšati svojo SMA, da
Niko Akrap, Učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Kdaj počivati?
Pogosto se vprašamo, kako si razdeliti dan, ki traja 24 ur na način, da bomo lahko čim bolje opravili vso potrebno delo, obveznosti in naloge.
Niko Akrap, učitelj AEQ metode 1. stopnje – Membrana
Vsak zaprt sistem ima membrano, ki je selektivno prepustna. Tudi v primeru človeka je tako. Funkcionalna membrana je v človeškem sistemu skupek kože, podkožne maščobe,
Učiteljica AEQ metode 2. stopnje – Pot iz mreže senzorno – motorne amnezije
Sebe vidimo tako kot so nas videli naši starši v otroštvu. Če so nam govorili pozitivne in vzpodbudne besede in z nami ravnali spoštljivo, potem
Nataša Šlajkovec, Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Izzivi modernega časa
Ko sem prebrala prvič članek Izzivi modernega čas in aeq metoda, sem bila zmedena. Toliko podatkov, za katere sem vedela, da so resnični, a jih
Tine Seražin Lisjak, učitelj AEQ dihanja 2. stopnje – Modeli razmišljanja
Model razmišljanja je več kot skupek znanja in izkušenj, gre za aplikativno uporabo znanja in izkušenj, ki nam nudi hitro in relativno enostavno orodje za
Tine Seražin Lisjak, učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Kdaj počivati?
Človek ima neverjetno sposobnost, da z močjo volje dosega marsikaj. Vse dobre stvari so navadno težko pridobljene in vložiti je treba kar nekaj truda, da
Janez Logar, učenec AEQ metode 1. stopnje – pet spoznanj po prvem delu šolanja 1. stopnje
Povzetek: V prvih treh dneh izobraževanja so me nagovorile mnoge teme, ki jih je izpostavil predavatelj. Izpostavljam jih pet: možgani, telo in soma, senzorno-motorna amnezija,
Nikolina Kovač, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Izzivi sodobnega časa, pogled skozi AEQ prizmo
Recimo, da predstavljam povprečnega Evropejca – sem ženska srednjih let, zdrava, visoko izobražena, zaposlena. Pripadam srednjemu sloju prebivalstva – materialno sem preskrbljena, počutim se varno
Gorazd Ažman, Učitelj AEQ metode 2. stopnje -Spremembe v modelih razmišljanja razviti skozi šolanje AEQ metode
Spremembe v modelih razmišljanja razviti skozi šolanje AEQ metode Prva velika sprememba je bilo močno povečanje razumevanja pomena teorije in prakse. Najprej sem prebral knjigo
Tadej Paščinski, Učitelj AEQ metode 2. stopnje – Razlike med 1. in 2. stopnjo AEQ metode
AEQ metoda nas postopoma popelje skozi proces odkrivanja neučinkovitega delovanja v našem življenju. To vključuje naše gibanje, vedenje izražanje, čustvovanje in mišlenje. Problem, ki je
Lana Bauman, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Nemoč
Ko se več ne počutiš nemočnega in se zavedaš odgovornosti, ki jo nosiš, ko veš in začutiš, da si edino ti tisti, ki lahko prispeva
Niko Akrap, Učitelj AEQ metode® 1. stopnje – Kontrola mišic, šport in AEQ metoda®
Sam se ukvarjam z vadbo, treniranjem strank, terapevtsko vadbo in post rehabilitacijo že približno 5 let. V tem obdobju sem se ob delu z različnimi
Sebastjan Miklavec, Učitelj AEQ dihanja 1.stopnje – Osredotočenost
Aleš! Ker si se osredotočenosti v članku lotil ravno skozi fitnes bom jaz tu nadaljeval. Vedno bolj me motijo vsi oglasi, vse izjave in odtrganci
Vesna Tomšič, Učenka AEQ metode® 3. stopnje 1/6 – Kako naprej po čudežu, ki ga prinese pravilno učenje AEQ metode in AEQ vaj
Glavni pristop AEQ metode, ki prinese rezultate in učinkovite spremembe, je v somatskem pristopu. Ta združuje in povezuje vpliv funkcije na spremembo strukture in osebi
Janez Homšak, Učitelj AEQ metode 1.stopnje – Izzivi modernega časa in AEQ metoda
Glavna ločnica za vse spremembe v načinu delovanja “modernega” človeka je povezana z načinom dojemanja in uporabe energije posameznika. V preteklosti je bila za človeka
Učiteljica AEQ metode 1. stopnje -Informacijski vakum in pomen razlage
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje – Informacijski vakum in pomen razlage Informacijski vakum vidim kot enega večjih paradoksov današnjega časa.
Janez Logar, učitelj AEQ dihanja 1. stopnje – Čustva in dihanje
Čustva in dihanje V današnji družbi pristopamo precej selektivno do izražanja svojih čustev. Tekom vzgoje se tudi naučimo, katera čustva je dovoljeno kazati in izražati
Urban Urbanc, Učitelj AEQ metode® 1. stopnje – Učinkovitost / neučinkovitost
Spomnim se svojega prvega resnejšega stika z AEQ vajami. Nisem še dobro razumel zakaj vaje sploh izvajam, kakšen je njihov namen ter kaj vse lahko
Vesna Tomšič, Učenka AEQ metode® 3. stopnje 2/6 – Prva, druga in tretja osebna izkušnja
Lotevamo se učenja procedure, ki se imenuje somatsko izobraževanje. Z razliko od Hanna somatskega izobraževanja, ki je blagovna znamka in je lastninska pravica – intelektualna
Karin Jeglič, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Moja spoznanja in razumevanja AEQ metode
Moja spoznanja in razumevanja AEQ metode Odločitev« je beseda, s katero lahko najbolje povzamem moje začetke v povezavi z AEQ metodo. Odločitev, da prevzamem odgovornost
Erik Mlinar, Učitelj AEQ metode 2. stopnje – Modeli razmišljanja
Zavest je potrebno spodbujati k razmišljanju, saj je to njen namen in osnovna funkcija. Razmišljanje nas lahko privede do kreativnih rezultatov in dosežkov. Brez tega
Jure Koščak, Učitelj AEQ metode® 1. stopnje – Entropija in smisel bolečine
Entropija ali razkroj. Bolečina ali signal, sporočilo, opozorilo. Vse to je del življenja. Se rodimo in hodimo po poti življenja v dokončen razkroj. Naša dejanja,
Ivana Buble Učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje pomena učenja in vloga učenja
Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje pomena učenja in vloga učenja Učenje je proces. Delamo napake, se jih zavedamo
Nace Janežič, Učitelj AEQ metode 1. stopnje – Lok hrbta
Vaja lok hrbta je zame osebno najbolj osnovna in pomembna AEQ vaja. Izvajam jo skoraj vsakodnevno in z njo pričenjam ali končujem seanso, tudi če
Ivana Buble, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje pomena logike, ki jo imata za seboj besedi „lahko in v redu“
Pomen logike besed »lahko in v redu« razumem v dovoljenju samemu sebi, če izrekamo samemu sebi, da nam ustrezajo čustva, da se počutimo udobno v
Maja Tapaj, učiteljica AEQ dihanja 1. stopnje – Čustva in dihanje
Pred dnevi sem se pogovarjala s svojo materjo (tako na naših koncih pravimo babici), pripovedovala mi je zgodbe, ki jih je sama slišala od svoje
Barbara Mozetič, učenka AEQ metode 1. stopnje – Spoznanja v prvem delu seminarja AEQ metode 1. stopnje
Pred seminarjem sem se udeležila dveh spletnih AEQ programov: tečaja dihanja in tečaja za dvig čustvene zrelosti in na obeh me je zelo nagovarjala teorija
Simona Mikolič, Učiteljica AEQ dihanja 1. stopnje – Osnove pristopa do ureditve dihanja skozi AEQ dihanje
Z dihanjem vplivamo na naše vedenje, naše vedenje pa vpliva na odnose z ljudmi, kateri pa imajo pomembno vlogo pri kreiranju naše osebnosti. In ko
Maša Gril, učiteljica AEQ metode 1. stopnje – Gibalna, čustvena in splošna inteligenca
Za preživetje je pomembno, da se premikajoča se bitja nenehno učimo in tako za nas pomembne in uporabne informacije urejamo v smiselna in urejena področja.
Ivana Buble, Učiteljica AEQ metode 1.stopnje – Razumevanje članka Dotik in beseda za boljše učenje
Ko zavestno nismo sposobni izvesti usmerjen gib telesa, oziroma z zavestnim namenom premakniti določen sklop mišic, si z jasnim dotikom učitelja pomagamo, da informacija prodre