seminar veščin in tehnik javnega nastopanja in medsebojne komunikacije višje stopnje

Glavna stran » AEQ šolanje » Želim postati AEQ učitelj » Veščine in tehnike javnega nastopanja in medsebojne komunikacije – Seminar 3

Predpogoj za udeležbo na seminar veščin in tehnik javnega nastopanja in medsebojne komunikacije

Na seminar se lahko prijavijo vsi učitelji AEQ metode.

Učiteljica javnega in poslovnega nastopanja:
Nina Smole

Komunikativnost ter velika želja po usvajanju znanj s področja poslovnega nastopanja in komuniciranja so me dobrih 9 let nazaj pripeljale k Anji Križnik Tomažin, s katero še danes tesno sodelujem. Za podjetja in posameznike izvajam delavnice, individualne treninge in predavanja s področja nastopanja in medsebojne komunikacije, kot so: javno in poslovno nastopanje, verodostojna govorica telesa, priprava dobre PPT prezentacije, virtualno nastopanje, komunikacija z orodjem SDI®, asertivna komunikacija, komunikacija s težavnimi sogovorniki, poslovni bonton, tehnike obvladovanja stresa ter učinkovito upravljanje s časom.

Leta 2019 sem pridobila naziv hipnoterapevtke na šoli OHTC (Omni Hypnosys Training Center of Slovenia), ki se izvaja pod mentorstvom Božidarja Grilca. Šolanje mi je omogočilo globlje razumevanje človeške podzavesti in uporabo hipnoze kot orodja za pomoč ljudem pri razreševanju vzorcev, odpravljanju strahov in fobij ter spremembah njihovih neželenih navad.

Leta 2023 pa sem se podala na pot učenja in šolanja ter spreminjanja svojih podzavestnih vzorcev z AEQ metodo, ki mi je omogočila, da sem se globlje zazrla vase, me s tem navdušila in hkrati prizemljila. Po enem letu spoznavanja AEQ metode, preko aktivnih obravnav in programov ter opravljenem certifikatu za učiteljico AEQ metode osnovne stopnje, so se v mojih mislih razvili novi in širši principi razmišljanja, povezovanja in močna želja po drugačnem delovanju, odnosih, gibanju ter spremembi sebe in svoje življenjske poti. Učenje AEQ metode mi omogoča občutenje vse večje svobode v svojem telesu in umu, posledično pa s svojim znanjem in izkušnjami ter zmožnostjo videti posameznika s širše perspektive, lahko pomagam še več ljudem.

Mnenja sem, da vsak AEQ učitelj potrebuje tudi veščine nastopanja in komuniciranja, saj tako svoje usvojeno znanje in izkušnje lahko prenaša svojim strankam na bolj učinkovit, jasen, samozavesten in prepričljiv način, kar je rdeča nit mojih komunikacijskih usposabljanj za AEQ učitelje.

Verjamem, da je vsak človek edinstven in potrebuje svojevrsten pristop dela. Prav zato kot svoje poslanstvo čutim, da se nenehno izobražujem, saj tako osebnostno rastem, hkrati pa s tem nadgrajujem svoje znanje in tehnike dela.

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode, dihanja in odnosov

Aleksandra Saša Prelesnik (Sensa)

Na koncu seminarja bom udeležencem pomagal razumeti vpliv njihove SMA in SMO na javno nastopanje in komunikacijo. Z dodatno razlago globokega vpliva podzavesti in travm, ki pomembno vplivajo na uspešnost javnega nastopanja, bodo udeleženci lažje razumeli razloge za odpor do javnega nastopanja in neučinkovito medsebojno komunikacijo.

  • Pri 7–8 prijavljenih bom vodil seminar v soboto od 16.00 do 18.00.
  • Pri 9–10 prijavljenih bom vodil seminar v soboto od 15.00 do 18.00.

Na ta način bodo vsi udeleženci imeli dovolj časa za analizo in prejem napotkov za izboljšanje.

O seminarju

Na seminarju lahko sodelujete osebno v AEQ centru v Brežicah, ali preko Zoom aplikacije. 

Učinkovito nastopanje je veliko več kot zgolj posredovanje informacij. Potrebno se je zavedati, da ni bistveno le, kaj povemo, ampak tudi, kako to povemo.

Naš nastop je v kar 55 % zgrajen iz vizualnosti. Ta pa ne vključuje zgolj videza in način oblačenja govorca, temveč tudi energijo in žar s katerim oseba nastopi, mimiko obraza, sposobnost vzpostavljanja stika s publiko ter ostale elemente naše govorice telesa, ki pogosto povedo več kot besede, celo v tišini. Drugi pomemben del je avditivnost, ki predstavlja kar 38 % našega nastopa. Ta element se izraža skozi ton, jakost in višino glasu ter hitrost govora, ki vplivajo na pestrost ritma in melodije. Sporočilo mora biti povedano jasno in brez mašil, ki zmanjšujejo našo verodostojnost, kredibilnost in strokovnost ter odvračajo pozornost naših poslušalcev. Preostanek, 7 % našega nastopa, predstavlja sporočilo.

To pa ne pomeni, da je sporočilo najmanj pomembno, prav nasprotno, vendar če vizualni in avditivni elementi ne podpirajo našega sporočila, ga poslušalci morda ne bodo dobro sprejeli ali vanj verjeli in s tem si lahko ustvarijo napačen vtis o našem nastopu. Ob tem pa je pomembno imeti dobro strukturo sporočila, ki pritegne, navdušuje in drži pozornost poslušalcev. Naše sporočilo doseže svoj namen šele, ko s svojim pripovedovanjem spodbudimo svoje poslušalce k razmišljanju ali morebitni spremembi načina razmišljanja, dvigu motivacije za spremembo svojih dejanj ali vedenj ter zgradimo trden most medsebojnega zaupanja. To lahko dosežemo z avtentičnim pripovedovanjem zgodb, uporabo relevantnih primerov, retoričnih vprašanj in vključevanjem poslušalcev v svoje pripovedovanje.

Prvi dan seminarja bomo namenili učenju veščin komunikacije s težavnimi sogovorniki.

Izbrati pravi način komunikacije s težavnimi sogovorniki je izziv, s katerim se mnogi večkrat srečujemo v zasebnem in poslovnem okolju. Ko se srečujemo s težavnimi sogovorniki, lahko naletimo na različne tipe, ki prinašajo različne izzive v pisni in govorni komunikaciji. Pogosto se lahko srečamo s tipi težavnih sogovornikov kot so: lažnivci, prenašalci slabih novic, sluzavci, zabušanti, nakladači, korporativni nasilneži, obsedenci z nadzorom, narcisi ter jezne, klepetave, vzvišene in izbirčne stranke. Razumevanje ozadja tovrstnih sogovornikov, prilagajanja naše komunikacije in sposobnost obvladovanja težavnih pogovorov, je ključno za ohranjanje spoštljivih medsebojnih odnosov, ohranjanje hladne glave in iskanje učinkovitih rešitev, bodisi ko gre za nesoglasja v družinskih odnosih, težavah v prijateljskih odnosih ali v konfliktnih situacijah na ali izven delovnega mesta.

Znanja, ki jih AEQ učitelj usvoji 1. dan seminarja so:

Kdo so težavni sogovorniki?

Naravni odzivi ljudi ob soočenju s težavnimi sogovorniki

Temeljni pristopi za reševanje težav

Pravila profesionalne poslovne komunikacije

Stopnje neprijetnosti, ki nam jih povzročajo težavni sogovorniki

Spoznavanje tipov težavnih sogovornikov

Prepoznavanje ozadja njihovih vedenj

Strategije preživetja v komunikaciji s posameznimi tipi težavnih sogovornikov

Kaj je konflikt?

Stopnje konflikta

Načini reševanja konfliktov

Vaje za transformacijo starih načinov komuniciranja in vedenja na nove vzorce

Drugi dan seminarja bomo namenili učenju veščin odločne (asertivne) komunikacije.

Asertivnost predstavlja način vedenja, razmišljanja in komuniciranja, kjer jasno in odločno izražamo svoje potrebe, čustva, želje, mnenja in pričakovanja, tako z besedami kot tudi s telesno govorico, pri tem pa spoštujemo tako sebe kot sogovornika. Za razvijanje asertivne komunikacije pa je potrebno razumeti sebe, svoje občutke ter verjeti v svojo lastno vrednost. Biti asertiven ni vedno enostavno, vendar gre za pomembno veščino komunikacije, ki jo je vredno obvladati, saj nam omogoča zdravo in produktivno interakcijo in vzpostavljanje odnosov z drugimi, ne da bi pri tem ogrožali lastne potrebe ali pravice drugih.

Gre za iskanje pravega ravnovesja med pasivnostjo, kjer posameznik zanemarja svoje potrebe in želje, ter agresivnostjo, kjer posameznik uveljavlja svoje potrebe na škodo drugih. Asertivna komunikacija nam pomaga reševati nasprotovanja ali konflikte na način, ki vodi k rešitvam, s katerimi so zadovoljne vse vpletene strani.

Znanja, ki jih AEQ učitelj usvoji 2. dan seminarja so:

  • pomen odločne (asertivne) komunikacije,
  • spoznavanje in razumevanje razlik med pasivno, agresivno, pasivno-agresivno in asertivno komunikacijo in vedenjem,
  • načela asertivne komunikacije,
  • temeljna prepričanja v komunikaciji,
  • kako komunicirati jasno in neposredno,
  • samozavestno izražanje,
  • primeri asertivne komunikacije,
  • tehnike asertivne komunikacije ter
  • vaje za utrditev znanja.

Slike iz šolanj za učitelja AEQ

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o seminarju AEQ odnosi osnovna stopnja, Karmen Kovač

V decembru sem se odločila in z veseljem prijavila na seminar AEQ odnosi osnovne stopnje. A bolj ko se je bližal datum pričetka seminarja bolj se  je moja podzavest oglašala. Na zavedni ravni sem si želela iti, podzavest bi pa najraje ostala doma in nadaljevala po ustaljeni poti.

Mnenje o AEQ odnosih® osnovne stopnje, Sabina Musar

Odnosi so temeljna človekova dejavnost, izmenjava čustvene energije z namenom urejanja, zadovoljevanja, izpolnjevanja, polnjenja, praznjenja, sebe in drugih. O tem je napisano na milijone knjig. Odnosov se začnemo učiti, kopirati v samem začetku življenja.

Doživljanje seminarja AEQ odnosov osnovne stopnje, Erik Mlinar

Prvotno udeležbe na seminarju AEQ odnosov še nisem planiral. Glede na to, da je bil pričetek šolanja za učitelje AEQ metode višje stopnje, katerega sem se nameraval udeležiti, prestavljen na jesenski čas, sem vedel, da je z namenom tako in se moram najprej udeležiti...

Mnenje o AEQ odnosih osnovne stopnje, Tjaša Garin

Odnosi so za človeka nekaj tako samoumevnega, kot je gibanje in dihanje. Smo socialna bitja in posledično stalno v nekem odnosu, vsak trenutek. Nadgradnja AEQ metode z novimi vejami, pred leti »AEQ dihanje« in letos »AEQ odnosi« tako lepo zaokroži bistvo učenja...

Mnenje o AEQ odnosih® osnovne stopnje, Petra Šmid Seljak

AEQ metoda in njena globina ter povezanost vedenja o življenju, me je zapeljala v nevidni ples, pridobivanja znanj, za katera si v resnici nisem upala niti sanjati, da bi jih lahko dobila kjerkoli. Ne na tak način, kjer so prioritete v iskanju globokih povezav, ki se razširijo...

Izkušnja in mnenje o seminarju osnovne stopnje, Janez Homšak

Prvotno udeležbe na seminarju AEQ odnosov še nisem planiral. Glede na to, da je bil pričetek šolanja za učitelje AEQ metode višje stopnje, katerega sem se nameraval udeležiti, prestavljen na jesenski čas, sem vedel, da je z namenom tako in se moram najprej udeležiti...

Mnenje o seminarju AEQ odnosi osnovna stopnja, Karim Al Saleh

Moram priznati, da je bil seminar AEQ odnosov osnovne stopnje najtežji seminar do zdaj. Razlage so odpirale preteklost in skrite, temne dele sebstva, ki so vse prej kot lahki za sprejeti, in še težje jih je spremeniti. Ko razmislim, koliko časa že kolektivno delujemo narobe...

Mnenje o seminarju za učitelja AEQ odnosov osnovne stopnje, Timotej Ferjan

Tokratni seminar je bil zame osebno najtežji, ker je name tudi najbolj močno pritisnil. Kljub prepričanju, da je danes iluzij precej manj kot jih je bilo v preteklosti je seminar izpostavil in na plano potisnil veliko potlačenega ter mi tako dokazal, da je pred menoj še dolga pot.

Mnenje o AEQ odnosih® osnovne stopnje, Gorazd Ažman

Dobro se spomnim, s kakšnimi pričakovanji sem se odzval na najavo nove smeri razvoja AEQ metode. Tako v svojem privatnem življenju, kot pri poslovnem sodelovanju, sem pri sebi z vsako stopnjo izobraževanja vedno znova spoznaval, kako učinkoviteje sodelujem....

Mnenje o AEQ odnosih 1, Lidija Jakljevič

Ljudje nenehno ustvarjamo odnose. Najprej zgradimo odnos s sabo, nato z najbližjimi; starši, sorojenci, starimi starši, širšo družino in kasneje še s prijatelji, sošolci, učitelji, partnerji, otroki, sodelavci, različnimi ljudmi, ki jih spoznavamo v toku življenja. Vsak pomembnejši...

Mnenje o AEQ odnosih 1.stopnje, Blaž Jurečič

omembnosti odnosov se na zavestni ravni zavedamo vsi. Želimo imeti dober partnerski odnos, v službi, z okolico. Ko si mlad, imaš željo, da bo tvoje življenje, partnerski odnos čisto drugačen od tvojih prednikov. V teoriji nam je vse jasno, potem se »zgodi« življenje.

Mnenje o seminarju AEQ odnosi osnovna stopnja, Anja Jaušovec

Dojemanje že večkrat slišanih stvari se z osebno rastjo bistveno povečuje. Vsaka beseda, vsaki stavek in neverbalna komunikacija dobiva novo sfero in se lepo sestavlja v skupno sestavljanko/sliko, ki jo s stalnim učenjem vedno spreminjamo. Z tokratnim seminarjem bistveno večji vpliv name kot na začetku, ko sem prihajala še le...Preberi več

JUNIJ 2025

Seminar za učitelja AEQ odnosov osnovne stopnje