seminar veščin in tehnik javnega nastopanja in medsebojne komunikacije osnovne stopnje

Predpogoj za udeležbo na seminar veščin in tehnik javnega nastopanja in medsebojne komunikacije

Na seminar se lahko prijavijo vsi učitelji AEQ metode.

Učiteljica javnega in poslovnega nastopanja:
Nina Smole

Komunikativnost ter velika želja po usvajanju znanj s področja poslovnega nastopanja in komuniciranja so me dobrih 9 let nazaj pripeljale k Anji Križnik Tomažin, s katero še danes tesno sodelujem. Za podjetja in posameznike izvajam delavnice, individualne treninge in predavanja s področja nastopanja in medsebojne komunikacije, kot so: javno in poslovno nastopanje, verodostojna govorica telesa, priprava dobre PPT prezentacije, virtualno nastopanje, komunikacija z orodjem SDI®, asertivna komunikacija, komunikacija s težavnimi sogovorniki, poslovni bonton, tehnike obvladovanja stresa ter učinkovito upravljanje s časom.

Leta 2019 sem pridobila naziv hipnoterapevtke na šoli OHTC (Omni Hypnosys Training Center of Slovenia), ki se izvaja pod mentorstvom Božidarja Grilca. Šolanje mi je omogočilo globlje razumevanje človeške podzavesti in uporabo hipnoze kot orodja za pomoč ljudem pri razreševanju vzorcev, odpravljanju strahov in fobij ter spremembah njihovih neželenih navad.

Leta 2023 pa sem se podala na pot učenja in šolanja ter spreminjanja svojih podzavestnih vzorcev z AEQ metodo, ki mi je omogočila, da sem se globlje zazrla vase, me s tem navdušila in hkrati prizemljila. Po enem letu spoznavanja AEQ metode, preko aktivnih obravnav in programov ter opravljenem certifikatu za učiteljico AEQ metode osnovne stopnje, so se v mojih mislih razvili novi in širši principi razmišljanja, povezovanja in močna želja po drugačnem delovanju, odnosih, gibanju ter spremembi sebe in svoje življenjske poti. Učenje AEQ metode mi omogoča občutenje vse večje svobode v svojem telesu in umu, posledično pa s svojim znanjem in izkušnjami ter zmožnostjo videti posameznika s širše perspektive, lahko pomagam še več ljudem.

Mnenja sem, da vsak AEQ učitelj potrebuje tudi veščine nastopanja in komuniciranja, saj tako svoje usvojeno znanje in izkušnje lahko prenaša svojim strankam na bolj učinkovit, jasen, samozavesten in prepričljiv način, kar je rdeča nit mojih komunikacijskih usposabljanj za AEQ učitelje.

Verjamem, da je vsak človek edinstven in potrebuje svojevrsten pristop dela. Prav zato kot svoje poslanstvo čutim, da se nenehno izobražujem, saj tako osebnostno rastem, hkrati pa s tem nadgrajujem svoje znanje in tehnike dela.

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode, dihanja in odnosov

Aleksandra Saša Prelesnik (Sensa)

Na koncu seminarja bom udeležencem pomagal razumeti vpliv njihove SMA in SMO na javno nastopanje in komunikacijo. Z dodatno razlago globokega vpliva podzavesti in travm, ki pomembno vplivajo na uspešnost javnega nastopanja, bodo udeleženci lažje razumeli razloge za odpor do javnega nastopanja in neučinkovito medsebojno komunikacijo.

  • Pri 7–8 prijavljenih bom vodil seminar v soboto od 16.00 do 18.00.
  • Pri 9–10 prijavljenih bom vodil seminar v soboto od 15.00 do 18.00.

Na ta način bodo vsi udeleženci imeli dovolj časa za analizo in prejem napotkov za izboljšanje.

O seminarju

Na seminarju lahko sodelujete osebno v AEQ centru v Brežicah, ali preko Zoom aplikacije. 

Učinkovito nastopanje je veliko več kot zgolj posredovanje informacij. Potrebno se je zavedati, da ni bistveno le, kaj povemo, ampak tudi, kako to povemo.

Naš nastop je v kar 55 % zgrajen iz vizualnosti. Ta pa ne vključuje zgolj videza in način oblačenja govorca, temveč tudi energijo in žar s katerim oseba nastopi, mimiko obraza, sposobnost vzpostavljanja stika s publiko ter ostale elemente naše govorice telesa, ki pogosto povedo več kot besede, celo v tišini. Drugi pomemben del je avditivnost, ki predstavlja kar 38 % našega nastopa. Ta element se izraža skozi ton, jakost in višino glasu ter hitrost govora, ki vplivajo na pestrost ritma in melodije. Sporočilo mora biti povedano jasno in brez mašil, ki zmanjšujejo našo verodostojnost, kredibilnost in strokovnost ter odvračajo pozornost naših poslušalcev. Preostanek, 7 % našega nastopa, predstavlja sporočilo.

To pa ne pomeni, da je sporočilo najmanj pomembno, prav nasprotno, vendar če vizualni in avditivni elementi ne podpirajo našega sporočila, ga poslušalci morda ne bodo dobro sprejeli ali vanj verjeli in s tem si lahko ustvarijo napačen vtis o našem nastopu. Ob tem pa je pomembno imeti dobro strukturo sporočila, ki pritegne, navdušuje in drži pozornost poslušalcev. Naše sporočilo doseže svoj namen šele, ko s svojim pripovedovanjem spodbudimo svoje poslušalce k razmišljanju ali morebitni spremembi načina razmišljanja, dvigu motivacije za spremembo svojih dejanj ali vedenj ter zgradimo trden most medsebojnega zaupanja. To lahko dosežemo z avtentičnim pripovedovanjem zgodb, uporabo relevantnih primerov, retoričnih vprašanj in vključevanjem poslušalcev v svoje pripovedovanje.

Znanja, ki jih AEQ učitelj usvoji 1. dan seminarja so:

Znanja, ki jih AEQ učitelj usvoji 2. dan seminarja so:

Veščine odločne komunikacije

Nastopanja ni mogoče izboljšati brez vaje in analize svojega nastopa, zato vsak nastop udeleženca tudi posnamemo s kamero. Udeleženec od učitelja sproti prejema povratno informacijo o svojem nastopu, svoje posnetke pa naknadno prejme na svoj e-mail, da si jih lahko ogleda ter postopoma nadgrajuje svoje veščine nastopanja.

Predpriprava na seminar 1:

Vsak udeleženec v naprej pripravi 15-20 minutno predstavitev AEQ teme po lastnem izboru, ki jo bo na dan izobraževanja predstavil pred ostalimi udeleženci. Udeleženec lahko med predstavitvijo uporablja tablo in/ali PPT prezentacijo.

Udeleženec lahko med predstavitvijo uporablja flipchart tablo in/ali PPT prezentacijo.

Slike iz šolanj za učitelja AEQ

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ odnosih® osnovne stopnje, Petra Šmid Seljak

AEQ metoda in njena globina ter povezanost vedenja o življenju, me je zapeljala v nevidni ples, pridobivanja znanj, za katera si v resnici nisem upala niti sanjati, da bi jih lahko dobila kjerkoli. Ne na tak način, kjer so prioritete v iskanju globokih povezav, ki se razširijo...

Mnenje o seminarju za učitelja AEQ odnosov osnovne stopnje, Timotej Ferjan

Tokratni seminar je bil zame osebno najtežji, ker je name tudi najbolj močno pritisnil. Kljub prepričanju, da je danes iluzij precej manj kot jih je bilo v preteklosti je seminar izpostavil in na plano potisnil veliko potlačenega ter mi tako dokazal, da je pred menoj še dolga pot.

Mnenje o AEQ odnosih® osnovne stopnje, Gorazd Ažman

Dobro se spomnim, s kakšnimi pričakovanji sem se odzval na najavo nove smeri razvoja AEQ metode. Tako v svojem privatnem življenju, kot pri poslovnem sodelovanju, sem pri sebi z vsako stopnjo izobraževanja vedno znova spoznaval, kako učinkoviteje sodelujem....

Mnenje o seminarju AEQ odnosi osnovna stopnja, Karmen Kovač

V decembru sem se odločila in z veseljem prijavila na seminar AEQ odnosi osnovne stopnje. A bolj ko se je bližal datum pričetka seminarja bolj se  je moja podzavest oglašala. Na zavedni ravni sem si želela iti, podzavest bi pa najraje ostala doma in nadaljevala po ustaljeni poti.

Mnenje o seminarju AEQ odnosi osnovna stopnja, Anja Jaušovec

Dojemanje že večkrat slišanih stvari se z osebno rastjo bistveno povečuje. Vsaka beseda, vsaki stavek in neverbalna komunikacija dobiva novo sfero in se lepo sestavlja v skupno sestavljanko/sliko, ki jo s stalnim učenjem vedno spreminjamo. Z tokratnim seminarjem bistveno večji vpliv name kot na začetku, ko sem prihajala še le...Preberi več

Mnenje o AEQ odnosih 1.stopnje, Blaž Jurečič

omembnosti odnosov se na zavestni ravni zavedamo vsi. Želimo imeti dober partnerski odnos, v službi, z okolico. Ko si mlad, imaš željo, da bo tvoje življenje, partnerski odnos čisto drugačen od tvojih prednikov. V teoriji nam je vse jasno, potem se »zgodi« življenje.

Mnenje o seminarju AEQ odnosi osnovna stopnja, Karim Al Saleh

Moram priznati, da je bil seminar AEQ odnosov osnovne stopnje najtežji seminar do zdaj. Razlage so odpirale preteklost in skrite, temne dele sebstva, ki so vse prej kot lahki za sprejeti, in še težje jih je spremeniti. Ko razmislim, koliko časa že kolektivno delujemo narobe...

Izkušnja in mnenje o seminarju osnovne stopnje, Janez Homšak

Prvotno udeležbe na seminarju AEQ odnosov še nisem planiral. Glede na to, da je bil pričetek šolanja za učitelje AEQ metode višje stopnje, katerega sem se nameraval udeležiti, prestavljen na jesenski čas, sem vedel, da je z namenom tako in se moram najprej udeležiti...

Doživljanje seminarja AEQ odnosov osnovne stopnje, Erik Mlinar

Prvotno udeležbe na seminarju AEQ odnosov še nisem planiral. Glede na to, da je bil pričetek šolanja za učitelje AEQ metode višje stopnje, katerega sem se nameraval udeležiti, prestavljen na jesenski čas, sem vedel, da je z namenom tako in se moram najprej udeležiti...

Mnenje o AEQ odnosih 1, Lidija Jakljevič

Ljudje nenehno ustvarjamo odnose. Najprej zgradimo odnos s sabo, nato z najbližjimi; starši, sorojenci, starimi starši, širšo družino in kasneje še s prijatelji, sošolci, učitelji, partnerji, otroki, sodelavci, različnimi ljudmi, ki jih spoznavamo v toku življenja. Vsak pomembnejši...

Mnenje o AEQ odnosih osnovne stopnje, Tjaša Garin

Odnosi so za človeka nekaj tako samoumevnega, kot je gibanje in dihanje. Smo socialna bitja in posledično stalno v nekem odnosu, vsak trenutek. Nadgradnja AEQ metode z novimi vejami, pred leti »AEQ dihanje« in letos »AEQ odnosi« tako lepo zaokroži bistvo učenja...

Mnenje o AEQ odnosih® osnovne stopnje, Sabina Musar

Odnosi so temeljna človekova dejavnost, izmenjava čustvene energije z namenom urejanja, zadovoljevanja, izpolnjevanja, polnjenja, praznjenja, sebe in drugih. O tem je napisano na milijone knjig. Odnosov se začnemo učiti, kopirati v samem začetku življenja.

JANUAR 2025

Seminar javnega nastopanja in medsebojne komunikacije osnovne stopnje