Učitelj AEQ metode® 4. stopnje

Predpogoji za udeležbo na 4. stopnji

Šolanje poteka v AEQ centru v Brežicah

Zaradi celovitosti in zahtevnosti tega programa ter odgovornosti, ki jo učitelj 4. stopnje nosi, bodo sprejeti samo tisti učitelji 3. stopnje, ki bodo izpolnjevali naslednje pogoje:

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode

O seminarju

Šolanje 4. stopnje sledi strukturi in smislu šolanja 3. stopnje z razliko, da tu čas in pozornost usmerjamo v čustveno – energijski del področji, ki smo jih v primernem modulu na 3. stopnji spoznavali na fizični ravni. Na ta način bo celotno šolanje za učitelja AEQ metode zaokroženo in omogočilo celostno razumevanje some in njenih neločljivo povezanih kontrastov v obliki fizično – čustveno / klasično fizikalno – kvantno fizikalno. Tako bo učitelj 4. stopnje pridobil primerno čustveno zrelost in celovitost, ki ji daje možnost primernega vpliva na stranko in dovolj visoko stabilnost ter prizemljenost, da lahko obdrži vlogo vodnika in učitelja tudi, ko stranka od njega zahteva, da se postavi v vlogo rešitelja ali sotrpina.

Ker je urejanje čustvenega dela some zaradi visokega nasprotovanja podzavesti zahtevnejše od fizičnega dela some, je šolanje 4. stopnje postavljeno, kot visoko šolanje in je za učenca 4. stopnje dosti zahtevnejše in trše od šolanja 3. stopnje. Na to mora biti učitelj 3. stopnje pripravljen in sprejeti fizikalno dejstvo, da brez bolečine ni mogoče dvigati čustveno zrelosti. Brez dviganja čustvene zrelosti in učinkovitosti pa se ni moč izviti iz primeža kronične bolečine ter dovolj čustveno odrasti, da lahko za sabo pustimo čustveno nezrele starše, ki so nam onemogočili razvoj in ohranitev avtentičnosti in spontanosti zaznavanja in vedenja ter se potisnili v spiralo večanja SMA, ki jo nato prenašamo na svoje otroke.

Bistven del šolanja 4. stopnje je tudi dokončanje procesa dviga splošne inteligence, ki je produkt izkušenj in znanja. Dovolj visoka splošna inteligenca preprečuje premlevanje in osebo drži v območju razmišljanja, ki ga potem lahko brez ovir podzavesti spremeni v primerna in dovolj učinkovita dejanja, s katerimi lahko ustvarja dovolj visoko sintropijo svojega vpliva na stranko, da z njo pomaga stranki iz njene entropije. SMA onemogoča dovolj razvito splošno inteligenco in s tem preprečuje učinkovito izražanje ter dejanja, ki odpravljajo kronično neravnovesje, zato je dvig povezave telesa, kjer so izkušnje in zavesti, kjer je znanje nujen. Celoten proces šolanja učitelja AEQ metode se tako zaokroži v učitelju samem, da v 7-9 letih trajanja AEQ šolanja dvigne notranjo integriranost, čustveno zrelost in učinkovitost visoko nad tisto, kar je v otroštvu dobil od staršev. Tako dobi pravico, da vodi tiste, ki to želijo po enaki poti, ki jo je sam prehodil v šolanju do dovolj visoke učinkovitosti vpliva na okolico, ki onemogoča kronične probleme in stanja.

Sodelovanje učitelja 4. stopnje in stranke je usmerjeno predvsem v doseganje potrebnih sprememb za spremembo podzavesti. Pri tem se učitelj mora držati pravil, ki višajo verjetnost, da bo stranka dovolj dobro razumela logiko in pravila sodelovanja in da se bo v njem naučila, razumela in znala določiti:

Kaj ni v redu?

Zakaj ni v redu?

Kako bi moralo biti, da bi bilo v redu?

Kako lahko potrebno za primerne spremembe zavestno spreminja?

Kako se podzavest naša odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?

Kako hitro lahko to spreminja, ne da hitrost sprememb privede do premočnega upora podzavesti?

Kakšna je vloga AEQ vaj v tem procesu?

Vloga časa v teh procesih?

Kako se okolica odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?

Kako se spreminja funkcija in struktura zavesti in podzavesti?

Zakaj je pomembno, da dosegamo celostno spremembo strukture in funkcije some, če želimo trajno spremeniti vedenje in življenje?

Kako se spremeni funkcija in struktura telesa kot posledica sprememb v zavesti in podzavesti?

Zgoraj navedeno mora biti primerno naslovljeno v sodelovanju med učiteljem in stranko, saj je le tako mogoče doseči primerne okoliščine in postaviti podlago za postopno srednjeročno spremembo, s katero je mogoče odpraviti posledice močnejše in iz otroštva izvirajoče senzorno motorne iluzije.

Podrobnosti o časovnici programa višje stopnje in delu med moduli

Program sestavljalo pet modulov. Vsak modul poteka od ponedeljka do sobote, od 9. do 17. ure z 60 minutnim odmorom za kosilo ob 12.30 uri.

Časovni razmak med moduli je devet mesecev.

Skupno učnih ur: 850

1

Aktivno bodo sodelovali v razpravah v skupini učiteljev AEQ metode 4. stopnje;

2

Med vsakim modulom bodo izvedli vsaj en 30- urni spletni program AEQ metode najmanj sedmimi  udeleženci (40 ur).

3

Med vsakim modulom bodo sodelovali v vsaj  enem 30- urnem spletnem programu AEQ metode, ki ga vodi Aleš Ernst, avtor AEQ metode  (170 ur).

4

Med vsakim modulom bodo objavili vsaj 5 člankov z lastnim razmišljanjem o temah, povezanih z AEQ metodo® (20 ur).

5

Kot dodatek učnim uram v modulih bodo učenci izvedli in dokumentirali 5 aktivnih terapij med vsakim modulom. Dokumentacija je lahko pisna ali v obliki video posnetka, kjer bo mogoče oceniti primernost pristopa in izvedbe aktivne terapije (150 ur).

6

V času vsakega modula bodo prebrali in obnovili od vodje šolanja dodeljeno strokovno literaturo (180 ur).

Vsebina modulov

Vsebina učbenika 1. modula

Vsebina učbenika 2. modula

Podelitev licence 4. stopnje

Zahteve, ki morajo biti izpolnjene za pridobitev licence, so:

Cena enega modula je 4.700 evrov. 
Plačilo posameznega modula mora biti urejeno mesec dni pred njegovim pričetkom.
Ob sprejetju v program bodo učenci prejeli povezavo do skupine za učence 4. stopnje.
Vsak učenec mora sam poskrbeti za prevoz, stanovanje in hrano. Število učencev v modulu je omejeno na 6. Najmanjše število prijavljenih na modul je štiri. 

Prijava na mail: [email protected]

Slike iz šolanj za učitelja AEQ metode

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Janez Logar

V letu 2021 sem se spoznal z AEQ metodo. In z Alešem Ernst. Aktivno sem se udeležil štirih AEQ programov. Vmes sem redno izvajal vaje. Po lastnem izboru. To mi je bila osnova za udeležbo na seminarju za učitelja 1. stopnje. Na seminarju smo dobili še dodatna znanja o...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Damjana Kristanc

Z AEQ metodo sem se srečala oktobra 2016, ko sem prišla na prvo aktivno terapijo k Alešu. Zadnja tri leta sem imela stalne bolečine v križu, hrbtu, kolenih, kolkih, ramenih… skratka povsod. Obiskala sem veliko zdravnikov specialistov, ki pa niso našli prave...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Blaž Jurečič

Skozi svojo športno kariero sem napredek smatral le, če je bilo telo nasljedni dan utrujeno. V kolikor nisem dal vsega od sebe sem imel slab občutek. Tak način dela me je pripeljal do kroničnih bolečin, zdravstvenih težav.Ko sem se z AEQ metodo soočil na delavnici...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gorazd Ažman

Tekom seminarja sem močno poglobil svoje razumevanje senzorno motorne amnezije – SMA, zakaj do nje pride in kako negativen vpliv ima na kvaliteto našega življenja. Nezadovoljstvo, slabo počutje, bolečine, nespečnost so posledica SMA, saj zaradi nje prihaja...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gorazd Preskar

Po desetletju kroničnih bolečin v ledvenem delu hrbta, sem od znanca izvedel za AEQ in Aleša. Naročil sem knjigo Lahkotno iz kroničnih bolečin in se prijavil na tečaj za učitelja AEQ. Na seminarju nam je Aleš na različnih življenskih primerih prikazal delovanje Newtonovih...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Petra Šmid Seljak

Človek je kompleksno bitje, ki zahteva celosten terapevtski pristop; le-tega gradim z uporabo različnih metod in tehnik. Samo če sledim temu vodilu, se lahko poleg telesa dotaknem globin posameznika, posežem globlje, v njegovo bit. V življenju me stvari običajno najdejo same...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Petra Šmid Seljak

Izobraževanje za učiteljico tretje stopnje je zaključeno. Za kar čutim hvaležnost in radost ob osvojenem znanju. Dve in pol leti trajajoče šolanje je predstavljalo prav poseben izziv. Poleg tega da smo pridobivali znanja o metodi in njenem izvajanju, smo doživljali vse...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Keti Mastrovic

Za AEQ metodo sem izvedela od športno aktivnega prijatelja, ki je občasno odhajal na aktivne terapije h g. Alešu Ernstu. Njegovo navdušenje nad učinki AEQ metoda je tudi v meni vzbudilo zanimanje zanjo. Všeč mu je bila zaradi odpravljanja bolečin in spreminjanja našega...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Petra Košmrlj

Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za 1. stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na 1. stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Nace Janežič

Od vsega učenja, seminarjev in izobraževanj, ki sem se jih v življenju udeležil, je imelo izobraževanje za učitelja AEQ metode 1. stopnje name daleč največji vpliv in transformativno moč. Ob prijavi se nisem niti približno zavedal, v kakšno globino in širino se AEQ razteza.

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Tadeja Severkar

Znanje, ki sem ga osvojila bi bilo težko razdeliti na posamezne celodnevne delavnice, aktivne terapije ali seminar za učitelja 1. stopnje. Vsekakor pa seminar lahko izpostavim kot izkušnje in sposobnosti, ki sem jih pridobila ter poglobila, da lahko to snov podajam naprej...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Maša Gril

Na seminarju za učitelja 1. stopnje so jasno predstavljene osnove AEQ metode, podkrepljene z različnimi praktičnimi primeri. To omogoča primerno razumevanje metode in daje možnost, da bodoči učitelji 1. stopnje to znanje učinkovito uporabijo kasneje pri svojem...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Uroš Petan

Seminar 2 stopnje ni le nadgradnja 1 stopnje. Poleg logične/pričakovane nadgradnje fizičnega-gibalnega dela metode – učenje novih vaj in sklopov vaj za odpravo specifičnih bolezni/bolečin, seznani udeležence z najpomembnejšo povezavo med zavednim delom uma...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Tjaša Garin

Vsakemu, ki je že prišel v stik z AEQ metodo, naj si bo preko delavnice ali aktivne terapije in je občutil razliko stanja v telesu po AEQ vajah, priporočam, da se udeleži seminarja za učitelja. Če ste se po prvi delavnici in začetnem učenju AEQ vaj še mučili z odporom...

Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Jasmina Rome

Po opravljeni 1. stopnji izobraževanja za AEQ učitelja somatskih gibov mi je življenje vse bolj preplavljala filozofija te metode. Pričela sem drugače razmišljati, dojemati stvari, drugače čutiti, se gibati. Naučeno in dojeto sem živela sama, seveda pa sem znanje...

Preberi več

MAJ 2025

Seminar za učitelja AEQ metode® 4. stopnje 2. generacija