Kako nizko lahko pade človek, ki ni v stiku s samim sabo sem občutila na lastni koži. Kako težko je, ko ne ločiš, kateri glas znotraj tebe je glas ega in kateri glas je tisti, ki ga govori tvoje srce, tvoje telo. Natančneje: ko telesa več ne zmoreš slišati in...Preberi več
Predpogoji za udeležbo na visoki stopnji
Šolanje poteka v AEQ centru v Brežicah
Zaradi celovitosti in zahtevnosti tega programa ter odgovornosti, ki jo učitelj visoke stopnje nosi, bodo sprejeti samo tisti učitelji višje stopnje, ki bodo izpolnjevali naslednje pogoje:
- uspešno zaključeno šolanje AEQ metode® višje stopnje za delo s posamezniki in skupinami
- primerno prepoznavanje lastnih občutkov in razumevanje vpliva preteklosti na gibalne in karakterne vzorce
- dovolj dobro povečanje sposobnosti nadzora nad mišičnimi napetostmi in čustvi v vsakdanjem življenju
- primernost razvoja se ugotavlja na razgovoru (osebno ali prek video povezave)
- redno pisanje besedil in člankov o temah, ki jih zajema AEQ metoda®
- aktivno sodelovanje v skupini učiteljev višje stopnje
- primerno poznavanje anatomije fascije in mišic
- urejena in aktivna spletna stran posameznega učitelja AEQ metode
- spoštovanje etičnega kodeksa AEQ metode in pravil javnih objav, vezanih na AEQ metodo
- aktivno sodelovanje partnerja, s katerim bodoči učenec AEQ metode visoke stopnje živi v partnerski zvezi,v učenju AEQ metode za dvig čustvene zrelosti, nujne za razvoj učenca visoke stopnje v procesu šolanja (beri tekst "AEQ metoda v partnerski zvezi" na forumu AEQ učiteljev)
- podpisana izjava prihodnjega učenca visoke stopnje, da bo jasno ločeval uporabo AEQ metode visoke stopnje in ostalih pristopov, ki jih pri svojem delu uporablja in v posamezni terapiji ali programu uporabljal le AEQ ali drug/druge pristope in jih med sabo ne bo mešal
- Sodelovanje v vsaj enem 30 - dnevnem programu, ki ga vodi Aleš Ernst, avtor AEQ metode.

Avtor: Aleksandra Saša Prelesnik (Sensa)
O seminarju
Šolanje visoke stopnje sledi strukturi in smislu šolanja višje stopnje z razliko, da tu čas in pozornost usmerjamo v čustveno – energijski del področji, ki smo jih v primernem modulu na višji stopnji spoznavali na fizični ravni. Na ta način bo celotno šolanje za učitelja AEQ metode zaokroženo in omogočilo celostno razumevanje some in njenih neločljivo povezanih kontrastov v obliki fizično – čustveno / klasično fizikalno – kvantno fizikalno. Tako bo učitelj visoke stopnje pridobil primerno čustveno zrelost in celovitost, ki ji daje možnost primernega vpliva na stranko in dovolj visoko stabilnost ter prizemljenost, da lahko obdrži vlogo vodnika in učitelja tudi, ko stranka od njega zahteva, da se postavi v vlogo rešitelja ali sotrpina.
Ker je urejanje čustvenega dela some zaradi visokega nasprotovanja podzavesti zahtevnejše od fizičnega dela some, je šolanje visoke stopnje postavljeno, kot visoko šolanje in je za učenca visoke stopnje dosti zahtevnejše in trše od šolanja višje stopnje. Na to mora biti učitelj višje stopnje pripravljen in sprejeti fizikalno dejstvo, da brez bolečine ni mogoče dvigati čustveno zrelosti. Brez dviganja čustvene zrelosti in učinkovitosti pa se ni moč izviti iz primeža kronične bolečine ter dovolj čustveno odrasti, da lahko za sabo pustimo čustveno nezrele starše, ki so nam onemogočili razvoj in ohranitev avtentičnosti in spontanosti zaznavanja in vedenja ter se potisnili v spiralo večanja SMA, ki jo nato prenašamo na svoje otroke.

Bistven del šolanja visoke stopnje je tudi dokončanje procesa dviga splošne inteligence, ki je produkt izkušenj in znanja. Dovolj visoka splošna inteligenca preprečuje premlevanje in osebo drži v območju razmišljanja, ki ga potem lahko brez ovir podzavesti spremeni v primerna in dovolj učinkovita dejanja, s katerimi lahko ustvarja dovolj visoko sintropijo svojega vpliva na stranko, da z njo pomaga stranki iz njene entropije. SMA onemogoča dovolj razvito splošno inteligenco in s tem preprečuje učinkovito izražanje ter dejanja, ki odpravljajo kronično neravnovesje, zato je dvig povezave telesa, kjer so izkušnje in zavesti, kjer je znanje nujen. Celoten proces šolanja učitelja AEQ metode se tako zaokroži v učitelju samem, da v 7-9 letih trajanja AEQ šolanja dvigne notranjo integriranost, čustveno zrelost in učinkovitost visoko nad tisto, kar je v otroštvu dobil od staršev. Tako dobi pravico, da vodi tiste, ki to želijo po enaki poti, ki jo je sam prehodil v šolanju do dovolj visoke učinkovitosti vpliva na okolico, ki onemogoča kronične probleme in stanja.
Sodelovanje učitelja visoke stopnje in stranke je usmerjeno predvsem v doseganje potrebnih sprememb za spremembo podzavesti. Pri tem se učitelj mora držati pravil, ki višajo verjetnost, da bo stranka dovolj dobro razumela logiko in pravila sodelovanja in da se bo v njem naučila, razumela in znala določiti:
Kaj ni v redu?
Zakaj ni v redu?
Kako bi moralo biti, da bi bilo v redu?
Kako lahko potrebno za primerne spremembe zavestno spreminja?
Kako se podzavest naša odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?
Kako hitro lahko to spreminja, ne da hitrost sprememb privede do premočnega upora podzavesti?
Kakšna je vloga AEQ vaj v tem procesu?
Vloga časa v teh procesih?
Kako se okolica odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?
Kako se spreminja funkcija in struktura zavesti in podzavesti?
Zakaj je pomembno, da dosegamo celostno spremembo strukture in funkcije some, če želimo trajno spremeniti vedenje in življenje?
Kako se spremeni funkcija in struktura telesa kot posledica sprememb v zavesti in podzavesti?
Zgoraj navedeno mora biti primerno naslovljeno v sodelovanju med učiteljem in stranko, saj je le tako mogoče doseči primerne okoliščine in postaviti podlago za postopno srednjeročno spremembo, s katero je mogoče odpraviti posledice močnejše in iz otroštva izvirajoče senzorno motorne iluzije.
Podrobnosti o časovnici programa višje stopnje in delu med moduli
Program sestavljalo pet modulov. Vsak modul poteka od ponedeljka do sobote, od 9. do 17. ure z 60 minutnim odmorom za kosilo ob 12.30 uri.
Časovni razmak med moduli je devet mesecev.
Skupno učnih ur: 850
1
Aktivno bodo sodelovali v razpravah v skupini učiteljev AEQ metode visoke stopnje;
2
Med vsakim modulom bodo izvedli vsaj en 30- urni spletni program AEQ metode najmanj sedmimi udeleženci (40 ur).
3
Med vsakim modulom bodo sodelovali v vsaj enem 30- urnem spletnem programu AEQ metode, ki ga vodi Aleš Ernst, avtor AEQ metode (170 ur).
4
Med vsakim modulom bodo objavili vsaj 5 člankov z lastnim razmišljanjem o temah, povezanih z AEQ metodo® (20 ur).
5
Kot dodatek učnim uram v modulih bodo učenci izvedli in dokumentirali 5 aktivnih terapij med vsakim modulom. Dokumentacija je lahko pisna ali v obliki video posnetka, kjer bo mogoče oceniti primernost pristopa in izvedbe aktivne terapije (150 ur).
6
V času vsakega modula bodo prebrali in obnovili od vodje šolanja dodeljeno strokovno literaturo (180 ur).
Vsebina modulov
Rdeča nit modula je čustvena komponenta kronično aktiviranega refleksa zelene luči. Učenje P1 na način, ki omogoča višjo čustveno učinkovitost.
Spoznavanje homeostaze in delovanja povezav telesa in živčnega sistema za pravilno razumevanje globokih vzrokov za nastanek SMA, SMO in SMI. Razumevanje vloge občutkov in čustev na pravilnost vlaganja časa, energije in pozornosti v spreminjanje sedanjosti za doseganje neboleče prihodnosti.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v refleksu zelene luči. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zelene luči na vedenje in čustva.
Razumevanje vpliva okolja na otroka in oblik SMA za otrokovo prilagajanje družini. Načini, skozi katere otrok uravnoveša odnos med staršema ter tako oblikuje membrano za primerno samoizražanje, kar vpliva na stabilnost otrokove osebnosti.
Spoznavanje potrebe popačitve in potlačitve agresivnih čustev do okolice, kot glavni razlog nastanka SMA. Učenje dviga urejenosti in povezanosti v primarni družini učenca AEQ metode visoke stopnje, ki je potrebna za primeren odnos do sebe in stranke v procesu dela s stranko.
Učenje in razumevanje pomena zavestnega pogovora za dvig urejenosti medsebojnih odnosov.
Spoznavanje in praktična uporaba Karpmanovega trikotnika za primerno določanje in urejenost odnosa učitelj – stranka.
Spoznavanje in učenje principov, pravil ter pristopov za kakovostno vodenje spletnih programov AEQ metode in AEQ dihanja, kot osnovnega načina učenja AEQ metode.
Rdeča nit modula je čustvena komponenta travma refleksa. Učenje P3 na način, ki omogoča višjo čustveno učinkovitost.
Spoznavanje energijske pretočnosti znotraj membrane, ki je potrebna za razumevanje oblike telesa, drže, gibanja, govora, barve glasu in obraznih izrazov.
Poglabljanje v vlogo fascije in učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega travma refleksa na vedenje in čustva.
Razumevanje vpliva preteklosti staršev in družbenih sprememb po 2. svetovni vojni.
Nadaljevanje učenja dviga urejenosti in povezanosti v primarni družini učenca AEQ metode visoke stopnje, ki je potrebna za primeren odnos do sebe in stranke v procesu dela s stranko.
Podrobno spoznavanje stanj membrane, ki ustvarijo osebnostne oblike letala, podmornice, zombija in aktivatorja. Zakaj se oblikujejo in kako se povezujejo med sabo. Pravilna klasifikacija stanja stranke omogoča jasnejšo določitev medsebojnih odnosov v njegovi pretekli in sedanji družini ter točnejšo izdelavo načrta učenja AEQ metode, kot tudi boljše razumevanje stranke zakaj je takšna kot je in kaj mora spremeniti, da bo drugačna, tako pri sebi, kot v okolju v katerem živi in dela.
Spoznavanje razlik med območjem normalnosti, navidezne normalnosti, območjem učenja in območjem razkroja, za pravilno določitev stanja stranke in primernega vpliva nanjo za dosego više sintropije, potrebne za odpravo močne SMA.
Nadaljevanje učenja protokolov za pridobivanje informacij o čustvenih blokadah. Poglobljeno učenje vplivov in odnosov med principom užitka in principom resničnosti , akcije in reakcije čustev ter ega in super ega.
Nadaljevanje spoznavanja in učenja principov, pravil ter pristopov za kakovostno vodenje spletnih programov AEQ metode in AEQ dihanja, kot osnovnega načina učenja AEQ metode.
Rdeča nit modula je čustvena komponenta refleksa rdeče luči. Učenje P5 na način, ki omogoča višjo čustveno povezanost in učinkovitost.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v refleksu rdeče luči. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa rdeče luči na vedenje in čustva.
Učenje pravilnih pristopov za starše, katerih otrok ima težave. Primerno usmerjanje staršev za spoznavanje njune čustvene zrelosti ter za odnose na 2. in višji stopnji čustev. Kako to povezati z otrokovim vedenjem in težavami, ki so posledica nerealnega izražanja čustev.
Spopadanje z lastno 2. čustveno stopnjo, ki jo kaže otrokovo ali partnerjevo vedenje.
Kako učenje AEQ metode to spremeni in otroku omogoči primerno telesno in čustveno zrelost.
Razlaga in vadba primernih načinov dela s preteklimi travmami iz odnosa med učencem AEQ metode visoke stopnje in njunima staršema nastalih v otroštvu. Kako začutiti potlačena čustva in si dopustiti priznavanje resničnih odnosov v otroštvu. Sprejemanje takratnih čustvenih stanj skozi odpravo iluzij in nostalgičnosti ter iz tega izhajajočo krepitev čustvene zrelosti in učinkovitosti potrebne za delo s strankami z visoko SMA.
Nadaljevanje učenja primerne uporabe AEQ fascije s protokoli metode AEQ in dihanja AEQ.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v medenici in nogah. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zamrznitve v spodnji polovici telesa na vedenje in čustva.
Spoznavanje čustvene funkcije nog in medenice za primerno čustveno zrelost in učinkovitost.
Poglabljanje v do sedaj naučene modele razmišljanja, opazovanja, čutenja, veščin aktivne terapije ter AEQ fascije za učinkovito, jasno in dolgoročno spremembo stranke. Višanje integriranosti učitelja in stranke za dvig sposobnosti za delo s sedanjo in preteklo entropijo, kar prepreči prenos neurejenih odnosov naših prednikov.
Učenje in razumevanje pomena zavestnega pogovora za dvig urejenosti medsebojnih odnosov in dviga sposobnosti učenja stranke.
Nadaljevanje spoznavanja in praktične uporabe Karpmanovega trikotnika za primerno določanje in urejenost odnosa učitelj – stranka.
Globlje spoznavanje prvega, drugega in tretjega Newtnovega zakona iz perspektive sprejemanja in izražanja čustev.
Učenje dela s pari pri urejanju medsebojnih razlik in prepoznavanja vpliva tradicije iz podzavesti na njun odnos v nameri preprečitve ponovitve zgodovine odnosov njunih staršev.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v zgornji polovici telesa. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zamrznitve v zgornji polovici telesa na vedenje in čustva.
Spoznavanje čustvene funkcije rok, ramen, vratu, prsnega koša in glave za primerno čustveno zrelost in učinkovitost.
Povezovanje vse snovi naučene v šolanju za učitelja AEQ metode od osnovne stopnje naprej. Dodelava manjkajočih komponent zaznavanja in razumevanja vplivov otroštva na kronično togost in nezmožnost razvoja primerne čustvene zrelosti in dopolnjevanje razumevanja vpliva časa, gravitacije in fizikalnih zakonov na sposobnost vpliva na okolje za dosego primerne uravnovešenosti učitelja in stranke potrebne za odkrito komunikacijo v procesu učenja AEQ metode, tako individualno kot v programih učenja AEQ metode
Zaključni izpit za naziv učitelj AEQ metode visoke stopnje.
Vsebina modulov se glede na skupino lahko spremeni!
Vsebina učbenika 1. modula
- AEQ SMA ZA 4. STOPNJO
- PARASIMPATIČNO STANJE
- SPREMINJANJE KRONIČNIH STANJ
- SMA IN AŽS
- KRONIČNA BOLEČINA
- ČUSTVO IN OBČUTEK
- HOMEOSTAZA ZA VISOKO STOPNJO
- OBČUTKI IN ČUSTVA
- OBČUTKI (INTEROCEPCIJA)
- OBČUTKI (PROPRIOCEPCIJA)
- POSLEDICE ODTUJENOSTI OD INTEROCEPCIJE
- ODSOTNOST INTEROCEPCIJE.
- VLOGA OBČUTKA PRI ODPRAVI KRONIČNIH STANJ
- PRAVILNO VODEN PROCES POVEZOVANJA IN ZORENJA
- SLEPA PEGA
- EUSTRES IN DISTRES
- ZAKON ČASA IN SOMA
- AEQ VAJE ZA 4. STOPNJO.
- NADGRADNJA ZNANJA.
- KAJ TO POMENI ZA UČITELJA VISOKE STOPNJE
- ZAVEST IN DVIG RAVNI HOMEOSTAZE
- SOMA IN STRES
- DVIG RAVNI HOMEOSTAZE
- PODZAVEST
- DUALNOST CIKLIČNOSTI IN LINEARNOSTI
- RAZLIČNOST SPIRALNEGA GIBANJA
- TELO IN PODZAVEST
- SMA
- SMA IN SODOBEN NAČIN ŽIVLJENJA
- PODZAVEST IN STARŠI
- VIŠANJE SMA ZA OHRANITEV VPLIVA PODZAVESTI
- PROCES SPREMINJANJA PODZAVESTI
- POSLUŠATI
- DOLOČITI TRENUTNO STANJE
- RAZVOJ, USKLAJEN Z ZAKONOM ČASA
- UPOČASNITEV VPLIVA ČASA.
- POSPEŠITEV ČASA
- POVEZATI PRETEKLOST IN SEDANJOST
- AEQ VAJE VISOKE STOPNJE
- VODENJE VAJ IMA VELIKO VEČ PODROBNOSTI
- VLOGA ČASA IN GRAVITACIJE PRI VODENJU VAJE
- DOLOČITI IZVOR TRENUTNEGA STANJA
- DOLOČITI CILJE, KI JIH ŽELI ALI MORA DOSEČI STRANKA
- DOLOČITI DOLŽINO KORAKOV, S KATERIMI LAHKO DOSEGA ZASTAVLJENE CILJE
- STRANKO UČITI PRAVIL IN ZAKONOV, KI JIH NI SPOŠTOVALA, KER JIH NI POZNALA
- POMEMBNA PRAVILA
- STRAH PRED SPROŠČENOSTJO IN ALERGIJA NA SPROŠČANJE
- IZGUBA SPONTANEGA IN AVTENTIČNEGA IZRAŽANJA
- ODVISNA REAKCIJA
- VLOGA UČITELJA AEQ METODE IN AEQ DIHANJA V TEM PROCESU
- POMEN PRIMERNE, RAZUMLJIVE IN PRAVOČASNE RAZLAGE
- POVEZANOST ALI LOČENOST
- PRINCIP REALNOSTI IN ZAKON ČASA.
- IZMENJEVANJE MED NEŽNIM IN TRŠIM NAČINOM VODENJA VAJE
- DODAJANJE NAPOTKOV ZA ZAZNAVO POSEBNIH OBČUTKOV MED VAJO IN PO NJEJ
- VEČ PONOVITEV
Vsebina učbenika 2. modula
- Čustvena zrelost in učinkovitost
- AEQ vpliv na pravilno dojemanje časa
- Strah pred spremembo
- Proces odprave deformacije uporabe obrambnih mehanizmov
- Celostna čustvena zrelost
- Preteklost
- Sedanjost
- Prihodnost
- Nemoč neprimerna dejanski starosti (zakon časa)
- Sprememba podzavesti in sanje
- Vpliv fizikalnih zakonitosti na obrambne mehanizme some
- Kronična alergija ima več negativnih vplivov na vedenje in stanje some
- Vpliv neprimerne čustvene zrelosti na dojemanje časa in sprejemanje odločitev
- Dvig čustvene zrelosti
- Kovid izkušnja kot kazalnik prihodnosti
- Obrambni mehanizem: alergija
- Obrambni mehanizmi some
- Namen obrambnih mehanizmov
- Zloraba obrambnih mehanizmov pri kronični alergiji
- Pristop pri stranki s kronično alergijo
- Intoleranca ali alergija na hrano
- Primer procesov v ozadju alergije na hrano
- Dihanje in alergija na hrano
- Kronična deformacija membrane vodi v kronično deformacijo delovanja živčnega sistema
- Napredek človeštva v povezavi z napredkom in zlorabo obrambnih mehanizmov
- Kaj pa se dogaja, ko soma dviguje tudi telesno čustveno zrelost?
Podelitev licence visoke stopnje
Zahteve, ki morajo biti izpolnjene za pridobitev licence, so:
- Uspešno opravljeni praktični in teoretični izpiti med moduli.
- Aktivno sodelovanje v učnem procesu in pravočana oddaja mesečnih domačih nalog.
- Udeležba na praksi v centru AEQ metode® v Brežicah med moduli na mesečni praksi in na morebitnih mentorskih sejah na daljavo.
- Uspešno opravljene domače naloge, ki vključujejo tudi 20 dokumentiranih aktivnih terapij v pisni ali video obliki; predane morajo biti v primernem številu (5) pred vsakim naslednjim modulom.
- Primerna prehodna ocena praktičnega dela učenca na praksi v centru AEQ metode®.
- Udeležba na vseh petih razpisanih modulih.
- Končna ocena izvedbe v petem modulu.
Cena enega modula je 4.700 evrov.
Plačilo posameznega modula mora biti urejeno mesec dni pred njegovim pričetkom.
Ob sprejetju v program bodo učenci prejeli povezavo do skupine za učence visoke stopnje.
Vsak učenec mora sam poskrbeti za prevoz, stanovanje in hrano. Število učencev v modulu je omejeno na 6. Najmanjše število prijavljenih na modul je štiri.
Prijava na mail: [email protected]
Mnenja o šolanju AEQ metode®
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Mojca Centrih
Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Samo Šinik
Kot vsa šolanja, seminarji in delavnice v režiji Aleša Ernsta je tudi šolanje za učitelja višje stopnje organizirano in izvajano na izdelan, premišljen in zelo učinkovit način. Šolanje je razdeljeno na 5 modulov, ki si sledijo na pol leta. Na vsakem od modulov se učimo...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Niko Akrap
Moja prva izkušnja z AEQ metodo sega približno 3 leta nazaj. Spomnim se, da je šlo za kineziološke dneve in na predstavitveno predavanje sploh nisem imel namen iti. Ker je eden od predavateljev odpovedal svojo prezentacijo so se ure predavanj spremenile in...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Teja Šinkovec
Spomladi leta 2021 sem se prvič srečala z Aeq metodo in Aeq vajami. Po prvi vaji je napetost oz. bolečina v mečih, ki je bila prisotna zadnje 3 leta, čudežno izginila. Med vajami so bile neprestane prisotne slabosti, v stegnih neznana bolečina prve tri tedne izvajanja vaj...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Jure Koščak
Po opravljenih 3 različnih programih AEQ, sem se odločil udeležiti še seminarja AEQ za učitelja 1.stopnje. Čutil sem, da je čas za dodatno nadgradnjo znanja in AEQ izkušnje. Namreč vsak od programov, ki sem se jih udeležil so mi dali ogromno prepoznav...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Blaž Jurečič
Skozi svojo športno kariero sem napredek smatral le, če je bilo telo nasljedni dan utrujeno. V kolikor nisem dal vsega od sebe sem imel slab občutek. Tak način dela me je pripeljal do kroničnih bolečin, zdravstvenih težav.Ko sem se z AEQ metodo soočil na delavnici...
Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Petra Peciga
Aleš nudi globino učenja, ki sem jo iskala. Predvsem vodi z lastnim zgledom, njegove razlage pa so natančne in razumljive. AEQ metoda je praktična, iskrena in realna in temelji na resnici sporočil telesa. Pojasni nastanek kroničnega stanja v sodobni družbi in doda...
Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Jasmina Rome Rodić
Teče že šesto leto, odkar sem spoznala Aleša in njegovo delo na področju povezovanja uma in telesa, raziskovanja some, iskanja resničnih občutkov in čustev ter postopnega spreminjanja, ki omogoča življenje z manj bolečine, ki je srečnejše, bolj spontano in svobodno.
Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Petra Šmid Seljak
Izobraževanje za učiteljico tretje stopnje je zaključeno. Za kar čutim hvaležnost in radost ob osvojenem znanju. Dve in pol leti trajajoče šolanje je predstavljalo prav poseben izziv. Poleg tega da smo pridobivali znanja o metodi in njenem izvajanju, smo doživljali vse...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Marinka Zgonc
Nagovarjajo me tehnike in metode, ki so neagresivne, enostavne, po katerih se počutimo boljše in zadovoljna. Ena me vodi k drugi. Tako sem spoznala tudi AEQ metodo. Že po osnovni enodnevni delavnici sem začutila razliko v dihanju, drži. Presenetilo me je kako...
Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Petra Košmrlj
Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za osnovno stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na osnovni stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se...
Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Jasmina Rome
Po opravljeni osnovni stopnji izobraževanja za AEQ učitelja somatskih gibov mi je življenje vse bolj preplavljala filozofija te metode. Pričela sem drugače razmišljati, dojemati stvari, drugače čutiti, se gibati. Naučeno in dojeto sem živela sama, seveda pa sem znanje...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Lidija Jakljevič
Vsakdanje hitenje, skrbi, vrvež dogodkov, me je pripeljalo v stanje, da nisem imela več stika s svojim telesom. Tega seveda tedaj še nisem vedela, čutila sem pa, da ne grem v pravo smer, ker so se posledice pričele odražati na mojem telesu. Vendar sem za vse našla...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Anja Jarkovič
Že nekaj let se potapljam v svoj notranji svet in želim razumeti zakaj delujemo tako kot delujemo in zakaj čutimo tako kot čutimo. AEQ metoda ponuja in pomaga pri razumevanju le tega, v bistvu je še veliko več, saj s pomočjo fizike, psihologije, fiziologije in...
Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Mojca Centrih
Seminar na srednji stopnji je zame bil globok, intenziven in prodoren. Občutim veliko težkih in globokih čustev, za katere bom potrebovala več časa, da jih sprejmem, analiziram in najpomembneje, da spremenim svoje vedenje. Znanje, ki sem ga na seminarju slišala mi je...
MAJ 2025

Seminar za učitelja AEQ metode® visoke stopnje 2. generacija
- 5 MAJ 2023 - 08 NOV 2027
- Ulica bratov Gerjevič 1a, 8250 Brežice