Skozi svojo športno kariero sem napredek smatral le, če je bilo telo nasljedni dan utrujeno. V kolikor nisem dal vsega od sebe sem imel slab občutek. Tak način dela me je pripeljal do kroničnih bolečin, zdravstvenih težav.Ko sem se z AEQ metodo soočil na delavnici...
Domača stran » AEQ šolanje » Želim postati AEQ učitelj » Učitelj AEQ metode® 4. stopnje
Predpogoji za udeležbo na 4. stopnji
Šolanje poteka v AEQ centru v Brežicah
Zaradi celovitosti in zahtevnosti tega programa ter odgovornosti, ki jo učitelj 4. stopnje nosi, bodo sprejeti samo tisti učitelji 3. stopnje, ki bodo izpolnjevali naslednje pogoje:
- uspešno zaključeno šolanje AEQ metode® 3. stopnje za delo s posamezniki in skupinami
- primerno prepoznavanje lastnih občutkov in razumevanje vpliva preteklosti na gibalne in karakterne vzorce
- dovolj dobro povečanje sposobnosti nadzora nad mišičnimi napetostmi in čustvi v vsakdanjem življenju
- primernost razvoja se ugotavlja na razgovoru (osebno ali prek video povezave)
- redno pisanje besedil in člankov o temah, ki jih zajema AEQ metoda®
- aktivno sodelovanje v skupini učiteljev 3. stopnje
- primerno poznavanje anatomije fascije in mišic
- urejena in aktivna spletna stran posameznega učitelja AEQ metode
- spoštovanje etičnega kodeksa AEQ metode in pravil javnih objav, vezanih na AEQ metodo
- aktivno sodelovanje partnerja, s katerim bodoči učenec AEQ metode 4. stopnje živi v partnerski zvezi,v učenju AEQ metode za dvig čustvene zrelosti, nujne za razvoj učenca 4. stopnje v procesu šolanja (beri tekst "AEQ metoda v partnerski zvezi" na forumu AEQ učiteljev)
- podpisana izjava prihodnjega učenca 4. stopnje, da bo jasno ločeval uporabo AEQ metode 4. stopnje in ostalih pristopov, ki jih pri svojem delu uporablja in v posamezni terapiji ali programu uporabljal le AEQ ali drug/druge pristope in jih med sabo ne bo mešal
- Sodelovanje v vsaj enem 30 - dnevnem programu, ki ga vodi Aleš Ernst, avtor AEQ metode.
O seminarju
Šolanje 4. stopnje sledi strukturi in smislu šolanja 3. stopnje z razliko, da tu čas in pozornost usmerjamo v čustveno – energijski del področji, ki smo jih v primernem modulu na 3. stopnji spoznavali na fizični ravni. Na ta način bo celotno šolanje za učitelja AEQ metode zaokroženo in omogočilo celostno razumevanje some in njenih neločljivo povezanih kontrastov v obliki fizično – čustveno / klasično fizikalno – kvantno fizikalno. Tako bo učitelj 4. stopnje pridobil primerno čustveno zrelost in celovitost, ki ji daje možnost primernega vpliva na stranko in dovolj visoko stabilnost ter prizemljenost, da lahko obdrži vlogo vodnika in učitelja tudi, ko stranka od njega zahteva, da se postavi v vlogo rešitelja ali sotrpina.
Ker je urejanje čustvenega dela some zaradi visokega nasprotovanja podzavesti zahtevnejše od fizičnega dela some, je šolanje 4. stopnje postavljeno, kot visoko šolanje in je za učenca 4. stopnje dosti zahtevnejše in trše od šolanja 3. stopnje. Na to mora biti učitelj 3. stopnje pripravljen in sprejeti fizikalno dejstvo, da brez bolečine ni mogoče dvigati čustveno zrelosti. Brez dviganja čustvene zrelosti in učinkovitosti pa se ni moč izviti iz primeža kronične bolečine ter dovolj čustveno odrasti, da lahko za sabo pustimo čustveno nezrele starše, ki so nam onemogočili razvoj in ohranitev avtentičnosti in spontanosti zaznavanja in vedenja ter se potisnili v spiralo večanja SMA, ki jo nato prenašamo na svoje otroke.
Bistven del šolanja 4. stopnje je tudi dokončanje procesa dviga splošne inteligence, ki je produkt izkušenj in znanja. Dovolj visoka splošna inteligenca preprečuje premlevanje in osebo drži v območju razmišljanja, ki ga potem lahko brez ovir podzavesti spremeni v primerna in dovolj učinkovita dejanja, s katerimi lahko ustvarja dovolj visoko sintropijo svojega vpliva na stranko, da z njo pomaga stranki iz njene entropije. SMA onemogoča dovolj razvito splošno inteligenco in s tem preprečuje učinkovito izražanje ter dejanja, ki odpravljajo kronično neravnovesje, zato je dvig povezave telesa, kjer so izkušnje in zavesti, kjer je znanje nujen. Celoten proces šolanja učitelja AEQ metode se tako zaokroži v učitelju samem, da v 7-9 letih trajanja AEQ šolanja dvigne notranjo integriranost, čustveno zrelost in učinkovitost visoko nad tisto, kar je v otroštvu dobil od staršev. Tako dobi pravico, da vodi tiste, ki to želijo po enaki poti, ki jo je sam prehodil v šolanju do dovolj visoke učinkovitosti vpliva na okolico, ki onemogoča kronične probleme in stanja.
Sodelovanje učitelja 4. stopnje in stranke je usmerjeno predvsem v doseganje potrebnih sprememb za spremembo podzavesti. Pri tem se učitelj mora držati pravil, ki višajo verjetnost, da bo stranka dovolj dobro razumela logiko in pravila sodelovanja in da se bo v njem naučila, razumela in znala določiti:
Kaj ni v redu?
Zakaj ni v redu?
Kako bi moralo biti, da bi bilo v redu?
Kako lahko potrebno za primerne spremembe zavestno spreminja?
Kako se podzavest naša odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?
Kako hitro lahko to spreminja, ne da hitrost sprememb privede do premočnega upora podzavesti?
Kakšna je vloga AEQ vaj v tem procesu?
Vloga časa v teh procesih?
Kako se okolica odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?
Kako se spreminja funkcija in struktura zavesti in podzavesti?
Zakaj je pomembno, da dosegamo celostno spremembo strukture in funkcije some, če želimo trajno spremeniti vedenje in življenje?
Kako se spremeni funkcija in struktura telesa kot posledica sprememb v zavesti in podzavesti?
Zgoraj navedeno mora biti primerno naslovljeno v sodelovanju med učiteljem in stranko, saj je le tako mogoče doseči primerne okoliščine in postaviti podlago za postopno srednjeročno spremembo, s katero je mogoče odpraviti posledice močnejše in iz otroštva izvirajoče senzorno motorne iluzije.
Podrobnosti o časovnici programa višje stopnje in delu med moduli
Program sestavljalo pet modulov. Vsak modul poteka od ponedeljka do sobote, od 9. do 17. ure z 60 minutnim odmorom za kosilo ob 12.30 uri.
Časovni razmak med moduli je devet mesecev.
Skupno učnih ur: 850
1
Aktivno bodo sodelovali v razpravah v skupini učiteljev AEQ metode 4. stopnje;
2
Med vsakim modulom bodo izvedli vsaj en 30- urni spletni program AEQ metode najmanj sedmimi udeleženci (40 ur).
3
Med vsakim modulom bodo sodelovali v vsaj enem 30- urnem spletnem programu AEQ metode, ki ga vodi Aleš Ernst, avtor AEQ metode (170 ur).
4
Med vsakim modulom bodo objavili vsaj 5 člankov z lastnim razmišljanjem o temah, povezanih z AEQ metodo® (20 ur).
5
Kot dodatek učnim uram v modulih bodo učenci izvedli in dokumentirali 5 aktivnih terapij med vsakim modulom. Dokumentacija je lahko pisna ali v obliki video posnetka, kjer bo mogoče oceniti primernost pristopa in izvedbe aktivne terapije (150 ur).
6
V času vsakega modula bodo prebrali in obnovili od vodje šolanja dodeljeno strokovno literaturo (180 ur).
Vsebina modulov
Rdeča nit modula je čustvena komponenta kronično aktiviranega refleksa zelene luči. Učenje P1 na način, ki omogoča višjo čustveno učinkovitost.
Spoznavanje homeostaze in delovanja povezav telesa in živčnega sistema za pravilno razumevanje globokih vzrokov za nastanek SMA, SMO in SMI. Razumevanje vloge občutkov in čustev na pravilnost vlaganja časa, energije in pozornosti v spreminjanje sedanjosti za doseganje neboleče prihodnosti.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v refleksu zelene luči. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zelene luči na vedenje in čustva.
Razumevanje vpliva okolja na otroka in oblik SMA za otrokovo prilagajanje družini. Načini, skozi katere otrok uravnoveša odnos med staršema ter tako oblikuje membrano za primerno samoizražanje, kar vpliva na stabilnost otrokove osebnosti.
Spoznavanje potrebe popačitve in potlačitve agresivnih čustev do okolice, kot glavni razlog nastanka SMA. Učenje dviga urejenosti in povezanosti v primarni družini učenca AEQ metode 4. stopnje, ki je potrebna za primeren odnos do sebe in stranke v procesu dela s stranko.
Učenje in razumevanje pomena zavestnega pogovora za dvig urejenosti medsebojnih odnosov.
Spoznavanje in praktična uporaba Karpmanovega trikotnika za primerno določanje in urejenost odnosa učitelj – stranka.
Spoznavanje in učenje principov, pravil ter pristopov za kakovostno vodenje spletnih programov AEQ metode in AEQ dihanja, kot osnovnega načina učenja AEQ metode.
Rdeča nit modula je čustvena komponenta travma refleksa. Učenje P3 na način, ki omogoča višjo čustveno učinkovitost.
Spoznavanje energijske pretočnosti znotraj membrane, ki je potrebna za razumevanje oblike telesa, drže, gibanja, govora, barve glasu in obraznih izrazov.
Poglabljanje v vlogo fascije in učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega travma refleksa na vedenje in čustva.
Razumevanje vpliva preteklosti staršev in družbenih sprememb po 2. svetovni vojni.
Nadaljevanje učenja dviga urejenosti in povezanosti v primarni družini učenca AEQ metode 4. stopnje, ki je potrebna za primeren odnos do sebe in stranke v procesu dela s stranko.
Podrobno spoznavanje stanj membrane, ki ustvarijo osebnostne oblike letala, podmornice, zombija in aktivatorja. Zakaj se oblikujejo in kako se povezujejo med sabo. Pravilna klasifikacija stanja stranke omogoča jasnejšo določitev medsebojnih odnosov v njegovi pretekli in sedanji družini ter točnejšo izdelavo načrta učenja AEQ metode, kot tudi boljše razumevanje stranke zakaj je takšna kot je in kaj mora spremeniti, da bo drugačna, tako pri sebi, kot v okolju v katerem živi in dela.
Spoznavanje razlik med območjem normalnosti, navidezne normalnosti, območjem učenja in območjem razkroja, za pravilno določitev stanja stranke in primernega vpliva nanjo za dosego više sintropije, potrebne za odpravo močne SMA.
Nadaljevanje učenja protokolov za pridobivanje informacij o čustvenih blokadah. Poglobljeno učenje vplivov in odnosov med principom užitka in principom resničnosti , akcije in reakcije čustev ter ega in super ega.
Nadaljevanje spoznavanja in učenja principov, pravil ter pristopov za kakovostno vodenje spletnih programov AEQ metode in AEQ dihanja, kot osnovnega načina učenja AEQ metode.
Rdeča nit modula je čustvena komponenta refleksa rdeče luči. Učenje P5 na način, ki omogoča višjo čustveno povezanost in učinkovitost.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v refleksu rdeče luči. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa rdeče luči na vedenje in čustva.
Učenje pravilnih pristopov za starše, katerih otrok ima težave. Primerno usmerjanje staršev za spoznavanje njune čustvene zrelosti ter za odnose na 2. in 3. stopnji čustev. Kako to povezati z otrokovim vedenjem in težavami, ki so posledica nerealnega izražanja čustev.
Spopadanje z lastno 2. čustveno stopnjo, ki jo kaže otrokovo ali partnerjevo vedenje.
Kako učenje AEQ metode to spremeni in otroku omogoči primerno telesno in čustveno zrelost.
Razlaga in vadba primernih načinov dela s preteklimi travmami iz odnosa med učencem AEQ metode 4. stopnje in njunima staršema nastalih v otroštvu. Kako začutiti potlačena čustva in si dopustiti priznavanje resničnih odnosov v otroštvu. Sprejemanje takratnih čustvenih stanj skozi odpravo iluzij in nostalgičnosti ter iz tega izhajajočo krepitev čustvene zrelosti in učinkovitosti potrebne za delo s strankami z visoko SMA.
Nadaljevanje učenja primerne uporabe AEQ fascije s protokoli metode AEQ in dihanja AEQ.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v medenici in nogah. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zamrznitve v spodnji polovici telesa na vedenje in čustva.
Spoznavanje čustvene funkcije nog in medenice za primerno čustveno zrelost in učinkovitost.
Poglabljanje v do sedaj naučene modele razmišljanja, opazovanja, čutenja, veščin aktivne terapije ter AEQ fascije za učinkovito, jasno in dolgoročno spremembo stranke. Višanje integriranosti učitelja in stranke za dvig sposobnosti za delo s sedanjo in preteklo entropijo, kar prepreči prenos neurejenih odnosov naših prednikov.
Učenje in razumevanje pomena zavestnega pogovora za dvig urejenosti medsebojnih odnosov in dviga sposobnosti učenja stranke.
Nadaljevanje spoznavanja in praktične uporabe Karpmanovega trikotnika za primerno določanje in urejenost odnosa učitelj – stranka.
Globlje spoznavanje prvega, drugega in tretjega Newtnovega zakona iz perspektive sprejemanja in izražanja čustev.
Učenje dela s pari pri urejanju medsebojnih razlik in prepoznavanja vpliva tradicije iz podzavesti na njun odnos v nameri preprečitve ponovitve zgodovine odnosov njunih staršev.
Spoznavanje vloge fascije v delovanju membrane in njene vloge v zgornji polovici telesa. Učenje AEQ fascije za zmanjšanje vpliva kronično aktiviranega refleksa zamrznitve v zgornji polovici telesa na vedenje in čustva.
Spoznavanje čustvene funkcije rok, ramen, vratu, prsnega koša in glave za primerno čustveno zrelost in učinkovitost.
Povezovanje vse snovi naučene v šolanju za učitelja AEQ metode od 1. stopnje naprej. Dodelava manjkajočih komponent zaznavanja in razumevanja vplivov otroštva na kronično togost in nezmožnost razvoja primerne čustvene zrelosti in dopolnjevanje razumevanja vpliva časa, gravitacije in fizikalnih zakonov na sposobnost vpliva na okolje za dosego primerne uravnovešenosti učitelja in stranke potrebne za odkrito komunikacijo v procesu učenja AEQ metode, tako individualno kot v programih učenja AEQ metode
Zaključni izpit za naziv učitelj AEQ metode 4. stopnje.
Vsebina modulov se glede na skupino lahko spremeni!
Vsebina učbenika 1. modula
- AEQ SMA ZA 4. STOPNJO
- PARASIMPATIČNO STANJE
- SPREMINJANJE KRONIČNIH STANJ
- SMA IN AŽS
- KRONIČNA BOLEČINA
- ČUSTVO IN OBČUTEK
- HOMEOSTAZA ZA 4. STOPNJO
- OBČUTKI IN ČUSTVA
- OBČUTKI (INTEROCEPCIJA)
- OBČUTKI (PROPRIOCEPCIJA)
- POSLEDICE ODTUJENOSTI OD INTEROCEPCIJE
- ODSOTNOST INTEROCEPCIJE.
- VLOGA OBČUTKA PRI ODPRAVI KRONIČNIH STANJ
- PRAVILNO VODEN PROCES POVEZOVANJA IN ZORENJA
- SLEPA PEGA
- EUSTRES IN DISTRES
- ZAKON ČASA IN SOMA
- AEQ VAJE ZA 4. STOPNJO.
- NADGRADNJA ZNANJA.
- KAJ TO POMENI ZA UČITELJA 4. ST.
- ZAVEST IN DVIG RAVNI HOMEOSTAZE
- SOMA IN STRES
- DVIG RAVNI HOMEOSTAZE
- PODZAVEST
- DUALNOST CIKLIČNOSTI IN LINEARNOSTI
- RAZLIČNOST SPIRALNEGA GIBANJA
- TELO IN PODZAVEST
- SMA
- SMA IN SODOBEN NAČIN ŽIVLJENJA
- PODZAVEST IN STARŠI
- VIŠANJE SMA ZA OHRANITEV VPLIVA PODZAVESTI
- PROCES SPREMINJANJA PODZAVESTI
- POSLUŠATI
- DOLOČITI TRENUTNO STANJE
- RAZVOJ, USKLAJEN Z ZAKONOM ČASA
- UPOČASNITEV VPLIVA ČASA.
- POSPEŠITEV ČASA
- POVEZATI PRETEKLOST IN SEDANJOST
- AEQ VAJE 4. STOPNJE
- VODENJE VAJ IMA VELIKO VEČ PODROBNOSTI
- VLOGA ČASA IN GRAVITACIJE PRI VODENJU VAJE
- DOLOČITI IZVOR TRENUTNEGA STANJA
- DOLOČITI CILJE, KI JIH ŽELI ALI MORA DOSEČI STRANKA
- DOLOČITI DOLŽINO KORAKOV, S KATERIMI LAHKO DOSEGA ZASTAVLJENE CILJE
- STRANKO UČITI PRAVIL IN ZAKONOV, KI JIH NI SPOŠTOVALA, KER JIH NI POZNALA
- POMEMBNA PRAVILA
- STRAH PRED SPROŠČENOSTJO IN ALERGIJA NA SPROŠČANJE
- IZGUBA SPONTANEGA IN AVTENTIČNEGA IZRAŽANJA
- ODVISNA REAKCIJA
- VLOGA UČITELJA AEQ METODE IN AEQ DIHANJA V TEM PROCESU
- POMEN PRIMERNE, RAZUMLJIVE IN PRAVOČASNE RAZLAGE
- POVEZANOST ALI LOČENOST
- PRINCIP REALNOSTI IN ZAKON ČASA.
- IZMENJEVANJE MED NEŽNIM IN TRŠIM NAČINOM VODENJA VAJE
- DODAJANJE NAPOTKOV ZA ZAZNAVO POSEBNIH OBČUTKOV MED VAJO IN PO NJEJ
- VEČ PONOVITEV
Vsebina učbenika 2. modula
- Čustvena zrelost in učinkovitost
- AEQ vpliv na pravilno dojemanje časa
- Strah pred spremembo
- Proces odprave deformacije uporabe obrambnih mehanizmov
- Celostna čustvena zrelost
- Preteklost
- Sedanjost
- Prihodnost
- Nemoč neprimerna dejanski starosti (zakon časa)
- Sprememba podzavesti in sanje
- Vpliv fizikalnih zakonitosti na obrambne mehanizme some
- Kronična alergija ima več negativnih vplivov na vedenje in stanje some
- Vpliv neprimerne čustvene zrelosti na dojemanje časa in sprejemanje odločitev
- Dvig čustvene zrelosti
- Kovid izkušnja kot kazalnik prihodnosti
- Obrambni mehanizem: alergija
- Obrambni mehanizmi some
- Namen obrambnih mehanizmov
- Zloraba obrambnih mehanizmov pri kronični alergiji
- Pristop pri stranki s kronično alergijo
- Intoleranca ali alergija na hrano
- Primer procesov v ozadju alergije na hrano
- Dihanje in alergija na hrano
- Kronična deformacija membrane vodi v kronično deformacijo delovanja živčnega sistema
- Napredek človeštva v povezavi z napredkom in zlorabo obrambnih mehanizmov
- Kaj pa se dogaja, ko soma dviguje tudi telesno čustveno zrelost?
Podelitev licence 4. stopnje
Zahteve, ki morajo biti izpolnjene za pridobitev licence, so:
- Uspešno opravljeni praktični in teoretični izpiti med moduli.
- Aktivno sodelovanje v učnem procesu in pravočana oddaja mesečnih domačih nalog.
- Udeležba na praksi v centru AEQ metode® v Brežicah med moduli na mesečni praksi in na morebitnih mentorskih sejah na daljavo.
- Uspešno opravljene domače naloge, ki vključujejo tudi 20 dokumentiranih aktivnih terapij v pisni ali video obliki; predane morajo biti v primernem številu (5) pred vsakim naslednjim modulom.
- Primerna prehodna ocena praktičnega dela učenca na praksi v centru AEQ metode®.
- Udeležba na vseh petih razpisanih modulih.
- Končna ocena izvedbe v petem modulu.
Cena enega modula je 4.700 evrov.
Plačilo posameznega modula mora biti urejeno mesec dni pred njegovim pričetkom.
Ob sprejetju v program bodo učenci prejeli povezavo do skupine za učence 4. stopnje.
Vsak učenec mora sam poskrbeti za prevoz, stanovanje in hrano. Število učencev v modulu je omejeno na 6. Najmanjše število prijavljenih na modul je štiri.
Prijava na mail: [email protected]
Mnenja o šolanju AEQ metode®
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Blaž Jurečič
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Tadeja Severkar
Znanje, ki sem ga osvojila bi bilo težko razdeliti na posamezne celodnevne delavnice, aktivne terapije ali seminar za učitelja 1. stopnje. Vsekakor pa seminar lahko izpostavim kot izkušnje in sposobnosti, ki sem jih pridobila ter poglobila, da lahko to snov podajam naprej...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Ivana Buble
AEQ – tečaj za učitelja AEQ metode 1. stopnje; Mnenje o seminarju 1. stopnje AEQ metode Ko razmišljam o AEQ z mislimi vsakič odtavam nazaj, na svoj začetek spoznavanja AEQ, saj je tako oddaljen –7 let nazaj, a se počutim da sem še vedno na začetku. AEQ spoznavam...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Gorazd Ažman
Tekom seminarja sem močno poglobil svoje razumevanje senzorno motorne amnezije – SMA, zakaj do nje pride in kako negativen vpliv ima na kvaliteto našega življenja. Nezadovoljstvo, slabo počutje, bolečine, nespečnost so posledica SMA, saj zaradi nje prihaja...
Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Uroš Petan
Seminar 2 stopnje ni le nadgradnja 1 stopnje. Poleg logične/pričakovane nadgradnje fizičnega-gibalnega dela metode – učenje novih vaj in sklopov vaj za odpravo specifičnih bolezni/bolečin, seznani udeležence z najpomembnejšo povezavo med zavednim delom uma...
Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Lidija Jakljevič
Pravijo, da se učitelj pojavi, ko je učenec pripravljen, res je bilo tako. Na 2. stopnjo AEQ sem se vpisala brez posebnih pričakovanj. Želela sem si nadgraditi, razširiti obstoječe znanje, še zdaleč pa nisem pričakovala takšnega viharja v moji glavi, ter da bom posledično...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Jasna Vidic
Dolgo časa sem se na področju zdravja in fizičnega počutja v lastnem telesu počutila zelo slabo. Zavedala sem se, da na sebi nosim težak nahrbtnik svoje preteklosti in spoznala sem, da se bo potrebno potopiti v preteklost in se soočiti z demoni. Kljub letom dela na sebi, tako...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Kareem Al Saleh
Profesionalni šport in napačen pristop k treningu sta me je pripeljala do toliko poškodb in bolečin , da sem potreboval in dlje iskal rešitev za vse močnejše kronične bolečine v telesu, slabo voljo in utrujenost. Pot me je pripeljala do Aleša , ki je imel drugačen pristop od vseh...
Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Matevž Polak
Vsekakor nepričakovano. Predvsem sem prišel zaradi vaj in odprave bolečin v hrbtenici, ki je povsod prisotna. Najprej me je zmotilo govorjenje malo o tem in drugem, ki ni imelo nobene rdeče niti. Aleš je uporabljal besede, za katere nisem imel pojma, kaj želi povedati.
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Robert Kukovič
Po prvem delu seminarja sem spoznal, da je boljše kot sem pričakoval. Zelo veliko razlage z namenom razumevanja sebe in okolice, predstavljeno na enostaven in primeren način, kjer vse temelji na zakonih fizike in velja povsod. Pa ne, da je bilo enostavno slišati resnico...
Mnenje o AEQ metodi® 3. stopnje, Uroš Petan
Posebnost 3 stopnje je prehod iz zgolj verbalnega v aktivno delo s stranko, takoimenovano aktivno učenje, ki temelji predvsem na stiku učiteljeve roke z membrano klienta. Na tak način klient dobi več kvalitetnih senzorskih podatkov v svojem telesu iz specifičnega...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Monika Adler
Z metodo AEQ in njeno filozofijo sem seznanjena sedaj dobro leto in pol. Aleševa razlaga, podkrepljena z izkušnjo čutenja pomankljivega nadzora nad svojim zavestnim gibanjem pri aktivni terapiji, mi je omogočila, da sem svojo dolgotrajno bolečino začela...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Lidija Jakljevič
Vsakdanje hitenje, skrbi, vrvež dogodkov, me je pripeljalo v stanje, da nisem imela več stika s svojim telesom. Tega seveda tedaj še nisem vedela, čutila sem pa, da ne grem v pravo smer, ker so se posledice pričele odražati na mojem telesu. Vendar sem za vse našla...
Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Maja Tapaj
Zadnje nekaj let sem se srečala z raznimi izobraževanji, metodami in tehnikami, katerih glavni namen je bil delo na sebi. Lansko leto pa sem se prvič, na pravi način, srečala z Alešovo AEQ metodo, in se takoj brez pomisleka odločila za seminar učitelja 1. stopnje.
Mnenje o AEQ metodi® 2. stopnje, Jasmina Rome
Po opravljeni 1. stopnji izobraževanja za AEQ učitelja somatskih gibov mi je življenje vse bolj preplavljala filozofija te metode. Pričela sem drugače razmišljati, dojemati stvari, drugače čutiti, se gibati. Naučeno in dojeto sem živela sama, seveda pa sem znanje...
MAJ 2025
Seminar za učitelja AEQ metode® 4. stopnje 2. generacija
- 5 MAJ 2023 - 08 NOV 2027
- Ulica bratov Gerjevič 1a, 8250 Brežice