Učitelj AEQ metode® visoke stopnje

Glavna stran » AEQ šolanje » Želim postati AEQ učitelj » Učitelj AEQ metode® visoke stopnje

Predpogoji za udeležbo na visoki stopnji

Šolanje poteka v AEQ centru v Brežicah

Zaradi celovitosti in zahtevnosti tega programa ter odgovornosti, ki jo učitelj visoke stopnje nosi, bodo sprejeti samo tisti učitelji višje stopnje, ki bodo izpolnjevali naslednje pogoje:

Vaš učitelj; Aleš Ernst, avtor AEQ metode

Avtor: Aleksandra Saša Prelesnik (Sensa)

O seminarju

Šolanje visoke stopnje sledi strukturi in smislu šolanja višje stopnje z razliko, da tu čas in pozornost usmerjamo v čustveno – energijski del področji, ki smo jih v primernem modulu na višji stopnji spoznavali na fizični ravni. Na ta način bo celotno šolanje za učitelja AEQ metode zaokroženo in omogočilo celostno razumevanje some in njenih neločljivo povezanih kontrastov v obliki fizično – čustveno / klasično fizikalno – kvantno fizikalno. Tako bo učitelj visoke stopnje pridobil primerno čustveno zrelost in celovitost, ki ji daje možnost primernega vpliva na stranko in dovolj visoko stabilnost ter prizemljenost, da lahko obdrži vlogo vodnika in učitelja tudi, ko stranka od njega zahteva, da se postavi v vlogo rešitelja ali sotrpina.

Ker je urejanje čustvenega dela some zaradi visokega nasprotovanja podzavesti zahtevnejše od fizičnega dela some, je šolanje visoke stopnje postavljeno, kot visoko šolanje in je za učenca visoke stopnje dosti zahtevnejše in trše od šolanja višje stopnje. Na to mora biti učitelj višje stopnje pripravljen in sprejeti fizikalno dejstvo, da brez bolečine ni mogoče dvigati čustveno zrelosti. Brez dviganja čustvene zrelosti in učinkovitosti pa se ni moč izviti iz primeža kronične bolečine ter dovolj čustveno odrasti, da lahko za sabo pustimo čustveno nezrele starše, ki so nam onemogočili razvoj in ohranitev avtentičnosti in spontanosti zaznavanja in vedenja ter se potisnili v spiralo večanja SMA, ki jo nato prenašamo na svoje otroke.

Bistven del šolanja visoke stopnje je tudi dokončanje procesa dviga splošne inteligence, ki je produkt izkušenj in znanja. Dovolj visoka splošna inteligenca preprečuje premlevanje in osebo drži v območju razmišljanja, ki ga potem lahko brez ovir podzavesti spremeni v primerna in dovolj učinkovita dejanja, s katerimi lahko ustvarja dovolj visoko sintropijo svojega vpliva na stranko, da z njo pomaga stranki iz njene entropije. SMA onemogoča dovolj razvito splošno inteligenco in s tem preprečuje učinkovito izražanje ter dejanja, ki odpravljajo kronično neravnovesje, zato je dvig povezave telesa, kjer so izkušnje in zavesti, kjer je znanje nujen. Celoten proces šolanja učitelja AEQ metode se tako zaokroži v učitelju samem, da v 7-9 letih trajanja AEQ šolanja dvigne notranjo integriranost, čustveno zrelost in učinkovitost visoko nad tisto, kar je v otroštvu dobil od staršev. Tako dobi pravico, da vodi tiste, ki to želijo po enaki poti, ki jo je sam prehodil v šolanju do dovolj visoke učinkovitosti vpliva na okolico, ki onemogoča kronične probleme in stanja.

Sodelovanje učitelja visoke stopnje in stranke je usmerjeno predvsem v doseganje potrebnih sprememb za spremembo podzavesti. Pri tem se učitelj mora držati pravil, ki višajo verjetnost, da bo stranka dovolj dobro razumela logiko in pravila sodelovanja in da se bo v njem naučila, razumela in znala določiti:

Kaj ni v redu?

Zakaj ni v redu?

Kako bi moralo biti, da bi bilo v redu?

Kako lahko potrebno za primerne spremembe zavestno spreminja?

Kako se podzavest naša odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?

Kako hitro lahko to spreminja, ne da hitrost sprememb privede do premočnega upora podzavesti?

Kakšna je vloga AEQ vaj v tem procesu?

Vloga časa v teh procesih?

Kako se okolica odziva na spremembo čustvene zrelosti in učinkovitosti?

Kako se spreminja funkcija in struktura zavesti in podzavesti?

Zakaj je pomembno, da dosegamo celostno spremembo strukture in funkcije some, če želimo trajno spremeniti vedenje in življenje?

Kako se spremeni funkcija in struktura telesa kot posledica sprememb v zavesti in podzavesti?

Zgoraj navedeno mora biti primerno naslovljeno v sodelovanju med učiteljem in stranko, saj je le tako mogoče doseči primerne okoliščine in postaviti podlago za postopno srednjeročno spremembo, s katero je mogoče odpraviti posledice močnejše in iz otroštva izvirajoče senzorno motorne iluzije.

Podrobnosti o časovnici programa višje stopnje in delu med moduli

Program sestavljalo pet modulov. Vsak modul poteka od ponedeljka do sobote, od 9. do 17. ure z 60 minutnim odmorom za kosilo ob 12.30 uri.

Časovni razmak med moduli je devet mesecev.

Skupno učnih ur: 850

1

Aktivno bodo sodelovali v razpravah v skupini učiteljev AEQ metode visoke stopnje;

2

Med vsakim modulom bodo izvedli vsaj en 30- urni spletni program AEQ metode najmanj sedmimi  udeleženci (40 ur).

3

Med vsakim modulom bodo sodelovali v vsaj  enem 30- urnem spletnem programu AEQ metode, ki ga vodi Aleš Ernst, avtor AEQ metode  (170 ur).

4

Med vsakim modulom bodo objavili vsaj 5 člankov z lastnim razmišljanjem o temah, povezanih z AEQ metodo® (20 ur).

5

Kot dodatek učnim uram v modulih bodo učenci izvedli in dokumentirali 5 aktivnih terapij med vsakim modulom. Dokumentacija je lahko pisna ali v obliki video posnetka, kjer bo mogoče oceniti primernost pristopa in izvedbe aktivne terapije (150 ur).

6

V času vsakega modula bodo prebrali in obnovili od vodje šolanja dodeljeno strokovno literaturo (180 ur).

Vsebina modulov

Vsebina učbenika 1. modula

Vsebina učbenika 2. modula

Podelitev licence visoke stopnje

Zahteve, ki morajo biti izpolnjene za pridobitev licence, so:

Cena enega modula je 4.700 evrov. 
Plačilo posameznega modula mora biti urejeno mesec dni pred njegovim pričetkom.
Ob sprejetju v program bodo učenci prejeli povezavo do skupine za učence visoke stopnje.
Vsak učenec mora sam poskrbeti za prevoz, stanovanje in hrano. Število učencev v modulu je omejeno na 6. Najmanjše število prijavljenih na modul je štiri. 

Prijava na mail: [email protected]

Slike iz šolanj za učitelja AEQ metode

Mnenja o šolanju AEQ metode®

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Mojca Centrih

Kako nizko lahko pade človek, ki ni v stiku s samim sabo sem občutila na lastni koži. Kako težko je, ko ne ločiš, kateri glas znotraj tebe je glas ega in kateri glas je tisti, ki ga govori tvoje srce, tvoje telo. Natančneje: ko telesa več ne zmoreš slišati in...Preberi več

Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Samo Šinik

Kot vsa šolanja, seminarji in delavnice v režiji Aleša Ernsta je tudi šolanje za učitelja višje stopnje organizirano in izvajano na izdelan, premišljen in zelo učinkovit način. Šolanje je razdeljeno na 5 modulov, ki si sledijo na pol leta. Na vsakem od modulov se učimo...

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Niko Akrap

Moja prva izkušnja z AEQ metodo sega približno 3 leta nazaj. Spomnim se, da je šlo za kineziološke dneve in na predstavitveno predavanje sploh nisem imel namen iti. Ker je eden od predavateljev odpovedal svojo prezentacijo so se ure predavanj spremenile in...

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Teja Šinkovec

Spomladi leta 2021 sem se prvič srečala z Aeq metodo in Aeq vajami. Po prvi vaji je napetost oz. bolečina v mečih, ki je bila prisotna zadnje 3 leta, čudežno izginila. Med vajami so bile neprestane prisotne slabosti, v stegnih neznana bolečina prve tri tedne izvajanja vaj...

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Jure Koščak

Po opravljenih 3 različnih programih AEQ, sem se odločil udeležiti še seminarja AEQ za učitelja 1.stopnje. Čutil sem, da je čas za dodatno nadgradnjo znanja in AEQ izkušnje. Namreč vsak od programov, ki sem se jih udeležil so mi dali ogromno prepoznav...

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Blaž Jurečič

Skozi svojo športno kariero sem napredek smatral le, če je bilo telo nasljedni dan utrujeno. V kolikor nisem dal vsega od sebe sem imel slab občutek. Tak način dela me je pripeljal do kroničnih bolečin, zdravstvenih težav.Ko sem se z AEQ metodo soočil na delavnici...

Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Petra Peciga

Aleš nudi globino učenja, ki sem jo iskala. Predvsem vodi z lastnim zgledom, njegove razlage pa so natančne in razumljive. AEQ metoda je praktična, iskrena in realna in temelji na resnici sporočil telesa. Pojasni nastanek kroničnega stanja v sodobni družbi  in doda...

Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Jasmina Rome Rodić

Teče že šesto leto, odkar sem spoznala Aleša in njegovo delo na področju povezovanja uma in telesa, raziskovanja some, iskanja resničnih občutkov in čustev ter postopnega spreminjanja, ki omogoča življenje z manj bolečine, ki je srečnejše, bolj spontano in svobodno.

Mnenje o AEQ metodi® višje stopnje, Petra Šmid Seljak

Izobraževanje za učiteljico tretje stopnje je zaključeno. Za kar čutim hvaležnost in radost ob osvojenem znanju. Dve in pol leti trajajoče šolanje je predstavljalo prav poseben izziv. Poleg tega da smo pridobivali znanja o metodi in njenem izvajanju, smo doživljali vse...

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Marinka Zgonc

Nagovarjajo me tehnike in metode, ki so neagresivne, enostavne, po katerih se počutimo boljše in zadovoljna. Ena me vodi k drugi. Tako sem spoznala tudi AEQ metodo. Že po osnovni enodnevni delavnici sem začutila razliko v dihanju, drži. Presenetilo me je kako...

Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Petra Košmrlj

Na izobraževanje za učitelja AEQ metode sem se podala zaradi lastnega raziskovanja in pomoči sebi, zato po koncu izobraževanja za osnovno stopnjo nisem razmišljala o nadaljevanju. Pa ne zato, ker me slišano na osnovni stopnji ne bi navdušilo, temveč zato, ker sem se...

Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Jasmina Rome

Po opravljeni osnovni stopnji izobraževanja za AEQ učitelja somatskih gibov mi je življenje vse bolj preplavljala filozofija te metode. Pričela sem drugače razmišljati, dojemati stvari, drugače čutiti, se gibati. Naučeno in dojeto sem živela sama, seveda pa sem znanje...

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Lidija Jakljevič

Vsakdanje hitenje, skrbi, vrvež dogodkov, me je pripeljalo v stanje, da nisem imela več stika s svojim telesom. Tega seveda tedaj še nisem vedela, čutila sem pa, da ne grem v pravo smer, ker so se posledice pričele odražati na mojem telesu. Vendar sem za vse našla...

Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Anja Jarkovič

Že nekaj let se potapljam v svoj notranji svet in želim razumeti zakaj delujemo tako kot delujemo in zakaj čutimo tako kot čutimo. AEQ metoda ponuja in pomaga pri razumevanju le tega, v bistvu je še veliko več, saj s pomočjo fizike, psihologije, fiziologije in...

Mnenje o AEQ metodi® srednje stopnje, Mojca Centrih

Seminar na srednji stopnji je zame bil globok, intenziven in prodoren. Občutim veliko težkih in globokih čustev, za katere bom potrebovala več časa, da jih sprejmem, analiziram in najpomembneje, da spremenim svoje vedenje. Znanje, ki sem ga na seminarju slišala mi je...

MAJ 2025

Seminar za učitelja AEQ metode® visoke stopnje 2. generacija