Seminarja za učitelja AEQ metode osnovne stopnje sem se udeležil kot nadaljevanje štirih AEQ programov. Želel sem nadgraditi svoje znanje. Koristi od seminarja so mnogotere. Prvič sem se seznanil s pomembnostjo gibanja in kako veliko lahko izvem o sebi (in o drugih), ko...
Pogoji prijave na seminar učenja AEQ pristopa v digitalnem okolju
- Imetje licence za AEQ odnose osnovne stopnje.
- Delujoča spletna stran, ki predstavlja osebno blagovno znamko učitelja AEQ odnosov osnovne stopnje in je skladna s pravili uporabe AEQ blagovne znamke.
Tridnevni seminar za AEQ učitelje osnovne stopnje, ki poteka izključno prek platforme Zoom, je strukturiran tako, da omogoča udeležencem nadgradnjo praktičnih, komunikacijskih in organizacijskih veščin. Seminar temelji na bogatih izkušnjah in znanju avtorja AEQ metode, ki je v štirih letih izvedel 38 različnih programov, vodil več kot 1200 dni prenosa AEQ pristopa v digitalnem okolju ter poučeval več kot 2000 različnih udeležencev.

Avtor: Aleksandra Saša Prelesnik (Sensa)
Cilji seminarja - Na seminarju lahko sodelujete le preko Zooma.
Cilj seminarja je profesionalna priprava učiteljev za digitalno izvajanje programov in krepitev njihove prepoznavnosti kot strokovnih, avtentičnih in zaupanja vrednih AEQ učiteljev.
Razumevanje specifičnosti vodenja AEQ vaj v digitalnem okolju:
Analiza gibov, dihanja ter povezave med telesnimi vzorci, čustvi in odpravo senzorno-motorične amnezije.
Razumevanje vpliva AEQ vaj osnovne stopnje na izboljšanje telesne in čustvene funkcionalnosti posameznikov.
Izboljšanje veščin in urejenosti okolja za prenos AEQ metode:
Praktično izvajanje vaj prek Zooma z jasnimi navodili in strukturiranim pristopom.
Prilagoditev tehnik za učinkovito digitalno okolje, ki olajša vodenje vaj in vaj dihanja na daljavo.
Razvoj komunikacijskih in organizacijskih veščin:
Profesionalna in jasna komunikacija z udeleženci prek elektronske pošte in drugih digitalnih orodij.
Strukturiranje spletnih programov glede na potrebe in izzive udeležencev.
Etično oglaševanje AEQ programov:
Transparentno in avtentično oglaševanje, ki krepi zaupanje v AEQ metodo.
Izogibanje manipulativnim in zavajajočim praksam v oglaševanju.
Strukturiranje programa za odpravo SMA:
Oblikovanje jasnih urnikov in pravil za udeležence programov, ki spodbujajo njihovo aktivno sodelovanje.
Poudarek na povratnih informacijah in prilagoditvah programov za dolgoročne rezultate.
Učenje razlik med AEQ vajami in dihalnimi vajami:
Udeleženci bodo spoznali posebnosti vodenja vaj in dihalnih vaj v digitalnem okolju ter prilagoditve za maksimalno učinkovitost.
Razumevanje, kako dihalne in AEQ vaje vplivajo na podzavestne vzorce in čustveno zrelost strank.

Struktura in vsebina seminarja:
Trajanje seminarja 3 dni, vsak dan od 9:00 do 17:00 ure, z vmesnimi odmori za kosilo in sprostitev.
Snov seminarja je določena z učbenikom AEQ pristopa v digitalnem okolju in analiza primerov iz prakse ter praktične vaje za delo na daljavo.
Število domačih nalog:
10 nalog za poglabljanje pridobljenega znanja in razvoj lastnih programov.
Čas integracije:
Priporočljivo je, da udeleženci namenijo najmanj 3 mesece za vpeljavo in utrjevanje pridobljenega znanja v organizacijo in izvedbo ali izboljšanje lastnih spletnih programov.
Dodatne informacije:
Licenca pridobljena s tem seminarjem je obvezen pogoj za nadaljevanje šolanja na srednji, višji ali visoki stopnji odnosov. V pravilniku šolanja osnovne, srednje in visoke stopnje so določila, ki omogočajo pridobitev licence brez sodelovanja na seminarju, vendar le pod posebnimi pogoji in po ustrezni presoji mentorja.
Snov učbenika
- Poglobljeno razumevanje AEQ vaj osnovne stopnje in njihove uporabe v digitalnem okolju.
- Strukturo odnosov z udeleženci ter pravilno organizacijo spletnih programov.
- Etično oglaševanje programov in pravilno uporabo AEQ blagovne znamke.
- Razvoj osebne blagovne znamke učitelja v sinergiji z AEQ metodologijo.
- Učenje specifičnih razlik med vodenjem AEQ vaj in AEQ dihalnih vaj v digitalnem okolju, ki omogoča ponavljanje, stopnjevanje in učenje na osnovi lastnih izkušenj.
Seznam AEQ vaj za digitalno okolje osnovne stopnje
- DIHALNI LOK HRBTA
- DVIG HRBTA
- STRANSKI DVIG
- DIHALNI STRANSKI OBRAT
- OBRAČANJE NOGE
Prednosti za udeležence
1
Praktične izkušnje
Udeleženci pridobijo konkretna znanja za kakovostno izvedbo spletnih programov z jasnim poudarkom na vodenju AEQ vaj in dihalnih vaj na daljavo.
2
Izboljšano oglaševanje
Smernice za etično oglaševanje pomagajo graditi zaupanje in profesionalno prepoznavnost ob ohranjanju avtentičnosti učiteljev.
3
Sinergija blagovnih znamk
Učinkovito povezovanje AEQ metodologije z osebno blagovno znamko prispeva k večji prepoznavnosti in strokovnosti.
4
Poglobljeno razumevanje SMA
Udeleženci pridobijo globlje razumevanje struktur in pravil, ki omogočajo dolgoročno odpravo SMA pri strankah.
5
Krepitev strokovnosti
Seminar omogoča mreženje z drugimi učitelji, izmenjavo izkušenj in krepitev profesionalne kompetence.
AEQ Paradoks v digitalnem okolju: Večja jasnost človečnosti skozi nižjo ločljivost
V digitalnem okolju se razkriva presenetljiv paradoks, ki je ključnega pomena za razumevanje učenja čustev in odnosov v okviru AEQ pristopa, zlasti pri učiteljih srednje in višjih stopenj. Paradoks je naslednji: kljub zmanjšani ločljivosti vizualnega stika z udeležencem, ki je na ekranu predstavljen zgolj kot majhen kvadratek, se v digitalnem okolju jasneje pokažejo vzorci vedenja, gibanja, čustvenih odzivov in odnosov, ki posameznika vodijo v kronična stanja.
Zakaj digitalno okolje omogoča večjo jasnost?
Manj dražljajev, več pozornosti na bistvo
Ko učitelj na delavnici ali pri individualnem srečanju neposredno opazuje udeleženca, je njegova pozornost pogosto razpršena zaradi različnih dražljajev v prostoru – telesne drže, mimike, gibanja, oblačil, celo vonjev in prisotnosti drugih ljudi. V digitalnem okolju so ti dražljaji močno zmanjšani, saj se udeleženec reducira na majhno sliko na ekranu. To učitelju omogoča, da se osredotoči na ključne elemente – ton glasu, način izražanja, izbiro besed, dihalne vzorce in subtilne odzive na razlago ali vaje.
Povečan kontrast vzorcev
Zmanjšana vizualna ločljivost paradoksalno poveča čustveno ločljivost. Učitelj v digitalnem okolju lažje opazi konsistentne vedenjske in čustvene vzorce, ki se ponavljajo v izražanju udeleženca – npr. ton glasu, način zastavljanja vprašanj, ritmičnost dihanja in kako se posameznik spopada z nalogami. Ti vzorci, ki so pogosto zakriti z dodatnimi dražljaji v živo, v digitalnem okolju postanejo izrazitejši in jasnejši.
Pogled na celoto namesto na podrobnosti
Digitalno okolje omogoča učitelju, da “vidi gozd namesto dreves”. Udeleženec, ki je zmanjšan na kvadratek na zaslonu, je bolj abstrakten in manj otipljiv, kar učitelju omogoča, da vzorce in težave obravnava z večjo objektivnostjo in z manj subjektivnega vpliva. Tako učitelj pogosto jasneje zazna kontekst vedenja udeleženca in širšo dinamiko, ki vodi v kronična stanja, saj ni toliko osredotočen na posamezne fizične podrobnosti.
Avtonomija udeleženca v domačem okolju
Ker udeleženec programa v digitalnem okolju ostaja v svojem domačem okolju, so njegovi vzorci vedenja in odnosi manj prikriti kot na delavnici v nevtralnem prostoru. Udeleženec, ki je obdan z elementi, ki mu povzročajo težave – družinskimi člani, vsakodnevnimi dražljaji in dinamiko okolja –, nevede prenaša te vplive na svoje vedenje na programu. Učitelj ima tako redko priložnost, da opazuje udeleženca, ki se uči in deluje neposredno v okolju svojih težav.
Manj dražljajev, več pozornosti na bistvo
Ko učitelj na delavnici ali pri individualnem srečanju neposredno opazuje udeleženca, je njegova pozornost pogosto razpršena zaradi različnih dražljajev v prostoru – telesne drže, mimike, gibanja, oblačil, celo vonjev in prisotnosti drugih ljudi. V digitalnem okolju so ti dražljaji močno zmanjšani, saj se udeleženec reducira na majhno sliko na ekranu. To učitelju omogoča, da se osredotoči na ključne elemente – ton glasu, način izražanja, izbiro besed, dihalne vzorce in subtilne odzive na razlago ali vaje.
Povečan kontrast vzorcev
Zmanjšana vizualna ločljivost paradoksalno poveča čustveno ločljivost. Učitelj v digitalnem okolju lažje opazi konsistentne vedenjske in čustvene vzorce, ki se ponavljajo v izražanju udeleženca – npr. ton glasu, način zastavljanja vprašanj, ritmičnost dihanja in kako se posameznik spopada z nalogami. Ti vzorci, ki so pogosto zakriti z dodatnimi dražljaji v živo, v digitalnem okolju postanejo izrazitejši in jasnejši.
Pogled na celoto namesto na podrobnosti
Digitalno okolje omogoča učitelju, da "vidi gozd namesto dreves". Udeleženec, ki je zmanjšan na kvadratek na zaslonu, je bolj abstrakten in manj otipljiv, kar učitelju omogoča, da vzorce in težave obravnava z večjo objektivnostjo in z manj subjektivnega vpliva. Tako učitelj pogosto jasneje zazna kontekst vedenja udeleženca in širšo dinamiko, ki vodi v kronična stanja, saj ni toliko osredotočen na posamezne fizične podrobnosti.
Avtonomija udeleženca v domačem okolju
Ker udeleženec programa v digitalnem okolju ostaja v svojem domačem okolju, so njegovi vzorci vedenja in odnosi manj prikriti kot na delavnici v nevtralnem prostoru. Udeleženec, ki je obdan z elementi, ki mu povzročajo težave – družinskimi člani, vsakodnevnimi dražljaji in dinamiko okolja –, nevede prenaša te vplive na svoje vedenje na programu. Učitelj ima tako redko priložnost, da opazuje udeleženca, ki se uči in deluje neposredno v okolju svojih težav.
Pomen digitalnega okolja za učenje čustev in odnosov
Pri učenju čustev in odnosov, ki so kompleksni in pogosto globoko zakoreninjeni v podzavesti, je ključno, da učitelj razvije sposobnost prepoznavanja subtilnih vzorcev vedenja in odzivanja udeležencev. Digitalno okolje omogoča naslednje:
- Boljše razumevanje globljih vzrokov za kronične težave:
Ker udeleženec deluje v svojem naravnem okolju, učitelj lahko opazi, kako stranka izraža frustracijo, pasivnost, odpor ali nezavedne strategije prilagajanja, ki jih v živo pogosto prikrije družbena dinamika ali strankina želja, da bi bila “boljša” na delavnici. - Pristno učenje skozi lastne izkušnje:
V digitalnem okolju ima učitelj možnost opazovati in analizirati, kako udeleženci izvajajo AEQ vaje in razmišljajo o svojih težavah neposredno v kontekstu svojega življenja. To omogoča povsem novo raven vpogleda v interakcije med telesnimi vzorci, čustvi in odnosi. - Poglabljanje učiteljeve čustvene zrelosti:
Za učitelje srednje in višjih stopenj je nujno, da razvijejo sposobnost subtilnega opazovanja in vodenja udeležencev skozi njihove notranje procese. Digitalno okolje jim omogoča, da gradijo lastno čustveno zrelost, saj jih postavlja v situacije, kjer morajo večkrat uravnotežiti lastna čustva in frustracije ob opazovanju izzivov svojih strank.
Razlika med učenjem v digitalnem in fizičnem okolju
Digitalno okolje omogoča učitelju izkušnjo, ki je v fizičnem okolju ni mogoče ponoviti:
- Ponavljanje in stopnjevanje: Programi v digitalnem okolju omogočajo, da učitelj ponavlja razlage, stopnjuje vaje in postopoma vodi udeležence skozi kompleksnejše procese.
- Objektivnejši pristop: Učitelj je manj čustveno vpleten v dinamiko udeleženca, kar mu omogoča bolj analitičen pristop.
- Priložnost za udeleženca, da vidi sebe v resničnosti: Udeleženci pogosto sami prepoznajo svoje težave skozi lastno delovanje in odzive v digitalnem okolju, kar učitelju omogoča večjo učinkovitost pri razlagi.
Pomembnost seminarja za AEQ učitelje srednje in višjih stopenj
Seminar je ključen za vsakega AEQ učitelja, ki resno pristopa k učenju čustev in odnosov. Razumevanje, kako digitalno okolje omogoča globlji vpogled v človečnost in vzorce strank, je bistvenega pomena za razvoj učitelja kot avtonomne in čustveno zrele osebe. Brez tega vpogleda je učitelj ujet v omejitve fizičnega okolja in svoje lastne podzavestne projekcije, kar vodi do manj učinkovitega učenja in slabših rezultatov pri strankah.
Učitelj, ki obvlada paradoks digitalnega okolja, postane ne le boljši opazovalec, temveč tudi boljši vodja – sposoben usmerjati stranke skozi njihove kronične težave in jih učinkovito voditi k izboljšanju odnosov, čustvene zrelosti in telesne funkcionalnosti.
Po zaključku seminarja
Udeleženci bodo pripravljeni na:
- Kakovostno vodenje spletnih programov in profesionalno interakcijo z udeleženci.
- Pravilno uporabo AEQ blagovne znamke in razvoj lastne avtentične blagovne znamke.
- Nadgradnjo osebne in profesionalne strokovnosti z uporabo AEQ pristopa.
- Zmanjšanje podzavestnega odpora do programov ter povečanje števila prijav in zadovoljstva udeležencev.
Po prejemu licence razumevanja AEQ vaj osnovne stopnje se učitelj lahko prijavi na seminar AEQ metode srednje stopnje.
Poudarek na digitalnem okolju za višanje čustvene zrelosti in učinkovitosti
Primerno učenje v digitalnem okolju je ključnega pomena za uspešno delo na področju višanja čustvene zrelosti, čustvene učinkovitosti in izboljševanja medsebojnih odnosov. Stranke, ki se soočajo s kroničnimi težavami v odnosih, lahko učinkovito spremljajo razlago in izvajajo AEQ vaje v okolju, kjer so prisotni tudi vzroki za njihove težave – na primer v njihovem domu. Digitalno okolje omogoča, da se posameznik sooča s težavami neposredno v kontekstu svojega vsakdanjega življenja, kar prinaša globlje uvide in dolgotrajnejše rezultate.
Učenje in izvajanje AEQ pristopa v digitalnem okolju nudi edinstveno možnost za ponavljanje, stopnjevanje in opazovanje lastnih izkušenj na popolnoma drugačni ravni kot pri individualnih obravnavah ali delavnicah v živo. Ta prehod postavlja AEQ učitelja v položaj, s katerim se pri delu v živo redko sreča, in zahteva popolnoma nov pristop k organizaciji, izvedbi ter razlagi vaj. Prav ta razlika pogosto povzroči neučinkovitost predstavitev in izvedb, saj učitelj brez primernega znanja ne prepozna razsežnosti, ki jih digitalno okolje prinaša.
Seminar pomaga AEQ učiteljem razumeti paradoks digitalnega učenja: v digitalnem okolju “bolj vidiš gozd kot posamezna drevesa”. Takšna širša perspektiva omogoča globlje razumevanje procesov, vzorcev in kontekstov, kar pri učenju v živo pogosto ostane prezrto. Digitalno okolje omogoča strankam, da se osredotočajo na specifične izzive v svojem vsakdanjem okolju, kar je ključno za reševanje kroničnih težav in dvig čustvene učinkovitosti.
Mnenja o šolanju AEQ metode®
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Janez Logar
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Petra Šmid Seljak
Človek je kompleksno bitje, ki zahteva celosten terapevtski pristop; le-tega gradim z uporabo različnih metod in tehnik. Samo če sledim temu vodilu, se lahko poleg telesa dotaknem globin posameznika, posežem globlje, v njegovo bit. V življenju me stvari običajno najdejo same...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Sonja Gerkman
Ko sem se pred petimi leti prvič srečala s klinično somatiko na delavnici v Sežani, sem bila povsem pod vtisom mojega takratnega vzpona učenja in napredovanja pri tehniki varne vadbe Pilatesa. Nekako mi ego ni dovolil, da slišim in sprejmem informacije na...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Robert Kukovič
Po prvem delu seminarja sem spoznal, da je boljše kot sem pričakoval. Zelo veliko razlage z namenom razumevanja sebe in okolice, predstavljeno na enostaven in primeren način, kjer vse temelji na zakonih fizike in velja povsod. Pa ne, da je bilo enostavno slišati resnico...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Kajetan Žilevski
Sam sem se udeležil učiteljskega programa prve stopnje saj sem se želel poglobiti v znanje, ki sem ga osvojil na individualnih urah pri Karimu in z branjem knjig, ki so bile priporočene na Aleševi strani. Z programom sem znanje defenitivno poglobil, še več, odprlo...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Lana Bauman
Minilo je skoraj eno leto od zaključenega seminarja, pa se še zmeraj učim vsak dan. AEQ metoda ne nudi rešitev iz danes na jutri in tudi znanje se ne pridobi iz danes na jutri. Na seminarju dobimo veliko količino novih informacij, nekatere so šokantne, druge...
Mnenje o AEQ metodi® 1.stopnje, Matevž Polak
Vsekakor nepričakovano. Predvsem sem prišel zaradi vaj in odprave bolečin v hrbtenici, ki je povsod prisotna. Najprej me je zmotilo govorjenje malo o tem in drugem, ki ni imelo nobene rdeče niti. Aleš je uporabljal besede, za katere nisem imel pojma, kaj želi povedati.
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Dunja Gačnik
O AEQ metodi sem prvič slišala in brala na internetu, kjer sem našla tudi Aleša in njegovo stran na Facebooku. Eno leto sem ga spremljala, brala njegove članke in razmišljala o pozitivnih učinkih metode. Sama sem namreč že 8 let inštruktorica pilatesa in...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Marinka Zgonc
Nagovarjajo me tehnike in metode, ki so neagresivne, enostavne, po katerih se počutimo boljše in zadovoljna. Ena me vodi k drugi. Tako sem spoznala tudi AEQ metodo. Že po osnovni enodnevni delavnici sem začutila razliko v dihanju, drži. Presenetilo me je kako...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Maša Gril
Na seminarju za učitelja osnovne stopnje so jasno predstavljene osnove AEQ metode, podkrepljene z različnimi praktičnimi primeri. To omogoča primerno razumevanje metode in daje možnost, da bodoči učitelji osnovne stopnje to znanje učinkovito uporabijo kasneje pri svojem...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Dušica Gabrijel
Ko primerjam svoje današnje razmišljanje in občutke s tistimi pred več kot petimi leti, ko sem se prvič srečala z AEQ metodo, lahko rečem, da je res velika razlika in se je ne da opisati v nekaj stavkih. Več let sem imela težave s hrbtenico, fizioterapija in občasne vaje ob...Preberi več
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Simona Lesar
V življenju ima vsak vsega dovolj. Eni imajo več izkušenj, drugi malo manj. Vsak ima znanje na raznih področjih, če ne prirojenih ali priučenih, so ga naučile izkušnje. Jaz osebno sem hvaležna, ker so me resnično napolnile z obilo informacijami in so me pripeljale na...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Gregor Marinšek
Začetek seminarja sem pričakal s precej velikimi pričakovanji. Predvsem sem želel spoznati razliko med navadno klinično somatiko, Feldenkresis metodo in AEQ metodo. Z vsemi sem se v preteklosti bežno srečal in nisem zaznal bistvenih razlik. Princip...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Petra Košmrlj
K izobraževanju za učitelja AEQ osnovne stopnje me je zelo močno vleklo že precej časa, saj sem se želela o AEQ metodi naučiti več, iti še globlje. Po drugi strani sem imela strah, saj učitelj pomeni, da potem nekoga učiš in ta misel mi ni bila preveč prijetna, saj se...
Mnenje o AEQ metodi® osnovne stopnje, Lana Bauman
Od konca izobraževanja za učitelja AEQ metode prve stopnje se mi je življenje obrnilo na glavo. Na življenje sem začela gledati drugače - skozi oči vzrokov in posledic fizikalnih zakonov in kršenje ali upoštevanje le teh. Zdaj se zavedam, da naključja ne obstajajo, da...
JUNIJ 2025

Seminar učenja AEQ pristopa v digitalnem okolju
- 30. JUN - 2. JUL 2025
- Ulica bratov Gerjevič 1a, 8250 Brežice