Kaj je po AEQ razlagi razlog za bradavice na podplatu otroka?

Glavna stran » AEQ za starše » Kaj je po AEQ razlagi razlog za bradavice na podplatu otroka?

Za razumevanje takih stanj se vračamo na osnovno pravilo, ki velja pri vseh sistemih, tako živih kot neživih. To je, da struktura določa funkcijo, funkcija pa vpliva na strukturo. Če imamo bradavice na podplatu, to pomeni, da se je podplatom spremenila struktura. Ni namreč normalno, da ima otrok ali kdorkoli bradavice na podplatu. Dejstvo pa je, da v tem primeru bradavice na podplatu so. Torej je moralo priti do dovolj močne in dolgotrajne spremembe funkcije podplatov, da je lahko prišlo tudi do spremembe strukture, se pravi v tem primeru do pojava bradavic.

Če hočemo analizirati ta pojav, se je treba vprašati, kakšen je bil motiv ali razlog, da bi sistem, kot je telo, ki temelji na čim višji učinkovitosti, menil, da je učinkovito, da na tak del telesa da bradavice? Kaj bradavice povečajo ali kaj zmanjšajo? Bradavice zmanjšajo stik stopal s tlemi oziroma stanje na tleh naredijo neprijetno, boleče, pekoče ali bolj zahtevno. Hkrati nam kažejo, da je na tleh nekaj kužnega, umazanega ali gnusnega. Iz tega sledi, da otrok mora imeti slabši stik s tlemi in kaže staršem, da so tla nečista.

Pri AEQ metodi tla definiramo kot naš izvor, tam so namreč naše korenine, ustvarili so jih naši predniki. Iz tega nadalje sledi, da poskuša imeti otrok, ki ima kakršnekoli težave s stopali, čim manjši stik s svojimi predniki, s svojo preteklostjo, s tistim, iz česar izvira, ker je ta preteklost kužna, umazana ali gnusna. S stopali stojimo na svoji preteklosti, in če želimo čim manj stika s svojo preteklostjo, so bradavice na podplatu lahko zelo primeren način. Takega otroka njegova preteklost boli, mu je neprijetna, nevzdržna in noče imeti z njo nobenega opravka, ali pa to čuti v starših in z bradavicami kaže, kaj imata starša potlačenega v sebi.

Samo po sebi je namreč nelogično, da bi otrok tako reagiral, torej je verjetno, da tak otrok s svojim vedenjem nadomešča vedenje enega od staršev. Pri analizi je treba upoštevati tudi, ali so bradavice na obeh podplatih ali samo na enem stopalu, saj obstaja različen vzrok za vsako od stopal. Na osnovi tega podatka bi lahko nadalje sklepali, da se eden od staršev ali pa oba starša, ne moreta soočiti, sprijazniti ali spustiti v svojo preteklost in si naliti čistega vina, kakšna je bila njuna preteklost in z dvigom čustvene zrelosti in povezanosti s telesom počistiti, razkužiti in spremeniti vpliv preteklosti na njuno prihodnost (otroka).

Običajno imata starša otroka z bradavicami na podplatih močno iluzijo o svoji preteklosti o vplivu staršev in sorodstva nanje v njunem otroštvu in močno potrebo v preteklosti, da potlačijo neprijetne resnice ali pa jih izkrivijo ter naredijo iluzije o svojem otroštvu in neresnicah, manipulacijah, izdajah v družinski preteklosti. Ne moreta se soočiti s tem, kaj njun priimek pomeni, kdo so njihovi predniki, kakšen odnos so imeli do njih in iz česa so zrastli. Ker starša tega ne naredita ali pa eden od staršev tega ne naredi, kar je sicer nujno, če hočeta urediti in izboljšati odnose v svoji novi družini, potem lahko otrok pretirava v izgubi stika s preteklostjo in s tem njegovo telo nastavlja ogledalo nezrelosti in neodgovornosti staršev, ki se bojijo boja proti iluziji. Znanje in moč, ki jo da učenje AEQ pristopa nam pomaga pri tem procesu prevzemanja odgovornosti za tla, na katerih stoji naš otrok.

Ko govorimo o tem, da pustimo preteklost za seboj, to ne pomeni, da zgolj obrnemo nov list, ali pa si celo naredimo v glavi novo preteklost, napišemo nov življenjepis, kot nekateri danes spodbujajo. To pomeni, da preučimo svojo preteklost do te mere, da lahko rečemo: “Ni čudno, da sem čuden.” Potem pa se lotimo zavestnega spreminjanja v sedanjosti tistega, kar lahko. K sreči danes imamo to možnost, medtem ko naši starši ali stari starši te možnosti niso imeli, saj jim okolje ni pustilo, da bi ustvarili drugačno sedanjost. Naši predniki so morali slediti tradiciji iz preteklosti, čeprav je očitno, da sledenje tradiciji na nekem področju ni dobro, ko pride do dovolj velikih sprememb okolja. In danes so te tako velike predvsem zaradi razvoja tehnologije in dviga tehnološke zrelosti (Zanesljivost in učinkovitost tehnologije), da je razkorak med tehnološko in čustveno zrelostjo že tako velik, da nas to kot vrsto spreminja v stroje in ne boljše ljudi, ki uporabljajo stroje za to, da imajo več časa in energije za dviganje čustvene zrelosti in več dobrega in manj slabega.

Namen AEQ metode, je, da zaradi manj SMA lahko gremo v vedno bolj jasno presojo, kaj od tega, kar so naši predniki spoznali, se naučili in uporabili za to, da so lahko preživeli, je danes še vedno uporabno in nadgradimo ter dvignemo primernost svojega vedenja, odzivov in odnosa do sebe in drugih.

V naslednjem spletnem programu bom učil, kako dvigniti čustveno zrelost in povečati vpliv prave in zmanjšati vpliv lažne intuicije ter lažne empatije na odnos do otroka in kako bolje razumeti vpliv našega otroštva na kronične težave v sedanjosti.

 

Preberite še:

Za razumevanje takih stanj se vračamo na osnovno pravilo, ki velja pri vseh sistemih, tako živih kot neživih. To je, da struktura določa funkcijo, funkcija pa vpliva na strukturo. Če imamo bradavice na podplatu, to pomeni...