Zahtevnost AEQ učenja je odvisna tudi od izbranega področja, načina in namena učenja AEQ pristopa

Glavna stran » Več o osnovah AEQ metode » Zahtevnost AEQ učenja je odvisna tudi od izbranega področja, načina in namena učenja AEQ pristopa
Zahtevnost AEQ učenja je odvisna tudi od izbranega področja, načina in namena učenja AEQ pristopa.
Najpreprosteje se je učiti AEQ somatiko, saj se tam ne dviguje čustvena zrelost, temveč zmanjšuje SMA in ustvarja manjši mišični tonus, kar je pogosto vse, kar potrebuje oseba, ki ne želi ali ne more ali pa ji ni treba iti globlje vase, da bi spoznala in vplivala na globlje travme in potlačenosti občutkov in čustev v sebi.
AEQ somatika je tudi primeren način uvoda v AEQ metodo.
Učenje AEQ metode, AEQ dihanja in AEQ odnosov je bolj zahtevno, saj učenec dela z AEQ učiteljem, ki nanj vpliva veliko močneje kot knjiga. Učitelji so razdeljeni na različne stopnje, ki označujejo, do kod v procesu šolanja in dviga čustvene zrelosti so prišli.
Višja ko je dosežena stopnja, globlje poznajo zakonitosti časa, fizike in AEQ metode, kar jim omogoča, da drugače vidijo in razumejo telesno in podzavestno govorico in vplive pri učencu.
Učitelj opazi in razume, na kakšne načine učenec kronično otežuje lastno življenje ali pa ne prepozna kronično neučinkovitih odnosov ter jih zaradi SMA ali SMO ne more spremeniti ali zapustiti.
Morda je risba besedilo

Preberite še:

Kronično bolečino lahko spremenimo in odpravimo šele z uvedbo sprememb, česar pa ne moremo storiti, če ne vemo, kaj delamo. Zamera, sovraštvo, samo pomilovanje, občutki krivde, jeza, potrtost...