Lidija Jakljevič, učiteljica AEQ metode® visoke stopnje 4/5 – Vpliv AEQ na dojamanje časa

Glavna stran » Domače naloge » Lidija Jakljevič, učiteljica AEQ metode® visoke stopnje 4/5 – Vpliv AEQ na dojamanje časa

VPLIV AEQ NA DOJEMANJE ČASA (visoka stopnja, dn 23, učbenik 2. del)

AEQ  metoda razume čas, kot dragoceno dobrino, zaveda se pravočasnosti. Omogoča nam čas realno določiti, primerno razumeti in ga odgovorno uporabiti, da smo v prihodnosti boljše.

AEQ nas uči, da na podlagi preteklih izkušenj, spoštovanja gravitacije, nižje SMA, SMO, SMI, višanja ČZ, vidimo širšo sliko, tako dobimo širši pogled na določen problem, ki ga znamo jasno določiti, poimenovati in ga z več globine (kje je vir problemov) in širine (uporaba desne možganske polovice-vpogled v preteklost, da najdemo vzorec, posledice naših dejanj) učinkovito urediti. Znamo bolje predvidevati razplet dogodkov v prihodnosti, osredotočimo se na dolgotrajne rešitve in glede na njih, preoblikujemo prioritete v sedanjosti.

Manjša SMI nam omogoči, da točneje določimo, kje smo na naši premici časa, manjša SMA, SMO in višja ČZ nam omogoči, da točneje dololočimo dogajanje v preteklosti in s temi podatki lahko natančneje določimo zakaj smo tukaj, kjer trenutno smo, ter kam nas bo dosedanje vedenje pripeljalo v prihodnosti.

Učenje AEQ pa postopoma spremeni dejanja v sedanjosti in tako oblikuje novo časovno premico, ki s konsistentnim delom ustvari drugačno prihodnost in energijo, kot jo daja padanje v nižji potencial. Tako gremo ven iz nemoči, kroničnih stanj, višamo potencial, kar pozitivno vpliva na počutje in življensko pot nas, naših otrok in vseh s katerimi smo intimno povezani.

V tem procesu je čas naš največji učitelj in pokazatelj resničnosti. Dobimo več informacij, več resnice, kako, kje, s kom živimo, ki nam je bila včasih skrita (SMI, nizka ČZ). Višja ČZ nam omogoči, da to resnico lahko sprejmemo in ne pobegnemo pred njo. Čas in trud, ki ga vložimo v ta proces, nam razjasni pogled, hkrati pa da več informacij, boljše poti, ki jih lahko izbiramo.

Živela sem v zelo temnem, gostem gozdu kroničnih težav. Moja realnost je bila popačena, zaradi česar sem bila še bolj ujeta v lastno nemoč, polna potencialne energije sovraštva, besa, do sebe in okolice. Nisem se zavedala, da mi manjka drugačnega delovanja in vedenja, saj je bil moj pogled omejen. Nikakor mi ni bilo jasno, da vse delam prav, tako kot so me učili, a rezultatov ni, samo drsim vsak dan nižje…

Učenje AEQ-ja mi je z veliko truda in vloženega časa omogočilo postopno plezanje na hrib. Uporabila sem moje visoke notranje napetosti za izhod iz nemoči. Občutki in čustva, ki so me v dolini paralizirala so z višjo ČZ izgubljala moč, temu primerno se je notranji pritisk nižal, kar je sprva povzročilo strah, dvom, negotovost, občutek da delam nekaj narobe, a na dolgi rok mi omogoča več mehkobe, mirnosti, svobode. Vedno jasnejše mi je, kje sem bila in kam želim iti. Tako spreminjam mojo časovno premico in rastem, zapuščam dolino, gostega, temnega gozda in vidim sebe in svet z vedno višje perspektive, česar moji predniki niso znali, mogli, smeli. S svojim odgovornim delom pa bom mojim potomcem omogočila, da čas spoštujejo in ga primerno in odgovorno uporabijo, da bo njihov pogled še lepši, višji, jasnejši.

Moj AEQ vzpon proti vrhu in spoznanja, kje sem bila in do kje sem priplezala v tem času mi daje potrebne izkušnje in motiv, da učim tudi stranke tovrstnih veščin plezanja, da vsak svoje točke na časovni premici najprej jasno določi in jih nato počasi spreminja in si gradi boljšo prihodnost od tiste, ki mu je bila položena v zibelko.

 

Lidija Jakljevič, učiteljica AEQ metode® visoke stopnje 4/5

Preberite še:

Ob razmišljanju o tej temi sem se spomnila, kako sem med življenjem v tujini tudi sama doživljanja razlike med zahodnimi in vzhodnimi družbami glede različnih kulturnih pristopov do ženskega telesa, zdravja in družbenih vlog.