Teja Šinkovec, učiteljica dihanja 2. stopnje- Pomembna pravila za primeren proces učenja

Ljudje hitro začnejo iskati rešitelja, kot sem ga tudi sama. Srečala sem se že z osebami, ki bi malo poskusile AEQ na čim cenejši način. Ena oseba, pa mi je bilo zelo jasno, kako zelo bom morala urediti lastni odnos do vrednotenja svojega znanja. Dejansko je treba osebi jasno povedati, kaj pomeni učenje in sam proces, ko vstopijo v AEQ metodo.

Mi smo učitelji, ne rešitelji. Rešiš se lahko samo sam, čeprav se sliši to lahko srhljivo, pa hkrati pomeni tudi veliko svobodo.

Kako daleč bo šla oseba z urejanjem je odvisno samo od nje same – naše delo je učenje, razumevanje, spodbujanje in reguliranje hitrosti. Občutek imam, da jim šele zdaj lahko dam to kot jim učiteljica moram. Predvsem razumevanje in ne obsojanje. Glede na povedano in videno pri vajah, jim pomagati “prevesti” kako je bilo v preteklosti. Da sami spoznajo vso resnico, ki se skriva v njih. Jih vzpodbujati k napredku, ter jim teoretično dobro predstavit, zakaj napredek ne sme biti hiter, ter kakšne omejitve ga bodo čakale na poti.

Predvsem mora biti učitelj odrasla in odgovorna oseba, v katero pa se razvijam postopoma. Vedno bolj jasna mi je prispodoba membrane, ki ločuje some med seboj. Do tukaj je moje, od tukaj naprej je tvoje.

Kot večni rešitelj sem tukaj naredila velik napredek. V preteklosti sem se sekirala za vse in vse težave drugih vzela za svoje. Zdaj spoštujem mejo membrane.

Predvsem z domačim in bližnjim, sem razčistila (največ pri sebi), da so to njihove težave. Imam znanje, ki ga z njimi z veseljem delim, urejati jih morajo pa sami. In slabe vesti, če so oni slabo nimam več. Imela sem jo pa za vsako malenkost, ki sem jo naredila “narobe” v stilu ne reševanja drugih. Grozno slabo sem se počutila, če njihove težave nisem vzela kot svoje lastno breme.

Odkar sem to uredila z njimi, mi je tudi do strank lažje. Enostavno včasih sem prav želela bremena drugih prevzeti nase, saj sem se edino tako počutila koristno. Danes jih nočem in niti ne želim.

Jim pa lahko iz lastne izkušnje vedno povem veliko, jih razumem, bodrim, ter jim dajem zgled z lastno spremembo. Tudi moja 2.stopnja je vedno močnejša, kar opazim z vplivom na njih, saj me njihove reakcije zadnje čase pozitivno presenečajo.

AEQ znanje sem se bala predajati naprej, saj sem imela še sama preveč podzavestnih prerek. Strah me je bilo tudi prevzeti to odgovornost in prenesti njihova čustva, saj je bila moj čustvena zrelost na določeni stopnji. Hkrati pa moram tudi sama kot učiteljica prehoditi določeno pot, ker toliko kot prehodimo in spremenimo toliko lahko predajamo naprej. Da ni le teorija, ampak da tudi telo stoji za tem o čemer govorim (2.stopnja).

 

Teja Šinkovec, učiteljica AEQ metode in dihanja 2. stopnje

Preberite še:

Dihanje skozi nos je naravni proces, ki ima številne koristi za zdravje in dobro počutje. Zakaj je dihanje skozi nos koristno? Nasprotno od pravilnega dihanja skozi nos je prehitro dihanje, dihanje pretežno z zgornjim delom pljuč in običajno skozi usta. Tako si sami ustvarjamo hiperventilacijo...