Izkušnja, mnenje in posledice seminarja AEQ dihanja 1. stopnje
Bolečina. Soočanja. Razkritja. Več opazovanja. Prebliski. Višja čustvena zrelost v situacijah. Dihanje. Počitek. Vse to je posledica seminarja AEQ dihanja 1. stopnje. Bolečina v levem delu vratu že pred seminarjem. Potem stopnjevanje do ramena. V času samega seminarja “čudežno” niti malo občutil bolečino. Po seminarju spet na polno v ramenu in se spušča do komolca, trenutno spet čutim v ramenu. Soočanja s samim sabo. S preteklostjo. Razčiščevanjem dejstev in resnic. Dreganje v laži. Do sebe. Do življenja. Kdo sem. Kaj delam. Kam grem. Kako hodim po poti. Kam se mi tako preklemano mudi in občutki močne prizemljenosti, da se mi res več ne mudi. Da živim. Diham. Tukaj in zdaj. Sem v procesu in razvoju. Se učim.
Dva dni po seminarju preblisk in spoznanje v situaciji. Partnerka mi napisala, da ko pride domov greva takoj dalje urejat nekaj na tenis igrišče. A jaz prav v tistem trenutku končal snemanje podkasta. Začel urejat meni pomembno in prioritetno zadevo. In sem dojel. Postavil mejo.
Prepoznal, da sem jaz meni pomemben. Da ne morem takoj skočiti. Kot sem vedno do zdaj v življenju. Pustiti vse kar delam zase in iti pomagat drugim. Pri ostalih sem načeloma to že uredil, v odnosu s partnerko pa še ne. Je končno prišel trenutek. Ko je prišla domov sem ji rekel, da delam nekaj zame pomembnega in da ne morem iti z njo ji pomagat. Je rekla, da ok. Da itak je mislila samo to in ono. Kot vedno govorit na način, da jaz padem in popustim. Pa sem tokrat zdržal v svoji odločitvi. To kar mi je najtežje, v čemer sem bil izredno nemočen. Postaviti meje. Upati si biti odločen zase. “Riskirati” zavrnitev ali zapustitev.
Zanimivo mi je tudi opazovati kako se mi spreminja več spremenljivk med samimi AEQ seminarji za učitelja. Namreč na učitelj AEQ metoda 1. stopnja sem jedel veliko prigrizkov cel čas. Ker sem prisoten online in ob izredno zgodnjih jutranjih urah zaradi časovne razlike, sem vedno čutil da rabim preprečiti, da bi zaspal ali izgubil fokus. Tako sem na prvem seminarju jedel in jedel. Ter med vsem veliko bluzil. Delal vse drugo samo poslušal ne. Si sicer zapisoval sproti, ampak v zvezek in kar sem vmes začutil, da je smiselno. Na seminarju AEQ metode 2. stopnje sem bil veliko bolj zbran, prisoten, manj lačen, veliko manj pojedel, in sproti delal zapisnik na računalnik s hitrim tipkanjem. Oba seminarja sta se mi vlekla, dvakrat po 3 dni. Na seminarju AEQ dihanja 1. stopnje pa sem do zdaj doživel najhitrejšo izkušnjo. 4 dnevi v kosu so minili izjemno hitro. Jedel skoraj nič, počasi dihal, zapisal skoraj vse in bil cel čas izjemno prisoten, priseben in zavesten.
Na seminar AEQ dihanja 1. stopnje sem si želel it že od 60 dnevne AEQ dihanje vadbe v 2021. Dobiti več informacij o dihanju in biti učitelj AEQ dihanja. Voditi sebe in stranke v globino preko dihanja. Končno se je vse uskladilo in sem dobil priložnost biti v skupini s tremi ženskami. Super intenzivna in posebna izkušnja v majhni skupini. Prvi dan smo takoj dregnili v odnose in čustva. Sprva sem še bil malo zadržan, ker je podzavest še imela nadzor. Potem je pa vse to padlo in se je zastor spustil. Odprl sem ventile, predvsem tretji dan, ko sem veliko spraševal. Se soočil s svojim strahom pred neuspehom. Dejansko trik, ki ga podzavest dela s postavljanjem pre ambicioznih želja, ciljev. Nadalje v povezavi s pretiranim navdušenjem, da bi zakril nepovezanost z
realnostjo in tako pač samo skočil. Brez preverjanja ali priprave. Vse to je povezano z odraščanjem in avtoriteto, ki to ni bila pa se je meni tako predstavljala. Zato imam v življenju težave s postavljanjem mej drugim in ko jih drugi postavljajo meni. Pomanjkanje prisotnosti staršev in posledično prevelika odgovornost na meni, na mojih odločitvah kot otroka in še zdaj kot odrasel. Biti nepomemben. In zato posledično poteze, odločitve kot odrasel pridejo do močnejšega izraza. Raznorazne izkušnje s pretiravanjem in prehitevanjem korakov. Skoki v neznano samo za to, da bi bil pomemben in “velik”. S tem pa napake, popravljanje napak in večanje entropije.
Kaj ima vse to veze z dihanjem, mojim dihanjem. Strah ali bom vdihnil dovolj. Pretiravanje v začetnem delu vdiha ali izdiha in nemoč pravilno razporediti sredstva – zrak v določeni časovni komponenti. Opazil te panične in premočne čustvene odzive na situacije, ko to sploh ni bilo primerno. Že pri vaji klečeči polmesec sem se spomnil mojega skoka na glavo iz višine 3 metrov v bazen, ko mi je noge vrglo čez glavo in stisnilo vretence v spodnjem delu hrbtenice. Takoj v vodi me je popadel strah in panika, da sem postal hrom. Ko je realnost bila seveda daleč od uresničitve tako črnega scenarija. Malo sem čutil bolečino takrat kot najstnik, a potem nič posebnega. Zdaj pri vaji pa prebujanje velikega strahu in neka fantomska bolečina. Dovolil sem si iti preko te navidezne bolečine in izkusiti nagib telesa nazaj, oz medenice naprej. Sprostil spodnji del hrbta in odprl pretok.
Prvi dan vaj AEQ dihanja sem se sam in kot skupina vpletal v učiteljico Jasmino. A smo dokaj hitro dojeli, da ni težava v njej in njenem načinu vodenja. Da ni problem v našem pričakovanju, da Aleš vodi vaje. Ampak da je namen, da se osredotočimo nase. In sem se. Izvajal vaje po vodenju. Dihal čutno in počasi, precizno. Opazoval in sestavljal izboljšano verzijo sebe. S tem seminarjem AEQ dihanja 1. stopnje pa bolj v globino povezal vse te prepoznave. Začutil, da je odgovornost v meni, na meni in zame. Da lahko jaz vodim kakšne korake, vdihe, izdihe in akcijo delam v življenju.
Veliko bolj dosledno, pošteno, korektno in natančno.
Na koncu seminarja sem dobil soočenje z resnico. Z vsem, kar me še čaka se spoprijeti, razbit iluzije, pričakovanja, stara mišljenja in odkriti podzavestne vzorce. Aleš mi je dal povezavo z resnico in povedal, da po njegovi razlagi zame in podanih dejstvih, izgledam postarano. Tokrat ni bilo napuha, pretvarjanja, ampak čisto enostavno soočenje z resnico in nogami na tleh.
Posledično počutje, izgled in energija. Tako deluje AEQ pristop. Poda ti orodje in te obenem sooči s tistim, kar te ločuje od resnice. Hvaležen za vse in odprt za nova soočanja.
Jure Koščak, Učitelj AEQ metode 2.stopnje in AEQ dihanja 1.stopnje