Opazila sem, da je drža bolj pokončna, čelo manj nagubano, celotno telo večkrat sprostim, amplituda dihanja je večja

Živjo Aleš,

vaje izvajam redno, 6-7x na teden na način, da jih ne ponavljam oziroma ne izvajam na enak način. Delam različne kombinacije zaporedij in tudi ne vedno na obeh straneh telesa enako. Kadar občutim, da mi katera vaje zapaše bolj, da bi jo izvedla, se največkrat odločim, da naredim drugo. Tekom vaje sem pozorna na dihanje, hitrost izvajanja in se še kdaj zalotim, da kakšen gib naredim prehitro. Prav tako sem pozorna na osredotočenost, da mi mislijo ne begajo drugam ob izvajanju vaje.

Opazila sem, da je drža bolj pokončna (včasih se moram še vedno opomnit), čelo manj nagubano, celotno telo večkrat sprostim, amplituda dihanja je večja oziroma manj zadržana, na določene dražljaje oziroma situacije / reakcije iz okolja se odzovem bolj mirno, razumevajoče, neobsojajoče, čutno / empatično, a hkrati z jasno mejo / mero.

Glava me je po malem skos dajala cca 10 dni, ni se nič razvilo, je bil pa tak pekoč občutek ali pa kot da bi se hotelo razvit v migreno in se ni. V službi sem lahko delala, pasali so mi sprehodi. Naredila sem vaje, predihala in je šlo. 2x sem vzela tudi svečko proti bolečinam in je bilo vse v redu. Ko sem to naredila nazadnje, ni bilo učinka.

Sončen pozdrav iz Ljubljane ,

 

Renata

 

 

Preberite še: