Domača naloga izobraževalnega programa za učitelja AEQ metode 1. stopnje – Razumevanje pomena učenja in vloga učenja
Učenje je proces. Delamo napake, se jih zavedamo in se na napakah učimo. Pri AEQ dobimo od učitelja navodila, napotke kako izvajati vajo. A to navodilo ne moremo slediti enoznačno. Potrebno je učenje izvajanja vaje. In ta vaja ne bo nikoli popolna. Izvajanje vaje je proces. Pri AEQ metodi se z učenjem vaje samo izvjanje vaje izboljšuje. Vsako mišično vlako prevzema počasi, z izvajanjem vaj, drugačen vzorec gibanja in z vsako ponovitvijo izboljšujemo kvaliteto izvedbe. To je ta proces učenja, ki je in bo lahko boljši.
Ko razmišljam o naši duhovnoi notranjosti razumem da z vajami AEQ prehajamo v sebe. V nas je neskončna globina in potapljanje v globino zavedno je umetnost, katero se učimo s pomočjo AEQ.
V svojo notranjost se pomikamo, počasi, v mikrometrih pomika, in ta pomik nam omogoča učenje, vsako dnevno učenje in ponavljanje gibov.
Ko z zavestjo prehajamo nazaj v kontrolo mišičnih vlaken spoznavamo energijo, ki je v njih shranjena. Začutimo reakcijo, ki je shranjena v mišičnih vlaknih, reakcija, ki je nastala zaradi zunanje akcije.
Razumemo pretvorbo zunanje energije v našo notranjo energijo in se tako učimo o sebi.
Življenje je živo, se spreminja, energije okoli nas se spreminjajo, reakcij je neskončno. To ni metoda kjer se bomo NAUČILI in tako živeli, to je metoda s katero se bomo UČILI in tako živeli, ker bomo zavestno sprejemali lekcije katere nam življenje nudi, se na njih učili in spreminjali vsak trenutek. Ta proces za časa življenja ne bo končan, le izpopolnjen.
Ivana Buble Učiteljica AEQ metode 1. stopnje