Tek in čuječnost uma nad telesom

Zavest je običajno usmerjena na doseg cilja za vsako ceno, ne pa iti hitreje proti cilju z uporabo zavestnega učenja, boljšega občutka in z zavestno izboljšanim gibanjem, kot uči AEQ metoda.

Naštete izmed veščin so vsepovsod poznane, kontrolirati mišice še posebej v središču telesa, ko jih ne vidimo in niti ne vemo, da jih imamo, pa je komajda znano področje. In prav tu imamo največ težav. FOTO: Shutterstock

Če si osvežimo spomin: metoda in dihanje AEQ se ukvarjata z odpravo vzrokov kroničnih bolečin in kroničnih bolezni, ki nastanejo kot posledica permanentno povišanega tonusa mišic in sprememb drže in gibanja osebe. Ta stanja močno vplivajo tudi na dihalne procese, ki so še posebej dovzetni na vplive telesnega ali čustvenega stresa.

Učenje je bolj učinkovito, če ga ponotranjimo. Vsak tekač bi se moral posvečati ne le fizični pripravljenosti, pač pa tudi nenehni čuječnosti uma nad telesom. V metodi AEQ to imenujemo nadzor nad telesom ali samozavedanje. Pomembno je zaznavati spremembe v gibanju, tako pa se da lažje določiti vzrok bolečine ali preprečiti tudi drobne poškodbe.

Zavestno preverjamo tako držo kot način sedenja, tako hojo kot tek. Nekatere gibe, ki jih nenehno izvajamo nezavedno in avtomatizirano, bi prav tako morali opazovati in korigirati. Spet druge gibe opravljamo aktivno – pri športu in rekreaciji ali opravljanju službenega dela (za tekočim trakom, več ur dolgo sedenje ob računalniku, dolga vožnja …).

Za ogled celotne vsebine se prijavite spodaj

V kolikor že imate račun se lahko prijavite in si ogledate vsebino. V Kolikor pa svojega uporabniškega računa še nimate pa vas vabimo, da si ga ustvarite spodaj.

PRIJAVAREGISTRACIJA