Pogrbljena drža

 

Običajno so vzrok za takšno držo prenapete mišice sprednje strani telesa. To je navada, ki se je v nas ustalila zaradi pretirane prepogoste aktivacije teh mišic, kar se zgodi ob stresu, dolgotrajnem sedenju ali gledanju v ekran.

Primeren način za povrnitev vzravnane drže je nadzor nad aktivacijo mišic sprednje strani telesa. Z urjenjem sprostitve odpade tudi potreba, da bi še okrepili hrbtne mišice, saj s pričujočimi z lahkoto vzdržujemo vzravnano držo, vendar le, če odpravimo podzavestno napetost sprednjega dela telesa. Video v linku spodaj je tipičen napačen nasvet, kako stati pravilno, vzravnano in zakaj je težko imeti ramena nevtralno nad kolki. Učitelj v posnetku uči storiti, kar možgani v resnici ne želijo narediti: zategniti ramena nazaj, lopatice stisniti skupaj, dvigniti glavo, sprostiti zadnjico. Mišice zadnjice se naravno usklajujejo z mišicami hrbta in ramen. Možgani, ki nas organizirajo kot sistem, napnejo vse mišice na zadnji strani telesa, ko želimo da je glava dvignjena in so ramena napeta.

https://www.huffingtonpost.com/2015/01/21/yoga-move-for-confidence_n_6515830.html

Kronično napete mišice sprednjega dela in nezmožnost sprostiti jih, je posledica čutno gibalne amnezije. To stanje imenujemo refleks rdeče luči. Učenje AEQ metode®, izvajanje somatskih vaj in pri dolgotrajnejših in močno aktiviranih primerih tudi aktivna terapija AEQ metode® pomaga odpraviti vzroke za pogrbljeno držo.

Primer pogrbljene drže: preveč naprej potisnjena brada, grba v spodnjem delu vratu, pretirano napet spodnji del hrbta, ki mora obdržati pokončno držo, težišče je potisnjeno naprej, pritisk na meča in sprednji dela stopal je premočan.

Običajno so vzrok za takšno držo prenapete mišice sprednje strani telesa. To je navada, ki se je v nas ustalila zaradi pretirane prepogoste aktivacije teh mišic, kar se zgodi ob stresu, dolgotrajnem sedenju ali gledanju v ekran.   Primeren način za povrnitev vzravnane drže je nadzor nad aktivacijo mišic sprednje strani telesa. Z urjenjem sprostitve odpade tudi potreba, da bi še okrepili hrbtne mišice, saj s pričujočimi z lahkoto vzdržujemo vzravnano držo, vendar le, če odpravimo podzavestno napetost sprednjega dela telesa. Video v linku spodaj je tipičen napačen nasvet, kako stati pravilno, vzravnano in zakaj je težko imeti ramena nevtralno nad kolki. Učitelj v posnetku uči storiti, kar možgani v resnici ne želijo narediti: zategniti ramena nazaj, lopatice stisniti skupaj, dvigniti glavo, sprostiti zadnjico. Mišice zadnjice se naravno usklajujejo z mišicami hrbta in ramen. Možgani, ki nas organizirajo kot sistem, napnejo vse mišice na zadnji strani telesa, ko želimo da je glava dvignjena in so ramena napeta.

Za ogled celotne vsebine se prijavite spodaj

V kolikor že imate račun se lahko prijavite in si ogledate vsebino. V Kolikor pa svojega uporabniškega računa še nimate pa vas vabimo, da si ga ustvarite spodaj.

PRIJAVAREGISTRACIJA