Pogrbljena drža

Običajen vzrok za takšno držo so pa preveč napete mišice sprednje strani telesa. To je navada, ki je naučena skozi pretirano in prepogosto aktivacijo teh mišic skozi stres, dolgo sedenje in gledanje v ekran. Primeren način povrnitve lahkotne vzravnane drže je skozi učenje ter odpravo nenadzorovane aktivacije mišic sprednje strani telesa. Z povrnitvijo sposobnosti sprostitve odpade tudi potreba za močnejšimi mišicami hrbta saj že te, ki jih imamo z lahkoto vzdržujejo vzravnano držo. Toda samo če z zavestnim nadzorom odpravimo podzavestno napetost sprednjega dela telesa. Video v linku spodaj je tipičen napačen nasvet tistim stati pravilno, vzravnano in zakaj je težko, imeti ramena nevtralno nad kolki. Učitelj v posnetku uči gledalca da stori, kar možgani v resnici ne želijo, narediti: zategnite ramena nazaj, lopatice stisnite skupaj, dvignite glavo, ampak sprostite zadnjico. Ampak mišice zadnjice se naravno usklajujejo z mišicami hrbta in ramen. Možgani, ki nas organizirajo kot sistem, napnejo vse mišice na zadnji strani telesa, ko želimo da je glava dvignjena in ramena napeta.

Za ogled celotne vsebine se prijavite spodaj

V kolikor že imate račun se lahko prijavite in si ogledate vsebino. V Kolikor pa svojega uporabniškega računa še nimate pa vas vabimo, da si ga ustvarite spodaj.

PRIJAVAREGISTRACIJA